Auteur Topic: [NB] Zulte Waregem - Anderlecht  (gelezen 11449 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #20 Gepost op: september 23, 2012, 10:44:45 am »
moest ik tegen essevee spelen ik zou ook veel de lange bal gebruiken. We hebben idd minder gestalte.
Spijtig van Sammy. Speelde dit jaar al goed maar deze goal was vermijdbaar. idd Berrier moest gepast hebben op Hazard maar had het niet gezien. Hazard s het zelfde..moest afgegeven hebben op Defauw die ook vrij stond. spijtig want vond ons niet slecht spelen. maar waarom bij de 1-0 al meteen gaan inzakken?!!

Inderdaad, de eerste 20 minuten moesten we meer doen met de ruimte die we kregen van een tot dan toe slap Anderlecht, we hadden ook teveel respect voor die gasten, nergens voor nodig.  Lendric kan niet wat Leye wel kan, sommige ballen van Berrier waren wel goed, maar door een gebrek aan snelheid en/of frisheid kon Lendric er niet aan. 
Ik vond Hazard de tweede helft nergens, Malanda kon het op den duur niet meer belopen maar herpakte zich toch, toont dat hij veel karakter heeft.
We zijn een jonge ploeg die het nu nog moet afleggen tegen Anderlecht(je voelde de 1-2 en de 2-3 zo aankomen) maar er zit veel potentieel in.  Ook De Jonghe was een beetje aan het zwemmen, ligt in balans met Vandenbroecke volgens mij.
Ik vond het jammer dat Alex werd vervangen, had hem graag gezien in een andere positie, maar kan natuurlijk niet zeggen dat hij goed speelde; Naessens is een voorbeeld van wilskracht en grinta.
Ik vond het geen goeie match maar wel heel leerrijk voor onze ploeg, we missen bv de snelheid van een Chevalier om ballen in de diepte te recupereren, nu lukte dat niet, Delaplace, Lendric, Naessens hebben die snelheid niet.
En Bossut gaat natuurlijk in de fout, maar het zou fout zijn om hem nu op de bank te zetten (zie vorig jaar).

Delaplace heeft e snelheid niet??
Ok, waar zit jij al 2 jaar naar te kijken man?

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #21 Gepost op: september 23, 2012, 10:48:05 am »
Tifo was echt wel schone, wie is dienen artist? Viel mij op dat er heel weinig Anderlecht supporters zaten in onze tribunes, ofwel waren ze bang om zich te manifesteren. 
Er waren wel veel'kostumegasten' in vak Q en P wat uiteraard niet bevordelijk is voor de sfeer, ze zitten er te zitten.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #22 Gepost op: september 23, 2012, 10:56:52 am »
moest ik tegen essevee spelen ik zou ook veel de lange bal gebruiken. We hebben idd minder gestalte.
Spijtig van Sammy. Speelde dit jaar al goed maar deze goal was vermijdbaar. idd Berrier moest gepast hebben op Hazard maar had het niet gezien. Hazard s het zelfde..moest afgegeven hebben op Defauw die ook vrij stond. spijtig want vond ons niet slecht spelen. maar waarom bij de 1-0 al meteen gaan inzakken?!!

Inderdaad, de eerste 20 minuten moesten we meer doen met de ruimte die we kregen van een tot dan toe slap Anderlecht, we hadden ook teveel respect voor die gasten, nergens voor nodig.  Lendric kan niet wat Leye wel kan, sommige ballen van Berrier waren wel goed, maar door een gebrek aan snelheid en/of frisheid kon Lendric er niet aan. 
Ik vond Hazard de tweede helft nergens, Malanda kon het op den duur niet meer belopen maar herpakte zich toch, toont dat hij veel karakter heeft.
We zijn een jonge ploeg die het nu nog moet afleggen tegen Anderlecht(je voelde de 1-2 en de 2-3 zo aankomen) maar er zit veel potentieel in.  Ook De Jonghe was een beetje aan het zwemmen, ligt in balans met Vandenbroecke volgens mij.
Ik vond het jammer dat Alex werd vervangen, had hem graag gezien in een andere positie, maar kan natuurlijk niet zeggen dat hij goed speelde; Naessens is een voorbeeld van wilskracht en grinta.
Ik vond het geen goeie match maar wel heel leerrijk voor onze ploeg, we missen bv de snelheid van een Chevalier om ballen in de diepte te recupereren, nu lukte dat niet, Delaplace, Lendric, Naessens hebben die snelheid niet.
En Bossut gaat natuurlijk in de fout, maar het zou fout zijn om hem nu op de bank te zetten (zie vorig jaar).

Delaplace heeft e snelheid niet??
Ok, waar zit jij al 2 jaar naar te kijken man?
Heeft die zuivere snelheid niet van een Chevalier, kan mij ook enkele fasen voor de geest halen waar hij geklopt wordt door zijn concurrent, ik zeg niet dat hij traag is, om te vergelijken met de koers dan is Delaplace een Roelandts en Chevalier een Kavendish, ik wil daarmee niet zeggen dat Delaplace slecht is of was, hij heeft andere,betere kwaliteiten.
Ik zit al 38 jaar naar den Essevee te kijken, maar misschien zijn mijn ogen wat versleten...

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #23 Gepost op: september 23, 2012, 10:59:22 am »
Tifo was echt wel schone, wie is dienen artist? Viel mij op dat er heel weinig Anderlecht supporters zaten in onze tribunes, ofwel waren ze bang om zich te manifesteren. 
Er waren wel veel'kostumegasten' in vak Q en P wat uiteraard niet bevordelijk is voor de sfeer, ze zitten er te zitten.
Na de eerste goal van A'lecht sprongen er vier recht in de P. Ze moesten direct verhuizen van diene dikke steward. ;D

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #24 Gepost op: september 23, 2012, 11:02:59 am »
vond toch vooral lendric en dejonghe zeer zwak .

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #25 Gepost op: september 23, 2012, 11:21:19 am »
Sammy en Berrier hadden idd een mindere wedstrijd man Sammy waar zat je bij die 3de  :-[ volledig de mist ingaan noemen ze zoiets !!!! Berrier had idd beter naar hazard gespeeld maar vanuit mijn oogpunt had hij hem echt nie gezien !!! Vond dat we vooral Mbaye misten vooraan  :-\

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #26 Gepost op: september 23, 2012, 11:21:57 am »
dejonghe staat h????l vaak niet bij zijne man, stond vaak een meter of 2 verkeerd.

lendric vind ik voorlopig toch ook geen versterking hoor noch gisteren, noch in leuven.

en eerlijk : hazard vond ik vorige week ook beter , al zal de tegenstander daar ook mee te zien hebben.

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #27 Gepost op: september 23, 2012, 11:28:53 am »
Op onze waarde geklopt.
onze flanken werden verdedigend zwaar afgestraft. vooral op rechts mochten lustig voorzetten worden getrapt (cfr de 3 goals...).
soit van zo'n jong team kan men niet anders verwachten. wel vreemd dat een Skulasson niet wordt gebruikt om meer fysieke duels te winnen.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #28 Gepost op: september 23, 2012, 11:40:10 am »
Ben ik dan de enige die een gelijkspel ook terecht ging gevonden hebben? ge moet geen appels met peren vergelijken e. Deze jonge ploeg heeft het in mijn ogen zeer goed gedaan tegen een ervaren ploeg. Voor het werk dat ze vericht hebben en de inzet verdienden ze voor mij althans een gelijkspel!! En flatert sammy niet op het einde dan hadden we dat gelijkspel ook vast!! sammy keepert goed maar blijft toch zijn grote fouten hebben.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #29 Gepost op: september 23, 2012, 11:46:39 am »
Wat me vooral opvalt aan Sammy is dat hij geen vooruitgang maakt. Hij is in eerste klasse gekomen als goede degelijke doelman met zijn gebreken en dat is hij nog steeds. Zijn uittrappen na al die jaren lijken nog altijd nergens naar. Ik denk dat je aan je traptechniek toch kan werken. Dus je moet tot de conclusie komen dat ofwel Sammy nooit beter gaat kunnen ofwel dat er niet goed gewerkt wordt met hem... Ik lijk eerder te opteren voor het laatste.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #30 Gepost op: september 23, 2012, 11:50:40 am »
Beste man van SVZW was voor mij Colpaert.
Buiten enkel kleine fouten, heeft hij toch een paar loepzuivere kansen/aanvallen van Anderlecht op zijn ??ntje vermeden.

Slechtse man : de valse kater voor de wedstrijd...om slecht te komen ::)

Tja... Colpaert liet bij de eerste en derde goal zijn man meters vrijlopen.  De tegendoelpunten op een manier waarop we er vorig jaar veel hebben gepakt; Spijtig van de uitslag, maar anderzijds hebben die jonge gasten getoond dat ze knap voetbal kunnen brengen.  Kzou niet aarzelen om ook die nieuwe gasten in de verdediging eens hun kans te geven.  Dat Anderlecht deze keer met een volwaardige kern speelde zegt genoeg.


Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 517
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #31 Gepost op: september 23, 2012, 11:55:04 am »
moest ik tegen essevee spelen ik zou ook veel de lange bal gebruiken. We hebben idd minder gestalte.
Spijtig van Sammy. Speelde dit jaar al goed maar deze goal was vermijdbaar. idd Berrier moest gepast hebben op Hazard maar had het niet gezien. Hazard s het zelfde..moest afgegeven hebben op Defauw die ook vrij stond. spijtig want vond ons niet slecht spelen. maar waarom bij de 1-0 al meteen gaan inzakken?!!

om kort te antwoorden....ervaring...

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #32 Gepost op: september 23, 2012, 12:01:54 pm »
Tegen de overwinning van Anderlecht kan je volgens mij niet veel inbrengen al was een gelijkspel ook gerechtvaardigd.

Tifo was echt wel schone, wie is dienen artist? Viel mij op dat er heel weinig Anderlecht supporters zaten in onze tribunes, ofwel waren ze bang om zich te manifesteren. 
Er waren wel veel'kostumegasten' in vak Q en P wat uiteraard niet bevordelijk is voor de sfeer, ze zitten er te zitten.

H???le mooie actie van de Sfeergroep; zelfs F. Joos was (op Telenet) onder de indruk.

Voor P-Q kan ik niet spreken maar in X werd er op het einde van de match zelfs truitjes van Kouyat? en Mbokani gevraagd... Dan krijgen er anderen stadionverboden omdat ze een beker "op het veld zouden gegooid hebben"  ::)

Liever met 6543 man die ervoor gaan dan 10 024 waaronder 10 000 pannenkoeken. 't Was om te bleiten in Vak X...  :-\
Bedroevend voor de mensen die ervoor bleven gaan dat er zo weinig terugkoppeling is in "het sfeervak".
« Laatst bewerkt op: september 23, 2012, 12:14:37 pm door Eugene »

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #33 Gepost op: september 23, 2012, 12:07:19 pm »
Lendric was enorm enorm zwak. Geen conditie, geen snelheid, geen voetballende kwaliteiten, geen balvastheid. Moet bal ook ALTIJD afleggen aan Malanda, is dan altijd 2-1.

Malanda op zijn beurt pak minder dan in Leuven. Liet m.i. een zeer slome indruk.

Jimmytje De Jonghe mag ook 2 goals op zijn naam schrijven. Laat Mar?val eens meespelen gisterenavond... We krijgen een compleet andere match, geloof me. Als je zo'n De Jonghe vergelijkt met Mar?val... WERELD van verschil.
Natuurlijk gaat ook Bossut niet vrijuit bij de 2-3. Maar om daarom weer heel die carrousel op gang te trekken met "Sammy is niet meer zo goed als vroeger" vind ik niet nodig.

Hazard was ook minder dan in Leuven. Bevestigen, dames en heren, moeilijkste wat er is in voetbal !

We hebben geen slechte ploeg, maar dit team is zeker niet zo goed als het team van 2008-2009.
Talent is niet alles. We hebben meer "talent" (walg eigenlijk van het woord) dan in het jaar waarin we 5e werden, maar t? veel goede spelers hebben is ook niet goed.

Voor de rest heeft RSCA gewoon pakken meer gestalte dan Essevee. Triestige match van Anderlecht. Proto schiet gewoon die bal richting spitsen in de hoop dat er een goal gaat vallen (lukt bij 1-1).

In de volgende weken zal blijken hoe sterk Essevee ?cht is. Met matchen tegen Lierse (uit) en Lokeren en Cercle Brugge (thuis) volgen er boeiende weken !

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #34 Gepost op: september 23, 2012, 12:10:47 pm »
Ik denk dat Lendric een tijdje op den bank zal vertoeven.. liep hij niet direct naar de kleedkamerss
Dury zal dit niet appreci?ren... Over de match, redelijk gespeeld, puur verloren op kwaliteit en ervaring.
Onze flanken werden bij de goals in hun blootje gezet.

Btw: uittrappen van Proto gezien? Sammy mag dringend beginnen met oefenen, want das echt nog iets waar hij zwak in is.
« Laatst bewerkt op: september 23, 2012, 12:12:47 pm door Soulscream »

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #35 Gepost op: september 23, 2012, 12:16:58 pm »
Ik denk dat Lendric een tijdje op den bank zal vertoeven.. liep hij niet direct naar de kleedkamerss
Dury zal dit niet appreci?ren... Over de match, redelijk gespeeld, puur verloren op kwaliteit en ervaring.
Onze flanken werden bij de goals in hun blootje gezet.

Lendric is een spits vooraan moet blijven staan in de rechthoek, en niet moet komen meeverdedigen. Met Alex eraf te halen verlies je aanspeelpunten vooraan, waardoor middenveld en verdediging meer onder druk komen te staan.  Durven voetballen Dury!!  Hopelijk kunnen we die jonge gasten een jaar of 2 houden.  Als ge Hinostroza ziet spelen, vraagt ge je af wat Biglia bij anderlecht (nog) doet. 


Vincent

  • Gast
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #36 Gepost op: september 23, 2012, 12:25:37 pm »
Lendric had na de match wel verzorging nodig (dixit Dhaene) en diep in de punt van de aanval is zijn plaats (nog) niet, wat ook al in Leuven bleek. Hij zal op zijn best zijn rond een echte diepe spits die voor afleiding kan zorgen. Als ze Ivan dan voor doel kunnen zetten, zal hij het wel afmaken, zoals tegen Kortrijk. Het was ook pas met de inbreng van Habibou en Naessens dat we tegen die torens van Anderlecht iets konden beginnen uitrichten. Spijtig van Sammy's fout want dat punt was zo goed als binnen.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #37 Gepost op: september 23, 2012, 12:34:53 pm »
we hebben nu telkens een exuus als we verliezen .
we spelen met veel jonge gasten en ze moeten nog veel leren en zitten nog in hun groeiproces en bla bla bla .
we zijn een ontwikkelingsclub enz ...
supporters willen hun team zien winnen als dat met jonge of oude spelers maakt niets uit.

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 548
  • Superboeren
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #38 Gepost op: september 23, 2012, 12:48:49 pm »
Just nog nekeer gekeken naar het verslag op stadion...
manmanman bij onze eerste goal, wat een prachtige aanval was, zeggen ze van ja, gohja, bwa goed gedaan bwa...
bij Anderlecht tot 3 x toe 'Prachtige voorzet! , Prachtig binnengekopt'
Te zot voor woorden gewoon

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] Waregem - Anderlecht
« Reactie #39 Gepost op: september 23, 2012, 12:55:02 pm »
Och er zaten wel degelijk Anderlechtse amokmakers in vak H. Bijna werd er op mekaar geklopt. Tja de stewards durfden niet ingrijpen, en spelden Waregemse supporters de les. Ze mogen gasten v.d. bezoekende topploegen beginnen weigeren om tussen thuisfans te zitten.
Ze zouden beter terug fankaart invoegen of 1 database voor alle clubs met identiteitsgegevens + historiek van aankoop van kaarten. En zo die gasten weigeren die Anderlecht volgt in Kortrijk, Waregem etc.