Auteur Topic: [VB] Club Brugge - Essevee  (gelezen 11402 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.216
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #40 Gepost op: mei 18, 2014, 03:12:15 pm »
Komaan zeg, dat is toch rood voor Engels. Wa vuile klootzak
Gudjohnsen minstens ook geel, plant gewoon zijn voet op N'diaye zijn achillespees

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #41 Gepost op: mei 18, 2014, 03:26:38 pm »
Komaan zeg, dat is toch rood voor Engels. Wa vuile klootzak
Gudjohnsen minstens ook geel, plant gewoon zijn voet op N'diaye zijn achillespees

Donkerrood vind ik dat voor Engels, van achteren tackelen los op de pezen. Voet redelijk vooruit. En op een plaats waar het al zeker niet nodig is. Verder heb je gelijk. Sammy bij 1ste goal overtuigt me daar ook niet..

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.216
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #42 Gepost op: mei 18, 2014, 03:47:19 pm »
Mendy komt er in, rare wissel vind ik dat, mo soit, die jongen ook weer wat minuten geven zeker?
En kijken hoe hij presteert tegen een "grote" club

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #43 Gepost op: mei 18, 2014, 04:04:48 pm »
Mendy komt er in, rare wissel vind ik dat, mo soit, die jongen ook weer wat minuten geven zeker?
En kijken hoe hij presteert tegen een "grote" club


dhaene staat op 4 gele kaarten ,snap je ?

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.216
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #44 Gepost op: mei 18, 2014, 04:08:46 pm »
Bossut weer slappe tussenkomst! 2-0
Spel zelf is niet slecht, maar als je geen kansen kan afdwingen kun je niet winnen ook.

Tegen Anderlecht hadden we daar ook moeite mee. Er is druk, maar geen kansen. En onze verdediging, daar zitten toch ferme gaten in ze.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #45 Gepost op: mei 18, 2014, 04:12:13 pm »
conte kan gewoon geen pas geven mensen toch

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.216
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #46 Gepost op: mei 18, 2014, 04:15:59 pm »
twerd tijd dat gedaan is, er zitten er veel op hun tandvlees.
En de mensen die nog hopen op Bossut om eventueel Proto te vervangen, maak je zelf geen blaasjes wijs...

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #47 Gepost op: mei 18, 2014, 04:16:49 pm »
't vat is af... Wel te begrijpen na zo'n seizoen.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #48 Gepost op: mei 18, 2014, 04:20:08 pm »
Waarom wordt Hazard zo uitgefloten?
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.216
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #49 Gepost op: mei 18, 2014, 04:23:36 pm »
Waarom wordt Hazard zo uitgefloten?

Omdat Brugge vol marginalen zit

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #50 Gepost op: mei 18, 2014, 05:28:07 pm »
En de mensen die nog hopen op Bossut om eventueel Proto te vervangen, maak je zelf geen blaasjes wijs...
Uw gekak op Bossut kan ik maar matig appreci?ren... ik ken geen keeper die beter is 1 op 1, een verdediging kan zetten, heerst in kleine car?...  en deze laatste 2 ontbraken wellicht wel op de bekerfinale....Hoe kun je dit nu zeggen wanneer dit de op 1 na beste Belgische doelman was in de Jleague?
Een probeerselectie zou enkel goed zijn voor zijn ontwikkeling!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #51 Gepost op: mei 18, 2014, 05:30:07 pm »
Ik kan me niet voorstellen dat Bossut die goal op de bekerfinale wel had gehad..

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #52 Gepost op: mei 18, 2014, 05:34:41 pm »
Uw gekak op Bossut kan ik maar matig appreci?ren... ik ken geen keeper die beter is 1 op 1, een verdediging kan zetten, heerst in kleine car?...  en deze laatste 2 ontbraken wellicht wel op de bekerfinale....Hoe kun je dit nu zeggen wanneer dit de op 1 na beste Belgische doelman was in de Jleague?
Een probeerselectie zou enkel goed zijn voor zijn ontwikkeling!

Proto en Ryan eindigen er al zeker voor. Eerst Ryan eigenlijk al dat is voor mij de beste zeker als je nog eens zijn potentieel erbij rekent. Kawa stond voor hem in de uitreiking van de doelmannen. Terecht? Kan je lang over discussi?ren. Hij keept in de PO1 niet zoals hij in de competitie stond te keepen...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #53 Gepost op: mei 18, 2014, 05:39:53 pm »
Proto en Ryan eindigen er al zeker voor. Eerst Ryan eigenlijk al dat is voor mij de beste zeker als je nog eens zijn potentieel erbij rekent. Kawa stond voor hem in de uitreiking van de doelmannen. Terecht? Kan je lang over discussi?ren. Hij keept in de PO1 niet zoals hij in de competitie stond te keepen...
zucht : leest: BELGISCHE doelman! ....  :-X
Ik vind als supporter sta je achter jouw keeper als em een waterkans maakt op een selectie.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.216
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #54 Gepost op: mei 18, 2014, 05:44:42 pm »
Bossut kan hier voor sommigen weinig verkeerd doen.
Als hij goed speelt zeg ik het, als hij slecht speelt ook. Maar sommigen maken hier van hem een wereldkeeper.
Ik vond hem vandaag 2x in de fout gaan.

Proto en Ryan zijn in Belgi? top, die steken ferm boven de rest uit, daarachter zit iedereen dicht op elkaar met Bossut, Ovono, Mandanda, Kwashima, Sels en Koteles.

Over dat heersen in de lucht wil ik het trouwens eens hebben. Als Sammy komt heeft hij idd 90% van de ballen in de lucht. Maar er zijn vaak momenten waarop hij moet komen en er niet is, of omgekeerd, dat hij wil komen terwijl het niet nodig is. Herinner me zo 3 doelpunten tegen Anderlecht, (2x De Sutter en 1x Wasilewski) Dus heersen noem ik dat niet.

Een verdediging zetten.. nog zoiets, die mannen weten zelf wel waar ze moeten staan hoor. Iedere speler die er pas inkwam (Verboom, Godeau, Mendy en Duplus) hadden het telkens over D'haene en Colpaert die hen stuurden.

Je verwijzing naar bekerfinale is helemaal belachelijk.

Wat ik zei over het WK is mss wat overdreven. Sammy maakt idd kans, en als hij erbij is zal dat ook terecht zijn, maar ik denk dat er anderen zijn die meer kans maken. Kaminski o.a. of Boffin
« Laatst bewerkt op: mei 18, 2014, 05:49:54 pm door San Iker »

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #55 Gepost op: mei 18, 2014, 06:47:42 pm »
Bossut opgeroepen  ;)
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.216
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #56 Gepost op: mei 18, 2014, 07:00:49 pm »
Bossut opgeroepen  ;)

Voila, het is terecht door zijn constant seizoen.
Mooie ervaring voor hem.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #57 Gepost op: mei 18, 2014, 07:39:55 pm »
twerd tijd dat gedaan is, er zitten er veel op hun tandvlees.
En de mensen die nog hopen op Bossut om eventueel Proto te vervangen, maak je zelf geen blaasjes wijs...

Voila, het is terecht door zijn constant seizoen.
Mooie ervaring voor hem.

Van draaien met de wind gesproken  :P

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.216
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #58 Gepost op: mei 18, 2014, 08:00:49 pm »
Van draaien met de wind gesproken  :P

Heb in een vorige post gezegd dat ik overdreef ;)
Was gewoon frustratie van het verlies tegen Brugge, waar ik hem niet voluit zie gaan bij de 2 tegengoals.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [VB] Club Brugge - Essevee
« Reactie #59 Gepost op: mei 18, 2014, 08:39:45 pm »
Eindeseizoenswedstrijd met mooiste combinaties van essevee, brugge schijterig met 7 man achter de bal. Brugge hield 90min stilte voor dehaene, tgo 90min sfeer in bezoekersvak. Chapeau !
Merci essevee voor alweer een schitterend seizoen, proficiat met de individuele prijzen, proficiat a sammy !