Auteur Topic: Vragen/opmerkingen  (gelezen 198680 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Vragen/opmerkingen
« Gepost op: juli 10, 2015, 12:40:00 pm »
Formuleer hier uw vragen en opmerkingen. Wij trachten u zo goed mogelijk van antwoord te dienen. U mag ons ook steeds een PM sturen. (Tappi & Essevee5381).
« Laatst bewerkt op: juli 10, 2015, 12:49:50 pm door Breeza »
No pain, no gain.

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #1 Gepost op: juli 10, 2015, 09:32:37 pm »
Ik vind dat SLC wat meer actief zou mogen zijn op oefenmatchen. Zoals op Deinze (toch nog steeds een derby) zou het toch nice geweest zijn indien er wat sfeer was. Een bengaals vuurtje erbij zou ook nie slecht zijn (zie Authentics Lokeren).

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #2 Gepost op: juli 10, 2015, 10:00:46 pm »
Ik vind dat SLC wat meer actief zou mogen zijn op oefenmatchen. Zoals op Deinze (toch nog steeds een derby) zou het toch nice geweest zijn indien er wat sfeer was. Een bengaals vuurtje erbij zou ook nie slecht zijn (zie Authentics Lokeren).

Hebben we inderdaad eens bekeken. Op Oudenaarde ware we actief aanwezig. Nu, de aanvangsuren zijn niet ideaal... Velen werken tot 18u of later, waardoor we in mindere aantallen aanwezig zijn.
Daarnaast zijn de oefenmatchen voor ons ook een ideaal moment om eens rustig met een pint in de hand naar de match te kijken.
Ook niet vergeten dat ook tijdens de oefenwedstrijden de voetbalwet van kracht is.
Is een punt waar we volgend jaar zeker rekening met houden.
« Laatst bewerkt op: juli 10, 2015, 10:47:32 pm door essevee5381 »
South Lane Crew.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #3 Gepost op: juli 16, 2015, 12:39:04 am »
Ik vind dat SLC wat meer actief zou mogen zijn op oefenmatchen. Zoals op Deinze (toch nog steeds een derby) zou het toch nice geweest zijn indien er wat sfeer was. Een bengaals vuurtje erbij zou ook nie slecht zijn (zie Authentics Lokeren).

bengaals vuurtje kan mooi zijn, en inderdaad dan een sv-tje krijgen zeker , misschien er zelf ne keer eentje opsteken dan :) ?

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #4 Gepost op: juli 16, 2015, 12:54:41 am »
Be my guest ;p maar ze zitten er zeer kort op dit jaar ;)
South Lane Crew.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #5 Gepost op: juli 16, 2015, 07:14:23 pm »
Be my guest ;p maar ze zitten er zeer kort op dit jaar ;)
Als Lokeren het kan?
SV TILL I DIE

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #6 Gepost op: juli 16, 2015, 08:48:18 pm »
Als Lokeren het kan?
Gezien hoeveel spotters er telkens rond ons staan bij oefenmatchen?
South Lane Crew.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #7 Gepost op: juli 16, 2015, 09:37:29 pm »
Gezien hoeveel spotters er telkens rond ons staan bij oefenmatchen?
Nee dat niet.
SV TILL I DIE

Online Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #8 Gepost op: juli 17, 2015, 09:33:17 am »
Eventueel van ploeg veranderen en supporter worden van Charleroi ?
Daar steekt het allemaal zo nauw niet

http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/voetbal/EuropaLeague/1.2393437

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #9 Gepost op: juli 17, 2015, 02:14:44 pm »
Eventueel van ploeg veranderen en supporter worden van Charleroi ?
Daar steekt het allemaal zo nauw niet

http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sporten/voetbal/EuropaLeague/1.2393437

'T is daar inderdaad de moeite geweest. Wees maar zeker dat Beitar Jeruzalem een ferme boete zal krijgen van UEFA :)
No pain, no gain.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #10 Gepost op: juli 18, 2015, 09:36:01 am »
Misschien meer in 408 gaan staa,. Zo dicht mogelijk tegen 407... Om dit vak ook mee te krijgen, zal dit nodig zijn, vrees ik...gisteren dtonden jullie eerder tegen de tribunewand en in 407 vond ik niet dat jullie (misschien verre van voltallig) er goed doorkwamen. Is maar een idee... ;)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #11 Gepost op: juli 18, 2015, 11:07:34 am »
Misschien meer in 408 gaan staa,. Zo dicht mogelijk tegen 407... Om dit vak ook mee te krijgen, zal dit nodig zijn, vrees ik...gisteren dtonden jullie eerder tegen de tribunewand en in 407 vond ik niet dat jullie (misschien verre van voltallig) er goed doorkwamen. Is maar een idee... ;)
408-409 was sfeervak. Dus zijn we er middenin gaan staan. Laat ons eerst rustig bouwen en beginnen met de 2 sfeervakken volledig mee te krijgen en daarna de resterende vakken. Stap per stap.
In de reguliere competitie zullen we normaal onderaan 408 plaatsnemen. Gisteren opmerkingen gekregen van de veiligheid, dat onze plaatsing niet ideaal was. (We stonden boven een ingang, op trappen, een evacuatie weg) 'T zal nu vooral een lastige periode worden, tot de nieuwe X er staat. Dan kunnen we weer ons goesting doen.
No pain, no gain.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #12 Gepost op: juli 18, 2015, 11:36:58 am »
Ik zat in de hoofdtribune, blok 116 en ik moet wel zeggen dat SLC paar keer goed te horen was, al vrees ik wel als de bezoekers goed gevuld zitten dat we ze nauwelijks nog gaan horen.

Ik weet ook niet wie het begon, maar het liedje over Skulason mag nu wel stoppen, hij is weg, deal with it!
SV TILL I DIE

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #13 Gepost op: juli 18, 2015, 12:35:20 pm »
Ik zat op de hoofdtribune en vond toch dat jullie er heel goed doorkwamen, chapeau!

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #14 Gepost op: juli 18, 2015, 02:05:36 pm »
Ik zat in de hoofdtribune, blok 116 en ik moet wel zeggen dat SLC paar keer goed te horen was, al vrees ik wel als de bezoekers goed gevuld zitten dat we ze nauwelijks nog gaan horen.

Ik weet ook niet wie het begon, maar het liedje over Skulason mag nu wel stoppen, hij is weg, deal with it!

Daar heb ik ook schrik voor. Bezoekersvak is echt een enorm mooi vak om sfeer te maken. Nuja, 't zal een jaar zoeken en 'tjollen' zijn. Maar als we der allemaal voor gaan, kunnen we ons niks verwijten. Eens 't nieuwe Vak X er staat, kunnen we weer gas geven.

Song ivm Oli mag dan idd ook stoppen, tussen de 'Forza' in. Hoe jammer het ook is, hij is weg...
No pain, no gain.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #15 Gepost op: juli 18, 2015, 04:15:43 pm »
Daar heb ik ook schrik voor. Bezoekersvak is echt een enorm mooi vak om sfeer te maken. Nuja, 't zal een jaar zoeken en 'tjollen' zijn. Maar als we der allemaal voor gaan, kunnen we ons niks verwijten. Eens 't nieuwe Vak X er staat, kunnen we weer gas geven.

Song ivm Oli mag dan idd ook stoppen, tussen de 'Forza' in. Hoe jammer het ook is, hij is weg...

Klopt, ronduit belachelijk... ::)

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #16 Gepost op: juli 18, 2015, 04:51:40 pm »
Ik vond ook dat jullie er goed door kwamen :)!

Offline toolman

  • Leden
  • Berichten: 251
  • Essevee!
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #17 Gepost op: juli 19, 2015, 02:22:05 pm »
Ik zou de abbonementen nog aantrekkelijker maken voor jonge gasten...dat die 2 vakken propvol zitten met sfeermakers om zo niet onder te moeten doen voor het uitvak!! Chapeau SLC doe zo verder!!

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #18 Gepost op: juli 25, 2015, 08:59:11 pm »
Voor de mensen die via TV volgen: Komen wij een beetje goed door?
No pain, no gain.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Vragen/opmerkingen
« Reactie #19 Gepost op: juli 26, 2015, 01:14:03 am »
Ik vond het al bij al nog meevallen qua sfeer! Good job! (Zat id hoofdtribune aan de rechterkant, dus wel vlakbij)

Bij het zien van het goed gevulde Lokeren-vak vreesde ik er toch weer voor. Is er bij de bouw van het stadion eigenlijk wel gedacht aan het benadelen van de bezoekerskoren (zoals in elk ander stadion van tel is)?
« Laatst bewerkt op: juli 26, 2015, 02:12:01 am door Naessens C »