Auteur Topic: Vergadering Esseveefans / bestuur  (gelezen 68157 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Funfather

  • Leden
  • Berichten: 63
Vergadering Esseveefans / bestuur
« Gepost op: mei 20, 2015, 09:18:45 am »
Vrienden, morgenavond 17u hebben wij als supportersfederatie opnieuw onze 2-maandelijkse afspraak met de CEO van onze geliefde voetbalclub om de lopende zaken door te nemen en de nodige antwoorden op onze vragen te krijgen. Mensen die bepaalde interessante vragen/voorstellen hebben mogen mij deze per priv? bericht doorsturen. Wat staat reeds op de agenda: inkomende transfers / de bouw van de nieuwe tribune / het vertrek,verblijf van Skulason / de eerste training / de fandag. Over die zaken moet men dus niets meer doorsturen tenzij belangrijke gegevens. Voor alle andere zaken zijn wij beschikbaar. Ter info, ticketprijzen stijgen volgend seizoen NIET. Dat is al besproken.

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #1 Gepost op: mei 20, 2015, 09:42:10 am »
Opmerking over de communicatie zou geen kwaad kunnen. Daar ergeren er zich toch een hele hoop supporters aan.
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline Funfather

  • Leden
  • Berichten: 63
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #2 Gepost op: mei 20, 2015, 09:48:09 am »
Werd idd ook al door meerdere mensen aangehaald.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #3 Gepost op: mei 20, 2015, 09:56:55 am »
Opmerking over de communicatie zou geen kwaad kunnen. Daar ergeren er zich toch een hele hoop supporters aan.

2

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #4 Gepost op: mei 20, 2015, 10:08:57 am »
Opmerking over de communicatie zou geen kwaad kunnen. Daar ergeren er zich toch een hele hoop supporters aan.

OK, zullen we doorgeven. Maar kan je iets specifieker zijn? Ik bedoel... Heb je't dan over te weinig offici?le berichten, roddels die niet weerlegd worden, info rond het stafiondossier, spelers,...
Want ik bedoel, de club kiest er voor om enkel naar buiten te brengen wat officieel is. De rest zijn roddels en speculatie. Dus, wat hadden jullie graag anders gezien aan de communicatie?
No pain, no gain.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #5 Gepost op: mei 20, 2015, 10:14:53 am »
OK, zullen we doorgeven. Maar kan je iets specifieker zijn? Ik bedoel... Heb je't dan over te weinig offici?le berichten, roddels die niet weerlegd worden, info rond het stafiondossier, spelers,...
Want ik bedoel, de club kiest er voor om enkel naar buiten te brengen wat officieel is. De rest zijn roddels en speculatie. Dus, wat hadden jullie graag anders gezien aan de communicatie?

Ik denk vooral aan het dossier rond het stadion. Eerst werd er verteld dat men begon met de bouw na de reguliere competitie. Zonder offici?le mededeling werd dan plots gezegd dat X toch open bleef voor PO 2. Ok dat kan ik nog begrijpen. Maar nu moet men eens echt naar buiten komt hoe het zit. Altijd dat uitstellen wekt toch wel wat wrevel op.

Iets dat niet per se moet aangekaart worden, maar ik ook nog aan dacht hoe zit het eigenlijk met EsseveeTV? Lang geleden dat daar nog iets op kwam (buiten verslagen van beloftematchen)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #6 Gepost op: mei 20, 2015, 10:26:56 am »
OK, zullen we doorgeven. Maar kan je iets specifieker zijn? Ik bedoel... Heb je't dan over te weinig offici?le berichten, roddels die niet weerlegd worden, info rond het stafiondossier, spelers,...
Want ik bedoel, de club kiest er voor om enkel naar buiten te brengen wat officieel is. De rest zijn roddels en speculatie. Dus, wat hadden jullie graag anders gezien aan de communicatie?

Aangezien dit een vergadering is van de supportersfederatie, zou een verslag ervan toch mogen beschikbaar zijn voor diegene die ge?nteresseerd zijn (via de offici?le site?)

Vooral over het stadiondossier mag er imo wat meer openheid zijn, kan daar geen aparte rubriek op de offic?ele site van gemaakt worden ofzo? Waarom er vertraging is, wat ze gaan doen met de oude X, wanneer de bouw gepland staat, de bouwplannen, enz..

Ook qua transfer(roddels) is het dikwijls windstil. Is er bvb al contact geweest met Rijsel en Dury? Geen kat die reageert maar ondertussen duiken die berichten om de 2 dagen op in de gazetten.

Blijkbaar wordt de optie op Rossi niet gelicht volgens de krant? Zijn dit dan ook roddels en speculatie?

Online edouard

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #7 Gepost op: mei 20, 2015, 10:45:56 am »
Een teller op de officiele website ivm verkochte abonnementen? Of er zal weer de hele zomer een discussie zijn over de reeds verkochte aantallen...
« Laatst bewerkt op: mei 20, 2015, 10:48:01 am door edouard »

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #8 Gepost op: mei 20, 2015, 11:26:08 am »
Waarom bestuurs/beheerraadsleden blijven flirten voor een samenwerking/fusie met KV Kortrijk terwijl beide achterbannen daar niet voor te vinden zijn??? (2jaar op rij)

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #9 Gepost op: mei 20, 2015, 11:34:55 am »
Kan je soms eens informeren of er bij ons ook gedacht wordt aan een obligatielening voor de bouw van de nieuwe tribunes. Ik zie dat ze in Mechelen zoiets uitgewerkt hebben:

http://www.kvmechelen.be/stadion/stadionrenovatie/obligatie-investeer-mee

Ik denk dat hier in de regio daarvoor ook wel interesse kan zijn...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #10 Gepost op: mei 20, 2015, 11:40:49 am »
iets over extra parkeergelegenheden? Ik vond het dit seizoen al een huzarenstukje om onder 't Pand een plek te vinden die vrij was en waar parkeren toegelaten is. Met die nieuwe tribune zal het niet beteren, vrees ik.
Aangezien ik niet in de buurt woon, heb ik geen zicht op de werken die rondom het stadion gebeuren. Ik heb gezien dat het momenteel een werf is rond 't politiecommissariaat maar ik weet niet wat ze aan het doen zijN.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #11 Gepost op: mei 20, 2015, 12:00:49 pm »
iets over extra parkeergelegenheden? Ik vond het dit seizoen al een huzarenstukje om onder 't Pand een plek te vinden die vrij was en waar parkeren toegelaten is. Met die nieuwe tribune zal het niet beteren, vrees ik.
Aangezien ik niet in de buurt woon, heb ik geen zicht op de werken die rondom het stadion gebeuren. Ik heb gezien dat het momenteel een werf is rond 't politiecommissariaat maar ik weet niet wat ze aan het doen zijN.

Rond de schakel en het politiebureau zijn er grote werken ivm de Zuidboulevard. Ik weet niet wanneer deze afgewerkt zullen zijn

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #12 Gepost op: mei 20, 2015, 12:32:46 pm »
iets over extra parkeergelegenheden? Ik vond het dit seizoen al een huzarenstukje om onder 't Pand een plek te vinden die vrij was en waar parkeren toegelaten is. Met die nieuwe tribune zal het niet beteren, vrees ik.
Aangezien ik niet in de buurt woon, heb ik geen zicht op de werken die rondom het stadion gebeuren. Ik heb gezien dat het momenteel een werf is rond 't politiecommissariaat maar ik weet niet wat ze aan het doen zijN.
Parkeergelegenheid en werken buiten het stadion zijn voor 't stad natuurlijk. Maar we zullen 't eens laten vallen.
No pain, no gain.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #13 Gepost op: mei 20, 2015, 12:45:32 pm »
De club is zeer voorzichtig met info, info die vandaag relevant en correct is kan morgen plots door externe factoren weer met een vingerknip ongedaan gemaakt worden. Daarom communiceert men enkel feiten, ergens kan ik ze begrijpen.

Maar bij sommige situaties moeten ze volgens mij de lopende vuurtjes wel es counteren, en dat is nu naar mijn gevoel met het stadiondossier een beetje het geval... Ook al kent men de nieuwe startdatum (nog) niet, kunnen ze alsnog zeggen "het is verschoven". Dan zijn doemdenkers onmiddellijk de mond gesnoerd en begint het verhaal geen eigen leven te leiden.

Het is natuurlijk ook niet aan de club om alle gezetteroddels te gaan tegenspreken, andere clubs doen dat ook (meestal) niet. Of willen we weer een welles-nietes spelletje zoals bij Hazard? Liever niet dan hoor.







Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #14 Gepost op: mei 20, 2015, 05:27:16 pm »
Kan er naast de supportersfederatie niet steeds minstens ??n "onafhankelijke" fan aanwezig zijn op die meeting?
Bvb iemand van hier op het forum.
Ik verwijt jullie geen partijdigheid maar t'zijn wss altijd dezelfde die daar zitten.We hebben trouwens geen zicht op hoe en wie die supportersfederatie in feite is/werkt/verkozen wordt? of hoe ze is samengesteld.


Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #15 Gepost op: mei 20, 2015, 05:29:58 pm »
Kan er naast de supportersfederatie niet steeds minstens ??n "onafhankelijke" fan aanwezig zijn op die meeting?
Bvb iemand van hier op het forum.
Ik verwijt jullie geen partijdigheid maar t'zijn wss altijd dezelfde die daar zitten.We hebben trouwens geen zicht op hoe en wie die supportersfederatie in feite is/werkt/verkozen wordt? of hoe ze is samengesteld.

Vind ik persoonlijk geen slecht idee

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #16 Gepost op: mei 20, 2015, 06:53:30 pm »
Niet altijd rond de pot draaien (vooral rond het stadion) gewoon zeggen waar we aan toe zijn.
SV TILL I DIE

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.672
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #17 Gepost op: mei 20, 2015, 08:00:34 pm »
Kan er naast de supportersfederatie niet steeds minstens ??n "onafhankelijke" fan aanwezig zijn op die meeting?
Bvb iemand van hier op het forum.
Ik verwijt jullie geen partijdigheid maar t'zijn wss altijd dezelfde die daar zitten.We hebben trouwens geen zicht op hoe en wie die supportersfederatie in feite is/werkt/verkozen wordt? of hoe ze is samengesteld.

Ik ben vragende partij om de leden/gebruikers van het forum te vertegenwoordigen.

Offline sparta

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #18 Gepost op: mei 20, 2015, 08:03:24 pm »
Wanneer start de abonnementenverkoop?

Vincent

  • Gast
Re: Vergadering Esseveefans / bestuur
« Reactie #19 Gepost op: mei 20, 2015, 08:11:15 pm »
Kan er naast de supportersfederatie niet steeds minstens ??n "onafhankelijke" fan aanwezig zijn op die meeting?
Bvb iemand van hier op het forum.
Ik verwijt jullie geen partijdigheid maar t'zijn wss altijd dezelfde die daar zitten.We hebben trouwens geen zicht op hoe en wie die supportersfederatie in feite is/werkt/verkozen wordt? of hoe ze is samengesteld.

D? nagel op d? kop ... Transparantie begint wat mij betreft daarmee.