Auteur Topic: [VB] Essevee-Kv krotrijk .  (gelezen 19576 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #140 Gepost op: augustus 03, 2013, 12:34:02 pm »
Geen ontslag volgens Geert!

Ik hoop dat dat klopt,anders ist volledig naar de kl*ten.

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #141 Gepost op: augustus 03, 2013, 12:34:38 pm »
Schitterend nieuws!

Essevee = Dury!

Offline Windraider

  • Leden
  • Berichten: 553
  • Superboeren
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #142 Gepost op: augustus 03, 2013, 12:36:29 pm »
Efkes buiten alle heisa, ik zit in het buitenland en ik kan echt niet wachten op de match tegen PSV  :-\ zou er iemand een livestream hebben voor vnv?

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.653
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #143 Gepost op: augustus 03, 2013, 12:39:02 pm »
Zouden we een verlies kunnen afwenden vnv? Kan de spelersgroep, gesteund door de supporters, hieruit geen positieve energie halen op de een of andere manier? Of ben ik nu te optimistisch ingesteld :(

Freve

  • Gast
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #144 Gepost op: augustus 03, 2013, 12:42:12 pm »
Zouden we een verlies kunnen afwenden vnv? Kan de spelersgroep, gesteund door de supporters, hieruit geen positieve energie halen op de een of andere manier? Of ben ik nu te optimistisch ingesteld :(
ik hoop het
of tis heel om zeep
want woensdag dan weer heisa
en dan Klup met 3/6 gaan bekampen
ik hoop da ze hun woorden in daden omzetten

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #145 Gepost op: augustus 03, 2013, 12:45:09 pm »
Een slechtere voorbereiding op een wedstrijd bestaat gewoon niet.
Moeten echt niet veel verwachten voor vanavond. Verlies staat voor 90% vast.

Ben echt benieuwd naar de supporters vanavond. Als ze zich n? niet gaan roeren dan nooit, hoor.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.232
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #146 Gepost op: augustus 03, 2013, 12:45:58 pm »
Ik denk het vnv het ??n of het ander wordt.
Daarmee wil ik zeggen, ofwel trekt het vnv op niets, ofwel spelen de spelers de pannen van het dak.

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #147 Gepost op: augustus 03, 2013, 12:46:25 pm »
Geert Titeca

"Francky Dury neemt geen ontslag en wordt niet ontslagen. Wij zullen maandag na de wedstrijd van vanavond verder communiceren. Dit op vraag van de spelers zelf. Eerst moet Kortrijk plooien !"

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #148 Gepost op: augustus 03, 2013, 01:02:07 pm »
en volgens sporza heeft dury spreekverbod

goeie voorbereiding  ;D

enfin, de match moet gespeeld worden en heb kvk al paar keer (pijnlijk) zien verliezen op svzw dus ik blijf voorzichtig

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #149 Gepost op: augustus 03, 2013, 01:05:20 pm »
Geert Titeca

"Francky Dury neemt geen ontslag en wordt niet ontslagen. Wij zullen maandag na de wedstrijd van vanavond verder communiceren. Dit op vraag van de spelers zelf. Eerst moet Kortrijk plooien !"

en wat bij een geljkspel dan ? of een verlies ?

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #150 Gepost op: augustus 03, 2013, 01:19:25 pm »
Geert Titeca

"Francky Dury neemt geen ontslag en wordt niet ontslagen. Wij zullen maandag na de wedstrijd van vanavond verder communiceren. Dit op vraag van de spelers zelf. Eerst moet Kortrijk plooien !"

en wat bij een geljkspel dan ? of een verlies ?

Ze zullen allemaal (en ik als supporter uiteraard ook) hopen op een overwinning zeker? Zodat de rust wat terugkeert, dan maandag weer zo'n muppet show zoals in mei, en alles 'back to normal'...? Sssssssht.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.908
  • Essevee forever!!!!
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #151 Gepost op: augustus 03, 2013, 01:36:27 pm »
Het bestuur van SV Zulte Waregem betreurt ten zeerste de commotie die ontstaan is naar aanleiding van de aanvoerdersband.

Zowel de voorzitter, gedelegeerd bestuurder als trainer zijn er maximaal voor gegaan om Thorgan Hazard bij Zulte Waregem te houden. We vragen iedereen om om onze ploeg -Thorgan en Davy in het bijzonder- massaal te steunen vanavond en woensdag voor de partij tegen PSV, een duel waarin alles nog mogelijk is.

Het is wel weer de officiele site dusja ;) maar het is wel waar ! Steunen doenwe !

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.232
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #152 Gepost op: augustus 03, 2013, 01:40:39 pm »
Het bestuur van SV Zulte Waregem betreurt ten zeerste de commotie die ontstaan is naar aanleiding van de aanvoerdersband.

Zowel de voorzitter, gedelegeerd bestuurder als trainer zijn er maximaal voor gegaan om Thorgan Hazard bij Zulte Waregem te houden. We vragen iedereen om om onze ploeg -Thorgan en Davy in het bijzonder- massaal te steunen vanavond en woensdag voor de partij tegen PSV, een duel waarin alles nog mogelijk is.

Het is wel weer de officiele site dusja ;) maar het is wel waar ! Steunen doenwe !

Laten we nu ne keer niet luistern naar undere zever.
Gedaan met onze voeten te laten spelen.
Ik hoop ten zeerste dat er vnv actie ondernomen wordt vanuit vak X. En laat jullie niet meeslepen door enkelingen die dit niet willen doen! (er zullen er wel een paar zijn denk ik)
Er moet gewoon 1 iemand zijn die het in gang wil zetten.

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #153 Gepost op: augustus 03, 2013, 01:42:59 pm »
Inderdaad. Los van het feit dat de spelers inderdaad moeten gesteund worden, is dit toch eigenlijk echt schandalig.

De supportersraad blijft 2 maand muisstil rond Decuyper, dan komt een zoveelste schandalige praktijk aan het licht, en dan schiet die Geert plots w?l weer in gang met vooral g??n actie: 'laten we wachten, niks doen en maandag een statementje doen'. En de offici?le site die ons net als Decuyper meer beliegt dan wat anders roept op om alles te negeren en de ploeg te steunen.

Essevee ol? ol?... Schrijnend. Waar is mijn Essevee naartoe...?!  :'(

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #154 Gepost op: augustus 03, 2013, 02:05:39 pm »
kom op ondanks alle commotie moeten we voor de 3 punten gaan

dan hebben we 6/6 en zijn we goed uit de startblokken geschoten

Offline roodkapje

  • Leden
  • Berichten: 41
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #155 Gepost op: augustus 03, 2013, 02:06:37 pm »
Het bestuur betreurt de commotie.....  onnozelaars !!!
Wat gaan ze doen, der straks nen goeien op drinken , en laat die kiekens van supporters maar wat zagen....
ze kunnen Davy opleggen om in vak X nog es forza essevee te gaan roepen na de match, al vrees ik dat het niet voor deze keer zal zijn !
Het is spijtig om aan te zien, maar blijkbaar zijn we te tam om iets te doen, al was het maar een uiting van ongenoegen... als dit nu al niet meer kan dan kunnen we er beter gewoon voor uitkomen dat we geen eigen mening hebben !
SCHANDE !

Offline dakilie

  • Leden
  • Berichten: 61
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #156 Gepost op: augustus 03, 2013, 02:07:40 pm »
Als er vanavond niets speciaals gebeurd rond alle heisa de afgelopen weken/maanden, ben ik voor het eerst in mijn leven beschaamd esseveesupporter te zijn! Maakt niet uit of het nu tegen Kortrijk is of niet.

13 april 1951

  • Gast
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #157 Gepost op: augustus 03, 2013, 02:08:35 pm »
kom op ondanks alle commotie moeten we voor de 3 punten gaan

dan hebben we 6/6 en zijn we goed uit de startblokken geschoten

Wat baat 3 op 6 of 6 op 6 of 1e klasse of 2e klasse als je club in handen is van een incompetent iemand die je, vanaf hij kan, zal verkopen en/of fusioneren aan/met eender wie. Dit is ??n wedstrijd, woensdag nog ??n, dan nog ??n, maar de kern van het probleem blijft vooralsnog... En dat is Decuyper, ik denk dat dat ondertussen overduidelijk is.

Offline Jimme

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #158 Gepost op: augustus 03, 2013, 02:10:44 pm »
Zie topic protestactie.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] Essevee-Kv krotrijk .
« Reactie #159 Gepost op: augustus 03, 2013, 02:34:46 pm »
Het is trouwens nog niet gedaan h?...

Eerst moest Davy De fauw zijn aanvoerdersband doorspelen aan Thorgan Hazard, daarna werd boven Dury zijn hoofd beslist dat Thorgan Hazard alle hoekschoppen, vrije trappen en strafschoppen voor zijn rekening moet nemen en het volgende is dat hij nu ook nog het nummer tien krijgt van Berrier. Van 'ontwikkelen' en 'onderhandelen' gesproken.

Davy De fauw, Francky Dury en co. + iedereen die het goed voorheeft met SV Zulte Waregem, we worden hier serieus in de zak gezet! Dit is ongezien.

En wat krijgen wij te lezen op de offici?le site?

"Het bestuur van SV Zulte Waregem betreurt ten zeerste de commotie die ontstaan is naar aanleiding van de aanvoerdersband.

Zowel de voorzitter, gedelegeerd bestuurder als trainer zijn er maximaal voor gegaan om Thorgan Hazard bij Zulte Waregem te houden. We vragen iedereen om om onze ploeg -Thorgan en Davy in het bijzonder- massaal te steunen vanavond en woensdag voor de partij tegen PSV, een duel waarin alles nog mogelijk is."



Slechts ??n passend nummer dat alles goed verwoordt:

"Ne welgemeende f*ck you! Ne welgemeende kust mijn kl*ten!"
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly