Auteur Topic: [NB] Essevee - Standard 2-0  (gelezen 7249 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #20 Gepost op: april 05, 2014, 11:01:31 am »
Ergerlijk hoe de pers weer tal van keren benadrukt hoe zwak standard wel is of was net zoals ons prestatie tegen genk.  Triestig volkje heel die vlaamse voetbalpers.
Helemaal niet mee eens. Net alle interviews beluisterd en verslagen gelezen, er wordt ?rg veel lof geuit over Zulte Waregem.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #21 Gepost op: april 05, 2014, 11:07:24 am »
Inderdaad , Buyens is zelf onder de indruk van dit Essevee !! Vindt ons de beste ploeg waar ze tegen speelden ;)

Offline elarto

  • Leden
  • Berichten: 104
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #22 Gepost op: april 05, 2014, 11:15:34 am »
Nog altijd euforisch :-D
Standard echt vastgezet en Ciman en Arslanagic continu aan de bal gelaten, die kunnen toch niet sjotten.

Kums altijd aanspeelbaar en doet er nog iets mee ook, die was echt zot goed. Pas maar op dat Anderlecht hem niet komt halen, ze zoeken er nog altijd een CM die aanspeelbaar is.

Fase Sylla is volgens mij niet beoordeeld, de Joeri legde gewoon het spel stil omdat Ciman op de grond lag. Of mijn geheugen moet mij nu toch serieus in de steek laten

Zou wel ne goeien zijn moest Anderlecht Kums willen komen halen.
Die was enkele jaren geleden van Anderlecht, maar werd eerst verhuurd aan KVK en daarna definitief verkocht aan hen.

Over die fase met Sylla:
Het kan inderdaad zijn dat Joeri enkel het spel stillegde omdat Ciman neerlag, maar volgens mij is het al voldoende dat Joeri die "tackle" gezien heeft om te stellen dat hij de fase beoordeeld heeft.
En dat zal hij wss wel, hopelijk blijkt dat ook uit de beelden achteraf wanneer ze zullen kijken om hem achteraf te schorsen.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.768
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #23 Gepost op: april 05, 2014, 11:17:49 am »
Ergerlijk hoe de pers weer tal van keren benadrukt hoe zwak standard wel is of was net zoals ons prestatie tegen genk.  Triestig volkje heel die vlaamse voetbalpers.  Maar soit, laat ze maar doen.  Wij doen mooi verder.  Op naar club brugge thuis.  We pakken ze ??n voor ??n.  Hoe essevee gisteren speelde, was kampioen waardig. 

Voor de rest ook een topsfeertje, een sylla die onze mbaye leye 2 zal worden en een ijzersterke kums.  Voor de rest deed iedereen zijn taak en meer dan dat.  Dikke pluim.

2 matchen ver, 6 op 6, en doelpuntensaldo 5-0.

laat ze ma zeggen dat was omda Standard zwak was.... ;)

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #24 Gepost op: april 05, 2014, 11:20:29 am »
Na deze match kan ik maar 1 ding concluderen : Wie houdt essevee van de titel ?  8)

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.186
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #25 Gepost op: april 05, 2014, 11:38:30 am »
Na deze match kan ik maar 1 ding concluderen : Wie houdt essevee van de titel ?  8)

Wij!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #26 Gepost op: april 05, 2014, 12:48:38 pm »
wanneke kijkt al uit voor de match van de gantoise :)


fantastische match inderdaad van onze jongens. h??l benieuwd dat anderlecht- club gaat zijn morgen, en dan volgende week DE topper : essevee - club brugge !

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #27 Gepost op: april 05, 2014, 12:52:38 pm »
Eerst en vooral een dikke proficiat aan Essevee dat een geweldige wedstrijd heeft gespeeld gisteren met de juiste gezonde agressiviteit en heel goed voetbal.

Zoals ik in de voorbeschouwing voor deze match al zei, stelt dat hele Standard niet veel voor.
Mpoku begint te zweven omdat hij ne keer nen deftige match tegen Anderlecht speelde. Die was gisteren slecht en daar was niet eens een goede De fauw voor nodig.
Batshuayi wil zich al weken bewijzen aan Wilmots om mee te mogen naar Brazili?.
Vainqueur haalt zijn niveau niet meer na de winterstop.
Als je die 3 aan banden kunt leggen, ben je al een heel end.
Maar die Stam spande wel de kroon. Hoe dramatisch slecht was die wel niet zeg?

Maar genoeg over Standard. Zulte Waregem was gisteren gewoon h??l erg goed.
Hoe kwam dat?
- Omdat we sinds vorige week eindelijk met deftige flanken spelen (Bongonda en Cont? die in bloedvorm steken, lees: flanken die flanken ZIJN en geen kloefkappers - excusez-moi pour le mot -  ? la Naessens en C?ceres). Ik had liever Olinga zien invallen ipv C?ceres. Die jongen kan geen man voorbij en kan niet koppen, dan heb je meer aan Olinga die met zijn snelheid veel meer kan betekenen op de counter.
- Omdat Kums ook in bloedvorm steekt, hoewel ik die ?ltijd steengoed vind. Maar gisteren was die werkelijk fenomenaal. Ik vind dat zonder overdreven momenteel de beste speler in de Belgische competitie. Die is technisch h??l goed, z?lden balverlies, fantastische passing, zet druk als de beste, neemt zijn ploeg op sleeptouw ?n legt ook een gezonde dosis agressiviteit aan de dag. Heeft dus eigenlijk alles.
- Omdat Sylla een bal kan bijhouden en gewoon ook een goede spits is. Al heb ik mij een beetje zitten ergeren aan diens nonchalance na de 2-0. Moet ook gewoon na 3 minuten rood krijgen. Onbegrijpelijk dat je op zo'n manier naar een bal gaat met je been gestrekt over de bal. Wat zeggen we dan? Dank u Joeri !! Want wees maar zeker dat hij het gezien heeft.  ;)

Aan de dramaqueens hier. De Pers is h??l erg lovend over Zulte Waregem hoor. Standard w?s ook niet goed gisteren, maar misschien kwam dat ook wel door de sterkte van Essevee !
Op naar volgende week voor alweer een nieuwe topper tegen Club Brugge ! Hopelijk met Colpaert en Skulason.

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #28 Gepost op: april 05, 2014, 01:55:38 pm »
"Toevallig" waren Gent, Genk en Standard niet goed tegen SVZW.  Zoek de link.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #29 Gepost op: april 05, 2014, 02:04:31 pm »
Schitterende wedstrijd gezien! Eerst veel druk van beide ploegen op de flankspelers in balbezit, daarna nam Zulte Waregem de wedstrijd zonder meer in handen.

Dik verdiende overwinning!

Indien we dit niveau kunnen aanhouden + gezonde portie geluk, zullen we er niet ver van zitten...

WE PAKKEN ZE EEN VOOR EEN! Tot dusver houdt FD woord  ;)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #30 Gepost op: april 05, 2014, 07:17:52 pm »
« Laatst bewerkt op: april 05, 2014, 07:23:17 pm door Naessens C »

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #31 Gepost op: april 05, 2014, 09:31:21 pm »
Er zat al een scout voor Theo Bogonda, ik hoop dat we hem hier nog een tijdje kunnen houden. Zoals hij nu begint te spelen: top! Zelfde met Conte en Sylla: beiden nog jonge kerels met veel groeimarge!!

Over de match, echt knap : ons technisch spel met duelkracht! Blijven we zo spelen met af en toe punten op verplaatsing dan halen we europees of mss zelfs?
Ook scout cardiff city,heb hem begeleid. Of was het nog een andere?

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #32 Gepost op: april 05, 2014, 09:32:50 pm »
Prachtmatch van Kums! Deed werkelijk alles goed. Topper!

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.186
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #33 Gepost op: april 05, 2014, 10:14:13 pm »
:P

Hij vroeg: 'Wie houdt ons van de titel?'

ALs wij ons huidig niveau kunnen aanhouden, zijn we in staat om weer voor de titel te spelen.
Maar als we verslappen is hij weg!

Dus het zal enkel en alleen aan ons liggen.
Niet zweven en voetjes op de grond.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #34 Gepost op: april 05, 2014, 10:42:56 pm »
Ook scout cardiff city,heb hem begeleid. Of was het nog een andere?
Inter Milan

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.768
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #35 Gepost op: april 05, 2014, 11:10:32 pm »
Inter Milan
ook een grote premier league ploeg zou hem al opgevallen zijn...
contract openbreken en langer proberen vastleggen met een schoon
fair minimuum opstapclausule lijkt me.

Online Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.916
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #36 Gepost op: april 06, 2014, 08:59:08 am »
ook een grote premier league ploeg zou hem al opgevallen zijn...
contract openbreken en langer proberen vastleggen met een schoon
fair minimuum opstapclausule lijkt me.

Is Arsenal

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #37 Gepost op: april 06, 2014, 10:20:15 am »
ook een grote premier league ploeg zou hem al opgevallen zijn...
contract openbreken en langer proberen vastleggen met een schoon
fair minimuum opstapclausule lijkt me.

Bongonda heeft in januari al bijgetekend tot 2017 hoor..
En is vooral naar hier gekomen om door te breken en veel te spelen, iets wat op een ander een stuk moeilijker zal zijn. Zal hier imo zeker nog wel even blijven  :)

Verder een topmatch gezien van onze ploeg. Standard de eerste 10 minuten weer met een superstart en trachten om vroeg te scoren, maar daarna nauwelijks nog gevaarlijk geweest. Hopelijk houden we dit niveau nog 8 matchen vol  :)

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.768
  • Essevee!
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #38 Gepost op: april 06, 2014, 10:36:21 am »
we gaan zaterdag weten hoe we ervoor staan
behalve als Klup zwak speelt natuurlijk ;)

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [NB] Essevee - Standard 2-0
« Reactie #39 Gepost op: april 06, 2014, 12:45:40 pm »
WHEN I SAW ESSEVEE,
I'M A BELIEVER !!!