Auteur Topic: Voorbereiding seizoen 2018-2019  (gelezen 42377 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #180 Gepost op: mei 06, 2019, 11:26:55 am »

- knip -

maar de laatste 2.5 jaar heb ik het gevoel dat we achteruit gaan  in 2016-2017 waren we niks in POI.
2017-2018 gevochten tegen degradatie, maar door hamdi harbaoui ons uit het dal getrokken en nog even kunnen genieten van het voetbal. 2018-2019 heb ik het gevoel dat de fut uit dury is. Transfers die mislukken wanneer dury de transfers moet regelen.

Ook hoor ik van sommige bronnen dat dury niet meer in dezelfde kamer kan zitten met de heer Eddy cordier. Na het voorval wat er dit seizoen in Gent gebeurd is  (punten verlies laatste minuut door geen wissels door te voeren om transfers te kunnen krijgen, zeker als de kapitein (davy de fauw) ernaar vroeg (duidelijk te zien op de beelden). conflicten die het transferbeleid van dit jaar kunnen beïnvloeden.

- knip -

Dit was toch zo tot voor enkele maanden, maar was toch van de baan (uitgepraat)?

beste

blijkbaar is er terug een geschil tussen dury en cordier. Waarover het precies gaat is niet duidelijk ik vermoed dat het die reden was.

Bron?

Offline express

  • Leden
  • Berichten: 234
  • Essevee!
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #181 Gepost op: mei 06, 2019, 11:44:07 am »

- knip -

maar de laatste 2.5 jaar heb ik het gevoel dat we achteruit gaan  in 2016-2017 waren we niks in POI.
2017-2018 gevochten tegen degradatie, maar door hamdi harbaoui ons uit het dal getrokken en nog even kunnen genieten van het voetbal. 2018-2019 heb ik het gevoel dat de fut uit dury is. Transfers die mislukken wanneer dury de transfers moet regelen.

Ook hoor ik van sommige bronnen dat dury niet meer in dezelfde kamer kan zitten met de heer Eddy cordier. Na het voorval wat er dit seizoen in Gent gebeurd is  (punten verlies laatste minuut door geen wissels door te voeren om transfers te kunnen krijgen, zeker als de kapitein (davy de fauw) ernaar vroeg (duidelijk te zien op de beelden). conflicten die het transferbeleid van dit jaar kunnen beïnvloeden.

- knip -

Dit was toch zo tot voor enkele maanden, maar was toch van de baan (uitgepraat)?

beste

blijkbaar is er terug een geschil tussen dury en cordier. Waarover het precies gaat is niet duidelijk ik vermoed dat het die reden was.

Bron?

beste

bron vertel ik niet openbaar je kan mij een prive berichtsturen. Het zijn verschillende bronnen.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #182 Gepost op: mei 06, 2019, 11:52:12 am »
Als het zo is dan is het duidelijk, 1 van de 2 wil niet meer samenwerken met Bayat.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #183 Gepost op: mei 06, 2019, 12:41:39 pm »
goeie trainers zijn nu vaak s niet de gemakkelijkste en Dury is gewoon n goeie trainer.
In de Belgische competitie voorbeelden genoeg. 
De trainer wil vaak meer dan wat er mogelijk is en dan kan het s botsen.
Dury moet gewoon opletten dat het geen Wengerverhaal wordt met het jaar teveel.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #184 Gepost op: mei 06, 2019, 02:49:35 pm »
goeie trainers zijn nu vaak s niet de gemakkelijkste en Dury is gewoon n goeie trainer.
In de Belgische competitie voorbeelden genoeg. 
De trainer wil vaak meer dan wat er mogelijk is en dan kan het s botsen.
Dury moet gewoon opletten dat het geen Wengerverhaal wordt met het jaar teveel.
1) Dat van die goeie trainer heeft ie de laatste paar seizoenen dan toch niet teveel laten zien...
2) Het is nu al overduidelijk het jaar teveel. Alleen zijn ze hier zo slim geweest meneer een monstercontract te geven waardoor ze er nu niet met vanaf geraken...

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #185 Gepost op: mei 06, 2019, 03:00:13 pm »
goeie trainers zijn nu vaak s niet de gemakkelijkste en Dury is gewoon n goeie trainer.
In de Belgische competitie voorbeelden genoeg. 
De trainer wil vaak meer dan wat er mogelijk is en dan kan het s botsen.
Dury moet gewoon opletten dat het geen Wengerverhaal wordt met het jaar teveel.
1) Dat van die goeie trainer heeft ie de laatste paar seizoenen dan toch niet teveel laten zien...
2) Het is nu al overduidelijk het jaar teveel. Alleen zijn ze hier zo slim geweest meneer een monstercontract te geven waardoor ze er nu niet met vanaf geraken...
Zou kunnen,al denk ik ook dat Tony echt wel een fan is van Dury ,Dury zal volgend seizoen echt moeten presteren (beker winnen of PO-1 of juist niet,7de plek of finale halen).  Zo'n seizoen zoals nu of vorig jaar en Franky is geen coach meer! Nu te hopen dat we daardoor niet degraderen volgend seizoen.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #186 Gepost op: mei 06, 2019, 03:04:01 pm »
We zijn wel erg verwend als we aan onze coach vragen om volgend jaar of play-off 1 (of net niet) of om de bekerfinale te halen, zoniet ligt hij buiten  :o De concurrentie staat ook niet stil...

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #187 Gepost op: mei 06, 2019, 03:20:19 pm »
We zijn wel erg verwend als we aan onze coach vragen om volgend jaar of play-off 1 (of net niet) of om de bekerfinale te halen, zoniet ligt hij buiten  :o De concurrentie staat ook niet stil...
Het is te gek voor woorden aan het worden.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Voorbereiding seizoen 2018-2019
« Reactie #188 Gepost op: mei 06, 2019, 04:12:41 pm »
We zijn wel erg verwend als we aan onze coach vragen om volgend jaar of play-off 1 (of net niet) of om de bekerfinale te halen, zoniet ligt hij buiten  :o De concurrentie staat ook niet stil...
Euh, dit komt van iemand die het kan weten, bron geef ik niet,( als dit dan niet klopt met hetgeen de club wil of zegt is iets anders) ik moest het wel hebben vermeld.  Ik persoonlijk ben tevreden met een zorgeloos seizoen, dit wil zeggen, geen 0 op 33, geen degradatiezorgen zoals dit jaar en vorig jaar.  Ben realistisch genoeg om te weten dat een bekerfinale halen een topmoment is voor onze club, en dat PO-1 halen dat ook altijd een super-prestatie is.  Maar, het is mijn fout dat jullie denken dat IK dit eis, sorry.