Auteur Topic: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee  (gelezen 16043 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline alex

  • Leden
  • Berichten: 449
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #60 Gepost op: oktober 22, 2018, 09:18:39 am »
hoe kan je op zo een manier verdedigen op vijf minuten voor het einde met een voorsprong,om zot te komen

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #61 Gepost op: oktober 22, 2018, 09:37:50 am »
Idd, De fauw was rampzalig, dat zag je al na 2minuten toen hij er al afgelopen werd en ook compleet verkeerd gepositioneerd stond. De toon was gezet.
Daarna toch ook heel veel verticale ballen waar Heylen en Baudry toch veel moeite mee hadden. Maar die ballen mochten ook te rap en te makkelijk komen, omwille van geen druk op de bal.
Faik, voor het wandelvoetbal bij zal dat wel een heel goede speler zijn.
En dan de 6 en de 8, gelijk wie er staat, het trekt oo niets.
Je moet een compleet nieuw middenveld hebben, punt uit.
Bossut ook 2x in de fout voor mij. En zo heeft hij ons toch al wat punten gekost dit jaar....

Lichtpuntje, we hadden kansen, iets wat we in de vorige matchen zelden of niet konden creëren

ik had wel de indruk dat De Fauw een duw kreeg in de rug bij de 3-2.
Nu ja , op de VAR moesten we alleszins niet rekenen.
We missen de kansen en Marcq laat alles lopen.

Is dat ne kettingroker of wa ?

En Tardieu , tjah, die moest een spurtduel doen met benavente die bal aan de voet had en hij is was 2m achter op ne sprint van 15m.

Hopen dat Burki gauw fit is en hem in het midden zetten. En dan 2 nieuwe halen.
Seck van Genk bvb. Tony zal nog eens mogen investeren of 't is den dieperik in.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #62 Gepost op: oktober 22, 2018, 09:54:02 am »
Het probleem zit hem ook in het feit dat al onze spelers, behalve Bongonda, iets te traag zijn. Bij alle andere ploegen wordt er gewoon sneller gespeeld. Vandaar te trage opbouw, te traag terugkomen bij tegenaanval van de tegenstander, te traag in de duels enz. maar al bij al viel het de tweede helft nog mee. Er was strijd en de wil om er iets van te maken.
Ik erger mij alleen aan het feit dat we voor de zoveelste keer een voorsprong de laatste minuten weggeven. Altijd opnieuw, daar wordt ik onnozel van.
Nogmaals het heeft geen zin van spelers op fouten te wijzen. Elke goal ontstaat door een fout van  een speler, zo ook bij de andere ploegen.
Dat Bossut ons punten kost, daarmee ben ik niet akkoord. Gisteren heeft hij 3 gemaakte goals eruit gehaald of de match was de eerste helft al gespeeld.

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #63 Gepost op: oktober 22, 2018, 10:05:00 am »
Het meeste is hier al gezegd en gescheven, maar toch ...
Die Demir is een nationale ramp ... na zijn wissel ging het plots ook beter met Bongonda die van iets verder zijn acties kon opzetten.
Marcq en Bedia?, al even pijnlijk als wat Buffel op Genk deed... Dat doe je gewoon niet tegenover je huidige club en je supporters. En maar lachen en dollen met die van Charleroi, de malaise raakte hen precies totaal niet. Wat een contrast met andere jongens zoals Baudry die emotioneel aan de grond zaten na deze zoveelste dreun.
Het is al duizend keer gezegd, maar dat middenveld van ons ? Koppel daar dan nog wat zwak verdedigen aan en je gaat weer naar huis met nul punten.
Volgende week is het van moeten in het kwadraat.
« Laatst bewerkt op: oktober 22, 2018, 10:08:28 am door nassaro »

Online svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #64 Gepost op: oktober 22, 2018, 10:28:18 am »
Het meeste is hier al gezegd en gescheven, maar toch ...
Die Demir is een nationale ramp ... na zijn wissel ging het plots ook beter met Bongonda die van iets verder zijn acties kon opzetten.
Marcq en Bedia?, al even pijnlijk als wat Buffel op Genk deed... Dat doe je gewoon niet tegenover je huidige club en je supporters. En maar lachen en dollen met die van Charleroi, de malaise raakte hen precies totaal niet. Wat een contrast met andere jongens zoals Baudry die emotioneel aan de grond zaten na deze zoveelste dreun.
Het is al duizend keer gezegd, maar dat middenveld van ons ? Koppel daar dan nog wat zwak verdedigen aan en je gaat weer naar huis met nul punten.
Volgende week is het van moeten in het kwadraat.
De situatie toen met Buffel kon ik perfect plaatsen gezien de jarenlange band met die supporters...
Wat Bedia en Marcq gisteren betreft stoot het mij deze keer ook tegen de borst en vind ik dat men dit niet zomaar kan laten passeren.

Offline niederbacher76

  • Leden
  • Berichten: 780
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #65 Gepost op: oktober 22, 2018, 10:52:12 am »
Het meeste is hier al gezegd en gescheven, maar toch ...
Die Demir is een nationale ramp ... na zijn wissel ging het plots ook beter met Bongonda die van iets verder zijn acties kon opzetten.
Marcq en Bedia?, al even pijnlijk als wat Buffel op Genk deed... Dat doe je gewoon niet tegenover je huidige club en je supporters. En maar lachen en dollen met die van Charleroi, de malaise raakte hen precies totaal niet. Wat een contrast met andere jongens zoals Baudry die emotioneel aan de grond zaten na deze zoveelste dreun.
Het is al duizend keer gezegd, maar dat middenveld van ons ? Koppel daar dan nog wat zwak verdedigen aan en je gaat weer naar huis met nul punten.
Volgende week is het van moeten in het kwadraat.
De situatie toen met Buffel kon ik perfect plaatsen gezien de jarenlange band met die supporters...
Wat Bedia en Marcq gisteren betreft stoot het mij deze keer ook tegen de borst en vind ik dat men dit niet zomaar kan laten passeren.
Bedia is een huurling, die maakt het geen zak uit. Hoogstens vindt hij het niet leuk dat er weinig premies te rapen vallen.
Marcq is helaas van ons :-(

Chapeau voor Baudry, goeie inzet, sober en goed. Als die wat beter kon uitvoetballen was hij klaar voor een stap hogerop.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #66 Gepost op: oktober 22, 2018, 11:53:02 am »
Derde doelpunt : Bossut moet die bal uit de lucht plukken,was zeer lang onderweg.

Offline nick

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #67 Gepost op: oktober 22, 2018, 12:34:34 pm »
Hoe ze er in geslaagd zijn na een moeilijk seizoen vorig jaar de ploeg nog zo te verzwakken ongelooflijk. Van al de transfers die gebeurd zijn is er geen enkel die ook maar iets van meerwaarde bied. Ik persoonlijk zie het niet meer goed komen, zaterdag verliezen en het word heel moeilijk.

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.627
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #68 Gepost op: oktober 22, 2018, 12:44:42 pm »
(bijna) iedereen is hier weer negatief! Dat zal ons ook nie verder helpen ! ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #69 Gepost op: oktober 22, 2018, 12:56:52 pm »
Het is de zoveelste dreun die wij supporters moeten verwerken plus sommige spelers.
Marcq en Bedia mogen van mijn part hun boelke pakken. Die Marcq is gewoon enorm slecht, niet om aan te zien! En Bedia, heb ook al gehoord dat hij heel weinig inzet toont in de beloften matchen itt een Tardieu. En dan nog staan lachen op het einde, dit mogen wij niet pikken!



 
SV TILL I DIE

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #70 Gepost op: oktober 22, 2018, 12:57:53 pm »
(bijna) iedereen is hier weer negatief! Dat zal ons ook nie verder helpen ! ;)
ikke nie
ik een normaal seizoen zouden we niet meer rapen dan nu tegen
een ploeg van caliber Antwerpen, genk, brugge, anderlecht, charleroi
wat mij zorgen baarde was de inzet en de grinta,
maar gisteren en tegen Anderlecht was dat er beetje terug

volgende week is het van moeten en Standard puntje gaan rapen mss ook......


jullie spreken van Marcq zien lachen
wat gezegd van Marcq zien praten tegen Bayat....

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #71 Gepost op: oktober 22, 2018, 01:16:40 pm »
Zoveelste dreun gisteren.

En die arbiters, tmag ook gaan stoppen. Zuivere penalty, geel voor Bongonda. Te belachelijk voor woorden. Wat ie allemaal tegen ons floot ( zeker eerste halfuur) was gewoon flagrant.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #72 Gepost op: oktober 22, 2018, 01:21:44 pm »
als je snelle spelers hebt kunt ge al ver geraken. om Tardieu er van te lopen moet ge niet persé een loopwonder zijn.
snelle spelers: wij hebben dat niet, of te weinig (is iets waar je gemakkelijk kunt op selecteren).
Mazzu maakt ook altijd zijn plannetje hoor. Theo kreeg de bal en werd bijna constant meteen opgejaagd door minimum 2 spelers. ze hadden duidelijk de instructies gekregen om hem niet te laten voetballen.
spijtig voor Harbaoui, die veel werkte en dan ook nog een klassedoelpunt maakt.
we worden ook niet gediend door bepaalde fases:
- strafschopfase Theo: kan gefloten worden. Er is hoe dan ook contant. Zelfs al komt die keeper met zijn handen in de lucht uit....doet daar hoe dan ook n move waarover je serieus kan twijfelen. als je doorglijdt heb je automatisch de speler mee en hij speelt in de verste verte de bal niet. Hij krijgt nog geel. In Eupen-Gent heb ik een penalty gezien waar Gent n penalty kreeg terwijl de speler van Gent in de verste verte, zelfs ongehinderd, nooit bij een bal kon geraken of geraakt zijn...maar er was contact.
- Heenen van Charleroi: viel in. krijgt terechte gele kaart...op het middenveld deed hij een schwalbe van jewelste......niks.
- eerste doelpunt van Charleroi: Benavente krijgt de bal duidelijk tegen zijn hand waarmee hij er voordeel uit haalt....kan je fluiten.
- laatste doelpunt van Charleroi: kan je fluiten wegens duwfout.
ik zeg niet dat er overal moeten voor gefloten worden. Maar we hebben al zelf matchen gehad waar zo'n doelpunten in ons voordeel worden afgekeurd.
tslaat gewoon allemaal tegen en arbitrage, VAR of niet...blijft twee maten en twee gewichten en de indruk dat dat nooit zal veranderen.

« Laatst bewerkt op: oktober 22, 2018, 01:24:48 pm door belli »

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #73 Gepost op: oktober 22, 2018, 03:48:40 pm »
(bijna) iedereen is hier weer negatief! Dat zal ons ook nie verder helpen ! ;)

Da's waar. Maar er zijn grenzen aan het gedrag van sommige spelers. De supportersvereniging mag iets agressiever gaan optreden tov zulke spelers. Ik denk dat velen van die "niet-betrokken" spelers gewoon geen schrik hebben van onze aanhang... zo'n gedrag als Bedia en vooral Marcq (praatte achteraf ook nog eens lachend met broer Bayat), zou moeten aangepakt worden dat ze het minstens beseffen.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #74 Gepost op: oktober 22, 2018, 04:06:40 pm »
Iemand de volledige spelersgroep naar Dury zien lopen bij de 1-2 in de 83ste minuut? (cfr Anderlecht - HVH)
Ik alleszins niet …

Conclusies trekken bestuur!

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #75 Gepost op: oktober 22, 2018, 04:10:24 pm »
https://twitter.com/Theo_Bongonda/status/1054326736417161216

Tegen dit soort onrecht moeten we opboksen.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #76 Gepost op: oktober 22, 2018, 05:26:00 pm »
da zal altijd zo blijven
das onbewust vaak en we zijn klein ploeg
die rap stil te krijgen is let enkele pro fases

feit is dat net nog wa beter moet
maar dat het verschil van tegen club immens is...
op goeie weg dus
zaterdag moet het er echt boenk op zijn
de NUL houden en winnen
anders gaat het week na week verergeren...

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #77 Gepost op: oktober 22, 2018, 05:39:45 pm »
Sammy twee blunders. Ref een grote blunder (penaltyfase), 3e goal wordt De fauw gewoon afgetroefd, niets mis mee.

Zo wordt het moeilijk inderdaad!

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #78 Gepost op: oktober 22, 2018, 06:43:58 pm »
Iemand de volledige spelersgroep naar Dury zien lopen bij de 1-2 in de 83ste minuut? (cfr Anderlecht - HVH)
Ik alleszins niet …

Conclusies trekken bestuur!

Dan zouden ze zich belachelijk gemaakt hebben...want 10min later stonden ze 3-2 achter...
Wat een onzin  ::)

  :-X
« Laatst bewerkt op: oktober 22, 2018, 10:28:10 pm door Ranter »

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Speeldag 11 : 21/10/2018 - 20.00u : Sporting Charleroi - Essevee
« Reactie #79 Gepost op: oktober 22, 2018, 06:52:35 pm »
Sammy twee blunders. Ref een grote blunder (penaltyfase), 3e goal wordt De fauw gewoon afgetroefd, niets mis mee.

Zo wordt het moeilijk inderdaad!

exact dezelfde goal van harbaoui werd tegen anderlecht wel afgekeurd. En die penalty, tjah, als je zoiets ziet in het licht van de afgelopen weken dan kan je niet anders dan zeggen: tis verkocht. Zeker als je zelfs na het bekijken van de beelden nog geel gaat geven ook.

Het is niet de eerste keer dit seizoen dat de arbitrage ons punten kost. Dat mag ook wel eens aangekaart worden, want zo kan het niet verder.