Auteur Topic: [NB] Essevee -KVK  (gelezen 11934 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #20 Gepost op: augustus 04, 2013, 10:19:56 am »
vergeet niet dat Skulason en Ndiaye dinsdag een zware wedstrijd hebben gehad, en dit woensdag opnieuw moeten doen...

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #21 Gepost op: augustus 04, 2013, 10:27:19 am »
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/Jupiler_Pro_League/130803_hazard_geen_kapitein




"Het is nog niet allemaal peis en vree aan de Gaverbeek. Een honderdtal supporters nam Patrick Decuyper na de wedstrijd tegen KV Kortrijk serieus op de korrel.

Zulte Waregem won dan wel met 1-0 van Kortrijk en Davy De fauw mag dan wel opnieuw aanvoerder zijn, toch zijn de fans van Essevee nog niet helemaal gelukkig. De taferelen die zich de laatste weken en maanden afspeelden in Waregem zitten de supporters erg hoog.

De fans van Essevee uitten zaterdagavond na de wedstrijd hun ongenoegen aan het adres van sterke man Patrick Decuyper. ?Wij zijn Essevee? en ?Patrick buiten?, aldus een honderdtal kwade supporters aan de deuren van de perszaal en aan de spelerstunnel. Uiteindelijk waaide alles vrij snel over."

Bron: voetbalkrant
« Laatst bewerkt op: augustus 04, 2013, 10:39:04 am door Kartouch »
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #22 Gepost op: augustus 04, 2013, 10:29:48 am »
Dat Malanda zou starten wist ik vanaf de moment dat die tekende. Tis Dury zijne chouchou e ;)
Dat daar voor Skulason naast de ploeg valt vind ik minder.
Een middenveld Skulason-Malanda kan perfect volgens mij. En zet Berrier op Cont? zijn plaats, en laat hem "zwerven".
Cont? vind ik toch maar povertjes bezig (Lierse en gisteren)

Zoals iemand al aanhaalde, Jo wordt hier ferm gemist.
Al die gaten in de verdediging, das gewoon niet normaal als je dat vergelijkt met vorig seizoen.

Een echte uitblinker uitkiezen gaat niet vind ik, maar als ik dan toch moet kiezen, doe mij maar Steve Colpaert.

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #23 Gepost op: augustus 04, 2013, 10:49:51 am »
Dat Malanda zou starten wist ik vanaf de moment dat die tekende. Tis Dury zijne chouchou e ;)
Dat daar voor Skulason naast de ploeg valt vind ik minder.
Een middenveld Skulason-Malanda kan perfect volgens mij. En zet Berrier op Cont? zijn plaats, en laat hem "zwerven".
Cont? vind ik toch maar povertjes bezig (Lierse en gisteren)

Zoals iemand al aanhaalde, Jo wordt hier ferm gemist.
Al die gaten in de verdediging, das gewoon niet normaal als je dat vergelijkt met vorig seizoen.

Een echte uitblinker uitkiezen gaat niet vind ik, maar als ik dan toch moet kiezen, doe mij maar Steve Colpaert.

helemaal akkoord, en bij de uitblinkers naast colpaert toch ook Sammy, want die is toch sterk aan het keepen

13 april 1951

  • Gast
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #24 Gepost op: augustus 04, 2013, 10:50:26 am »
De spreekkoren tegen het beleid en tegen pdc in het bijzonder (nadrukkelijk te horen vanuit vak x tijdens het laatste kwartier & na de wedstrijd) waren niet meer dan terecht. Het moet maar eens gedaan zijn om met allerlei 'constructies' van onze club een 'kiekenkot' te maken.

Vraag me af wat er maandag nog 'gecommuniceerd' zal worden en door wie...

?

De verschillen in niveau en klasse waren ook (weer) duidelijk. Er zijn Essevee mensen, en er zijn anderen...

Dury: "ik hou me aan afspraken, ik mag niet praten dus doe het niet. Ik ben trots op mijn team."
De Fauw: "we sluiten deze week gelukkig af met een overwinning. Niet Decuyper alleen treft schuld."
Hazard: "ik geef de aanvoerdersband aan De Fauw omdat dat beter is voor het team."

Decuyper: "het is allemaal de schuld van Dury en van de media."



Onverdiende overwinning, opnieuw een (grote) portie geluk, ik vraag me af hoe lang dit blijft duren. Niettemin: h??l tevreden met deze derbywinst, zoiets doet deugd.

Ik ben ook h??l benieuwd naar morgen: opnieuw "in naam van alle fans" neem ik aan? Maar: hoe zit het met de aandelen? Hoe zit het met de stappen richting/tegen Decuyper? Ik vrees dat het weer een doofpotactie wordt. Hopelijk krijg ik ongelijk.

Oh ja, Kortrijk:  :-*

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #25 Gepost op: augustus 04, 2013, 10:57:17 am »
normaal gezien wordt "geluk" op het einde van het seizoen steeds gecompenseerd, dus als er niet snel een spelverbetering komt vrees ik dat het geluk wel eens zal keren na verloop van tijd.

Maar ja ongeluk in het voetbalspel kan misschien geluk opbrengen met onze afgevaardigd bestuurder

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #26 Gepost op: augustus 04, 2013, 11:19:32 am »
normaal gezien wordt "geluk" op het einde van het seizoen steeds gecompenseerd, dus als er niet snel een spelverbetering komt vrees ik dat het geluk wel eens zal keren na verloop van tijd.

Maar ja ongeluk in het voetbalspel kan misschien geluk opbrengen met onze afgevaardigd bestuurder


Er bestaat nog een andere redenering ook: 'Slecht spelen en toch winnen...zo speel je kampioen.' Ik wil maar zeggen, die verbetering in het spel komt nog wel. Er zijn nog maar weinig ploegen in eerste die klaar zijn, het is allemaal nog te vroeg. Trouwens, ik vond onze tweede helft zeer aanvaardbaar.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #27 Gepost op: augustus 04, 2013, 11:20:52 am »
normaal gezien wordt "geluk" op het einde van het seizoen steeds gecompenseerd, dus als er niet snel een spelverbetering komt vrees ik dat het geluk wel eens zal keren na verloop van tijd.

Maar ja ongeluk in het voetbalspel kan misschien geluk opbrengen met onze afgevaardigd bestuurder


Er bestaat nog een andere redenering ook: 'Slecht spelen en toch winnen...zo speel je kampioen.' Ik wil maar zeggen, die verbetering in het spel komt nog wel. Er zijn nog maar weinig ploegen in eerste die klaar zijn, het is allemaal nog te vroeg. Trouwens, ik vond onze tweede helft zeer aanvaardbaar.

ik vond dat we in vlagen zelfs het mooie voetbal van vorig jaar brachten :p
in het eerste kwartier paar prachtige acties gezien

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #28 Gepost op: augustus 04, 2013, 11:25:01 am »
Heb me terug ge?rgerd aan Verboom. Was Dinsdag nergens en vandaag was het terug net hetzelfde. Zowat 90% procent van het gevaar kwam langs zijn kant. Dan moet je toch wel ingrijpen. Eerst defensief denken dan aanvallend. Dit leer ik mijn jeugdploegje ook!
Verder een partij op karakter en dit zien we graag en zo zijn we groot geworden. Kan nu enkel maar verbeteren. En laat ons vooral genieten van de partij woensdag.

Hoop nu enkel dat Bico zich niet weer gaat moeien om Hazard. Heb schrik dat we nog niet alles gehad hebben...

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #29 Gepost op: augustus 04, 2013, 11:31:24 am »
Heb me terug ge?rgerd aan Verboom. Was Dinsdag nergens en vandaag was het terug net hetzelfde. Zowat 90% procent van het gevaar kwam langs zijn kant. Dan moet je toch wel ingrijpen. Eerst defensief denken dan aanvallend. Dit leer ik mijn jeugdploegje ook!
Verder een partij op karakter en dit zien we graag en zo zijn we groot geworden. Kan nu enkel maar verbeteren. En laat ons vooral genieten van de partij woensdag.

Hoop nu enkel dat Bico zich niet weer gaat moeien om Hazard. Heb schrik dat we nog niet alles gehad hebben...

tegen lierse ook hoor ;) heb al gehoopt dat hij een transfer konden versieren voor hem want ik zie echt liever godeau op de LB

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #30 Gepost op: augustus 04, 2013, 11:40:02 am »
Heb me terug ge?rgerd aan Verboom. Was Dinsdag nergens en vandaag was het terug net hetzelfde. Zowat 90% procent van het gevaar kwam langs zijn kant. Dan moet je toch wel ingrijpen. Eerst defensief denken dan aanvallend. Dit leer ik mijn jeugdploegje ook!
Verder een partij op karakter en dit zien we graag en zo zijn we groot geworden. Kan nu enkel maar verbeteren. En laat ons vooral genieten van de partij woensdag.

Hoop nu enkel dat Bico zich niet weer gaat moeien om Hazard. Heb schrik dat we nog niet alles gehad hebben...

tegen lierse ook hoor ;) heb al gehoopt dat hij een transfer konden versieren voor hem want ik zie echt liever godeau op de LB

2

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #31 Gepost op: augustus 04, 2013, 11:50:07 am »
Heb me terug ge?rgerd aan Verboom. Was Dinsdag nergens en vandaag was het terug net hetzelfde. Zowat 90% procent van het gevaar kwam langs zijn kant. Dan moet je toch wel ingrijpen. Eerst defensief denken dan aanvallend. Dit leer ik mijn jeugdploegje ook!
Verder een partij op karakter en dit zien we graag en zo zijn we groot geworden. Kan nu enkel maar verbeteren. En laat ons vooral genieten van de partij woensdag.

Hoop nu enkel dat Bico zich niet weer gaat moeien om Hazard. Heb schrik dat we nog niet alles gehad hebben...

tegen lierse ook hoor ;) heb al gehoopt dat hij een transfer konden versieren voor hem want ik zie echt liever godeau op de LB

2

Ow ow, Verboom direct afschrijven na 2 matchen en hem al willen verpatsen vind ik kort door de bocht.
Jij vergeet ook rap mijn gedacht.
Bryan is gewoon zijn beste vormpeil aan het zoeken en dat zal er wel komen hoor.
Trouwens, Godeau speelde een zeer zwakke voorbereiding. Maar dat heeft een reden denk ik, beiden moesten nog vol aan de bak op het Jeugdfestival in Toulon.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #32 Gepost op: augustus 04, 2013, 11:53:19 am »
Ik denk dat - na alle commotie - men in Zulte-Waregem blij mag zijn met de behaalde overwinning.  Ik vond KV Kortrijk helemaal niet slecht spelen, een gelijkspel had mijns inziens de juiste weergave gegeven van de wedstrijd.

En dat van ploegen die er nog niet staan bij het begin van het seizoen, wat dan te zeggen van RC Genk ?  Die ploeg is zeker ??n van de titelkandidaten dit seizoen.

Ook chapeau voor Lokeren.

Het word wellicht een spannend seizoen .....

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #33 Gepost op: augustus 04, 2013, 12:04:18 pm »
kvk had veel meer kansen dan ons inderdaad (matton , desmet)  , aantal heel nodige saves door sammy . maar achja als ze niet scoren pech voor hen :)


dat olli niet mocht starten, maar wel mocht invallen? misschien prikkelde hem dat net wel, en kon hij daardoor wel scoren  :) wat ging die bal trouwens traag binnen.

in ieder geval op naar anderlecht (voor de match tegen psv) en naar club brugge volgende week . zelfs al verliezen we deze 2 nog , we hebben dan toch nog europees voetbal, en een goede seizoensstart !

Offline svzwfan arne

  • Leden
  • Berichten: 664
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #34 Gepost op: augustus 04, 2013, 12:04:30 pm »
Heb me terug ge?rgerd aan Verboom. Was Dinsdag nergens en vandaag was het terug net hetzelfde. Zowat 90% procent van het gevaar kwam langs zijn kant. Dan moet je toch wel ingrijpen. Eerst defensief denken dan aanvallend. Dit leer ik mijn jeugdploegje ook!
Verder een partij op karakter en dit zien we graag en zo zijn we groot geworden. Kan nu enkel maar verbeteren. En laat ons vooral genieten van de partij woensdag.

Hoop nu enkel dat Bico zich niet weer gaat moeien om Hazard. Heb schrik dat we nog niet alles gehad hebben...

tegen lierse ook hoor ;) heb al gehoopt dat hij een transfer konden versieren voor hem want ik zie echt liever godeau op de LB

2

Ow ow, Verboom direct afschrijven na 2 matchen en hem al willen verpatsen vind ik kort door de bocht.
Jij vergeet ook rap mijn gedacht.
Bryan is gewoon zijn beste vormpeil aan het zoeken en dat zal er wel komen hoor.
Trouwens, Godeau speelde een zeer zwakke voorbereiding. Maar dat heeft een reden denk ik, beiden moesten nog vol aan de bak op het Jeugdfestival in Toulon.

Geloof ik best hoor, maar ik zie liever een verdediger die eerst zijn verdedigende taken uitvoert. Volgende week tegen Lestienne is hij iedere keer geklopt als hij naar binnen komt. Laat veel te veel ruimte. Tegen Bakkali en Lestienne moet je dit niet geven. Daarom voorkeur voor Godeau.

Offline Sugarnick

  • Leden
  • Berichten: 44
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #35 Gepost op: augustus 04, 2013, 12:05:30 pm »
helemaal akkoord, en bij de uitblinkers naast colpaert toch ook Sammy, want die is toch sterk aan het keepen
[/quote]

inderdaad Sammy heeft op Lierse , PSV en gisteren tegen KROTRIJK mooie ballen gepakt
ondanks alle heisa houd hij het hoofd koel
voor mij is hij dan ook een echt SV BOY

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #36 Gepost op: augustus 04, 2013, 12:18:48 pm »
colpaert uitblinker ??
heeft toch weer een 3 tal ballen  pardoes in de voeten van een kvk er getrapt bij het uitverdedigen .
uitblinkers heb ik toch niet direct gezien , sammy red ons wel.
is voor het moment niet goed ,of ze allemaal met lome benen spelen .
en onze jens draait weer 2 kansen de nek om, hoe werkt die eigenlijk af??
heeft precies 2 linker voeten .

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #37 Gepost op: augustus 04, 2013, 01:01:43 pm »
Heb me terug ge?rgerd aan Verboom. Was Dinsdag nergens en vandaag was het terug net hetzelfde. Zowat 90% procent van het gevaar kwam langs zijn kant. Dan moet je toch wel ingrijpen. Eerst defensief denken dan aanvallend. Dit leer ik mijn jeugdploegje ook!
Verder een partij op karakter en dit zien we graag en zo zijn we groot geworden. Kan nu enkel maar verbeteren. En laat ons vooral genieten van de partij woensdag.

Hoop nu enkel dat Bico zich niet weer gaat moeien om Hazard. Heb schrik dat we nog niet alles gehad hebben...

tegen lierse ook hoor ;) heb al gehoopt dat hij een transfer konden versieren voor hem want ik zie echt liever godeau op de LB

2

Mijn gedacht! Godeau op de LB verkiezen boven Verboom !  :-[ Il faut le faire.
Verboom heeft misschien al betere wedstrijden gespeeld voor Essevee.
Maar als je Godeau op de LB verkiest boven Verboom ken je toch niet veel van voetbal, me dunkt. Verboom brengt v??l meer diepgang dan Godeau. Godeau is maar goed voor stilstaande fases.
Ongelooflijk dat er sommigen hem hier liever verpatst zien. Is gewoon de beste linksback die Zulte Waregem al ooit gehad heeft! Beetje meer respect na vorig seizoen is toch op zijn plaats, vind ik.

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #38 Gepost op: augustus 04, 2013, 01:32:27 pm »
Zou toch graag eens onze nieuwe spits Julien Toudic aan het werk zien.  Maar een middenveld met Hazard - Berrier - Malanda - Conte is al niet mis, al had Berrier misschien Skulasson moeten zijn.

Offline svzw4ever

  • Leden
  • Berichten: 626
Re: [NB] Essevee -KVK
« Reactie #39 Gepost op: augustus 04, 2013, 01:39:48 pm »
Heb me terug ge?rgerd aan Verboom. Was Dinsdag nergens en vandaag was het terug net hetzelfde. Zowat 90% procent van het gevaar kwam langs zijn kant. Dan moet je toch wel ingrijpen. Eerst defensief denken dan aanvallend. Dit leer ik mijn jeugdploegje ook!
Verder een partij op karakter en dit zien we graag en zo zijn we groot geworden. Kan nu enkel maar verbeteren. En laat ons vooral genieten van de partij woensdag.

Hoop nu enkel dat Bico zich niet weer gaat moeien om Hazard. Heb schrik dat we nog niet alles gehad hebben...

tegen lierse ook hoor ;) heb al gehoopt dat hij een transfer konden versieren voor hem want ik zie echt liever godeau op de LB

2

Mijn gedacht! Godeau op de LB verkiezen boven Verboom !  :-[ Il faut le faire.
Verboom heeft misschien al betere wedstrijden gespeeld voor Essevee.
Maar als je Godeau op de LB verkiest boven Verboom ken je toch niet veel van voetbal, me dunkt. Verboom brengt v??l meer diepgang dan Godeau. Godeau is maar goed voor stilstaande fases.
Ongelooflijk dat er sommigen hem hier liever verpatst zien. Is gewoon de beste linksback die Zulte Waregem al ooit gehad heeft! Beetje meer respect na vorig seizoen is toch op zijn plaats, vind ik.

in het moderne voetbal is verboom beter idd, maar het past niet in zulte waregem (sorry dat ik het zeg) maar als colpaert / dhaene moet opschuiven naar de flank daardat verboom IEDERE keer te laat terug is klopt dit niet, zeker als je ziet dat dhaene en colpaert minder goed een aanvaller dekken als ze op de flank moeten uitwijken, daarom verkies ik godeau, godeau zal rapper verdedigend werk uitvoeren dan verboom, kiest de juiste momenten om mee te gaan etc, verboom is veel te aanvallend ingesteld