Auteur Topic: [VB] Essevee - Club Brugge  (gelezen 20034 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #40 Gepost op: januari 18, 2009, 06:51:52 pm »
 deze match moet gewoon gewonnen worden  ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #41 Gepost op: januari 18, 2009, 07:22:14 pm »
naar goede gewoonte vraag ik weer af hoeveel loppem-supporters er in onze vakken zullen zitten. ze zullen deze week weer massaal naar ons stadion gaan deze week om tickets te kopen. heel wat wonen dan ook veel dichter bij het regenboogstadion dan het jan breydel stadion  ::)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #42 Gepost op: januari 19, 2009, 09:56:14 am »
naar goede gewoonte vraag ik weer af hoeveel loppem-supporters er in onze vakken zullen zitten. ze zullen deze week weer massaal naar ons stadion gaan deze week om tickets te kopen. heel wat wonen dan ook veel dichter bij het regenboogstadion dan het jan breydel stadion  ::)

Onze vakken zullen wel "schoongeveegd" worden gedurende de wedstrijd... Is ieder jaar zo! Debielen dat zijn  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #43 Gepost op: januari 19, 2009, 12:42:50 pm »
Ja idd, die gasten werken op mijn systeem. Al gezien? We hebben de Serge als ref. Hoe slechter kan het zijn? :( Brugge heeft al op voorhand gewonnen. >:(



Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #44 Gepost op: januari 19, 2009, 01:04:21 pm »
1 onterechte rode kaart of 1 onterechte pinanti, en ik storm het veld op richting scheidsrechter ... Want da spelleke lijkt weer begonnen te zijn bij kluuptje ...

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #45 Gepost op: januari 19, 2009, 01:17:38 pm »
1 onterechte rode kaart of 1 onterechte pinanti, en ik storm het veld op richting scheidsrechter ... Want da spelleke lijkt weer begonnen te zijn bij kluuptje ...

Ik ken u te goed om te weten dat ge dat niet doet, daarbij we zitten boven hoe zou je dat doen ;D

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #46 Gepost op: januari 19, 2009, 01:47:42 pm »
take a parachute, and jump :)

Kzie een drawke wel zitten eigenlijk mo ik hoop echt op winst.
Bruhhe denkt na 1x te winnen terug top van Belgie te zijn.
Dury vent, pep ze ma wa op e, geef ze desnoods 1 week langer conge
als we dezen ma winnen, en liefst "? la facon d' Anderlecht"

Offline tvdb

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #47 Gepost op: januari 19, 2009, 05:12:27 pm »
all? gumienny...nie toevallig...

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #48 Gepost op: januari 19, 2009, 07:25:03 pm »
Ja idd, die gasten werken op mijn systeem. Al gezien? We hebben de Serge als ref. Hoe slechter kan het zijn? :( Brugge heeft al op voorhand gewonnen. >:(

Als WIJ nu eens met z'n allen Serge onder druk zouden zetten ipv Kluup ... ;)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #49 Gepost op: januari 20, 2009, 09:31:05 am »
Ja idd, die gasten werken op mijn systeem. Al gezien? We hebben de Serge als ref. Hoe slechter kan het zijn? :( Brugge heeft al op voorhand gewonnen. >:(

Als WIJ nu eens met z'n allen Serge onder druk zouden zetten ipv Kluup ... ;)

Doen :)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #50 Gepost op: januari 20, 2009, 10:05:18 am »
vind guymieni nog nie zo slecht. hopelijk is de limburger wel geen vriend van sjakie en zin limburgse vriendjes....

Hopelijk zet Dury sjakie eens te kakken. Zijn we meteen af van die belachlijke vergelijking hier met de onderschatting van hun tegen roulers (meer onkunde dan wat anders gezien de persoonlijke sjakie-transfers) ?n pakt Franky voor het eerst sinds sjakie er de scepter zwaait punten!

jammer dat onze linkerflank zo toegetakeld is, een kerel als Meert hadden we wel kunnen gebruiken.(off topic: hoe zit het trouwens met zijn contractverlenging?)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #51 Gepost op: januari 20, 2009, 12:15:51 pm »
vind guymieni nog nie zo slecht. hopelijk is de limburger wel geen vriend van sjakie en zin limburgse vriendjes....

Hopelijk zet Dury sjakie eens te kakken. Zijn we meteen af van die belachlijke vergelijking hier met de onderschatting van hun tegen roulers (meer onkunde dan wat anders gezien de persoonlijke sjakie-transfers) ?n pakt Franky voor het eerst sinds sjakie er de scepter zwaait punten!

jammer dat onze linkerflank zo toegetakeld is, een kerel als Meert hadden we wel kunnen gebruiken.(off topic: hoe zit het trouwens met zijn contractverlenging?)

Tekende bij voor 3 jaar ;)
No pain, no gain.

flandria

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #52 Gepost op: januari 20, 2009, 01:14:12 pm »
Toch wel spijtig dat het stadion op vijf dagen voor de match nog niet uitverkocht is.

Offline sperre

  • Leden
  • Berichten: 47
    • SV The Sharks Waregem
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #53 Gepost op: januari 20, 2009, 01:15:48 pm »
Ligt aan de essevee supp denk ik..wachten tot de match of 1 dag ervoor om een ticket te gaan halen :)

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #54 Gepost op: januari 20, 2009, 02:40:47 pm »
Ik zou ook wel eens durven komen kijken naar SVZW-Brugge. Zou ik op de matchdag nog aan een ticket raken? Een zitplaats indien mogelijk...


Yupz

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #55 Gepost op: januari 20, 2009, 03:02:40 pm »
Ik zou ook wel eens durven komen kijken naar SVZW-Brugge. Zou ik op de matchdag nog aan een ticket raken? Een zitplaats indien mogelijk...


Yupz

nee, voor u zijn er helaas geen tickets meer... :p

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #56 Gepost op: januari 20, 2009, 03:12:00 pm »
Ola dat wilt al wat zeggen wilt een Foefelare fan na Essevee willen komen kijken. Ze zien kwaliteit daar in Roeselare ::) En wat de ref betreft hopelijk dat hij wat juist is en beschermt hij de Flopclub niet teveel. En natuurlijk voor ons geen penalty's tegen of onverdiende kaarten voor fouten die er geen zijn ::)



Crudo

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #57 Gepost op: januari 20, 2009, 03:47:31 pm »
Ik zou ook wel eens durven komen kijken naar SVZW-Brugge. Zou ik op de matchdag nog aan een ticket raken? Een zitplaats indien mogelijk...


Yupz
Bij mijn weten zijn er geen kaarten meer beschikbaar de dag van de wedstrijd (uitverkocht) Dus mss best op voorhand een ticketje gaan kopen.

En mss ook best eens bij de fanshop passeren  :P

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #58 Gepost op: januari 20, 2009, 04:08:38 pm »
Ik zou ook wel eens durven komen kijken naar SVZW-Brugge. Zou ik op de matchdag nog aan een ticket raken? Een zitplaats indien mogelijk...


Yupz

Ik heb tegen Roslar een tijdje geleden eens gezegd hier op het forum dat als Roeselare degadeert hij gerust mag komen supporteren voor essevee. Blijkbaar begint Roslar al goesting te krijgen ;)
btw. Ik heb aan Roeselare gedacht hoor dit weekend, maar blijkbaar heeft het niet genoeg geholpen

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [VB] Essevee - Club Brugge
« Reactie #59 Gepost op: januari 20, 2009, 04:43:12 pm »
Ik zou ook wel eens durven komen kijken naar SVZW-Brugge. Zou ik op de matchdag nog aan een ticket raken? Een zitplaats indien mogelijk...


Yupz

Ik heb tegen Roslar een tijdje geleden eens gezegd hier op het forum dat als Roeselare degadeert hij gerust mag komen supporteren voor essevee. Blijkbaar begint Roslar al goesting te krijgen ;)
btw. Ik heb aan Roeselare gedacht hoor dit weekend, maar blijkbaar heeft het niet genoeg geholpen

Nooit of te nimmer!  ;) Maar dat neemt niet weg als KSVR niet speelt dat ik af toe een andere match meepik. Vorig jaar bvb ook naar SVZW-Anderlecht gekomen en meermaals enkele matchen van KVO en KVK bezocht. Nu, ik heb een (vriendelijk) mailtje teruggekregen van jullie secretariaat dat er inderdaad nog een mogelijkheid is indien het stadion niet uitverkocht raakt. Als het zondagvm niet uitverkocht is, dan zal ik zondagmiddag vroeg genoeg vertrekken en me nog een ticketje aanschaffen. ;-)