Auteur Topic: [NB] Essevee - RSC Anderlecht  (gelezen 15306 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #20 Gepost op: november 26, 2011, 09:32:33 pm »
Westerlo en STVV zullen binnenkort zwaar bijkopen en terugvechten. Benieuwd wat wij gaan doen.

't Gaat er niet om hoe zwaar je bijkoopt, maar wel WIE je haalt.
Trajkovski, Sivakov, Hamalainen, Hadzic, Maazou en Milunovic hebben handenvol geld gekost maar zijn geen van allen versterkingen!
Skulasson verdient na zijn lange blessure nog wat tijd, Serwy heeft een hoop potentieel en Rossini doet het niet slecht. De enige ?cht geslaagde transfer met direct rendement is naar mijn mening De fauw.
Da's 1 op 10 terwijl we goede spelers als Vandenbrouck, N'For, Hyland hebben laten gaan.
Resultaat: een hoop geld kwijt, een kwalitatief mindere ploeg en een seizoen lang vechten tegen de degradatie!

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #21 Gepost op: november 26, 2011, 09:32:54 pm »
Ik geloof mijn ogen niet wanneer ik hier naar de reacties op het forum kijk !
"Goed gespeeld", "volgende week pakken we de 3 punten", "hadden we gewonnen, waren we gelanceerd",...
We waren vandaag gewoon andermaal zwak, we hebben geen kwaliteit ! Wanneer deze ploeg een goal binnenkrijgt, zakt het als een pudding in mekaar! We komen met alle geluk van de wereld 2-0 voor na een schot dat afwijkt en nog binnenvalt en na een "pisscheutje" van Chevalier (wil die de trainer buiten met zo'n knullig schotje ?). Geloof me dames en heren, als we 0-1 achterkomen na 50 minuten komen we NOOIT terug. Er ontbreekt in de 1ste plaats kwaliteit, maar ook vechtlust. Die wil om te winnen, die wil om nog meer te willen winnen dan de tegenstander mis ik. Pas op, versta me niet verkeerd, er was vandaag geen gebrek aan inzet! Maar dat compact spelen, een ploeg opvangen zoals essevee zo goed kon ten tijde van Dury, kunnen we niet meer !!
Met Dury krijgen we NOOIT VAN ZIJN LEVEN 3 goals binnen in 4 minuten !!
Natuurlijk moet je alles relativeren en constateren dat als Sammy in zijn goal blijft staan het gewoon 2-0 blijft i.p.v. 2-1. Maar ik kom ook tot de jammerlijke constatie dat als je 2-0 voorstaat en die voorsprong in 4 minuten tijd weggeeft m.a.w. 3 goals binnenkrijgt...je eigenlijk een h??l zwakke ploeg bent !  :'( De ervaring leert mij dat als je 2-0 voorstaat en dan nog de boot in gaat, je een degradatiekandidaat bent.
Kalezic begaat ook een TACTISCHE BLUNDER. Je staat 2-0 voor 10 minuten voor tijd en je wordt belegerd. Waarom dan geen Dachelet,extra verdediger, inbrengen ?? Maar neen, de trainer kon er vanavond weer niets aan doen, zeker ?! Wie zegt dat de trainer er niets kan aan doen, moet ik toch tegenspreken, hoor !
En dat degradatiestress heel wat met een mens kan doen (zie Stef Wils), heb ik vanavond ondervonden. Supporters die "spel" maken tegen elkaar in de tribunes, mensen die riepen "Kalezic buiten", opstootje in de Klauwaert met een supporter,...

PDC, koop ne keer bekende Belgische spelers i.p.v. onbekende Wit-Russen en Denen. Die Sivakov wat is dat eigenlijk ? Ongelooflijk dat Sterckx daarvoor op de bank moet zitten ! Smolders, Coulibaly, Iakovenko, Badibanga,... mogen weg bij hun clubs. Koop eens zo'n spelers i.p.v. wannabe toptalenten "die je nog met veel winst kan doorverkopen".

Supporters, we mogen absoluut niet blij zijn met wat we vanavond gezien hebben !!
HET WAS NIET GOED ! itt tot wat vele mensen hier beweren !
De ZOVEELSTE ontgoocheling voor ons supporters de afgelopen 2 jaar.
Ne keer goed slikken, zeker ? Een beetje na?ef zijn en hopen dat we volgende week de 3 punten gaan pakken. Er zit niets anders op zeker ?

Ik volg je voor een groot stuk. Bij de 2-0 was het voor mij heel duidelijk: "trekt dienen boel toe". Inderdaad, Dachelet erin en dichtsteken. De stunt en de 3 punten waren er toen al. Zodus, vind ik ook dat de trainer hier moest ingegrepen hebben. Say No More.
-SVZW Forever-

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #22 Gepost op: november 26, 2011, 09:53:10 pm »
Ik had tijdens de wedstrijd het gevoel dat we eindelijk eens het geluk aan onze zijde gingen hebben, maar helaas ...
Wat mij is opgevallen :
Brian moet dringend goeie hoekschoppen en centers leren geven (wat erger ik mij aan die verkeerde ballen van hem ...)
Bij het 1ste doelpunt waren we ook niet gediend door de omstandigheden. Bossut gaat inderdaad in de fout, maar organisatorisch zaten we op dat moment wat in de knoei omdat De fauw nog langs de zijlijn stond ...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #23 Gepost op: november 26, 2011, 10:01:24 pm »
Bossut was aan een heel sterke partij bezig, jammer genoeg blunderd hij bij de 2-1 en is zo rsca gelanceerd. Bij die aftrap verliest Chevalier direct den bal gevolg 2-2.
De trainer moest slimmer geweest zijn en Chevalier bij de 2-0 vervangen voor Dachelet of Stercx. Het middenveld liep zich te pletter en natuurlijk verlies je dan uw concentratie als je kapot zit. Een frisse middenvelder zou wonderen gedaan hebben.

Volgende week thuis Lokeren is het gewoon van moeten. We gaan toch wel eens de 3 punten pakken zeker, het zal tegen Lokeren zijn! Komaaaan SV!!!!

PS: Jammer van de tifo dat er zoveel wind was en dat het doek scheurde.
SV TILL I DIE

Offline sergio

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #24 Gepost op: november 26, 2011, 10:04:20 pm »
volgend week? were verliezen!!vent toch.. get a life!!! mee wa zijn we hier bezig in waregem,DE kampioenenploeg...Iedereen die denkt dat ga beteren,blijven dromen!!!!pdc en andere LOSERS,begint mee uw bedrijf te laten draaien en begint dan met nen voetbalploeg!!! nog meegemaakt enkele jaren geleden!!!!!!We gaan nu den zelfde toer op!! Zie gunder da nie!!!!!!!!!...

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #25 Gepost op: november 26, 2011, 10:06:05 pm »
Andere resultaten ook slecht met nog 3 punten verschil met de laatste. Svzw heeft normaal teveel kwaliteit maar als ze beginnen panikeren...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #26 Gepost op: november 26, 2011, 10:12:47 pm »
volgend week? were verliezen!!vent toch.. get a life!!! mee wa zijn we hier bezig in waregem,DE kampioenenploeg...Iedereen die denkt dat ga beteren,blijven dromen!!!!pdc en andere LOSERS,begint mee uw bedrijf te laten draaien en begint dan met nen voetbalploeg!!! nog meegemaakt enkele jaren geleden!!!!!!We gaan nu den zelfde toer op!! Zie gunder da nie!!!!!!!!!...
No comment.
SV TILL I DIE

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #27 Gepost op: november 26, 2011, 10:13:15 pm »
volgend week? were verliezen!!vent toch.. get a life!!! mee wa zijn we hier bezig in waregem,DE kampioenenploeg...Iedereen die denkt dat ga beteren,blijven dromen!!!!pdc en andere LOSERS,begint mee uw bedrijf te laten draaien en begint dan met nen voetbalploeg!!! nog meegemaakt enkele jaren geleden!!!!!!We gaan nu den zelfde toer op!! Zie gunder da nie!!!!!!!!!...

Ocharme uw toetsenbord...  :D

Btw, in de nachtwinkel verkopen ze geen klavieren!!!! Dus rustig aan, kerel  ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #28 Gepost op: november 26, 2011, 10:13:37 pm »
Hadden we een wedstrijd of zeven terug geen riante vorsprong op die ploegen? Idd. momenteel zijn we het lelijke eendje van eerste klasse. Nochtans blijft onze trainer zeer rustig. We hebben meer tijd nodig en waren misschien wat ambitieus. We zijn zover. Amper 3 punten van de laatste plaats. PO3 ontlopen wordt een helse karwei!!
Beter een rustige trainer dan iemand die panikeert, als je als trainer panikeert breng je dit over op je spelersgroep..
SV TILL I DIE

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #29 Gepost op: november 26, 2011, 10:15:31 pm »
Als het tegen zit, zit het meestal goed tegen... :(

1 goal tegen en zoals je kon verwachten...   PATS, BOEM, PATAT

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #30 Gepost op: november 26, 2011, 10:17:16 pm »
Momenteel lijkt het mij meer een trainer die zijn draad ook een beetje kwijt is.  Iedere week een andere opstelling, spelers op andere posities.  We zijn halfweg de competitie, dan zou je toch zo stilaan je typeploeg mogen hebben denk ik dan.  Hij weet het naar mijn mening zelf niet goed.

Leatherfaceje

  • Gast
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #31 Gepost op: november 26, 2011, 10:18:02 pm »
Bekijk het ne keer allemaal nie zo negatief, dit was 1 van onze beste matchen van dit seizoen (op die laatste 10 minuten na..). Als we zo blijven voetballen, met te beginnen thuis tegen lokeren, gaan we punten pakken! Daar ben ik zeker van! Kijk naar Club Brugge, hoeveel keer hebben zij dit niet meegemaakt?

We komen er wel! Mark my words!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #32 Gepost op: november 26, 2011, 10:21:38 pm »
Altijd hetzelfde liedje.
Nu zitten er hier te janken, trekt dienen boel toe.
Awel khad et ne keer willen zien me Dachelet derbij, der ging just nie te kloten veranderen, en we gingen dezelfde uitslag krijgen.

Dan zouden ze hier zitten zeveren, waarom trekken we ons terug..
Zo is er altijd wel iets.
Het enige waar ik me aan erger bij Kalezic is zijne zever in interviews, we hebben tijd nodig.
JOEHOE, we zijn begonnen in juni, en we zijn bijna december.!!!!


En nog iets
Wij lachen met Proto, die anderlecht al meermaals aan punten geholpen heeft, maar hebben zelf 2 doelmannen rondlopen die ons punten kosten.

Proto lacht nu wel in zijn vuistje!!

Offline boke

  • Leden
  • Berichten: 3
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #33 Gepost op: november 26, 2011, 10:25:11 pm »
sammy verliest de match,als je uikomt 15 meter???????? dan moet je hem hebben die bal.
maar sammy zal niet vliegen, kalezic zal de rekening betalen en onterecht helaas.
we zouden beter investeren in een goede keeper man man man :P

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #34 Gepost op: november 26, 2011, 10:26:20 pm »
Dit was absoluut geen goeie wedstrijd.  Zowel anderlecht als Zulte Waregem speelden enorm slordig.  Vond dit absoluut niet ??n van onze beste wedstrijden alleszins.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #35 Gepost op: november 26, 2011, 10:29:11 pm »
sammy verliest de match,als je uikomt 15 meter???????? dan moet je hem hebben die bal.
maar sammy zal niet vliegen, kalezic zal de rekening betalen en onterecht helaas.
we zouden beter investeren in een goede keeper man man man :P

Kalezic zal niet betalen...
Als we hem ontslaan zijn we echt ne ferme som aan ontslagpremie kwijt! En echt ne fermen e!

Onterecht, tjah, ik vind da ook, maar toch klopt er iets niet.
Colpaert, Skulason en Mar?val kijken Kalezic constant vragend aan. En molenwieken constant met hun armen richting hem.
Het is niet de man van de tactische zet

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #36 Gepost op: november 26, 2011, 10:30:27 pm »
Onze Habibou twittert na de match:


HabibHabibou7 profile

HabibHabibou7 Anderlecth champion pour moi je suis mauve et. Un peux rouge aha

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #37 Gepost op: november 26, 2011, 10:31:18 pm »
Momenteel lijkt het mij meer een trainer die zijn draad ook een beetje kwijt is.  Iedere week een andere opstelling, spelers op andere posities.  We zijn halfweg de competitie, dan zou je toch zo stilaan je typeploeg mogen hebben denk ik dan.  Hij weet het naar mijn mening zelf niet goed.

Akkoord, de trainer is de pedalen kwijt en weet  niet meer van welk hout pijlen te maken. Ik ben er niet gerust in als we tegen de degradatie moeten strijden met deze ploeg. Hopelijk komt er nog versterking. Het is nogmaals bewezen dat we te weinig ervaring hebben in de ploeg, en dit kan men ook zeggen van de trainer.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #38 Gepost op: november 26, 2011, 10:38:29 pm »
Onze Habibou twittert na de match:


HabibHabibou7 profile

HabibHabibou7 Anderlecth champion pour moi je suis mauve et. Un peux rouge aha


Ik denk dat hij naar West Ham wilt

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Essevee - RSC Anderlecht
« Reactie #39 Gepost op: november 26, 2011, 10:44:58 pm »
Diep triest, zware tactische blunder van onze coach en voor de 2e week op rij dezelfde vraag: Waarom mag Sammy keepen en wordt Muyters zomaar weer op de bank gezet?