Auteur Topic: Voorbereiding seizoen 2018-2019  (gelezen 42373 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #20 Gepost op: juni 30, 2018, 10:50:32 pm »
Onze sociale media zijn toch echt een ramp..

Een fotootje met opstelling voor de match.
Eentje aan de rust..
Zelfs geen eindstand..

Niets op twitter met wat uitleg..

Triestig voor zo'n club..

Zeer jammer. Amateurisme ten top.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #21 Gepost op: juni 30, 2018, 11:40:52 pm »
Het is vroeg,en de eerste match,maar ik zie bij de nieuwe geen enkele 'sprankel'(ook niet bij Buffel), ik had dit vorig jaar wel bij Peter of het jaar daarvoor met Lerager.  We zullen zien in de volgende matchen wat we mogen verwachten. 

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.910
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #22 Gepost op: juli 01, 2018, 08:21:36 am »
Iemand wat meer info ivm de nieuwe ?
Weet er iemand iets meer ivm Baudry?

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #23 Gepost op: juli 01, 2018, 08:29:07 am »
Van die 3 nieuwe Finnen, ziet er toch niemand uit die basismateriaal is. Buffel bracht ook niet veel de 2de helft. Momenteel toch niet echt versterkt met onze ploeg van na nieuwjaar. Is nog vroeg, maar iemand als olyinka zal toch moeilijk te vervangen zijn.

Offline simon1806

  • Leden
  • Berichten: 441
  • Essevee!
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #24 Gepost op: juli 01, 2018, 08:49:52 am »
Vond Soisalo toch een deftige match spelen kan wel iets maar moet nog aangetimmerd worden. Bjordal vond ik een goed aanspeelpunt met de nodige body. De tweede helft was pover niemand die er gelijk zin in had !

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #25 Gepost op: juli 01, 2018, 09:29:06 am »
Denk je nu echt dat de spelers in deze hitte, na zware training waarschijnlijk, in een oefenwedstrijdje tegen een 2deklasse amateurclub tijdens een WK wedstrijd er zin in zouden hebben om alles uit de kast te halen ? Ik dacht het niet.
Dus veeeeeeeeeel te vroeg om te oordelen.

Offline mike

  • Leden
  • Berichten: 98
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #26 Gepost op: juli 01, 2018, 10:26:59 am »
altijd het zelfde geklaag en dan nog eerste oefenwedstrijd >:(
zijn jullie suporters of oude zagen?? :-\

Offline Tibo01

  • Leden
  • Berichten: 498
  • Essevee!
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #27 Gepost op: juli 01, 2018, 10:41:13 am »
Inderdaad, er worden hier nogal snel conclusies gemaakt. Meestal is het zelfs zo dat als iemand direct opvalt snel een terugval kent. Die Soisalo heeft toch mooie dingen laten zien? Aan de rust zijn De Fauw en De Pauw hem onmiddellijk gaan feliciteren, gaven hem instructies waarop hij repliceerde en ze onmiddellijk zijn antwoord bevestigden. Ze zijn inderdaad wel jong maar worden ook met een vergrootglas bekeken. Laat ons eerlijk zijn bijvoorbeeld Buffel of Kaya waren toch niets beter? Demir was ook heel aanvallend. Had persoonlijk iets meer verwacht van Faik want denk wel dat dit een belangrijke speler moet worden. Voor de nieuwe spelers was de tweede helft niet makkelijk omdat die ploeg een pak minder was. Theo heeft tijdens de rust de ganse tijd staan dollen met Francky en als ik merk hoe Francky tijd nam voor foto's denk ik dat wij ons voorlopig meer zorgen maken dan hem. Opgelet he, ik heb ook geen wow-spelers gezien, maar dat was van ons vaste spelers ook wel niet he. Nog 1 opmerking: Derijck als captain stuurde en vuurde goed aan.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #28 Gepost op: juli 01, 2018, 11:36:36 am »
Geklaag?  De meesten zeggen gewoon hun gedacht,dat is al.  Als je een forum wil met enkel maar 'hoera'berichten,mij best.
Die Soisalo scoorde,dat is het zo ongeveer,kon geen man voorbij,maar goed,eerste match,we zien wel hoe ze evolueren.

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #29 Gepost op: juli 01, 2018, 02:57:41 pm »



Game on! Team Essevee start tegen Sparta Petegem met Bansen, De fauw, Heylen, Bürki, Demir, Oldrup Jensen, Faik, De Pauw, Soisalo, Bongonda en Harbaoui.


Elf nieuwe gezichten bij #TeamEssevee voor de tweede helft: Bostyn, Walsh, Derijck, Bjørdal, Madu, Marcq, Buffel, Kaya, Nissilä, Desmet, Bjørdal. Tussenstand aan de rust: Sparta Petegem-Essevee 1-3.

Dank. Ik dacht dat Pieter De Smet verkocht was aan Harelbeke? Of is dit een andere Desmet?

Ik denk een andere..
Hopelijk baidry uit voorzorg niet aan spelen dan bezig met transfer..


Het was dus een zekere M. Desmet! Iemand uit de jeugd?

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #30 Gepost op: juli 01, 2018, 04:35:11 pm »
Geklaag?  De meesten zeggen gewoon hun gedacht,dat is al.  Als je een forum wil met enkel maar 'hoera'berichten,mij best.
Die Soisalo scoorde,dat is het zo ongeveer,kon geen man voorbij,maar goed,eerste match,we zien wel hoe ze evolueren.
Ging gisteren met mijn kids en zag de kern rond 15u trainen onder een loden zon, daarna dan nog een wedstrijd. Kzou u ne keer willen zien werken in die hitte...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #31 Gepost op: juli 01, 2018, 06:34:23 pm »
Geklaag?  De meesten zeggen gewoon hun gedacht,dat is al.  Als je een forum wil met enkel maar 'hoera'berichten,mij best.
Die Soisalo scoorde,dat is het zo ongeveer,kon geen man voorbij,maar goed,eerste match,we zien wel hoe ze evolueren.
Ging gisteren met mijn kids en zag de kern rond 15u trainen onder een loden zon, daarna dan nog een wedstrijd. Kzou u ne keer willen zien werken in die hitte...
Ik zeg toch niks over inspanningen?  Ik heb het over techniek.   Dwaze  reactie,maar van u kan ik dat verwachten natuurlijk.

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 996
  • Essevee!
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #32 Gepost op: juli 01, 2018, 06:58:35 pm »
Geklaag?  De meesten zeggen gewoon hun gedacht,dat is al.  Als je een forum wil met enkel maar 'hoera'berichten,mij best.
Die Soisalo scoorde,dat is het zo ongeveer,kon geen man voorbij,maar goed,eerste match,we zien wel hoe ze evolueren.
Ging gisteren met mijn kids en zag de kern rond 15u trainen onder een loden zon, daarna dan nog een wedstrijd. Kzou u ne keer willen zien werken in die hitte...
Ik zeg toch niks over inspanningen?  Ik heb het over techniek.   Dwaze  reactie,maar van u kan ik dat verwachten natuurlijk.

Ik vind uw reactie eerder dwaas en naïef. Na 1 oefenpotje begin je nu al op een of andere manier conclusies te trekken. Nu ja, ik had ook niets meer verwacht van iemand die een nachtclub uit Sölden als nickname gebruikt.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #33 Gepost op: juli 01, 2018, 07:48:52 pm »
Ik ben redelijk positief na de eerste oefenmatch. Burki, demir en nissilä maakten indruk. Bjordal lijkt me stevig alternatief voor hamdi. Volgens mij zit er muziek in deze selectie...

Online ManU

  • Leden
  • Berichten: 1.041
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #34 Gepost op: juli 01, 2018, 08:12:35 pm »
Geklaag?  De meesten zeggen gewoon hun gedacht,dat is al.  Als je een forum wil met enkel maar 'hoera'berichten,mij best.
Die Soisalo scoorde,dat is het zo ongeveer,kon geen man voorbij,maar goed,eerste match,we zien wel hoe ze evolueren.
Ging gisteren met mijn kids en zag de kern rond 15u trainen onder een loden zon, daarna dan nog een wedstrijd. Kzou u ne keer willen zien werken in die hitte...
Ik zeg toch niks over inspanningen?  Ik heb het over techniek.   Dwaze  reactie,maar van u kan ik dat verwachten natuurlijk.
ooit al van gehoord dat fysiek en techniek samengaan in tvoetbal...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.063
  • Voice of the voiceless!
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #35 Gepost op: juli 01, 2018, 09:18:59 pm »
We zien wel in verdere matchen, er moet nog wat bijkomen ook hè. Maar po1 materiaal zijn we nu zeker niet als je onze voorlopige kern vergelijkt met de G5.

Offline moenie

  • Leden
  • Berichten: 110
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #36 Gepost op: juli 02, 2018, 09:12:41 am »
Onze sociale media zijn toch echt een ramp..

Een fotootje met opstelling voor de match.
Eentje aan de rust..
Zelfs geen eindstand..

Niets op twitter met wat uitleg..

Triestig voor zo'n club..

ik had nochtans de indruk dat het vorig seizoen aan het verbeteren was met de sociale media bij de club.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #37 Gepost op: juli 02, 2018, 10:05:19 am »
Ik zeg toch niks over inspanningen?  Ik heb het over techniek.   Dwaze  reactie,maar van u kan ik dat verwachten natuurlijk.

Ik vind uw reactie eerder dwaas en naïef. Na 1 oefenpotje begin je nu al op een of andere manier conclusies te trekken. Nu ja, ik had ook niets meer verwacht van iemand die een nachtclub uit Sölden als nickname gebruikt.

Aan beiden: kunnen we iets minder persoonlijke aanvallen afvuren aub?

Respecteer elkaars mening! ... weerleg ze met feiten ipv de speler, selectie, match ... maar niet met persoonlijke salvo's naar de persoon die de reactie maakte.

Dank

Offline scott

  • Leden
  • Berichten: 996
  • Essevee!
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #38 Gepost op: juli 02, 2018, 01:49:35 pm »
Ik zeg toch niks over inspanningen?  Ik heb het over techniek.   Dwaze  reactie,maar van u kan ik dat verwachten natuurlijk.

Ik vind uw reactie eerder dwaas en naïef. Na 1 oefenpotje begin je nu al op een of andere manier conclusies te trekken. Nu ja, ik had ook niets meer verwacht van iemand die een nachtclub uit Sölden als nickname gebruikt.

Aan beiden: kunnen we iets minder persoonlijke aanvallen afvuren aub?

Respecteer elkaars mening! ... weerleg ze met feiten ipv de speler, selectie, match ... maar niet met persoonlijke salvo's naar de persoon die de reactie maakte.

Dank

understood :)

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.910
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #39 Gepost op: juli 07, 2018, 06:51:02 pm »
Wat is tussenstand?