Auteur Topic: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee  (gelezen 11312 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #60 Gepost op: januari 04, 2010, 10:14:35 pm »
veel spelers, en ook eersteklassespelers staan liever op het veld op een positie die niet 100 % hun voorkeur heeft, dan anoniem op de bank of in de tribune te zitten.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #61 Gepost op: januari 04, 2010, 10:53:49 pm »
ik zeg gewoon mijn gedacht en als iemand zegt dat nfor ene van de betere was begin ik te koken
bij elk duel ligt hij in de grond , zal nog veel boterhammen moeten eten voor zo goed te zijn of leye
en wat colpaert betreft , hij is al een paar weken de beste van svzw en krijgt als beloning de rechtsbackpositie waar hij in het verleden (roeselare) de mindere was .

als ik mij goed herinner heeft colpaert vorig seizoen schitterende matchen gespeeld naast lutte op het middenveld, waarom daar weer eens niet zetten

Denk je nu echt dat Colpaert daar zo hard mee inzit? Ik denk dat jij daar vooral problemen mee hebt dat Steve op de rechtsachter staat.
Zelf ooit voetbal gespeeld? Ik denk wanneer je zelf voetbal speelt dat het vooral belangrijk is dat je op het veld staat! Liever op een positie staan die je iets minder ligt dan op de bank te moeten zitten.

Dus die hele heisa over, wie waar staat, en waarom ... blabla... Zowel Karel , Jeremy als Steve zullen in de eerste plaats blij zijn dat ze mogen starten en niet op de bank moeten zitten...
Das ook een goei, jij voetbal gespeeld? Dus als je maar op het veld stond was je tevreden?
Je zat zekers veel op de bank?

Laat ons zeggen dat de reactie die ik nu geef al teveel is...
Probeer op zijn minst te reageren op mijn post. Misschien dat je met een beetje (gezond) verstand dan wel inziet dat spelen nog steeds beter is dan bank zitten? Of zelf nooit op een bal getrapt?



Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: [NB] Anderlecht 2 - 1 Essevee
« Reactie #62 Gepost op: januari 04, 2010, 11:25:34 pm »
ik zeg gewoon mijn gedacht en als iemand zegt dat nfor ene van de betere was begin ik te koken
bij elk duel ligt hij in de grond , zal nog veel boterhammen moeten eten voor zo goed te zijn of leye
en wat colpaert betreft , hij is al een paar weken de beste van svzw en krijgt als beloning de rechtsbackpositie waar hij in het verleden (roeselare) de mindere was .

als ik mij goed herinner heeft colpaert vorig seizoen schitterende matchen gespeeld naast lutte op het middenveld, waarom daar weer eens niet zetten

Denk je nu echt dat Colpaert daar zo hard mee inzit? Ik denk dat jij daar vooral problemen mee hebt dat Steve op de rechtsachter staat.
Zelf ooit voetbal gespeeld? Ik denk wanneer je zelf voetbal speelt dat het vooral belangrijk is dat je op het veld staat! Liever op een positie staan die je iets minder ligt dan op de bank te moeten zitten.

Dus die hele heisa over, wie waar staat, en waarom ... blabla... Zowel Karel , Jeremy als Steve zullen in de eerste plaats blij zijn dat ze mogen starten en niet op de bank moeten zitten...
Das ook een goei, jij voetbal gespeeld? Dus als je maar op het veld stond was je tevreden?
Je zat zekers veel op de bank?

Wat een discussie. Volgens mij heeft er hier iemand een boontje voor de Steve. Kan toch echt de enige reden voor deze debiele discussie zijn ze, vriend... ;)

Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje