Auteur Topic: Speeldag 11: 22/10/16 18.00u : Essevee - Lokeren  (gelezen 26076 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Speeldag 11: 22/10/16 18.00u : Essevee - Lokeren
« Reactie #140 Gepost op: oktober 24, 2016, 02:31:48 pm »
Ik erger mij aan al die kinders van 12 jaar als je de match herbekijkt op tv. hoor je die commentator ook zeggen zeer jonge kern in de sfeertribune opvolging verzekerd. en wetende dat je hiervoor een voucher heb moeten invullen.

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Speeldag 11: 22/10/16 18.00u : Essevee - Lokeren
« Reactie #141 Gepost op: oktober 24, 2016, 02:51:11 pm »
Man man man...als een Koenie69 hier al komt commentaar geven na een zege, dan speelt Essevee een topseizoen! Gent zien spelen? RSCA? Was dat beter dan wij?? Don't think so! Maar...wij hebben 3 punten! Ben ik dan blind voor tekortkomingen? Totaal niet! Maar als het niveau dan wat achteruitgaat tijdens een match, dan vallen we vb terug op een solide defensie! En dan maken we ook dan nog het verschil! Zo speel je altijd PO 1, daar je mindere prestaties ook in winst om te zetten! We gaan geen 30 matchen sprankelend spelen! Leye had zijn dagje niet, inderdaad! Maar moet hij daarom direct naar de bank? Jongens toch! Trots op ons Essevee, dit jaar! Bijna halfweg de competitie en nog steeds leider! Een bewijs toch stilaan dat de andere ploegen niet beter zijn dan wij? Als Essevee ooit de titel ZOU pakken, ga je hier dan komen janken van ..."Maar het was echt wel omdat de rest nog slechter was..." ?? Ok, tegen vb Club Brugge zal blijken hoe sterk we echt zijn. Een thuismatch tegen een rechtstreekse concurrent, zoals dat heet! Maar nu zijn we het aan onze stand verplicht om iets te rapen op Stayen eerst...Want als je daar vertrouwen verliest, ben je er ook niks mee!

?

Er zijn er hier enkele de pedaaltjes aan het verliezen. Na 11 speeldagen oververdiend leider met het beste doelpuntensaldo (dacht ik?), en de helft van de reacties hier zijn negatief. Onvoorstelbaar.


Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Speeldag 11: 22/10/16 18.00u : Essevee - Lokeren
« Reactie #142 Gepost op: oktober 24, 2016, 03:00:48 pm »
?

Er zijn er hier enkele de pedaaltjes aan het verliezen. Na 11 speeldagen oververdiend leider met het beste doelpuntensaldo (dacht ik?), en de helft van de reacties hier zijn negatief. Onvoorstelbaar.

2
Behoorlijk ongelooflijk idd.
Waarschijnlijk zijn de meeste van die veelschrijvers hier gevormd in het VTI afdeling houtbewerking !!

Online goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Speeldag 11: 22/10/16 18.00u : Essevee - Lokeren
« Reactie #143 Gepost op: oktober 24, 2016, 05:40:30 pm »
Idd. Tis zoals Dury zegt ' we zijn Barcelona of Real madrid niet e'. Sommigen verwachten veel te veel. Zij ne keer content met waar we nu opnieuw staan!

Over de muziek: Veel te luid, al jaren dezelfde liedjes die afgespeeld worden en muziek mag voor mij al 10 minuten voor de match begint afliggen... En dan nog als er gescoord wordt, die irritante reclame van 'keukens de abdij', wat is da eigenlijk  ::)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Speeldag 11: 22/10/16 18.00u : Essevee - Lokeren
« Reactie #144 Gepost op: oktober 24, 2016, 05:49:29 pm »
Idd. Tis zoals Dury zegt ' we zijn Barcelona of Real madrid niet e'. Sommigen verwachten veel te veel. Zij ne keer content met waar we nu opnieuw staan!

Over de muziek: Veel te luid, al jaren dezelfde liedjes die afgespeeld worden en muziek mag voor mij al 10 minuten voor de match begint afliggen... En dan nog als er gescoord wordt, die irritante reclame van 'keukens de abdij', wat is da eigenlijk ::)

Ik stel mijzelf steeds dezelfde vraag, bij elke goal. Is bij deze ook genoteerd.
No pain, no gain.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: Speeldag 11: 22/10/16 18.00u : Essevee - Lokeren
« Reactie #145 Gepost op: oktober 24, 2016, 06:44:16 pm »
Ik stel mijzelf steeds dezelfde vraag, bij elke goal. Is bij deze ook genoteerd.
die schijf " million voices" na het scoren ook beetje moe.. Alsook lacs du Connemara, daar krijg je instant het schijt van...

verder ik snap veel kritiek, maar langs den andere kant bekijk het eens nuchter, we staan verdiend eerste. Het gras is niet groener aan de overkant!
« Laatst bewerkt op: oktober 24, 2016, 06:51:31 pm door Soulscream »

Online Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Speeldag 11: 22/10/16 18.00u : Essevee - Lokeren
« Reactie #146 Gepost op: oktober 24, 2016, 06:49:25 pm »
Over de muziek: Veel te luid, al jaren dezelfde liedjes die afgespeeld worden en muziek mag voor mij al 10 minuten voor de match begint afliggen... En dan nog als er gescoord wordt, die irritante reclame van 'keukens de abdij', wat is da eigenlijk  ::)
Het heeft me drie matchen gescoord om te weten te komen wat ze nu eigenlijk precies zeggen in die reclame. Dat ze daar maar snel mee stoppen. De muziek voor de match zou ik niet stilleggen, mag wel wat zachter. Na de match mag de muziek wel wat meer afgezet worden; gaat ten koste van de sfeer na een overwinning. En ook: wat meer variatie in de muziek is ook wenselijk.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.754
Re: Speeldag 11: 22/10/16 18.00u : Essevee - Lokeren
« Reactie #147 Gepost op: oktober 24, 2016, 06:58:58 pm »
Het heeft me drie matchen gescoord om te weten te komen wat ze nu eigenlijk precies zeggen in die reclame. Dat ze daar maar snel mee stoppen. De muziek voor de match zou ik niet stilleggen, mag wel wat zachter. Na de match mag de muziek wel wat meer afgezet worden; gaat ten koste van de sfeer na een overwinning. En ook: wat meer variatie in de muziek is ook wenselijk.

Dat wil jij, dat wil ik, dat wil volgens mij iedereen in het stadion. Helaas (of juist niet) zal daar waarschijnlijk een mooi sponsorbedrag aan vast hangen voor Essevee en zal dit blijven doorgaan.

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Speeldag 11: 22/10/16 18.00u : Essevee - Lokeren
« Reactie #148 Gepost op: oktober 25, 2016, 10:25:41 pm »
Zakelijke wedstrijd van essevee waar we mooi de nul houden en opnieuw eerste zijn geworden zonder te veel energie te verspillen. Drie jaar terug toen we uiteindelijk 4e werden, konden we dat vaak niet. Het lijkt gemakkelijk maar dat is het zeker niet! Chapeau voor de ploeg, op naar STVV en thuis tegen Club!