Auteur Topic: [NB] KV Kortrijk - SVZW  (gelezen 31253 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.386
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #60 Gepost op: december 17, 2008, 11:09:40 am »
De reds army zouden ze van de sint kleurpotloden en waterverf gekregen hebben? Dat doek dat trok toch op de botten. Ze in het eerste leerjaar kunnen ze beter kleuren en mooier tekenen.
We zullen maar zeggen zeker dat de sjeste telt :)

Hopelijk krijgen we een reactie van de spelers tegen Bergen. Eerlijk ik vind het niet erg om te verliezen in kortrijk. Het is in het eigen stadion dat telt. Nu hebben ze nog iets om over te praten zoals ze al een jaar over de beker klappen. Begrijpelijk die mensen hebben daar niet veel, de hele rijken van kortrijk moeten niet weten van voetbal, degenen die gaan kijken zijn de marginalen uit te streek. Dat is het enige lichtpunt voor die mensen nu de feestdagen er aankomen. Anders hingen ze nu allemaal aan de hele grote toren op dat marktje in kortrijk :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #61 Gepost op: december 17, 2008, 11:11:38 am »
@essevee007: overdrijven is geen probleem maar je moet de waarheid onder ogen zien.
Het bezoekersvak vertoonde veel meer dan een 10-tal lege plaatsen. Vanuit de loges was duidelijk te zien dat het rechtergedeelte van het bezoekersvak meer als halfleeg was.
De cijfers vermeld op de site van KVK zullen veel dichter bij de waarheid liggen dan wat men op het SVZW-onthaal zei.


knip en geplakt: zoals ik graag doe ;)

lees dit & zwijg: waarheden als een koe: vooral de link aanklikken!

dutsen!

Dat ene matchke zal niet veel veranderen aan de grote schaduw waar jullie zullen blijven in leven en altijd in geleefd hebben.

Vak zat vol of quasi vol (bron: onthaal) + 100den essevee'ers in de kvk tribunes.

Jullie weten maar al te goed, hoe het kwam dat dat vak msh 10 lege plaatskes had.  Als je kijkt naar onze verplaatsingen en de juliie (komen zelden nog niet aan de helft wat wij meenemen : zie gent laatstleden als vb: dutskes!!!

Zie onze thuismatchen en de jullie.

Met een ocmw 5 euro actie geraak je nog nauwelijks aan een halfvol stadion (5000 man) tegen een standard en genk: dutsen 2x!




DE CIJFERS/ OVERDUIDELIJK!!!  Zie link ONS PRESTATIES EN JULLIE PRESTATIES (all? prestaties?)


http://img171.imagevenue.com/img.php?image=68476_kv_122_679lo.JPG&loc=loc679

yasser

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #62 Gepost op: december 17, 2008, 11:11:44 am »
De goeie SVZW- supporters hebben al uw kunsten gezien. Is strafbaar vriend wat ge aan het doen zijt.
Iemands mail aan de openbare verachting blootstellen en/of aanzetten tot stalking.
« Laatst bewerkt op: december 17, 2008, 11:20:39 am door yasser »

svzw sup

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #63 Gepost op: december 17, 2008, 11:21:46 am »
De goeie SVZW- supporters hebben al uw kunsten gezien. Is strafbaar vriend wat ge aan het doen zijt.

?  ???       (edit: ie eeft zijn postje aangepast.)

Jammerlijk verlies, veel goede intenties en inzet maar het lukte vandaag gewoon niet. Het leven gaat door zeker? ;) Dan winnen we thuis wel met 2-0 !

en over dat uitvak: 790 kaarten verkocht alsk me nog goed herinner.  



http://www.kvk.be/cms/detail.asp?type=news&langue=nl&news=96
-> is dit een supporterssite of de offic??le site?  ???
« Laatst bewerkt op: december 17, 2008, 11:28:47 am door svzw sup »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #64 Gepost op: december 17, 2008, 11:22:04 am »
@Karel-Jan, we hebben Krotrijk helemaal niet nodig hoor, als we iets niet vinden in Waregem gaan we wel naar Gent (das pas een STAD) Ga nu maar terug naar jullie forum en geniet van uw matig verdiende overwinning.

Offline carlitos

  • Leden
  • Berichten: 115
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #65 Gepost op: december 17, 2008, 11:27:02 am »
Slechte match met een verdiende winnaar. Op dergelijk patattenveld een achterstand ophalen is zeer moeilijk. Er is weinig ruimte en combineren is onmogelijk, dus enige oplossing is de lange bal. Als je dan die ballen niet goed trapt (cfr Berrier) of niet het geluk hebt dat er eentje goed valt kan je uiteraard niet scoren...

Hoewel KVK dus verdiend de zege pakt, vond ik hen overigens ook niet indrukwekkend. Tot aan het doelpunt krijgen ze - door zwak verdedigen bij ons - een drietal kansen. Erna heb ik ze niet meer gezien (hun goed recht natuurlijk). Maar op basis van die eerste helft en die kansen dus weldegelijk verdiend.

Het is een feit dat dit nu pijn doet en we weer een tijdje mikpunt van spot zijn voor KVK, maar het is toch niet nodig om weer op alles en iedereen te beginnen schieten. Voetbal blijft een spelletje en daarin kan je verliezen. Het zou nu niet correct zijn al het goede van de heenronde hierdoor te laten overheersen. Ik heb liever 23 punten, goed voetbal en zeges tegen Standard en Anderlecht dan een zege tegen KVK en op een degradatieplaats te staan.

Wat die zogenaamde supporters betreft die het nodig vonden om die tribune af te breken: direct stadionverbod geven! Dit is gewoonweg schandalig en brengt onze club in diskrediet. En hopelijk geeft SVZW hen er nog een levenslang verbod voor SVZW-matchen bovenop!


Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.386
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #66 Gepost op: december 17, 2008, 11:29:21 am »
De reds army zouden ze van de sint kleurpotloden en waterverf gekregen hebben? Dat doek dat trok toch op de botten. Ze in het eerste leerjaar kunnen ze beter kleuren en mooier tekenen.
We zullen maar zeggen zeker dat de sjeste telt :)

Hopelijk krijgen we een reactie van de spelers tegen Bergen. Eerlijk ik vind het niet erg om te verliezen in kortrijk. Het is in het eigen stadion dat telt. Nu hebben ze nog iets om over te praten zoals ze al een jaar over de beker klappen. Begrijpelijk die mensen hebben daar niet veel, de hele rijken van kortrijk moeten niet weten van voetbal, degenen die gaan kijken zijn de marginalen uit te streek. Dat is het enige lichtpunt voor die mensen nu de feestdagen er aankomen. Anders hingen ze nu allemaal aan de hele grote toren op dat marktje in kortrijk :)
Luistert nekeer hier ventje...
Ten eerste, de h?le rijken gaan sowieso al niet naar het voetbal kijken, dat is in Kotrijk zo, maar in Brugge en Waregem zeker niet anders, of zit er dan zoveel kapitaal in jullie tribunes?
Ten tweede, het is gemakkelijk van achteraf alles te relativeren... "Whoo, verliezen in Kortrijk... Geen probleem". Het had eens omgekeerd moeten zijn, jullie zouden hier ook verkondigen dat het niet belangrijk is? Tuurlijk...
Ten laatste, "marktje" in Kortrijk?
Laat 100 onafhankelijken kiezen tussen de Markt in Kortrijk en die parking van jullie en als er 2 voor Wargem kiezen mogen jullie juichen. Je kunt discussies voeren zoveel je wilt, maar beargumenteer dan alstublieft met deftige onderbouw. Wat jij zegt slaat nergens op.

gemoet u niet opjagen, das niet goed voor uw hart. Voetbal is emotie, zeveren, zingen, drinken, ... het hoort er allemaal bij. Volgens mij zit de gij de slimste van heel het stadion. Karel-Jan van adel? Je hoort hier niet wij zijn boeren en daar zijn we trots op dus neem je tweedelige naam mee en ga golfen

Offline Karel-Jan

  • Leden
  • Berichten: 53
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #67 Gepost op: december 17, 2008, 11:31:12 am »
So long ! Tot in Waregem, dan zult ge eens op een deftig plein spelen waarop deftig kan gevoetbald worden. Dan spreken we nog wel eens.

Hoe kun je dat nu weten? Je hebt het nog nooit van dicht gezien...  ^^

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.290
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #68 Gepost op: december 17, 2008, 11:32:59 am »
Iemand sfeerfilmkes?
SV TILL I DIE

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.386
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #69 Gepost op: december 17, 2008, 11:34:02 am »
So long ! Tot in Waregem, dan zult ge eens op een deftig plein spelen waarop deftig kan gevoetbald worden. Dan spreken we nog wel eens.

Hoe kun je dat nu weten? Je hebt het nog nooit van dicht gezien...  ^^

niet alleen slim maar ook de grappigste haha

Offline Karel-Jan

  • Leden
  • Berichten: 53
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #70 Gepost op: december 17, 2008, 11:38:48 am »
So long ! Tot in Waregem, dan zult ge eens op een deftig plein spelen waarop deftig kan gevoetbald worden. Dan spreken we nog wel eens.

Hoe kun je dat nu weten? Je hebt het nog nooit van dicht gezien...  ^^

niet alleen slim maar ook de grappigste haha
Blij dat je hem snapt, ik vreesde er even voor... :-)

Offline soesoe

  • Leden
  • Berichten: 24
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #71 Gepost op: december 17, 2008, 11:41:20 am »
Slechte match met een verdiende winnaar. Op dergelijk patattenveld een achterstand ophalen is zeer moeilijk. Er is weinig ruimte en combineren is onmogelijk, dus enige oplossing is de lange bal. Als je dan die ballen niet goed trapt (cfr Berrier) of niet het geluk hebt dat er eentje goed valt kan je uiteraard niet scoren...

Hoewel KVK dus verdiend de zege pakt, vond ik hen overigens ook niet indrukwekkend. Tot aan het doelpunt krijgen ze - door zwak verdedigen bij ons - een drietal kansen. Erna heb ik ze niet meer gezien (hun goed recht natuurlijk). Maar op basis van die eerste helft en die kansen dus weldegelijk verdiend.

Het is een feit dat dit nu pijn doet en we weer een tijdje mikpunt van spot zijn voor KVK, maar het is toch niet nodig om weer op alles en iedereen te beginnen schieten. Voetbal blijft een spelletje en daarin kan je verliezen. Het zou nu niet correct zijn al het goede van de heenronde hierdoor te laten overheersen. Ik heb liever 23 punten, goed voetbal en zeges tegen Standard en Anderlecht dan een zege tegen KVK en op een degradatieplaats te staan.

Wat die zogenaamde supporters betreft die het nodig vonden om die tribune af te breken: direct stadionverbod geven! Dit is gewoonweg schandalig en brengt onze club in diskrediet. En hopelijk geeft SVZW hen er nog een levenslang verbod voor SVZW-matchen bovenop!



Gij ziet er mij nog ne redelijken uit. Inderdaad, ook van Kortrijk was het verre van schitterend. Ik had de indruk dat vele spelers echt wel te krampachtig bezig waren. Er hing dan toch ook wel behoorlijk wat elektriciteit in de lucht, qua sfeer vond ik het in alle geval een geslaagde avond, behalve de vernielingen in het bezoekersvak.
Ik merk dat er hier een paar nauwgezet statistieken bijhouden. Daaruit moet je inderdaad concluderen dat jullie al wat meer pluimen op je hoed mogen steken dan wij. Leuk zijn ook de gegevens van de duels tussen de twee ploegen onderling. Daar houden we elkaar praktisch in evenwicht :

Onderlinge duels tussen KVK en SVW : 38 wedstrijden gespeeld, elk 12 matchen gewonnen, 14 drawns, doelpuntensaldo 47-45 in jullie voordeel.

Onderlinge duels tussen KVK en SVZW : 6 wedstrijden gespeeld, elk 3 matchen gewonnen, 0 drawns, doelpuntensaldo 9-7 in jullie voordeel.



Offline Rapaille

  • Leden
  • Berichten: 11
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #72 Gepost op: december 17, 2008, 11:47:03 am »
Doordat Dury voorin enkel Leye diep hield en dus niet hoog stoorde kwam de thuisdefensie echter nooit in verlegenheid en groeide het vertrouwen. Ook het bezoekende middenveld gaf zienderogen het matchevenwicht uit handen en dat leidde tot een handvol mooie kansen voor Kortrijk.
Helaas een juiste analyse: essevee moet veel hoger gaan storen ! Daarvoor is Meert de ideale man, en dus blijkt nu nog eens dat hij quasi onmisbaar is voor dit team. Jammer... Dit gaan we nog lang in ons soep krijgen van die zogenaamde K*K-supps...
Zeer zeker, Massaker. Je hebt meer dan 20 jaar in Kortrijk gewoond, dat merk je aan je intelligente analyse.  ;)

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #73 Gepost op: december 17, 2008, 11:49:37 am »
Kweeni wa er defensief an zou zijn.  Kzeg gewoon da dienen bank gebroken is, kvraag
uwe mentale leeftijd en kzeg da je aan den dop zijt.

Tegen ons zalt moeten gebeuren datem breekt want anders zitter wss geen volk op dienen bank.
Uit uwe post haal ik ook da je ni aan den dop zijt maar aan de ziekenkas.
Dienen tip van schadevergoeding eisen en "bezeren" laat mij da zo vermoeden.

Dan die inbreuk op privacy.
Niemand is verplicht ier iets op te posten onder zijn eigen adres e.
En ik zie da dan eerder als sluikreclame.
Kzal keer offerte vragen aan diene mens se.
Met uw groeten yasser



Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #74 Gepost op: december 17, 2008, 12:12:24 pm »
Ik heb de match op tv gevolgd en moet eerlijk zijn dat de supps van Kortrijk toch veel minder zongen dan die van ons. Enkel op het laatste kwartier en na de goal zongen ze door, maar voor de rest heb ik toch vooral ons gehoord. Geluk dat er nog iets goed was gisterenavond.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #75 Gepost op: december 17, 2008, 12:15:20 pm »
Omdat die niet met die combiregeling wilden gaan tiens

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #76 Gepost op: december 17, 2008, 12:17:53 pm »
Omdat die niet met die combiregeling wilden gaan tiens
Of konden gaan.  Ik zat ook in vak P net naast jullie.
Die uurregeling van de bussen was voor mij niet haalbaar, terwijl ik er met de wagen h??l makkelijk raakte.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #77 Gepost op: december 17, 2008, 12:18:15 pm »
Voor mij zijn Dachelet en Mutombo nu wel door de mand gevallen. Waarom Dury met Mutombo startte is me echt nog een raadsel. Mutombo heeft nog nooit overtuigd en buiten zijn doelpunten,  is hij geen enkele meerwaarde gebleken. Dachelet heeft de goal min of meer op zijn geweten en kwakkelde meer dan wat anders.

Met een Matton, Meert en een Colpaert in de ploeg waren we natuurlijk een stuk beter voor de dag gekomen. Helaas, pindakaas.

Best winnen op Bergen zaterdag. Kortrijk heeft meer geluk, zij moeten pas op zondag aan de bak.

Offline lamadude

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #78 Gepost op: december 17, 2008, 12:19:22 pm »
Hoewel ik Kortrijkzaan ben vond ik het een teleurstellende match van beide ploegen. Zowel SVZW en KVK speelden onder hun niveau, maar kvk had meer inzet, al ben ik wel blij met het resultaat natuurlijk.
Ik vind het vrij schandalig dat sommige svzw supporters onze splinternieuwe tribune komen afbreken maar ik besef dat het hier maar om een kleine groep "supporters" gaat en ik hoop dat de kortrijk supporters zich beter zullen gedragen in het regenboogstadion

Offline Rapaille

  • Leden
  • Berichten: 11
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #79 Gepost op: december 17, 2008, 12:20:24 pm »
Ik heb de match op tv gevolgd en moet eerlijk zijn dat de supps van Kortrijk toch veel minder zongen dan die van ons. Enkel op het laatste kwartier en na de goal zongen ze door, maar voor de rest heb ik toch vooral ons gehoord. Geluk dat er nog iets goed was gisterenavond.
1. Er staan altijd micro's voor het bezoekervak.
2. Je bent een dromer :)