Auteur Topic: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee  (gelezen 22394 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #100 Gepost op: januari 26, 2019, 10:14:38 pm »
ik zal blij zijn als de zwartkijkers hier nu niet vieren
Zwartkijkers, man zeg,alsof we veel redenen hebben om positief te zijn.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.179
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #101 Gepost op: januari 26, 2019, 10:30:08 pm »
Wij mogen gewoon blij zijn dat Lokeren dit seizoen gewoon zwakker is.
Aub niet te lyrisch over Pletinckx. Men deed dat hier bij Naessens ook, gewoon omdat het een jeugdprosuct is. Die jongen was niet slecht, maar voetballend geen wonder e. En als je er dan zo 2 lopen hebt (Pletinckx-Baudry)...
Zet naast Pletinckx een type Derijck, Kagelmacher,... en die jongen zal al wat rapper groeien.

Zelf een halve Harbaoui redt ons, alle geluk...

Nieuwkomers Seck en Peeters hebben mij nog niet weten te overtuigen.
Men mist op dat middenveld snelheid en een aanjager.
« Laatst bewerkt op: januari 26, 2019, 10:31:40 pm door San Iker »

Online svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #102 Gepost op: januari 26, 2019, 10:32:51 pm »
Seck ça va nog, Peeters heeft geen ritme of is gewoon een salonvoetballer (eerste indruk), Bjordal als woelwater naast Harbaoui  vind ik niet slecht (ook de vorige matchen die hij speelde al).

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #103 Gepost op: januari 26, 2019, 10:33:04 pm »
De Pauw scoort en De fauw geeft een assist, maar allebei voetballend en positioneel enorm zwak. Davy was in de eerste helft op zijn flank meermaals nergens te bespeuren. En De Pauw? Wat kan ik mij ergeren aan het onnodig balverlies.
Bjordal is geen 10, maar speelde in mijn ogen wel een degelijke wedstrijd. Het is makkelijk praten achteraf, maar ik stel vast dat Harbaoui vandaag alweer twee keer op de juiste plaats stond. Voor een ploeg onderaan is zo een scorende spits van goudwaarde. Hem niet onmiddellijk laten vertrekken, is de juiste keuze gebleken.
In de tweede helft verviel essevee weer in dezelfde fouten. Het middenveld gaat ten onder, de centrale verdedigers komen meer en meer onder druk te staan, ... maar Dury grijpt niet in. Tegen een ploeg als Lokeren geraak je daar nog mee weg, tegen een andere ploeg niet. Voor mij moest hij al veel vlugger Tardieu gebracht hebben (waarom hij die niet liet starten is mij een raadsel). De prestatie van Peeters vond ik nogal dunnetjes. 9 punten voor op Lokeren, dat is een aardige voorsprong met nog 7 matchen te gaan. Dit mag niet meer fout lopen.

Offline isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #104 Gepost op: januari 26, 2019, 10:46:03 pm »
Misschien doet Seck veel werk, maar tot nog toe kan hij mij niet overtuigen, trouwens net als Peeters.
Seck is onnauwkeurig in de duels en soms slordig in de passing. Peeters heb ik heel weinig gezien. Alleen als er een vrije trap moest genomen worden.
Als je dan ziet dat Sylla niet mee gedaan heeft, wat blijft er dan nog over van onze 3 aanwinsten en voor onze ploeg ?
Maar goed, alleen de 3 punten waren van belang vandaag, en dus toch tevreden.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #105 Gepost op: januari 26, 2019, 10:55:52 pm »
Heb het gevoel dat dit een definitieve afscheidsvervanging was van Harbaoui.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #106 Gepost op: januari 26, 2019, 10:56:12 pm »
Lokeren is nog zwakker dan ik dacht...
dat is amen en uit, zelfs geen 2e klasse
de boeken mogen daar toe.

Ons match was anno 2018
0-2 voor, we plooien terug en gaan alles op counter zetten

Dury wil zijn gelijk halen dus laat hij
zijn “bankzitterkes” 40min opwarmen.
Soisalo (onze nieuwe Cordaro) viel heel goed in,
je kan zien dat hij wat in zich heeft.
Nen bijter, gaan daar nog veel aan hebben....
be-la-che-lijk

Depauw schrok van zijn eigen datie scoorde
deed daarna niks meer, ik dacht zelfs efkes ie
krijgt zoveel compassie met Lokeren, ie ga zijn trui wisselen

Ewoud: niet top, maar staat er toch
Bossut: houdt de nul, maar komt toch weer knullig, krasselend in beeld
voor 1 iets datie moest doen....

op naar Cercle
mooie test om te zien waar we nu staan met onze ploeg

Offline nootn

  • Leden
  • Berichten: 34
  • Essevee!
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #107 Gepost op: januari 26, 2019, 11:09:37 pm »
Negatieve reacties, daar gaan we weer 😂? Peeters speelde wel een goede match maar was na 70 min stik kapot. Speelt tenminste verzorgt voetbal, schone passen vergeleken met faik.. Was nog niet top maar zeker een goeie en slimme voetballer en speelde trouwens vandaag veel te laag.  Verschil met vroeger is dat we nu wel winnen tegen kleine ploegen en vroeger niet! Goeie wedstrijd pletinckx en baudry!

Offline d_trulliaj

  • Leden
  • Berichten: 1.315
  • Essevee!
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #108 Gepost op: januari 26, 2019, 11:24:42 pm »
Heb het gevoel dat dit een definitieve afscheidsvervanging was van Harbaoui.
ow jazeker, ook het definitieve afscheidingang van Soisalo. You never know, maar komaan zeg.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #109 Gepost op: januari 26, 2019, 11:34:04 pm »
De Pauw scoort en De fauw geeft een assist, maar allebei voetballend en positioneel enorm zwak. Davy was in de eerste helft op zijn flank meermaals nergens te bespeuren. En De Pauw? Wat kan ik mij ergeren aan het onnodig balverlies.
Bjordal is geen 10, maar speelde in mijn ogen wel een degelijke wedstrijd. Het is makkelijk praten achteraf, maar ik stel vast dat Harbaoui vandaag alweer twee keer op de juiste plaats stond. Voor een ploeg onderaan is zo een scorende spits van goudwaarde. Hem niet onmiddellijk laten vertrekken, is de juiste keuze gebleken.
In de tweede helft verviel essevee weer in dezelfde fouten. Het middenveld gaat ten onder, de centrale verdedigers komen meer en meer onder druk te staan, ... maar Dury grijpt niet in. Tegen een ploeg als Lokeren geraak je daar nog mee weg, tegen een andere ploeg niet. Voor mij moest hij al veel vlugger Tardieu gebracht hebben (waarom hij die niet liet starten is mij een raadsel). De prestatie van Peeters vond ik nogal dunnetjes. 9 punten voor op Lokeren, dat is een aardige voorsprong met nog 7 matchen te gaan. Dit mag niet meer fout lopen.
2.
Bjordal is wel iemand die zich 100 procent geeft, die ook nog achter ballen loopt die hij in principe niet meer kan hebben,dus zijn werkethiek is heel goed, is duidelijk ook een ploegspeler,maar voor op de 10 is hij veel te weinig, maar goed, Dury deed het ook met Lepoint,niet normaal.
Peeters is zoals een Coopman, kunnen wel iets,zijn voor-assist bij de tweede goal bv, maar zoals de meesten hier al wisten, dit is niet de man die de patron zal worden, of die de lijnen uitzet.  Faik is technisch minder, maar zijn hoekschoppen en vrije trappen zijn beter.
De Pauw, duidelijk ook nog niet fit, zou ik toch laten rusten, we hebben een fitte Saisalo, die krijgt dan 3 minuten en we gaan dan weer verbaasd zijn dat hij volgend jaar ergens anders wil spelen, Saisalo zou ik graag eens 90 minuten zien spelen, maar met zo'n trainer zal dat niet lukken.
Het bestuur moet in stilte werken naar volgend jaar toe, vanaf de moment dat we ECHT gered zijn, als het nu nog niet duidelijk is dat we structureel dingen moeten veranderen binnen de club dan zijn ze ONBEKWAAM. 
We hebben een nieuwe wind nodig binnen de club, zowel aan de top als de volledige technische staf! Steek under kop niet in het zand!  Wij zakken niet enkel en alleen omdat er nog een slechtere club is dan ons, met deze kern mag je niet op plaats 14 of lager staan, met deze kern ga je ook niet in PO-1 staan(we missen daarvoor een 10, we missen daarvoor een deftige coach).

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #110 Gepost op: januari 26, 2019, 11:43:42 pm »
Negatieve reacties, daar gaan we weer 😂? Peeters speelde wel een goede match maar was na 70 min stik kapot. Speelt tenminste verzorgt voetbal, schone passen vergeleken met faik.. Was nog niet top maar zeker een goeie en slimme voetballer en speelde trouwens vandaag veel te laag.  Verschil met vroeger is dat we nu wel winnen tegen kleine ploegen en vroeger niet! Goeie wedstrijd pletinckx en baudry!
Verschil met vroeger?? We maakten dezelfde fouten in deze match, geen blok,geen echt plan,niet volledig in blok vanachter, maar ook niet volledig in de aanval, daardoor enorm veel ruimte, de hele match door, ook na de 0-2, als in Kortrijk, of thuis tegen Waasland-Beveren, of zoals tegen Charleroi uit, of zoals tegen KVO en Moeskroen thuis,...enz. er is NIKS verandert met 'vroeger', Lokeren was gewoon te zwak,punt.

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #111 Gepost op: januari 27, 2019, 12:00:00 am »
Winnen met droge 0-3. Voor de wedstrijd zijn er hier die vreesden voor een nederlaag, nu winnen we en zijn het net die mensen die het doodnormaal vinden want dit Lokeren is oh zo zwak.

Gefeliciteerd aan de ploeg voor dit resultaat want we hebben wat we willen vandaag. En dat Soisalo eerder moest invallen of Sylla. Hamdi scoort, De Pauw scoort. 0-3. Of het nu slecht was of niet. 3 punten, klaar. Beeld u maar eens in hoe die van Lokeren zich voelen.

Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #112 Gepost op: januari 27, 2019, 03:44:34 am »
Ons match was anno 2018
0-2 voor, we plooien terug en gaan alles op counter zetten
Dus jij zou, bij een 0-2 voorsprong op verplaatsing, vol op de aanval spelen en onnodig ruimtes weggeven  ???? Onze omschakeling in verdedigend opzicht is sowieso te weinig qua snelheid om dit allemaal te belopen als we met een groot aantal spelers in de aanval zijn.

Verder kan ik me wel vinden in je meningen over 'de bankzitters' , De Pauw en Bossut..
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #113 Gepost op: januari 27, 2019, 06:29:00 am »
Winnen, 3 keer scoren, eens vrij makkelijk de nul houden, ...
Een belangrijke overwinning dat het niet normaal is !!

En dan nog lukt het sommige ZUURPRUIMEN om negatief te doen...echt waar...zucht.

Dachten jullie dat 'ons probleem' die al een gans seizoen aanhoudt, plots zou weg zijn en we hier de perfecte match zouden spelen en alle spelers hier plots hun niveau x5 zouden doen???

Blijkbaar sommige we!...

Wees content met deze overwinning godverdomme !!!

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #114 Gepost op: januari 27, 2019, 08:42:29 am »
Proficiat aan de spelers, onder druk dit presteren, niet makkelijk. Toont opnieuw dat er genoeg individuele klasse in deze ploeg zit om nooit in de problemen te komen.

Nu alle emoties wat bekoeld zijn is het tijd om naar de toekomst te kijken en ik hoop dat het bestuur dit ook doet. We beleefden 2 identieke seizoenen waar ene Hamdi Harbaoui ons vel redt.

Morgen is het tijd dat Tony (niet Eddy) begint werk te maken van volgende seizoen en 'het nieuwe Essevee' en dan bedoel ik niet 'de kern'.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #115 Gepost op: januari 27, 2019, 09:11:16 am »
Voornaamste gisteren was winnen. Het moest absoluut niet mooi zijn. Wel mooi gisteren: het “Woarehem” spandoek.

Offline Fanatic

  • Leden
  • Berichten: 86
  • Essevee!
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #116 Gepost op: januari 27, 2019, 09:32:51 am »
Winnen, 3 keer scoren, eens vrij makkelijk de nul houden, ...
Een belangrijke overwinning dat het niet normaal is !!

En dan nog lukt het sommige ZUURPRUIMEN om negatief te doen...echt waar...zucht.

Dachten jullie dat 'ons probleem' die al een gans seizoen aanhoudt, plots zou weg zijn en we hier de perfecte match zouden spelen en alle spelers hier plots hun niveau x5 zouden doen???

Blijkbaar sommige we!...

Wees content met deze overwinning godverdomme !!!
2!
Dat Dury/bestuur gebash begint nu toch wel ongekende proporties aan te nemen. Bij sommigen zelfs al 2 uur na een levensbelangrijke 3 punter. Ongezien.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #117 Gepost op: januari 27, 2019, 09:48:51 am »
Terechte winst.
Tuurlijk zijn er werkpunten,anders sta je niet op die plaats.
Seck ontlast toch wel veel de verdediging en de rest vd middenvelders.
Bij die twee goal houdt Theo het s simpel en scoort de pauw (die id wedstrijden tegen Lokeren alleen al zijn meerwaarde bewijst).

Offline 4ever

  • Leden
  • Berichten: 142
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #118 Gepost op: januari 27, 2019, 10:15:00 am »
vond bjordal zeer aanwezig in de wedstrijd
heeft een mentaliteit kuitebijter
dat hebben we te weinig
verder is seck een goede aanwinst
kan de druk een beetje wegnemen van de verdediging
ewoud zal nog fouten maken maar is materiaal om naar de toekomst te werken

peeters vond ik dan wel de minste op het veld

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Speeldag 23 : 26/01/2019 - 20.00u : Sporting Lokeren - Essevee
« Reactie #119 Gepost op: januari 27, 2019, 10:19:58 am »
OEF!!!
Meer kunt ge daar niet van zeggen.
Was het goed? Goed genoeg, ja.
Uiteraard kan en moet het in de toekomst (veel) beter, maar van dit soort wedstrijden mag je geen topvoetbal verwachten.
Op naar volgende week en als ge die winnend kunt afsluiten, dan is't in de sjakosj.