Auteur Topic: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017  (gelezen 81622 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #400 Gepost op: januari 26, 2017, 10:09:18 pm »
nope
verre van
van 0-1 naar 2-1 tegen Standard, met mooi snel voetbal....

2-2 flaterke van de keeper... en tis ni da "negerke" :)
« Laatst bewerkt op: januari 26, 2017, 10:17:45 pm door Boer uit Waregem »

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.258
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #401 Gepost op: januari 26, 2017, 10:45:06 pm »
nope
verre van
van 0-1 naar 2-1 tegen Standard, met mooi snel voetbal....

2-2 flaterke van de keeper... en tis ni da "negerke" :)
Maar Blondelle had al lang zijn tweede geel moeten krijgen want die speelde een enorm vuile wedstrijd ze!
Eupen had overigens geluk bij het eerste doelpunt want was een domme owngoal...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.789
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #402 Gepost op: januari 26, 2017, 10:50:23 pm »
Maar Blondelle had al lang zijn tweede geel moeten krijgen want die speelde een enorm vuile wedstrijd ze!
Eupen had overigens geluk bij het eerste doelpunt want was een domme owngoal...
klopt Blondelle moest eruit
maar dan ook pech bij buitenspelgoal..
in evenwicht dus...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.258
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #403 Gepost op: januari 27, 2017, 07:39:17 am »
klopt Blondelle moest eruit
maar dan ook pech bij buitenspelgoal..
in evenwicht dus...
Ik had op voorhand ergens gehoopt op een draw want ik had verwacht dat Standard sterker en bedrevener zou zijn.
Dat viel al bij al nog mee dus was een draw inderdaad de terechte uitslag.

Offline moenie

  • Leden
  • Berichten: 110
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #404 Gepost op: januari 27, 2017, 10:09:26 am »
Hendrik Deruyck zal nog een veel beter loon hebben dan dat Tack ooit kreeg, wat logisch is, want veel meer verantwoordelijkheden, maar ik wil maar zeggen, ik geloof nooit dat Tack moest verdwijnen omwille van zijn loon.  Ik vond dat Cedric dat goed deed, het was zijn fout niet dat Essevee niks of bijna niks aan zijn communicatie wil doen.  Ik heb altijd een bericht terug gekregen van Tack op reacties van mij naar Essevee toe, nu krijg je niks terug, niks!

veel vragen moeten stelleb aan cedric? het is imo niet de bedoeling dat je vragen moet stellen om iets te weten.
met het ontslag van cedric is de club er op vlak van communicatie niet op vooruit gegaan, maar ik merk ook niets van verschil, we blijven evenveel informatie krijgen over alles (bijna niets dus).

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.268
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #405 Gepost op: januari 27, 2017, 10:27:38 am »
Zeg jongens...mooi en snel voetbal...Een Essevee op toerental kan ELKE ploeg aan, hoor! Wij kunnen dit jaar de dubbel pakken! Je moet een facebook lezen, waar men op sites van sporza, kranten...enkel spreekt over WIE kampioen speelt: FCB of RSCA. Voor ons is iedereen blind! Die d?j?-vu van 2013 is zo herkenbaar! Man man man! Waarom zouden wij een inzinking krijgen? Trouwens...WAT ALS: Wij 2de eindigen en de beker winnen? Voorronde CL ipv poules in september? Als je er dan uitgaat, beland je toch in de laatste voorronde EL eind augustus??? Beter geen 2de worden, dan? Iemand die het antwoord weet???

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 794
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #406 Gepost op: januari 27, 2017, 10:50:34 am »
Als we ons plaatsen voor de finale, is het ieder geval niet slecht dat Genk Bailey kwijt is...

Even goed kunnen ze nooit halen , zelfs niet met veel geld.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #407 Gepost op: januari 27, 2017, 10:56:43 am »
Als we ons plaatsen voor de finale, is het ieder geval niet slecht dat Genk Bailey kwijt is...

Even goed kunnen ze nooit halen , zelfs niet met veel geld.

Bailey blijft gewoon bij Genk hoor tot einde seizoen.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 794
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #408 Gepost op: januari 27, 2017, 11:01:18 am »
Bailey blijft gewoon bij Genk hoor tot einde seizoen.

Zou deze week naar Leverkusen gaan voor 12milj

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #409 Gepost op: januari 27, 2017, 01:00:53 pm »
Zeg jongens...mooi en snel voetbal...Een Essevee op toerental kan ELKE ploeg aan, hoor! Wij kunnen dit jaar de dubbel pakken! Je moet een facebook lezen, waar men op sites van sporza, kranten...enkel spreekt over WIE kampioen speelt: FCB of RSCA. Voor ons is iedereen blind! Die d?j?-vu van 2013 is zo herkenbaar! Man man man! Waarom zouden wij een inzinking krijgen? Trouwens...WAT ALS: Wij 2de eindigen en de beker winnen? Voorronde CL ipv poules in september? Als je er dan uitgaat, beland je toch in de laatste voorronde EL eind augustus??? Beter geen 2de worden, dan? Iemand die het antwoord weet???
Dat is niet gezond hoor, Fredje.
Zo vroeg in de voormiddag al aan de sterke drank zitten.

Mee opletten man.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #410 Gepost op: januari 27, 2017, 01:10:15 pm »
Dat is niet gezond hoor, Fredje.
Zo vroeg in de voormiddag al aan de sterke drank zitten.

Mee opletten man.

 ;D ;D ;D
Maar ik ben ook wel benieuwd wat er nog meer in deze ploeg zit. Kampioen spelen zie ik ook niet meteen gebeuren. Maar goed, Dury zei altijd dat hij een type Izquierdo nodig had om mee te doen, en als Bala dat blijkt te zijn en hij hem in het systeem kan doen passen en we halen tijdens de play-offs het niveau van de match tegen Anderlecht/op Oostende. Dan is er veel mogelijk. Maar dat zijn een hoop En, en situaties waar niemand het antwoord al op weet. Het is een moeilijke puzzel waar elk stukje op de juiste plaats moet vallen.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.268
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #411 Gepost op: januari 27, 2017, 01:49:05 pm »
Dat is niet gezond hoor, Fredje.
Zo vroeg in de voormiddag al aan de sterke drank zitten.

Mee opletten man.

Ok, Balboa...Wie speelde ons dan helemaal weg? RSCA? FCB? Standard met 11 tegen 11? Genk? Zeg maar...na 22 matchen staan we nog steeds op 3 punten van Brugge! Ok, zij spelen momenteel goed (allez ja, al die kansen missen tegen Beveren, dan is "goed" een relatief begrip). Waarom zouden wij nu plots tegen nog STVV, Westerlo...punten laten? ja jongens...niemand houdt rekening met ons! Is op zich zeer positief. En al sedert november is het van: "Dit houdt Essevee niet vol"... Bon...Ik geloof alvast dat het kan! Lach mij maar uit! Maar als je ook matchen weet te winnen waarin je niet super bent (zoals vorige dinsdag bvb), dan ga je er niet ver van zijn. Want een kampioen wint ook zo'n matchen, vaak met wat geluk (waarna iedereen zegt: "Geluk dwing je af") . We houden vaak de 0, scoren er vaak eentje meer dan de tegenstrever en hebben (voorlopig) weinig blessures. Met Bala en Andersen erbij kunnen we nu ook nog iets meer roteren. Of denk je dat Brugge en RSCA al hun matchen nog gaan winnen? We zijn goed op weg om 2013 te evenaren...alleen hebben we nog meer maturiteit in de ploeg en lagen we toen al uit de beker. Ik heb gezegd! Positief denken is hier blijkbaar gelijk aan "geen zin voor realisme".

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #412 Gepost op: januari 27, 2017, 04:36:03 pm »
Het is uw goed recht om positief te denken, maar jij komt af met "de dubbel". Positiever denken kan haast niet.

Het m?ximaal haalbare is de 3e plaats dit seizoen. En dan ben ?k op mijn beurt z??r positief.
En die optiek moet je eigenlijk hopen dat Charleroi en niet Genk POI haalt zelfs.

Brugge en Anderlecht eindigen sowieso voor Zulte Waregem.

Essevee speelt barslecht en speelt gelijk thuis tegen W-Beveren (en ging dat hoogstwrsch ook doen tegen Moeskroen), Brugge heeft het moeilijk tegen Beveren en Moeskroen maar winnen door 1 flits van Izquierdo (W-Beveren), tegen Moeskroen kwamen ze zelfs achter maar winnen ze in extremis nog met 2-1.

Hoe zwak speelt Anderlecht nu ook al niet m??nden aan een stuk. Maar op de een of andere manier winnen die wel altijd hun wedstrijd (door individueel talent).

In die optiek heb je gelijk hoor, de tegenstand is vrij zwak (misschien Brugge buiten beschouwing gelaten), maar ze winnen wel hun potjes.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #413 Gepost op: januari 27, 2017, 04:51:03 pm »
Het is uw goed recht om positief te denken, maar jij komt af met "de dubbel". Positiever denken kan haast niet.

Het m?ximaal haalbare is de 3e plaats dit seizoen. En dan ben ?k op mijn beurt z??r positief.
En die optiek moet je eigenlijk hopen dat Charleroi en niet Genk POI haalt zelfs.

Brugge en Anderlecht eindigen sowieso voor Zulte Waregem.

Essevee speelt barslecht en speelt gelijk thuis tegen W-Beveren (en ging dat hoogstwrsch ook doen tegen Moeskroen), Brugge heeft het moeilijk tegen Beveren en Moeskroen maar winnen door 1 flits van Izquierdo (W-Beveren), tegen Moeskroen kwamen ze zelfs achter maar winnen ze in extremis nog met 2-1.

Hoe zwak speelt Anderlecht nu ook al niet m??nden aan een stuk. Maar op de een of andere manier winnen die wel altijd hun wedstrijd (door individueel talent).

In die optiek heb je gelijk hoor, de tegenstand is vrij zwak (misschien Brugge buiten beschouwing gelaten), maar ze winnen wel hun potjes.

Voor hetzelfde geld liggen Izquierdo en Refaelov weer in de lappenmand tegen het begin van de PO's en krijg je weer een heel ander verhaal. Niet eens een paar maand geleden was alles nog slecht in Brugge en nu zijn ze plots zeker van de titel???? Dat begrijp ik niet. De realiteit is dat Brugge 1 punt voor staat op Anderlecht en misschien 2 op ons. Ik ben zeker niet overtuigd dat Club Brugge de titel pakt. Te vroeg in vorm zijn, het is nefast voor de PO's, dat werd al genoeg bewezen in ons land.

In 2012/2013 gaf ook niemand een cent om de kansen van svzw en uiteindelijk besliste Leye zijn kont dat we de titel niet mochten hebben. Sinds dat jaar zeg ik nooit meer dat het onmogelijk is dat een kleintje de titel pakt.

Dit allemaal gezegd zijnde heb ik er ook moeite mee om ons kampioen te zien spelen, maar je moet er verdomme in geloven als je na 23 speeldagen nog zo dicht staat. Anders is het ook maar saai. Elke gewonnen match brengt ons een stapje dichterbij.

Offline Boerepeird

  • Leden
  • Berichten: 7
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #414 Gepost op: januari 28, 2017, 09:11:22 pm »
Toch wel sammy met 2 flaters waardoor we de punten laten liggen!

Offline Boerelul

  • Leden
  • Berichten: 51
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #415 Gepost op: januari 28, 2017, 11:45:23 pm »
Zeg jongens...mooi en snel voetbal...Een Essevee op toerental kan ELKE ploeg aan, hoor! Wij kunnen dit jaar de dubbel pakken! Je moet een facebook lezen, waar men op sites van sporza, kranten...enkel spreekt over WIE kampioen speelt: FCB of RSCA. Voor ons is iedereen blind! Die d?j?-vu van 2013 is zo herkenbaar! Man man man! Waarom zouden wij een inzinking krijgen? Trouwens...WAT ALS: Wij 2de eindigen en de beker winnen? Voorronde CL ipv poules in september? Als je er dan uitgaat, beland je toch in de laatste voorronde EL eind augustus??? Beter geen 2de worden, dan? Iemand die het antwoord weet???
. Freddy , daal neder en kop,teru met beide voetjes op aarde. Als, als, als

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.268
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #416 Gepost op: januari 29, 2017, 07:58:09 pm »
. Freddy , daal neder en kop,teru met beide voetjes op aarde. Als, als, als

Brugge verliest ook, RSCA laat ook punten...jammer he boerelul...(wat een nick...), ik neem aan dat jij er niet bijbent in Eupen?

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #417 Gepost op: januari 31, 2017, 10:50:50 pm »
Mogelijke tegenstander in de finale is dus Oostende

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.476
  • Essevee!
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #418 Gepost op: januari 31, 2017, 11:15:03 pm »
Beter Oostende, dan Genk, toch ?

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Beker van Belgi? 'Croky Cup' 2016-2017
« Reactie #419 Gepost op: februari 01, 2017, 12:28:02 am »
Beter Oostende, dan Genk, toch ?

Zeker.