Auteur Topic: Voorzitter: "Dit Zulte Waregem is het beste in jaren"  (gelezen 3225 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Farnese

  • Leden
  • Berichten: 18
  • Essevee!
Voorzitter: "Dit Zulte Waregem is het beste in jaren"
« Gepost op: februari 11, 2012, 12:49:03 pm »
Zulte Waregem heeft met Francky Dury, Franck Berrier en Mbaye Leye de ontbrekende puzzelstukjes tot succes in een oude doos teruggevonden. Voorzitter Willy Naessens kan weer op beide oren slapen.

http://www.voetbalprimeur.be/site/nieuws/209163/Naessens_Dit_Zulte_Waregem_is_het_beste_in_jaren.html

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Voorzitter: "Dit Zulte Waregem is het beste in jaren"
« Reactie #1 Gepost op: februari 11, 2012, 01:44:35 pm »
De Fransman Habib Habibou kan bij Zulte Waregem voor het peper en zout zorgen. "Habibou wilde voor de winterstop vertrekken en testte bij West Ham United. Wij zieden tegen hem: wat ga je daar doen? Je hebt een hele tijd niet gespeeld. Onder Dury toont hij wat hij kan. Dury zei tegen hem: Ik ga van u een hele grote maken, maar dan moet je wel naar mij luisteren", lacht de voorzitter.

Dury is back in bussines!

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: Voorzitter: "Dit Zulte Waregem is het beste in jaren"
« Reactie #2 Gepost op: februari 11, 2012, 10:12:59 pm »
Laat ons vooral rustig verder werken in stilte...

Offline Jan Dedeken

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: Voorzitter: "Dit Zulte Waregem is het beste in jaren"
« Reactie #3 Gepost op: april 25, 2012, 07:07:21 pm »
De stand in het klassement zegt m.i. voldoende over de "beste" kwaliteit in jaren !?  Degradatie nipt ontweken !  De resultaten in play-off 2 liegen er ook niet om.  Amper ??n (thuis)overwinning.  Dit seizoen GEEN ENKELE overwinning op verplaatsing.  (Duur) aangekochte spelers die niet bevestigen.  Hommeles in kleed- & bestuurskamer.  Te hoog gegrepen ambities mag je koesteren, maar liefst zo veel mogelijk uit de media houden.  Of de huidige trainer zijn geld waard is, zullen we pas volgend jaar kunnen vaststellen.  Als de resultaten gelijklopend zijn met zijn "ereloon", is hij zijn gewicht in goud waard.  Ik maak mij in ieder geval geen illusies !  SVZW is op een zijspoor verzeild geraakt !  Mijn voorstel : de wissel zo vlug mogelijk overhalen of . . . je raakt op een dood spoor !   

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Voorzitter: "Dit Zulte Waregem is het beste in jaren"
« Reactie #4 Gepost op: april 25, 2012, 07:57:16 pm »
De stand in het klassement zegt m.i. voldoende over de "beste" kwaliteit in jaren !?  Degradatie nipt ontweken !  De resultaten in play-off 2 liegen er ook niet om.  Amper ??n (thuis)overwinning.  Dit seizoen GEEN ENKELE overwinning op verplaatsing.  (Duur) aangekochte spelers die niet bevestigen.  Hommeles in kleed- & bestuurskamer.  Te hoog gegrepen ambities mag je koesteren, maar liefst zo veel mogelijk uit de media houden.  Of de huidige trainer zijn geld waard is, zullen we pas volgend jaar kunnen vaststellen.  Als de resultaten gelijklopend zijn met zijn "ereloon", is hij zijn gewicht in goud waard.  Ik maak mij in ieder geval geen illusies !  SVZW is op een zijspoor verzeild geraakt !  Mijn voorstel : de wissel zo vlug mogelijk overhalen of . . . je raakt op een dood spoor !   

 ;D ;D