Auteur Topic: Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper  (gelezen 6194 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper
« Gepost op: mei 26, 2011, 04:56:37 pm »
Hoofdscout Eddy Mestdagh wordt de assistent van Patrick Decuyper. Onze gedelegeerd bestuurder bewijst daarmee nogmaals dat hij oog heeft voor kwaliteit.

Eerder dit jaar geraakten Club Brugge en Vincent Mannaert (die Mestdagh natuurlijk nog kende) gecharmeerd door Mestdagh en blauwzwart probeerde tevergeefs onze scout naar Jan Breydel te halen.

Mestdagh miste zijn entree bij Zulte Waregem niet. De scout kwam over van Kortrijk en bracht meteen het scoutingsrapport van Franck Berrier mee naar de Gaverbeek. Momenteel leidt Eddy Mestdagh samen met Toon Mertens de scoutingcel van SV Zulte Waregem.
« Laatst bewerkt op: mei 26, 2011, 05:02:46 pm door SV5381.be »
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper
« Reactie #1 Gepost op: mei 26, 2011, 05:15:34 pm »
Uitstekend! Zo zijn direct 'het probleem' van de baan dat Decuyper veel van zaken kent, maar weinig van voetbal. We mogen gerust zijn dat er bij de transfers ook kennis van zaken is.

Op deze manier zal Mestdagh ook minder rap geneigd zijn van in te gaan op voorstellen van andere clubs.

Yes

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re:Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper
« Reactie #2 Gepost op: mei 26, 2011, 05:20:59 pm »
Uitstekend! Zo zijn direct 'het probleem' van de baan dat Decuyper veel van zaken kent, maar weinig van voetbal. We mogen gerust zijn dat er bij de transfers ook kennis van zaken is.

Op deze manier zal Mestdagh ook minder rap geneigd zijn van in te gaan op voorstellen van andere clubs.

Yes
dikke 2

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re:Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper
« Reactie #3 Gepost op: mei 26, 2011, 06:44:46 pm »
Alleen maar toe te juichen dit nieuws en een bewijs dat Decuyper niet de alleenheerser is waarvoor hij door een aantal mensen aanzien wordt.

Offline Arne

  • Leden
  • Berichten: 27
Re:Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper
« Reactie #4 Gepost op: mei 26, 2011, 07:11:39 pm »
Patrick Decuyper wordt bijgestaan door Eddy Mestdagh ?n Toon Mertens in verband met bovengenoemde verantwoordelijkheden.

Offline woopser

  • Leden
  • Berichten: 666
Re:Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper
« Reactie #5 Gepost op: mei 26, 2011, 08:05:37 pm »
wat ik ook bijv zeer goed vind is dat ze de huidige assistent van dury en broos dus ook behouden, kan zeer nuttig zijn, kan hen inleiden en ook dingen uitleggen in het frans als onze coach wa minder franstalig is, diene decuyper lijkt mij echt persoon met een doordachte en goede visie.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re:Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper
« Reactie #6 Gepost op: mei 26, 2011, 11:37:34 pm »
Patrick Decuyper wordt bijgestaan door Eddy Mestdagh ?n Toon Mertens in verband met bovengenoemde verantwoordelijkheden.

Bedankt voor de aanvulling.

@ sv_forever : Patrick Decuyper kent meer van voetbal dan je zou denken. Met deze omkadering is het sportieve plaatje echter volledig compleet.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper
« Reactie #7 Gepost op: mei 27, 2011, 09:39:56 am »
Patrick Decuyper wordt bijgestaan door Eddy Mestdagh ?n Toon Mertens in verband met bovengenoemde verantwoordelijkheden.

Bedankt voor de aanvulling.

@ sv_forever : Patrick Decuyper kent meer van voetbal dan je zou denken. Met deze omkadering is het sportieve plaatje echter volledig compleet.

ja, dat kan gerust zijn hoor, maar ik verwees naar de uitspraken van sommige mensen die hiervan een probleem maakten en opnieuw een reden minder hebben om te klagen.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper
« Reactie #8 Gepost op: juni 14, 2011, 04:44:21 pm »
Toch moeten volgende vragen nog ingevuld worden :

-  Waar blijft die fameuze versterking waar De Cuyper het over had ?  In de pers had hij het over 6 transfers.
-  Zal de nieuwe trainer eindelijk voetbal in de ploeg krijgen ?

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper
« Reactie #9 Gepost op: juni 14, 2011, 05:29:46 pm »
Over de fameuze versterking is er geen sprake meer.. Grote namen die gingen komen werden reeds vervangen door jonge talenten ..
Voetbal in de ploeg??? er was vorig seizoen een gebrek aan kwaliteit. Blijven zeveren over mentaliteit en discipline heeft geen zin. Er moet kwaliteit bijkomen!!! en geen tien witte merels zoals vorig jaar. Ok, af en toe lukt da, respect daarvoor. Maar het is geen garantie op succes. Mijn mening, Meneer Decuyper, GEEN WOORDEN MAAR DADEN!!!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper
« Reactie #10 Gepost op: juni 14, 2011, 07:02:47 pm »
Over de fameuze versterking is er geen sprake meer.. Grote namen die gingen komen werden reeds vervangen door jonge talenten ..
Voetbal in de ploeg??? er was vorig seizoen een gebrek aan kwaliteit. Blijven zeveren over mentaliteit en discipline heeft geen zin. Er moet kwaliteit bijkomen!!! en geen tien witte merels zoals vorig jaar. Ok, af en toe lukt da, respect daarvoor. Maar het is geen garantie op succes. Mijn mening, Meneer Decuyper, GEEN WOORDEN MAAR DADEN!!!

Een witte merel is per defenitie goed, dus er mogen gerust 10 witte merels komen. :)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper
« Reactie #11 Gepost op: juni 14, 2011, 09:07:23 pm »
Wat heeft Eddy Mestdagh hiermee te maken ? :)

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper
« Reactie #12 Gepost op: juni 14, 2011, 10:25:21 pm »
wat ik ook bijv zeer goed vind is dat ze de huidige assistent van dury en broos dus ook behouden, kan zeer nuttig zijn, kan hen inleiden en ook dingen uitleggen in het frans als onze coach wa minder franstalig is, diene decuyper lijkt mij echt persoon met een doordachte en goede visie.

Vandaar dat hij een dikke maand geleden van de daken schreeuwt dat hij daar eens enkele topfransfers gaat realiseren om enkele weken later uit te pakken met de uitspraak: "We gaan enkele jeugdige (top)talenten aantrekken."

Heel doordacht... en heel "geruststellend" naar de supporters.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper
« Reactie #13 Gepost op: juni 15, 2011, 09:35:54 am »
Over de fameuze versterking is er geen sprake meer.. Grote namen die gingen komen werden reeds vervangen door jonge talenten ..
Voetbal in de ploeg??? er was vorig seizoen een gebrek aan kwaliteit. Blijven zeveren over mentaliteit en discipline heeft geen zin. Er moet kwaliteit bijkomen!!! en geen tien witte merels zoals vorig jaar. Ok, af en toe lukt da, respect daarvoor. Maar het is geen garantie op succes. Mijn mening, Meneer Decuyper, GEEN WOORDEN MAAR DADEN!!!

Tot nu toe hebben we 1 jong talent (Hamalainen)
Van de 4 jeugdspelers zie ik enkel Van Der Haeghen een topper worden.
Alle respact voor Vandenbroucke, Verstraete en  Naessens maar dat wordt volgens mij nooit meer dan een belgische middenmoot.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper
« Reactie #14 Gepost op: juni 15, 2011, 10:35:51 am »
Over de fameuze versterking is er geen sprake meer.. Grote namen die gingen komen werden reeds vervangen door jonge talenten ..
Voetbal in de ploeg??? er was vorig seizoen een gebrek aan kwaliteit. Blijven zeveren over mentaliteit en discipline heeft geen zin. Er moet kwaliteit bijkomen!!! en geen tien witte merels zoals vorig jaar. Ok, af en toe lukt da, respect daarvoor. Maar het is geen garantie op succes. Mijn mening, Meneer Decuyper, GEEN WOORDEN MAAR DADEN!!!

Tot nu toe hebben we 1 jong talent (Hamalainen)
Van de 4 jeugdspelers zie ik enkel Van Der Haeghen een topper worden.
Alle respact voor Vandenbroucke, Verstraete en  Naessens maar dat wordt volgens mij nooit meer dan een belgische middenmoot.

Ik vond Naessens nochtans zeer goed spelen. Hij speelde snel, heeft duelkracht en durft en dat allemaal in zijn eerste matchen. Als die nog wat matchen kan spelen, kan dat volgens mij een degelijke spits worden voor onze ploeg.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper
« Reactie #15 Gepost op: juni 15, 2011, 10:47:05 am »
Over de fameuze versterking is er geen sprake meer.. Grote namen die gingen komen werden reeds vervangen door jonge talenten ..
Voetbal in de ploeg??? er was vorig seizoen een gebrek aan kwaliteit. Blijven zeveren over mentaliteit en discipline heeft geen zin. Er moet kwaliteit bijkomen!!! en geen tien witte merels zoals vorig jaar. Ok, af en toe lukt da, respect daarvoor. Maar het is geen garantie op succes. Mijn mening, Meneer Decuyper, GEEN WOORDEN MAAR DADEN!!!

Tot nu toe hebben we 1 jong talent (Hamalainen)
Van de 4 jeugdspelers zie ik enkel Van Der Haeghen een topper worden.
Alle respact voor Vandenbroucke, Verstraete en  Naessens maar dat wordt volgens mij nooit meer dan een belgische middenmoot.

Ik vond Naessens nochtans zeer goed spelen. Hij speelde snel, heeft duelkracht en durft en dat allemaal in zijn eerste matchen. Als die nog wat matchen kan spelen, kan dat volgens mij een degelijke spits worden voor onze ploeg.

Ik vond Naessens zijn duelkracht nu net 1 van de minder punten, maar dat is in het begin normaal.
Hij heeft een zeer rare manier om in duel te gaan, ik kan het niet uitleggen.
Een punt waar er zeker moet aan gewerkt worden is zijn kopspel.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Eddy Mestdagh wordt assistent van Decuyper
« Reactie #16 Gepost op: juni 15, 2011, 12:22:39 pm »
Ik vond Naessens eigenlijk goed. Misschien niet als pure afwerker, maar hij heeft een paar keer de mee-opkomende spelers (Teddy Zoef en Donald Habibou) aangespeeld als een echte targetspits. En dat IN de voeten van de desbetreffende speler (in tegenstelling tot veel van zijn ploeggenoten die al VEEL langer in de kern staan.
Voor zo een jonge gast vond ik dat wel al knap.