Auteur Topic: R.I.P. Marre  (gelezen 13314 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: R.I.P. Marre
« Reactie #1 Gepost op: april 08, 2020, 05:39:27 am »
https://www.hln.be/in-de-buurt/waregem/verslagenheid-groot-na-ongeval-met-wielertoerist-een-mens-zo-puur-als-mario-die-vind-je-niet-gauw~ac081320/

Woorden schieten te kort.
Bij mij ook,pfff.  Ga toch een poging doen, charismatisch, recht voor de raap,loyaal,tenminste 40 jaar gedeelde passie Essevee,vurig,geen blad voor de mond, zelfzeker,strijder op de eerste rij,stijlvol, kortom een klasbak,wat een gemis voor zijn gezin, zijn vrienden, de gemeenschap, voetbal zal nooit meer hetzelfde zijn...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.064
  • Voice of the voiceless!
« Laatst bewerkt op: april 08, 2020, 09:18:10 am door Soulscream »

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: R.I.P. Marre
« Reactie #3 Gepost op: april 08, 2020, 11:53:13 am »
https://www.hln.be/in-de-buurt/waregem/verslagenheid-groot-na-ongeval-met-wielertoerist-een-mens-zo-puur-als-mario-die-vind-je-niet-gauw~ac081320/

Woorden schieten te kort.
Bij mij ook,pfff.  Ga toch een poging doen, charismatisch, recht voor de raap,loyaal,tenminste 40 jaar gedeelde passie Essevee,vurig,geen blad voor de mond, zelfzeker,strijder op de eerste rij,stijlvol, kortom een klasbak,wat een gemis voor zijn gezin, zijn vrienden, de gemeenschap, voetbal zal nooit meer hetzelfde zijn...

kan dit alleen maar bevestigen...samen als jonge kerels bij 'king side', jarenlang broederlijk naast elkaar in vak Q, samen legendarische (europese) verplaatsingen, een bijzonder trouwe essevee-fan,... sterkte aan familie & "lads"

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: R.I.P. Marre
« Reactie #4 Gepost op: april 08, 2020, 01:43:43 pm »
Sterkte ook aan de mensen hier op dit forum die Mario goed gekend hebben. Als kleine kerel opgegroeid in de tribune kant vijvers bij 4451 en mede door die groep mijn hart verloren aan rood wit. Daar moet ik hem zeker voor bedanken. Hopelijk blijft de groep bijéén en bloeit ze ooit nog eens helemaal open in het Regenboogstadion, ter ere van hem. Nogmaals sterkte aan de ''lads''
« Laatst bewerkt op: april 08, 2020, 01:45:28 pm door wOaregem »

Offline Gabriël

  • Leden
  • Berichten: 76
Re: R.I.P. Marre
« Reactie #5 Gepost op: april 08, 2020, 06:01:37 pm »
Ik poste hier met reden in geen jaren nog een bericht maar hier spendeer ik graag wat tijd aan.
Wat was me dat verschieten toen ik het nieuws vernam...
Marre gdverd! Ik leerde u kennen in het legendarische vak Q naast vele andere fantastische FC4451-vrienden. De sfeer en het plezier die er gemaakt werd, iedere match opnieuw, of het nu 1ste, 2de,3de of 4de klasse was, daarvoor gingen we naar ons Regenboogstadion! De cohesie van deze supportersclub is ongenaakbaar! Helaas heeft de club ons eerder als een vijand dan als een vriend beschouwd.

Gelijk waar ik u ook tegenkwam, al wast in den treffer na een match, in de frituur in desselgem of ip ui veloo, altijd nam je de tijd voor een nostalgische babbel!
Dat opnieuw een rasechte LAD ons op zo'n ongelukkige manier moet verlaten doet ons geen deugd!
Jammer dat wij, in deze tijden, dan ook niet het massale afscheid kunnen nemen dat U verdient!
U zal blijven verder leven in iedereen die de roodwitte kleuren en 4451 in z'n hart mee draagt!
Het ga je goed Marre. Doe Daevy de groeten van ons en reserveer de roodwitte eretafel hierboven!
Heel veel sterkte aan het gezin, de familie en lads!

Gabriël
« Laatst bewerkt op: april 08, 2020, 06:04:45 pm door Gabriël »

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: R.I.P. Marre
« Reactie #6 Gepost op: april 09, 2020, 11:14:58 pm »
https://www.hln.be/in-de-buurt/waregem/verslagenheid-groot-na-ongeval-met-wielertoerist-een-mens-zo-puur-als-mario-die-vind-je-niet-gauw~ac081320/

Woorden schieten te kort.
Bij mij ook,pfff.  Ga toch een poging doen, charismatisch, recht voor de raap,loyaal,tenminste 40 jaar gedeelde passie Essevee,vurig,geen blad voor de mond, zelfzeker,strijder op de eerste rij,stijlvol, kortom een klasbak,wat een gemis voor zijn gezin, zijn vrienden, de gemeenschap, voetbal zal nooit meer hetzelfde zijn...
2