Auteur Topic: Over de Veekaa  (gelezen 925324 keer)

Dikke Nek en 28 gasten bekijken dit topic.

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3560 Gepost op: februari 09, 2012, 04:01:50 pm »
Zoals zo vaak gezegd, op het einde zijn de tegenslagen van arbitrale beslissingen wel in evenwicht. Het is ook al een tijdje geleden dat we echt nadeel ervan ondervonden hebben. En het tikkeltje geluk hebben we nog niet echt gekend, kortrijk daarentegen wel en dat moet iedereen kunnen toegeven. Het seizoen is nog niet gedaan dus misschien krijgen we onze dosis wel nog.
One Essevee!

Online alex

  • Leden
  • Berichten: 452
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3561 Gepost op: februari 09, 2012, 05:37:32 pm »
het was moeilijker voor matthys om de bal over te schieten dan hem erin

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3562 Gepost op: februari 09, 2012, 05:41:36 pm »
"Er zijn 2 identiteitskaarten gevonden. En ze weten ook van wie ze zijn, want hun naam staat er op"

Frank Raes op zijn best (alweer)...

Zei de stadionomroeper nu niet levy tytgat ? Twas alleszinds een tytgat.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3563 Gepost op: februari 09, 2012, 07:28:45 pm »
Vandaag stond er in de krant dat Kortrijk niet hun eigen stadion Europees mogen spelen. Ze hebben al geinformeerd om in Gent en Brugge te spelen maar voor beiden kregen ze een negatief advies.

Offline toptrainer

  • Leden
  • Berichten: 1.319
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3564 Gepost op: februari 09, 2012, 08:06:25 pm »
ai die nek. Extra moeilijk voor die gasten wschl om hun staande te houden...

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3565 Gepost op: februari 09, 2012, 08:14:42 pm »
Heb je den uitleg van de veldverwarming gehoord ? ; na "den tos" staat de temperatuur aan de kant van de bezoekende verdediging merkelijk lager dan elders....om het de verdedigers daar moeilijker te maken  :o

Boer Boerie

  • Gast
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3566 Gepost op: februari 09, 2012, 08:30:29 pm »
Zen al geen volk en moeten nu nog op verplaatsing spelen ook,
daar ga veel volk gaan kijken.
Veel keuze en ze ni, zal Rijsel worden zeker...

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3567 Gepost op: februari 09, 2012, 08:36:02 pm »
Amai wij zijn nogal bezig met da clubke van iernaast. Ongeloofelijk dat er zoveel energie ingestoken wordt.
SV TILL I DIE

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3568 Gepost op: februari 09, 2012, 08:47:46 pm »
Paar bedenkingen:

- svzw zou ook niet in eigen huis europees mogen spelen
- hoeveel volk zou er geweest zijn indien het svzw was geweest? Ik heb deze week nog de gemiddelden gezien op site rtbf en verschil kvk - svzw was man of 200.

Tuurlijk jammer dat er maar 5000 man was maar wil nog zien dat svzw in dergelijke omstandigheden zoveel meer volk trekt

Offline roodgroenZW

  • Leden
  • Berichten: 33
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3569 Gepost op: februari 09, 2012, 09:03:25 pm »
Heb me in de wandelgangen laten weten vertellen dat veekaa nu ook al aan Anderlecht, Genk en Antwerp hebben gevraagd om te mogen spelen voor Europees stadion te hebben.


Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3570 Gepost op: februari 09, 2012, 09:18:57 pm »
ALS het ooit zover komt, zijn het oude (=huidige) stadion van Lille of Le Cannonier (als dit aan de UEFA-eisen voeldoet) de meest logische keuzes me dunkt.

@roodgroenZW: in Antwerpse ru?ne "Bosuil", in het tevens Europees spelende Anderlecht of 2,5 uren verder in Genk gaan spelen... Het kan zijn dat uw wandelgangen perfect kloppen maareuh... realistische optie of praktische haalbaarheid...  :D
« Laatst bewerkt op: februari 09, 2012, 09:23:35 pm door Eugene »

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3571 Gepost op: februari 09, 2012, 09:25:49 pm »
den Bosuil...lol, is die vergane glorie duiven-tempel nog altijd niet vergaan.
Over die finale, interesseert mij geen reet, ik zet geen tv open.

Offline roodgroenZW

  • Leden
  • Berichten: 33
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3572 Gepost op: februari 09, 2012, 09:47:31 pm »
den Bosuil...lol, is die vergane glorie duiven-tempel nog altijd niet vergaan.
Over die finale, interesseert mij geen reet, ik zet geen tv open.

een beetje respect is anders wel op zijn plek, ik vind als er nu een stadion is dat nostalgie uitstraalt is het wel de Bosuil. zeker tribune II met de boog. Trouwens wij kunnen enkel maar dromen van zo'n capaciteit, zo'n stadion... 

Ze zijn hem trouwens aant renoveren er is ondertussen de ondergrondse parking aangelegd, der zijn nieuwe kleedkamers, dug-outs, nieuwe clubshop ;)

( Ik weet dit omdat ik goed bevriend met de Verhaegen - clan en sommige ex-spelers van Antwerp.)

« Laatst bewerkt op: februari 09, 2012, 09:53:03 pm door roodgroenZW »

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3573 Gepost op: februari 10, 2012, 12:26:20 am »
taravel al ze wel binnekoppen op de heizel  ;D

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3574 Gepost op: februari 10, 2012, 09:45:51 am »
taravel al ze wel binnekoppen op de heizel  ;D
Natuurlijk.  Net zoals Tim Matthys in de halve finale  ;)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3575 Gepost op: februari 10, 2012, 10:36:01 am »
Paar bedenkingen:

- svzw zou ook niet in eigen huis europees mogen spelen
- hoeveel volk zou er geweest zijn indien het svzw was geweest? Ik heb deze week nog de gemiddelden gezien op site rtbf en verschil kvk - svzw was man of 200.

Tuurlijk jammer dat er maar 5000 man was maar wil nog zien dat svzw in dergelijke omstandigheden zoveel meer volk trekt

Er waren tegen Westerlo al 68OO man, dan bn ik er ook zeker van dat voor een halve finale er meer toeschouwers zouden zijn dan 5OOO.  We zijn wij ook niet te groot, maar 5OOO man voor een halve finale, dan nog maar de tweede keer in de geschiedenis, is belachelijk weinig.  We zullen volgend jaar nog eens klappen als wij de halve finale spelen(voor de 5de keer).
« Laatst bewerkt op: februari 10, 2012, 10:38:51 am door mogul »

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3576 Gepost op: februari 10, 2012, 12:47:00 pm »
taravel al ze wel binnekoppen op de heizel  ;D

Ze kunnen ook in het Drielindenstadion spelen.  Het 2e grootste in Belgi?, enkel staanplaatsen wat beter bij het budget van de gemiddelde KVK supporter past...

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3577 Gepost op: februari 10, 2012, 01:05:21 pm »
Paar bedenkingen:

- svzw zou ook niet in eigen huis europees mogen spelen
- hoeveel volk zou er geweest zijn indien het svzw was geweest? Ik heb deze week nog de gemiddelden gezien op site rtbf en verschil kvk - svzw was man of 200.

Tuurlijk jammer dat er maar 5000 man was maar wil nog zien dat svzw in dergelijke omstandigheden zoveel meer volk trekt

Er waren tegen Westerlo al 68OO man, dan bn ik er ook zeker van dat voor een halve finale er meer toeschouwers zouden zijn dan 5OOO.  We zijn wij ook niet te groot, maar 5OOO man voor een halve finale, dan nog maar de tweede keer in de geschiedenis, is belachelijk weinig.  We zullen volgend jaar nog eens klappen als wij de halve finale spelen(voor de 5de keer).

de wedstrijd tegen westerlo was niet te zien op tv en het was niet aan het vriezen. zijn toch factoren die volgens mij 1000 toeschouwers hebben gekost

Offline smurf

  • Leden
  • Berichten: 502
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3578 Gepost op: februari 10, 2012, 01:20:52 pm »
taravel al ze wel binnekoppen op de heizel  ;D

Ze kunnen ook in het Drielindenstadion spelen.  Het 2e grootste in Belgi?, enkel staanplaatsen wat beter bij het budget van de gemiddelde KVK supporter past...

wie zijn er nu de dikkenekken?  op svzw blijkbaar enkel maar mensen met veel geld...

ik heb zelf een abo op de staantribune sinds jaren. ben ik nu ook een ocmw'er?   
« Laatst bewerkt op: februari 10, 2012, 01:23:30 pm door smurf »

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Over de Veekaa
« Reactie #3579 Gepost op: februari 10, 2012, 01:21:57 pm »
Paar bedenkingen:

- svzw zou ook niet in eigen huis europees mogen spelen
- hoeveel volk zou er geweest zijn indien het svzw was geweest? Ik heb deze week nog de gemiddelden gezien op site rtbf en verschil kvk - svzw was man of 200.

Tuurlijk jammer dat er maar 5000 man was maar wil nog zien dat svzw in dergelijke omstandigheden zoveel meer volk trekt

Er waren tegen Westerlo al 68OO man, dan bn ik er ook zeker van dat voor een halve finale er meer toeschouwers zouden zijn dan 5OOO.  We zijn wij ook niet te groot, maar 5OOO man voor een halve finale, dan nog maar de tweede keer in de geschiedenis, is belachelijk weinig.  We zullen volgend jaar nog eens klappen als wij de halve finale spelen(voor de 5de keer).

de wedstrijd tegen westerlo was niet te zien op tv en het was niet aan het vriezen. zijn toch factoren die volgens mij 1000 toeschouwers hebben gekost

Het was -8?C toen ik na de match terug in de auto stapte?