Auteur Topic: [NB] KV Kortrijk - SVZW  (gelezen 31252 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #120 Gepost op: december 17, 2008, 06:13:56 pm »
Wat is hier de bedoeling van? Jullie zijn toch de mensen die alle wandaden veroordelen, de brave engeltjes?
Met suggestieve zinnen als 'na de match niemand gezien' en het uitpakken met de vernielingen breng je waarschijnlijk een onschuldig sfeerverslag?

Ah geniet van uw overwinning, Kortrijzaantjes toch. Die ruit en die brolstoeltjes, daar zal wel voor betaald worden, ge moet u niet ongerust maken. De frustratie was groot - zoals dat dan gaat bij een derby - maar wees blij dat we geen politie agenten het ziekenhuis in slaan na overwinningen, kinderen en ouderen in elkaar meppen op parkings, en dergelijke toestanden. Alee hup, tot in de terugronde!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #121 Gepost op: december 17, 2008, 06:15:33 pm »
En nu het laatste om jullie vaarwel te zeggen en elkaar opnieuw te begroeten voor de terugmatch.

"Ooh Kv Kortrijk, the one and only KVK. They say our days our numbered we're not famous anymore, but Kortrijk rules the region as we have always done before" of om het met een mooie krantenkop te zeggen

Kortrijk is beste van Zuid-West-Vlaanderen

Hasta luego :-)


Eens kijken of jullie na de terugwedstrijd nog zoveel noten op ulle zang gaat ebn...

Post hierboven (van sv zulte waregem ndvr) : nagel op de kop!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #122 Gepost op: december 17, 2008, 06:15:54 pm »
Ik heb de match op tv gevolgd en moet eerlijk zijn dat de supps van Kortrijk toch veel minder zongen dan die van ons. Enkel op het laatste kwartier en na de goal zongen ze door, maar voor de rest heb ik toch vooral ons gehoord. Geluk dat er nog iets goed was gisterenavond.

Scheelt er iets aan uwe audio ofzo ?
hij heeft overschot van gelijk hoor, ik zat tussen beide spionkoppen in op de thuistribune, en jullie waren idd enkel in de slotminuten te horen

het zou mss helpen als jullie wat meer over jullie eigen ploeg zouden zingen ipv over de onze  ;)

Hmm. Das idd wel. Ik sta in vak I (achter doel) en dan hoor je idd nie veel van de andere kant (nu zijkant :D) Maar mijn mening: jullie waren op sommige momenten f?????rm stil !
Want wij zingen veel: ssssssssssss om te luistren naar de anderen, en het was ferm stil in het Guldensporenstadion.

En nog iets: waarom waren er die zaten te zagen over weinig plaatsen? Ge krijgt et nie vol; dan moete jullie ook nie zagen. En het is terecht dat kvk het zo doet.

Welles, nietes. Het uitvak zat niet vol - voor de zevenentachtigste keer - omdat de communicatie vanuit de club niet goed was, onze achterban (niet zoals die van jullie) niet gewend is om met combi te reizen (en zeker niet als het tien minuten rijden is), ?n omdat er een hondertal Esseveefans tussen de thuisfans zaten.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #123 Gepost op: december 17, 2008, 06:16:43 pm »
Verdiend verloren, da's waar. Ik denk echter niet dat je de spelers een gebrek aan inzet kunt verwijten, het lukte gewoon niet. Na 3 overwinningen op rij moeten we dit niet dramatiseren. Verliezen is nu eenmaal deel van de sport. Misschien jammer dat dit net op Kortrijk moet gebeuren, maar anderzijds hebben we dit seizoen al prachtige zeges geboekt tegen Anderlecht en op Standard en geen van beide zou ik willen ruilen voor een overwinning op Kortrijk.
Ik was trouwens vooraf ook niet meegestapt in dat opgeklopte sfeertje dat - voor een deel van de supporters - eigen is aan een match tegen Kortrijk. Ik ging uit van 't principe 'dat de beste moge winnen' en met goeie hoop dat wij dat gingen zijn. Kortrijk was vandaag de betere (niet geheel onlogisch op eigen veld en met een sterke thuisreputatie) dus op naar de volgende, hopelijk betere match van essevee.



ALs KV Kortrijk-supporter ben ik natuurlijk tevreden dat KV Kortrijk de 3 punten heeft  :), maar wil toch zeggen dat jullie doelman, Bossut, een goede indruk gemaakt heeft. Hij stond op het goede moment op de juiste plaats, denk dat hij een jong talent mag genoemd worden.
Wens jullie de 3 punten in de volgende wedstrijd toe, wie is de andere ploeg dan?

euhm tegen bergen

ja bossut is idd aan een goeie reeks bezig en hield ons gisteren wel degelijk recht. Hij voorkwam erger

Jullie tegen westerlo zie ik hier, veel succes met de reste van de competitie behalve tegen svzw in de terugronde  ;)

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #124 Gepost op: december 17, 2008, 06:19:55 pm »
Verdiend verloren, da's waar. Ik denk echter niet dat je de spelers een gebrek aan inzet kunt verwijten, het lukte gewoon niet. Na 3 overwinningen op rij moeten we dit niet dramatiseren. Verliezen is nu eenmaal deel van de sport. Misschien jammer dat dit net op Kortrijk moet gebeuren, maar anderzijds hebben we dit seizoen al prachtige zeges geboekt tegen Anderlecht en op Standard en geen van beide zou ik willen ruilen voor een overwinning op Kortrijk.
Ik was trouwens vooraf ook niet meegestapt in dat opgeklopte sfeertje dat - voor een deel van de supporters - eigen is aan een match tegen Kortrijk. Ik ging uit van 't principe 'dat de beste moge winnen' en met goeie hoop dat wij dat gingen zijn. Kortrijk was vandaag de betere (niet geheel onlogisch op eigen veld en met een sterke thuisreputatie) dus op naar de volgende, hopelijk betere match van essevee.



ALs KV Kortrijk-supporter ben ik natuurlijk tevreden dat KV Kortrijk de 3 punten heeft  :), maar wil toch zeggen dat jullie doelman, Bossut, een goede indruk gemaakt heeft. Hij stond op het goede moment op de juiste plaats, denk dat hij een jong talent mag genoemd worden.
Wens jullie de 3 punten in de volgende wedstrijd toe, wie is de andere ploeg dan?

euhm tegen bergen

ja bossut is idd aan een goeie reeks bezig en hield ons gisteren wel degelijk recht. Hij voorkwam erger

Jullie tegen westerlo zie ik hier, veel succes met de reste van de competitie behalve tegen svzw in de terugronde ;-)


De terugwedstrijd, daar zullen we een andere mening hebben over wie het verdient te winnen  :), maar jullie zouden de 3 punten moeten kunnen houden tegen RAEC Mons, hoe oud is Bossut eigenlijk, dacht dat hij nog maar 18 jaar was, hopelijk voor jullie speelt hij nog veel soortgelijke wedstrijden!

Offline tvdb

  • Leden
  • Berichten: 127
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #125 Gepost op: december 17, 2008, 06:23:43 pm »
Ik heb de match op tv gevolgd en moet eerlijk zijn dat de supps van Kortrijk toch veel minder zongen dan die van ons. Enkel op het laatste kwartier en na de goal zongen ze door, maar voor de rest heb ik toch vooral ons gehoord. Geluk dat er nog iets goed was gisterenavond.

Scheelt er iets aan uwe audio ofzo ?
hij heeft overschot van gelijk hoor, ik zat tussen beide spionkoppen in op de thuistribune, en jullie waren idd enkel in de slotminuten te horen

het zou mss helpen als jullie wat meer over jullie eigen ploeg zouden zingen ipv over de onze  ;)

Hmm. Das idd wel. Ik sta in vak I (achter doel) en dan hoor je idd nie veel van de andere kant (nu zijkant :D) Maar mijn mening: jullie waren op sommige momenten f?????rm stil !
Want wij zingen veel: ssssssssssss om te luistren naar de anderen, en het was ferm stil in het Guldensporenstadion.

En nog iets: waarom waren er die zaten te zagen over weinig plaatsen? Ge krijgt et nie vol; dan moete jullie ook nie zagen. En het is terecht dat kvk het zo doet.

spijtig toch, daje hier komt commentaar geven over een uitvak die niet volledig vol zat...
ten eerste: de lege plaatsen die je kon zien zouden normaal ingenomen zijn door al die personen die rechtstonden voor de tribune.
ten tweede: niet veel zeggen over niet uitverkocht zijn want zlf jullie 'geroemde' vak I was niet eens uitverkocht om niet te spreken over de tribune aan de overzijde...
ten derde: raar dat niet eens heel jullie kant vierde bij jullie doelpunt.. hmm, sv-supps??

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #126 Gepost op: december 17, 2008, 06:33:55 pm »
sammy:

POSITIE   Doelman
RUGNUMMER   1
GEBOORTEDATUM   08-11-1985 dus 23j
GEBOORTEPLAATS   Tielt
NATIONALITEIT   Belg

en doelmannen kunnen wel onder de lat staan tot hun 38 - 40 ste (hangt natuurlijk af van wie) en volgen mij hebben we nog et beste van em nog nie gezien :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #127 Gepost op: december 17, 2008, 06:36:41 pm »
we hebben inderdaad veel te weinig kansen gekregen, enkel bossut en leye (heel veel gretigheid en inzet) vond ik op niveau spelen . de rest was niet veel soeps.

reina vond ik net zoals tegen moeskroen vrij zwak spelen.

zou chapi trouwens niet beter zijn dan dachelet als centrale verdediger ?

wel veel ambiance in ons vak en ook nog wat na de wedstrijd , wel wat jammer dat heel wat mensen zo vlug na de wedstrijd direct naar de bus gingen ma bon .

nu hopelijk wat puntjes pakken in de komende wedstrijden (naar bergen, naar lokeren, thuis tegen klup en thuis tegen mechelen)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #128 Gepost op: december 17, 2008, 06:36:54 pm »
tot hier the nice, friendly stuff!!  >:(


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline eperon

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #129 Gepost op: december 17, 2008, 06:37:27 pm »
sammy:

POSITIE   Doelman
RUGNUMMER   1
GEBOORTEDATUM   08-11-1985 dus 23j
GEBOORTEPLAATS   Tielt
NATIONALITEIT   Belg

en doelmannen kunnen wel onder de lat staan tot hun 38 - 40 ste (hangt natuurlijk af van wie) en volgen mij hebben we nog et beste van em nog nie gezien :)

HIj heeft zeker talent, zal wel nog door andere ploegen opgemerkt worden  :), maar ondertussen hebben jullie er heel veel aan, als hij zo'n wedstrijden speelt, supporter maar voor hem, eigenlijk zou ik hem nog wel naar KV Kortrijk willen zien gaan.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #130 Gepost op: december 17, 2008, 06:42:57 pm »
ik denk nu persoonlijk niet dat sammy naar de veekaa zal gaan volgend seizoen om mollez en diene verbauwhede-wanker te gaan vervangen  ;)

maar als hij zo goed blijft keepen zoals nu kan er natuurlijk altijd een grotere ploeg met een veel beter contract op de proppen komen.

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #131 Gepost op: december 17, 2008, 06:44:53 pm »
we hebben inderdaad veel te weinig kansen gekregen, enkel bossut en leye (heel veel gretigheid en inzet) vond ik op niveau spelen . de rest was niet veel soeps.

reina vond ik net zoals tegen moeskroen vrij zwak spelen.

zou chapi trouwens niet beter zijn dan dachelet als centrale verdediger ?

wel veel ambiance in ons vak en ook nog wat na de wedstrijd , wel wat jammer dat heel wat mensen zo vlug na de wedstrijd direct naar de bus gingen ma bon .

nu hopelijk wat puntjes pakken in de komende wedstrijden (naar bergen, naar lokeren, thuis tegen klup en thuis tegen mechelen)

leye vond ik dus echt niet goed..
ik vond dat hij  geen inzet had en als hij de bal verloor wat zijn hoofd liet hangen..

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #132 Gepost op: december 17, 2008, 06:47:02 pm »
we hebben inderdaad veel te weinig kansen gekregen, enkel bossut en leye (heel veel gretigheid en inzet) vond ik op niveau spelen . de rest was niet veel soeps.

reina vond ik net zoals tegen moeskroen vrij zwak spelen.

zou chapi trouwens niet beter zijn dan dachelet als centrale verdediger ?

wel veel ambiance in ons vak en ook nog wat na de wedstrijd , wel wat jammer dat heel wat mensen zo vlug na de wedstrijd direct naar de bus gingen ma bon .

nu hopelijk wat puntjes pakken in de komende wedstrijden (naar bergen, naar lokeren, thuis tegen klup en thuis tegen mechelen)

leye vond ik dus echt niet goed..
ik vond dat hij  geen inzet had en als hij de bal verloor wat zijn hoofd liet hangen..


in de tweede helft (vooral in het begin van de tweede helft) vond ik hem toch heel gretig, kwam bv. constant de bal vragen om het middenveld, en wou constant de bal toen bossut uittrapte (maar kreeg hem niet vaak toen) . natuurlijk ware het beter geweest dat er wat meer doelkansen geweest waren.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #133 Gepost op: december 17, 2008, 06:49:19 pm »
we hebben inderdaad veel te weinig kansen gekregen, enkel bossut en leye (heel veel gretigheid en inzet) vond ik op niveau spelen . de rest was niet veel soeps.

reina vond ik net zoals tegen moeskroen vrij zwak spelen.

zou chapi trouwens niet beter zijn dan dachelet als centrale verdediger ?

wel veel ambiance in ons vak en ook nog wat na de wedstrijd , wel wat jammer dat heel wat mensen zo vlug na de wedstrijd direct naar de bus gingen ma bon .

nu hopelijk wat puntjes pakken in de komende wedstrijden (naar bergen, naar lokeren, thuis tegen klup en thuis tegen mechelen)

leye vond ik dus echt niet goed..
ik vond dat hij  geen inzet had en als hij de bal verloor wat zijn hoofd liet hangen..


Stond op een eiland de 1e helft...
2e helft probeerde hij wel, maar twilde nooit lukken...

Ik blijf erbij. Met Meert, Matton, Colpaert en Matthijs in de basiself en met de mentaliteit vd 2e helft halen we minstens een punt

CB06_boy

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #134 Gepost op: december 17, 2008, 06:50:07 pm »
Verdiend verloren, da's waar. Ik denk echter niet dat je de spelers een gebrek aan inzet kunt verwijten, het lukte gewoon niet. Na 3 overwinningen op rij moeten we dit niet dramatiseren. Verliezen is nu eenmaal deel van de sport. Misschien jammer dat dit net op Kortrijk moet gebeuren, maar anderzijds hebben we dit seizoen al prachtige zeges geboekt tegen Anderlecht en op Standard en geen van beide zou ik willen ruilen voor een overwinning op Kortrijk.
Ik was trouwens vooraf ook niet meegestapt in dat opgeklopte sfeertje dat - voor een deel van de supporters - eigen is aan een match tegen Kortrijk. Ik ging uit van 't principe 'dat de beste moge winnen' en met goeie hoop dat wij dat gingen zijn. Kortrijk was vandaag de betere (niet geheel onlogisch op eigen veld en met een sterke thuisreputatie) dus op naar de volgende, hopelijk betere match van essevee.



ALs KV Kortrijk-supporter ben ik natuurlijk tevreden dat KV Kortrijk de 3 punten heeft  :), maar wil toch zeggen dat jullie doelman, Bossut, een goede indruk gemaakt heeft. Hij stond op het goede moment op de juiste plaats, denk dat hij een jong talent mag genoemd worden.
Wens jullie de 3 punten in de volgende wedstrijd toe, wie is de andere ploeg dan?

euhm tegen bergen

ja bossut is idd aan een goeie reeks bezig en hield ons gisteren wel degelijk recht. Hij voorkwam erger

Jullie tegen westerlo zie ik hier, veel succes met de reste van de competitie behalve tegen svzw in de terugronde  ;)


bah wie wenst er hier nu de aartsrivaal succes...

svzw sup

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #135 Gepost op: december 17, 2008, 06:52:25 pm »
sammy:

POSITIE   Doelman
RUGNUMMER   1
GEBOORTEDATUM   08-11-1985 dus 23j
GEBOORTEPLAATS   Tielt
NATIONALITEIT   Belg

en doelmannen kunnen wel onder de lat staan tot hun 38 - 40 ste (hangt natuurlijk af van wie) en volgen mij hebben we nog et beste van em nog nie gezien :)

HIj heeft zeker talent, zal wel nog door andere ploegen opgemerkt worden  :), maar ondertussen hebben jullie er heel veel aan, als hij zo'n wedstrijden speelt, supporter maar voor hem, eigenlijk zou ik hem nog wel naar KV Kortrijk willen zien gaan.

realistisch blijven he ;)

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #136 Gepost op: december 17, 2008, 06:53:52 pm »
Ik snap niet hoe dezelfde mensen die deze wedstrijd zo opkloppen het belang ervan nu zo minimaliseren...

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #137 Gepost op: december 17, 2008, 06:55:59 pm »
Dachelet, heel nerveus, voor zo'n matchen heb je mensen met ervaring nodig (Chappi)
Mutumbo, welke ballen kreeg hem datem iets mee kon doen?  Technisch sterk maar
dat veld was niet zijn vriend, idem voor Berrier.
Roelandts ging er ook wel voor maar niet genoeg.
Lutte ondermaats in zijn passing again.
Subotic ging ervoor, mooie acties maar telkens een manneke teveel willen proberen.
Leye, degelijk maar is volgens mij nog niet de oude, netzomin als Matthys.

Willem,
da doe zeer e Salou en Berrier enzo.
En met die pass? bedoelde ik dus oude koeien.
Blijf jij maar in het verleden leven, dan is uw lief nog een jong kalf ipv een oude koe.

Ik heb dienen nooit opgeklopt, tis ne match als een andere,
zoals ik altijd zeg, voor Nekkoslovakije is da DE match van het jaar, zen daar niks anders.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #138 Gepost op: december 17, 2008, 06:56:36 pm »
Verdiend verloren, da's waar. Ik denk echter niet dat je de spelers een gebrek aan inzet kunt verwijten, het lukte gewoon niet. Na 3 overwinningen op rij moeten we dit niet dramatiseren. Verliezen is nu eenmaal deel van de sport. Misschien jammer dat dit net op Kortrijk moet gebeuren, maar anderzijds hebben we dit seizoen al prachtige zeges geboekt tegen Anderlecht en op Standard en geen van beide zou ik willen ruilen voor een overwinning op Kortrijk.
Ik was trouwens vooraf ook niet meegestapt in dat opgeklopte sfeertje dat - voor een deel van de supporters - eigen is aan een match tegen Kortrijk. Ik ging uit van 't principe 'dat de beste moge winnen' en met goeie hoop dat wij dat gingen zijn. Kortrijk was vandaag de betere (niet geheel onlogisch op eigen veld en met een sterke thuisreputatie) dus op naar de volgende, hopelijk betere match van essevee.



ALs KV Kortrijk-supporter ben ik natuurlijk tevreden dat KV Kortrijk de 3 punten heeft  :), maar wil toch zeggen dat jullie doelman, Bossut, een goede indruk gemaakt heeft. Hij stond op het goede moment op de juiste plaats, denk dat hij een jong talent mag genoemd worden.
Wens jullie de 3 punten in de volgende wedstrijd toe, wie is de andere ploeg dan?

euhm tegen bergen

ja bossut is idd aan een goeie reeks bezig en hield ons gisteren wel degelijk recht. Hij voorkwam erger

Jullie tegen westerlo zie ik hier, veel succes met de reste van de competitie behalve tegen svzw in de terugronde  ;)


bah wie wenst er hier nu de aartsrivaal succes...

uw aards rivaal. ik heb niks tegen de vk...
ik bekijk liever voetbal met mijn eigen ogen, dan door nen paardenbril. Ik ben nen voetbal liefhebber ga dus niet enkel kijken naar matchen van den SV al is SVZW mijn favorite club

voor u is het mss oorlog, voor mij is het sport

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: [NB] KV Kortrijk - SVZW
« Reactie #139 Gepost op: december 17, 2008, 07:06:27 pm »
En ik snap niet waarom er nooit steun kwam van centraal wanneer we een aanval langs de linkerflank opzetten..
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!