Auteur Topic: [VB] SVZW - FCV Dender  (gelezen 14355 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
[VB] SVZW - FCV Dender
« Gepost op: januari 17, 2009, 07:15:04 pm »
Op 14 februari ontvangt SVZW Dender in het regenboogstadion.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #1 Gepost op: januari 17, 2009, 07:15:59 pm »
k Heb een vraagske: via school kunnen we gratis kaarten krijgen. Heeft er iem een idee in welk een vak het is?
Want als het niet in vak T is, heeft het geen zin dat ik er vraag.

Offline Leye

  • Leden
  • Berichten: 65
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #2 Gepost op: januari 17, 2009, 07:37:19 pm »
tis nog meer dan een maand

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #3 Gepost op: januari 18, 2009, 12:49:20 am »
Yup in het College (waar ik zit) hebben de studiesmeester laten weten dat er gratis tickets te verkrijgen zijn voor de match tegen Dender.
SV TILL I DIE

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #4 Gepost op: februari 04, 2009, 01:08:27 pm »
tickets zullen hoogstwaarschijnlijk op de banken / zitplaatsen zijn van G, H, I, J of K. Zoals de vorige keer heb ik mij laten vertellen.


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #5 Gepost op: februari 04, 2009, 01:29:13 pm »
Kan dat ook vb: waar mijn abbonee plaats is, is er altijd wel wat plaats naast mij, kan mijne maat dan gewoon naast ik komen zitten? (die een ticket heeft via school)
SV TILL I DIE

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #6 Gepost op: februari 04, 2009, 09:46:40 pm »
 >:( >:( lap ons zwarte beest is daar weer,hopelijk winnen we ne keer (remember de vorige keren uit en thuis) ??? ???

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #7 Gepost op: februari 04, 2009, 11:03:24 pm »
Er is opnieuw een scholenactie! Alle leerlingen krijgen de kans gratis de matcj bij te wonen.

Volgens mij een heel goed initiatief die zijn vruchten afwerpt.

2-0!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #8 Gepost op: februari 05, 2009, 09:29:35 am »
Er is een nieuw project bezig met scholen... . Er gaan nog wat andere projecten bijkomen, zoals kinderopvang tijdens de match en wordt er een buurt community opgericht om de buurtbewoners van het regenboogstadion meer te betrekken bij het voetbal... .  Dit zijn allemaal dingen die ze gezien hebben in portsmouth.
essevee till i die!!!

fox

  • Gast
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #9 Gepost op: februari 05, 2009, 10:17:04 am »
Er is een nieuw project bezig met scholen... . Er gaan nog wat andere projecten bijkomen, zoals kinderopvang tijdens de match en wordt er een buurt community opgericht om de buurtbewoners van het regenboogstadion meer te betrekken bij het voetbal... .  Dit zijn allemaal dingen die ze gezien hebben in portsmouth.

Ik herinner me van vroeger dat er ook altijd een kaartenverkoop was in school aan sterk verminderde prijzen. Dat resulteerde in veel extra supporters (waaronder mezelf) die dan altijd achter het doel stonden. Goed initiatief om dit opnieuw te gaan doen.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #10 Gepost op: februari 05, 2009, 11:29:16 am »
Er is een nieuw project bezig met scholen... . Er gaan nog wat andere projecten bijkomen, zoals kinderopvang tijdens de match en wordt er een buurt community opgericht om de buurtbewoners van het regenboogstadion meer te betrekken bij het voetbal... .  Dit zijn allemaal dingen die ze gezien hebben in portsmouth.
als je kinderopvang zou organiseren zou dit volgens mij meer vrouwen naar het voetbal lokken. Denk da nog altijd veel vrouwen thuis moeten blijven voor de kinderen of mensen die een oppas moeten zoeken.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #11 Gepost op: februari 08, 2009, 10:50:37 am »
Het moet maar eens gedaan zijn met ons zwarte beest.
Ik denk dat we deze maand een ferme sprong in het klassement kunnen maken met nu nog Dender (thuis), Tubeke (uit) en Westerlo (thuis) moet een 6/9 het minimum zijn!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #12 Gepost op: februari 08, 2009, 10:54:46 am »
Inderdaad. In de komende 5 matchen hebben we Dender, Tubeke, Westerlo (thuis), Roeselare en Anderlecht. Als we op het einde van het seizoen rond de 5de plaats willen eindigen is het een must van hier toch zeker een punt of 10-12 te pakken.
KOMAAN ESSEVEE !!!!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #13 Gepost op: februari 08, 2009, 11:02:13 am »
rond de 5de plaats eindigen is wel het hoogst haalbare, ze.  :P Ik denk niet dat we Leye hard gaan missen en ik zie ons dan ook tussen de 5de-9de plaats eindigen. In de komende 5 matchen is een 9/15 toch het minimum dat we moeten halen. Tegen Dender en Roeselare thuis en Tubeke op verplaatsing moet er altijd gewonnen worden..

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #14 Gepost op: februari 08, 2009, 11:31:36 am »
rond de 5de plaats eindigen is wel het hoogst haalbare, ze.  :P Ik denk niet dat we Leye hard gaan missen en ik zie ons dan ook tussen de 5de-9de plaats eindigen. In de komende 5 matchen is een 9/15 toch het minimum dat we moeten halen. Tegen Dender en Roeselare thuis en Tubeke op verplaatsing moet er altijd gewonnen worden..

Alles is mogelijk he :) We staan op 5 punten van Genk en die spelen volgende week tegen Club. Als Club die match wint en we winnen tegen Dender... dan kan alles nog he :) Maar goed. Ik gok nog altijd op een 7de plaats op het einde van het seizoen en dan ben ik supercontent.

Offline cb_simon

  • Leden
  • Berichten: 175
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #15 Gepost op: februari 08, 2009, 11:34:24 am »
rond de 5de plaats eindigen is wel het hoogst haalbare, ze.  :P Ik denk niet dat we Leye hard gaan missen en ik zie ons dan ook tussen de 5de-9de plaats eindigen. In de komende 5 matchen is een 9/15 toch het minimum dat we moeten halen. Tegen Dender en Roeselare thuis en Tubeke op verplaatsing moet er altijd gewonnen worden..

Alles is mogelijk he :) We staan op 5 punten van Genk en die spelen volgende week tegen Club. Als Club die match wint en we winnen tegen Dender... dan kan alles nog he :) Maar goed. Ik gok nog altijd op een 7de plaats op het einde van het seizoen en dan ben ik supercontent.
Ik gok op 3 - 1.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #16 Gepost op: februari 08, 2009, 11:38:02 am »
Ik denk ook dat we gaan winnen. In eigen huis. Dender kan niet altijd chanse blijven hebben tegen ons he. Ze hebben daar blijkbaar wat miserie met de verdediging (blessures en dergelijke). Ik heb wel zin in een overwinning met veel doelpunten.
3-1 zie ik ook wel zitten.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #17 Gepost op: februari 08, 2009, 12:59:54 pm »
Geschorsten?
SV TILL I DIE

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #18 Gepost op: februari 08, 2009, 01:03:16 pm »
Geschorsten?

Jah Lutte! Op een heel lullige manier ...


Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [VB] SVZW - FCV Dender
« Reactie #19 Gepost op: februari 08, 2009, 01:14:56 pm »
Geschorsten?
Jah Lutte! Op een heel lullige manier ...
Buiten Lutte gerekend bedoel ik  :-[
SV TILL I DIE