Auteur Topic: [NB] SVZW - Westerlo 1-1  (gelezen 10618 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #60 Gepost op: maart 02, 2009, 09:47:48 pm »
Op dat moment is Taravel de laatste man van de verdediging, hij ziet D'Haene ?n Minne v??r hem staan, hij weet dus (of zou moeten weten) dat als hij het duel met de spits van Westelo aangaat dat hij dat niet mag verliezen omdat er dan geen rugdekking kan zijn (diegene die mogelijks rugdekking kan geven, staat v??r hem).
In zo'n situatie moet Taravel eerder "wijkend" en zonder risico verdedigen dan "omstuimig" en met risico.
Conclusie: verkeerde beoordeling van Taravel.
Dit kan iedereeen overkomen, ondanks deze "fout" vind ik Taravel een zeer sterke verdediger.
By the way: Sammy is een superkeeper, fantastisch goed op hoge ballen en op zijn lijn, maar tot hier toe wint hij zelden in een ??n tegen ??n situatie. Dat onderdeel van zijn keeperskunde is nog voor verbetering vatbaar.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #61 Gepost op: maart 02, 2009, 09:48:25 pm »
Ik weet ??n ding :

of het nu al dan niet een fout was van Travarel

Hij is gewoon een klassespeler, punt uit. En zoals iedere (klasse-)speler maakt hij af en toe fouten.

Vele zitten hier te mekkeren over 'zijn fout'...hebben diezelfde dan niet gezien welke scheve situaties zijn rechtgezet door hem? Hoeveel perfecte tackles hij heeft uitgevoerd??? Wat ik zaterdag van hem zag op bepaalde momenten heb ik er nog niet te veel zien doen in onze competitie...

Btw: voor de mensen met oogkleppen aan  ;)
Als je kan vitten op een verdediger vanwege ??n fout, moet je terzelfder tijd vitten op alle aanvallers die dat ene doelpunt niet hebben gemaakt!  8)

Offline willem putman

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #62 Gepost op: maart 02, 2009, 09:57:25 pm »
Ik weet ??n ding :

of het nu al dan niet een fout was van Travarel

Hij is gewoon een klassespeler, punt uit. En zoals iedere (klasse-)speler maakt hij af en toe fouten.

Vele zitten hier te mekkeren over 'zijn fout'...hebben diezelfde dan niet gezien welke scheve situaties zijn rechtgezet door hem? Hoeveel perfecte tackles hij heeft uitgevoerd??? Wat ik zaterdag van hem zag op bepaalde momenten heb ik er nog niet te veel zien doen in onze competitie...

Btw: voor de mensen met oogkleppen aan  ;)
Als je kan vitten op een verdediger vanwege ??n fout, moet je terzelfder tijd vitten op alle aanvallers die dat ene doelpunt niet hebben gemaakt!  8)

Het gaat niet om vitten op Taravel of een andere verdediger, het gaat om het maken van een zo goed mogelijke analyse. Het klopt dat Taravel in zijn geheel een supermatch heeft gespeeld, maar dat belet niet dat hij in die ene fase wel een beoordelingsfout maakt.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #63 Gepost op: maart 02, 2009, 10:20:51 pm »
In die fase zie je dat D'haene te veel vooruit speelt, als je daar op let merk je dit veel tijdens de matchen, Karel is een fantastische verdediger, maar dat is zijn minpuntje

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #64 Gepost op: maart 02, 2009, 10:25:21 pm »
Waar ik mij aan ergerde, ik zit in vak E en in vak F zat het vol met Westel supporters.

kaarten voor de werknemers van willy naessens (westerlo)

Om nog maar te zwijgen van zijn orkest, twas er aan te horen datie meer verstand heeft van paardenkoersen dan van voetbal.  ::)
Bovendien na de match nog een opstootje tussen het personeel onderling. Ze weten niet dat nen bal rond is maar zetten wel nen grote bek op en als het erop aan komt kloppen ze op elkaar. Bende neanderthalers!
Yep, ook gezien, maar waar waren de stewards?  In Q krijg je al een stadionverbod omdat je recht springt (het is overdreven maar niet zo veel), twee maten, twee gewichten!
Na de match had ik een opstootje (verbaal) met iemand van dat k*t-orkest. Meteen 3 stewards naar mij. Volgens hen was ik ladderzat en was ik aan amokmaker. Ik had die avond 1 pint gedronken... Het wordt tijd dat ook bij de stewards het woord 'consequent' doordringt!

Dit verwonderd me niet, pas op met kritiek...  De fameuze "twee maten en gewichten" kennen we als geen ander.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #65 Gepost op: maart 03, 2009, 06:57:38 am »
By the way: Sammy is een superkeeper, fantastisch goed op hoge ballen en op zijn lijn, maar tot hier toe wint hij zelden in een ??n tegen ??n situatie. Dat onderdeel van zijn keeperskunde is nog voor verbetering vatbaar.

Tot mijn schande moet ik toegeven dat ik vorig jaar twijfels had over Sammy. De matchen die hij dan keepte konden mij niet overtuigen. Maar dit jaar. Jawadde.

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #66 Gepost op: maart 03, 2009, 09:53:13 am »
1...2....3...Weg met de fanfare!!

Ps: we zouden best facebookgroep openen

Rafa

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #67 Gepost op: maart 03, 2009, 04:45:02 pm »
Dit verwonderd me niet, pas op met kritiek...  De fameuze "twee maten en gewichten" kennen we als geen ander.
Inderdaad, 't lopen daar numero's tussen ze... Waarmee ik ze niet allemaal als slecht af doe, er lopen daar (weinig, maar toch...) goeie gasten tussen ook.

Trouwens, dit verwondert was mooier geweest... ;)

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #68 Gepost op: maart 03, 2009, 04:54:11 pm »
Inderdaad rafa, vorige seizoen heb ik me bv kapot gelachen toen de stewards tijdens wedstrijd in Brugge op zoek waren naar een blauwe toeter haha :D
Maar zitten ook goeie gasten tussen die je bv waarschuwen voor spotters als iets dreigt uit de hand te lopen.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #69 Gepost op: maart 03, 2009, 05:55:53 pm »
Inderdaad rafa, vorige seizoen heb ik me bv kapot gelachen toen de stewards tijdens wedstrijd in Brugge op zoek waren naar een blauwe toeter haha :D
Maar zitten ook goeie gasten tussen die je bv waarschuwen voor spotters als iets dreigt uit de hand te lopen.
het schijnt dat die blauwe toeter nog in waregem ligt ;D

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #70 Gepost op: maart 03, 2009, 06:18:13 pm »
Dit verwonderd me niet, pas op met kritiek...  De fameuze "twee maten en gewichten" kennen we als geen ander.
Inderdaad, 't lopen daar numero's tussen ze... Waarmee ik ze niet allemaal als slecht af doe, er lopen daar (weinig, maar toch...) goeie gasten tussen ook.

Trouwens, dit verwondert was mooier geweest... ;)

Het verwondert me dajet e gezien...  Twas dan ook om u te testen ?  ;D

Ja, en wanneer worden die onozele oranje vesten vervangen door een kostuum met plastron zoals in Nederland, want we willen toch dat het allemaal professioneler gaat worden...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #71 Gepost op: maart 03, 2009, 06:48:56 pm »
Dit verwonderd me niet, pas op met kritiek...  De fameuze "twee maten en gewichten" kennen we als geen ander.
Inderdaad, 't lopen daar numero's tussen ze... Waarmee ik ze niet allemaal als slecht af doe, er lopen daar (weinig, maar toch...) goeie gasten tussen ook.

Trouwens, dit verwondert was mooier geweest... ;)

Het verwondert me dajet e gezien...  Twas dan ook om u te testen ?  ;D

Ja, en wanneer worden die onozele oranje vesten vervangen door een kostuum met plastron zoals in Nederland, want we willen toch dat het allemaal professioneler gaat worden...

sommige van die oranje mannekes vind ik gewoon zielig . ze zijn ocharme 2 of 3 uurkes om de 2 weken een beetje van belang in de maatchappij (dat denken ze dan toch), dus doen ze zich dan heel stoer door dat beetje macht dat ze hebben .  ik vraag mij trouwens op wat je moet "kunnen" om het steward te brengen.
ik vermoed dat als 1 van de voorwaarden het moeten correct kunnen spellen van bijvoorbeeld het woord "steward" is , er al vele pijnlijk zouden afgaan . het kunnen praten in een microfoontje en die jas niet achterstevoren aandoen lijken mij al ruimschoots voldoende .

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #72 Gepost op: maart 03, 2009, 08:28:15 pm »
Dit verwonderd me niet, pas op met kritiek...  De fameuze "twee maten en gewichten" kennen we als geen ander.
Inderdaad, 't lopen daar numero's tussen ze... Waarmee ik ze niet allemaal als slecht af doe, er lopen daar (weinig, maar toch...) goeie gasten tussen ook.

Trouwens, dit verwondert was mooier geweest... ;)

Het verwondert me dajet e gezien...  Twas dan ook om u te testen ?  ;D

Ja, en wanneer worden die onozele oranje vesten vervangen door een kostuum met plastron zoals in Nederland, want we willen toch dat het allemaal professioneler gaat worden...

sommige van die oranje mannekes vind ik gewoon zielig . ze zijn ocharme 2 of 3 uurkes om de 2 weken een beetje van belang in de maatchappij (dat denken ze dan toch), dus doen ze zich dan heel stoer door dat beetje macht dat ze hebben .  ik vraag mij trouwens op wat je moet "kunnen" om het steward te brengen.
ik vermoed dat als 1 van de voorwaarden het moeten correct kunnen spellen van bijvoorbeeld het woord "steward" is , er al vele pijnlijk zouden afgaan . het kunnen praten in een microfoontje en die jas niet achterstevoren aandoen lijken mij al ruimschoots voldoende .
Uit goede bron vernomen dat vele steward helemaal niet dienen om dit te zijn, maar ge moet een verplicht aantal hebben van de voetbalbond, dus pak je dan maar de eerste de beste...
Heel wat stewards doen het trouwens uitstekend maar heel wat andere dan weer helemaal niet. Laat het nu net de slechte zijn die denken dat ze veel te zeggen hebben... En ook Zulte Waregem heeft daar van die gasten van, denk dat heel wat supporters wel enkele kunnen noemen

CB06_boy

  • Gast
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #73 Gepost op: maart 03, 2009, 08:49:09 pm »
ohja enkele :p
kzal ik mij k aanmelden als steward  ;D (maar kzal wss nie toegewezen worden voor de job :p)

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #74 Gepost op: maart 03, 2009, 09:05:22 pm »
Dit verwonderd me niet, pas op met kritiek...  De fameuze "twee maten en gewichten" kennen we als geen ander.
Inderdaad, 't lopen daar numero's tussen ze... Waarmee ik ze niet allemaal als slecht af doe, er lopen daar (weinig, maar toch...) goeie gasten tussen ook.

Trouwens, dit verwondert was mooier geweest... ;)

Het verwondert me dajet e gezien...  Twas dan ook om u te testen ?  ;D

Ja, en wanneer worden die onozele oranje vesten vervangen door een kostuum met plastron zoals in Nederland, want we willen toch dat het allemaal professioneler gaat worden...

sommige van die oranje mannekes vind ik gewoon zielig . ze zijn ocharme 2 of 3 uurkes om de 2 weken een beetje van belang in de maatchappij (dat denken ze dan toch), dus doen ze zich dan heel stoer door dat beetje macht dat ze hebben .  ik vraag mij trouwens op wat je moet "kunnen" om het steward te brengen.
ik vermoed dat als 1 van de voorwaarden het moeten correct kunnen spellen van bijvoorbeeld het woord "steward" is , er al vele pijnlijk zouden afgaan . het kunnen praten in een microfoontje en die jas niet achterstevoren aandoen lijken mij al ruimschoots voldoende .
Uit goede bron vernomen dat vele steward helemaal niet dienen om dit te zijn, maar ge moet een verplicht aantal hebben van de voetbalbond, dus pak je dan maar de eerste de beste...
Heel wat stewards doen het trouwens uitstekend maar heel wat andere dan weer helemaal niet. Laat het nu net de slechte zijn die denken dat ze veel te zeggen hebben... En ook Zulte Waregem heeft daar van die gasten van, denk dat heel wat supporters wel enkele kunnen noemen

er zijn er zelfs die eigenlijk niet meer mogen werken (ale, da blijkt toch, maar alst ook effectief zo is ...)

rara wie is het :)

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #75 Gepost op: maart 04, 2009, 10:31:15 am »
er zijn veel mensen die steward willen zijn alleen maar om iedere wedstrijd gratis binnen te mogen. zowel thuis of verplaatsing.

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #76 Gepost op: maart 04, 2009, 04:06:54 pm »
veel beter zou natuurlijk zijn dat willy naessens (van industriebouw / zwembaden ) zulte waregem zou sponsoren , omdat de hoofdzetel natuurlijk hier ligt, en enkel maar een afdeling in de kempen.

Dit heeft puur met de marketingstrategie van Willy Naessens te maken. In onze streek heeft hij nl al genoeg naambekendheid, in de Kempen nog niet. Nu hij daar een afdeling heeft wil hij daar zo snel mogelijk naam maken en dan is sponsoring op de Westerlo-truitjes dus veel interessanter voor hem dan bij SVZW!


Ik stel me in de eerste plaats vragen, wie er in godsnaam met zulke initiatieven op de proppen komt?  Dit ging helemaal niet meer om voetbal, zijn personeel heeft totaal geen affiniteit met deze sport, maar kwam eens "de grote jan" uithangen.  Deze mensen hebben ondertussen wel hun visitekaartje afgegeven en komen dan ook nooit meer terug, en daarom is dit een kaakslag tegenover de andere supporters.  Het moge dan ook duidelijk zijn dat er vooral oog is voor het commerci?le.  Bij de 1-0 werd de "polonaise" al ingezet (als dit vanavond in Studio 1 komt hebben we alweer een lekkere 10 gescoord op gebied van "belachelijk overkomen").

Wat een zever vertel jij eigenlijk! Nog een geluk dat jij het niet voor het zeggen hebt bij onze club of we kunnen zo weer in bevordering gaan spelen. Dit is een initiatief om meer mensen naar een wedstrijd te krijgen, wat kan je daar nu tegen hebben? In het slechtste geval heb je eenmalig meer volk en heb je dus meer omzet op die ene match. In het beste geval heb je enkele mensen die het plezant vonden en nog meer komen, of wie weet ??n van de komende jaren abonnee worden.

Waarom is dit trouwens een kaakslag voor de andere supporters? En waarom mag een club niet commercieel zijn? En wie kan het overigens een fuck schelen dat een tiental mensen met een polonaise in studio 1 komen?


Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] SVZW - Westerlo 1-1
« Reactie #77 Gepost op: maart 04, 2009, 07:52:29 pm »
ohja enkele :p
kzal ik mij k aanmelden als steward  ;D (maar kzal wss nie toegewezen worden voor de job :p)

Baneent gij, ze zoeken nuchtere mensen Niels...  ;D