Auteur Topic: [21] GODEAU Bruno - ex speler  (gelezen 43470 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #20 Gepost op: januari 07, 2016, 07:34:04 pm »
Ik denk dat jij de Mentaliteit van Jorgensen niet goed inschat ..
Wetende dat elke supp je bij elke match op de korrel
gaat nemen , wat je ook doet , wetende dat je mag beschikken van de club , nog zo een mentaliteit op de mat leggen op training . Kunnen er veel een hoedje van
op steken .. .

De reden dat hij zich nog 'weird' op training is omdat hij beseft dat het gedaan is met zijn carri?re... Voor hetgeen hij maar gebracht heeft, heeft ie toch te weinig gedaan op training of in matchen of tzou er wel uitkomen.

Als je simpele passes niet meer kan geven of geen duels kan winnen op het middenveld dan ligt dat aan de speler zelf... We gaan er toch geen medelijden mee hebben dat hij ?700.000 per jaar verdiende bij ons maar er ons eigenlijk niets voor teruggaf op gebied van voetbalplezier

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #21 Gepost op: januari 08, 2016, 08:34:22 am »
Dat hij niet goed speelt en veel te weinig heeft gebracht jakke is volledig correct. daardoor mag hij ook vertrekken. maar jesper is op en top prof, net zoals Godeau! het siert Godeau dat hij door deze mentaliteit is teruggekeerd en er geen heisa is ontstaan!

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #22 Gepost op: januari 08, 2016, 09:24:26 am »
Dat hij niet goed speelt en veel te weinig heeft gebracht jakke is volledig correct. daardoor mag hij ook vertrekken. maar jesper is op en top prof, net zoals Godeau! het siert Godeau dat hij door deze mentaliteit is teruggekeerd en er geen heisa is ontstaan!

't gaat hier eigenlijk over Godeau, maar nog toch even dit:

Was Jorgenssen niet die speler dat na de trainingen terwijl de joungsters in de Carrefour een playstation stonden te kopen nog ruime tijd verder ging door oa. extra rondjes te lopen? Dus daarin heeft belli wel gelijk, Jesper is een top prof! ... alleen bleven de resultaten helaas uit.
 
Ik denk niet dat je alles in zijn schoenen kan schuiven, de ouderdom zal zeker parten spelen, maar je moet ook passen in een systeem van je medespelers, trainer ... en als de resultaten uitblijven dan wordt dat natuurlijk extra lastig en moeilijk. Supporters beginnen zich te keren etc. etc...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #23 Gepost op: januari 08, 2016, 04:08:51 pm »
't gaat hier eigenlijk over Godeau, maar nog toch even dit:

Was Jorgenssen niet die speler dat na de trainingen terwijl de joungsters in de Carrefour een playstation stonden te kopen nog ruime tijd verder ging door oa. extra rondjes te lopen? Dus daarin heeft belli wel gelijk, Jesper is een top prof! ... alleen bleven de resultaten helaas uit.
 
Ik denk niet dat je alles in zijn schoenen kan schuiven, de ouderdom zal zeker parten spelen, maar je moet ook passen in een systeem van je medespelers, trainer ... en als de resultaten uitblijven dan wordt dat natuurlijk extra lastig en moeilijk. Supporters beginnen zich te keren etc. etc...
Feit is dat Jesper nooit de indruk gaf(in de wedstrijden dan,kan niet oordelen wat er op training gebeurt) dat hij er vol voor ging,ge kunt slecht spelen maar toch uw truitje nat maken, uw nuttig maken voor de ploeg,dat deed Jesper niet(genoeg wedstrijden kunnen dit staven),vergelijk eens hem met spelers als Lepoint en De Ridder die ook al slechte matchen speelden maar door hun inzet wel de ploeg hielpen.  Jesper stond wel veel te weinig op zijn favoriete positie(maar dat kan je ook van De Ridder zeggen).

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #24 Gepost op: januari 08, 2016, 05:34:00 pm »
Feit is dat Jesper nooit de indruk gaf(in de wedstrijden dan,kan niet oordelen wat er op training gebeurt) dat hij er vol voor ging,ge kunt slecht spelen maar toch uw truitje nat maken, uw nuttig maken voor de ploeg,dat deed Jesper niet(genoeg wedstrijden kunnen dit staven),vergelijk eens hem met spelers als Lepoint en De Ridder die ook al slechte matchen speelden maar door hun inzet wel de ploeg hielpen.  Jesper stond wel veel te weinig op zijn favoriete positie(maar dat kan je ook van De Ridder zeggen).

Die is duidelijk aan het uitbollen, niet meer meer kunnen is misschien een gepaster conclusie.
Jammer, maar ik vraag me dan af ... waarom moest/mocht die weg bij Club ...

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #25 Gepost op: januari 08, 2016, 07:01:22 pm »
volgens mij mag hij gewoon blijven tot het einde van het seizoen omdat Verboom dit seizoen al vaak gekwetst is geweest en nu ook nog geen 100% is. Bruno heeft zijn plaats in 1ste klasse maar een constante bij een PO I ploeg??!!daarvoor is hij te slecht met de voeten (trapte s serieus naast de bal met goal tot gevolg en miste tegen Oostende een niet te missen kans). wel voorbeeldige mentaliteit!! sjiek van hem....maar dat heeft Jorgensen ook....

Ne keer naast een bal trappen en een kans missen en t'is geen PO1 materiaal :o,uw lat ligt een beetje te hoog vrees ik.Een dijk van een match op Gent(Depoitre niet gezien) of defensief foutloos tegen koekenbak telt ge niet mee of wa? Verboom is nu wel gekwetst en Diallo heeft al 2 keer rood gehad,ging je dan Mendy of Isci brengen?
Mag van mij dus zeker niet weg.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [21] GODEAU Bruno - speler
« Reactie #26 Gepost op: februari 01, 2016, 01:19:04 pm »
01/02/2016 ... Bruno verlaat ons voor KVO, tekent aan 't zeetje voor 2.5 jaar.

https://twitter.com/kvoostende/status/694129945044475904

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #27 Gepost op: februari 01, 2016, 01:21:53 pm »
Wow, die had ik niet zien aankomen :o

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #28 Gepost op: februari 01, 2016, 01:45:33 pm »
Wow, die had ik niet zien aankomen :o
ik ook niet... en ik vind het spijtig... Meer dan volwaardige doublure voor Verboom (in zijn huidige vormpeil).

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #29 Gepost op: februari 01, 2016, 06:49:45 pm »
Dom en met mendy en d'ulivotje zitten ze nog opgescheept...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #30 Gepost op: februari 01, 2016, 07:45:22 pm »
idd, jammer da ze daarmee blijven zitten
maar wie weet hebben we die in de loop van seizoen nog nodig...
en blinken ze uit en willen we ze plots niet meer kwijt...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #31 Gepost op: februari 01, 2016, 10:55:24 pm »
jammer

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #32 Gepost op: februari 03, 2016, 08:40:08 pm »
Godeau krijgt nieuwe kans van KV Oostende: "Ik heb geen idee wat het probleem was bij Zulte Waregem"
BRUNO GODEAU MOET DE CONCURRENTIESTRIJD NIET LEVEN INBLAZEN BIJ KV OOSTENDE
03 februari 2016 20:34 via voetbalkrant.com

KV Oostende trok op de laatste dag van de wintermercato de broodnodige defensieve versterking aan. Bruno Godeau werd verlost van de bank van Zulte Waregem en moet voor extra concurrentie zorgen in het Albertpark.

?Ik werd pas zondagmiddag op de hoogte gebracht van de interesse van KV Oostende?, doet Bruno Godeau zijn verhaal. ?Met andere woorden: het ging allemaal heel snel. (lacht) Ik wil hier tonen dat ik mijn plaats heb in eerste klasse.?

Aan de Gaverbeek liep het namelijk niet van een leien dakje. Godeau had aanvankelijk zelfs geen plaats in de wedstrijdselectie van Francky Dury, maar de verdediger moest uiteindelijk nog enkele wedstrijden depanneren in de basis.

?Ik heb geen idee wat het probleem bij Zulte Waregem was. Er was nooit een discussie en de coach was ook tevreden over mijn mentaliteit. Dat denk ik tenminste. Uiteindelijk moet ik Dury dankbaar zijn. Hij gaf me een kans op het hoogste niveau.?

De concurrentie bij de Kustboys zal ook niet min zijn. ?Er loopt een pak ervaring rond in de verdediging, maar ik ga vol mijn kans. Oostende is een club met heel veel ambitie. Met Fernando Canesin Matos en Jordan Lukaku kom ik overigens enkele oude bekenden tegen.?

Uiteindelijk moet ik Francky Dury dankbaar zijn. Hij gaf me een kans op het hoogste niveau
- Bruno Godeau

Godeau genoot overigens zijn opleiding bij RSC Anderlecht. Leuk extraatje: hij nam een tussenpauze bij MTK Hungaria FC. ?Mijn vader moest voor twee jaar naar Hongarije voor het werk en het ganse gezin verhuisde mee. Op zich was dat een leerrijke ervaring.?

Wat denkt Yves Vanderhaeghe?
?We hadden sowieso een extra verdediger nodig?, aldus de coach van de seizoensrevelatie. ?Ik had er liever twee bijgekregen, maar de andere opties bleken te duur. Het voordeel van Godeau is natuurlijk dat hij de competitie kent ?n dus onmiddellijk inzetbaar is.?

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2016-02-03/bruno-godeau-moet-de-concurrentiestrijd-niet-leven-inblazen-bij-kv-oostende

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #33 Gepost op: februari 04, 2016, 08:43:34 am »
Topmentaliteit. Hoeveel zouden er niet zijn die beginnen na te trappen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #34 Gepost op: februari 04, 2016, 09:30:21 am »
Topmentaliteit. Hoeveel zouden er niet zijn die beginnen na te trappen.

Was ook het eerste die in mij opkwam :)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #35 Gepost op: mei 06, 2016, 07:24:22 pm »
Het heeft lang geduurd, maar het deksel is nu toch van den beerput gelijk ze zeggen..


Ex-speler van Zulte Waregem haalt uit naar Dury

Francky Dury wordt aanzien als een zeer goede trainer. Toch is niet iedereen lovend over de trainer van Zulte Waregem. Een ex-speler is niet mals voor de coach van Essevee.

"Dury praatte nooit met mij. Pas in augustus vertelde hij mij om te vertrekken. Er was interesse van Deinze en Zulte Waregem zette mij onder druk om er te tekenen?" aldus Bruno Godeau in La Derni?re Heure.

"Ik weet nog steeds niet wat Dury tegen mij had. Hij had geen respect voor mij. Op 1 september kreeg ik een mail dat ik naar de B-kern moest. Ik belde voor een afspraak, maar hij wou mij niet zien. Hij vertelde mij toen om te praten via de telefoon en ik legde hem voor waarom hij dat niet eerder had gedaan. Hij vertelde mij toen dat Karel D?Haene was geblesseerd. Ik besliste om te zwijgen en mijn kans proberen te grijpen. Ik weet dat de voetbalwereld hypocriet is, maar Dury is toch het maximum."

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/212483/Ex-speler_van_Zulte_Waregem_haalt_uit_naar_Dury#ixzz47thWPLYe

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #36 Gepost op: mei 07, 2016, 09:02:32 am »
Intelligente jongen, jammer dat het zo moest lopen.

Terechte natrap lijkt me, heeft hier totaal geen respect gekregen. Enkel vd fans.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #37 Gepost op: mei 09, 2016, 08:55:58 am »
In veel gevallen zijn zulke uitspraken puur natrappen en je eigen frustraties op iemand anders stoppen maar in Godeau zijn geval twijfel ik toch sterk. Heeft altijd keihard gewerkt toen hij bij de club was en altijd met zijn voeten gesproken. Toen hij een eerste keer terug mocht invallen en een assist gaf liepen alle spelers naar hem in plaats van de man die de goal maakte.
Al vaker dit jaar commentaar gehad op Dury dan anders maar persoonlijk vind ik dat hij ook seizoen toch eens meer naar zichzelf mag kijken.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #38 Gepost op: mei 09, 2016, 09:23:07 am »
klopt veel wat hij zegt. qua communicatie is dury 0.
maar Godeau vond ik nu zelf niet de superspeler (behalve zijn mentaliteit).
ik begrijp dat hij weg mocht...zeker omdat we er nog geld voor ontvingen.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: [21] GODEAU Bruno - EX speler
« Reactie #39 Gepost op: mei 09, 2016, 09:38:06 am »
klopt veel wat hij zegt. qua communicatie is dury 0.
maar Godeau vond ik nu zelf niet de superspeler (behalve zijn mentaliteit).
ik begrijp dat hij weg mocht...zeker omdat we er nog geld voor ontvingen.

Als je ziet wat daar nu achteraan staat te spelen begrijp ik helemaal niet dat hij weg mocht. Ik kan begrijpen dat Dury vindt dat Godeau niet voldoende is voor Zulte Waregem, wat ik echter helemaal niet kan begrijpen is dat hij de huidige centrale verdedigers uit onze kern ook de voorkeur heeft op Godeau. Sorry hoor, maar als je een kern hebt met Sami, Mendy en consoorten waarbij je dan uit pure miserie Lepoint uit je middenveld moet gaan weghalen, dan is het wegdoen van Godeau een blunder van jewelste. Naar volgend seizoen toe was dat trouwens de enige die je nog zou kunnen gebruiken ook, al was het maar als backup.

Ik zou er trouwens nog mee kunnen leven moest Dury zo ootmoedig kunnen zijn om die blunder toe te geven en ook Godeau zelf verdient excuses.
« Laatst bewerkt op: mei 09, 2016, 09:40:37 am door Will McAvoy »