Auteur Topic: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee  (gelezen 15264 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Gepost op: november 27, 2018, 06:18:55 pm »
In de volgende ronde van de Croky Cup gaan we dinsdag op het veld van K*k op zoek naar wraak voor onze thuisnederlaag in de competitie om zo door te stoten naar de kwartfinales...

Wat moet Dury veranderen?
Wie vliegt naar de bank (of verder)?
Wie moet erin?
Wie moet zich gaan bezinnen?
Vooral hoe moeten ze het aanpakken?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: november 27, 2018, 06:20:04 pm »
De scheidsrechters die de match in goede banen gaan proberen leiden zijn:

REF: VERBOOMEN NATHAN
AR1: THIJS KOEN
AR2: DENS TOM
OFF4: VAN DRIESSCHE BRAM

+ VIDEOREF

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: december 01, 2018, 08:39:57 am »
De kortste weg naar Europa, nog een rekening die openstaat van september...indertijd voor de 1/8 ste finales uitgeschakeld geweest daar...na een mooie 0-1 van ene Loris Reina. Volle Essevee-tribune achter doel. Nu opnieuw combiregeling...hopelijk vol uitvak? Niks van info (uiteraard... ::). Klauwaert let 2 bussen, Fun ook wellicht (of 3), ik ga met de Sportduif (ook bus vol)...wordt hevge wdstrijd, sowieso!

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: december 01, 2018, 09:09:29 am »
De kortste weg naar Europa, nog een rekening die openstaat van september...indertijd voor de 1/8 ste finales uitgeschakeld geweest daar...na een mooie 0-1 van ene Loris Reina. Volle Essevee-tribune achter doel. Nu opnieuw combiregeling...hopelijk vol uitvak? Niks van info (uiteraard... ::). Klauwaert let 2 bussen, Fun ook wellicht (of 3), ik ga met de Sportduif (ook bus vol)...wordt hevge wdstrijd, sowieso!
Ik hoop dat je doelt op het aantal verkochte tickets (meer dan 700 van de 862) want de nodige info omtrent de derby staat reeds ruim een week op de officiële website en hier op het forum...

KVK-Essevee: combiregeling voor bekerderby (04/12)
Essevee en de buren uit Kortrijk kregen een droomloting in de Croky Cup.

Op dinsdag 4 december 2018 om 20.30 uur staat Dé Derby op het programma in de achtste finale van de Belgische bekercompetitie.
Er is een combiregeling van kracht.
Dat wil zeggen dat tickets enkel in voorverkoop bij de officiële supportersclubs beschikbaar zijn.

Tickets
Team Essevee krijgt 862 plaatsen voor de derby tegen de Veekaa:

Vanaf 13 jaar: 15 euro
Tot en met 12 jaar: 5 euro
Er zijn drie plaatsen voor rolstoelgebruikers. De rolstoelgebruiker krijgt een gratis ticket en de begeleider betaalt 15 euro.

Combiregeling: bus + ticket
Er is een combiregeling van kracht. Dat wil zeggen dat tickets enkel in voorverkoop bij de officiële supportersclubs beschikbaar zijn.

Je kan de verplaatsing enkel met de bussen van onze supportersclubs maken en er is dus geen parking voorzien voor personenwagens.

Bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/kvk-essevee-combiregeling-voor-bekerderby-0412

Offline wyffelch

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: december 01, 2018, 10:09:57 am »
Gisteren gaan betalen in Dambert Bavikhove en horen zeggen dat er nog een 150 tal tickets zijn. 
er zijn nu al ruim 700 tickets verkocht.

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: december 01, 2018, 11:41:46 am »
Toch vind ik dat we voorkeur moeten geven aan de match tegen Oostende en mogen we al niet bezig zijn met de bekermatch tegen Kortrijk. Gevaarlijk !
De ploegen onderaan de rangschikking blijven af en toe punten sprokkelen, dus moeten we ook zeker punten pakken om het degradatiespook zo snel mogelijk te kunnen afschudden.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: december 01, 2018, 12:20:26 pm »
Toch vind ik dat we voorkeur moeten geven aan de match tegen Oostende en mogen we al niet bezig zijn met de bekermatch tegen Kortrijk. Gevaarlijk !
De ploegen onderaan de rangschikking blijven af en toe punten sprokkelen, dus moeten we ook zeker punten pakken om het degradatiespook zo snel mogelijk te kunnen afschudden.
Euhm... De spelers zullen wel gefocust zijn om vanavond op gelijke hoogte te komen met Oostende hoor...

Wij als supporters mogen/moeten volgens mij wel al bezig zijn met de match tegen de grote vijand aanstaande dinsdag waarin we wraak kunnen nemen voor de verliespartij in eigen huis in de competitie?!
De vuilkarre focust immers op de beker dus hoe heerlijk zou het niet zijn om er hen uit te knikkeren zodat ze wederom niks hebben om naar uit te kijken dit seizoen.  ;D

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.262
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: december 01, 2018, 05:00:56 pm »
De kortste weg naar Europa, nog een rekening die openstaat van september...indertijd voor de 1/8 ste finales uitgeschakeld geweest daar...na een mooie 0-1 van ene Loris Reina. Volle Essevee-tribune achter doel. Nu opnieuw combiregeling...hopelijk vol uitvak? Niks van info (uiteraard... ::). Klauwaert let 2 bussen, Fun ook wellicht (of 3), ik ga met de Sportduif (ook bus vol)...wordt hevge wdstrijd, sowieso!
Ik hoop dat je doelt op het aantal verkochte tickets (meer dan 700 van de 862) want de nodige info omtrent de derby staat reeds ruim een week op de officiële website en hier op het forum...

KVK-Essevee: combiregeling voor bekerderby (04/12)
Essevee en de buren uit Kortrijk kregen een droomloting in de Croky Cup.

Op dinsdag 4 december 2018 om 20.30 uur staat Dé Derby op het programma in de achtste finale van de Belgische bekercompetitie.
Er is een combiregeling van kracht.
Dat wil zeggen dat tickets enkel in voorverkoop bij de officiële supportersclubs beschikbaar zijn.

Tickets
Team Essevee krijgt 862 plaatsen voor de derby tegen de Veekaa:

Vanaf 13 jaar: 15 euro
Tot en met 12 jaar: 5 euro
Er zijn drie plaatsen voor rolstoelgebruikers. De rolstoelgebruiker krijgt een gratis ticket en de begeleider betaalt 15 euro.

Combiregeling: bus + ticket
Er is een combiregeling van kracht. Dat wil zeggen dat tickets enkel in voorverkoop bij de officiële supportersclubs beschikbaar zijn.

Je kan de verplaatsing enkel met de bussen van onze supportersclubs maken en er is dus geen parking voorzien voor personenwagens.

Bron: https://www.essevee.be/nl/team-essevee/nieuws/kvk-essevee-combiregeling-voor-bekerderby-0412
Tuurlijk bedoelde ik de info omtrent het aantal verkochte tickets. Die 150 zullen ook probleemloos de deur uitgaan !
« Laatst bewerkt op: december 02, 2018, 07:03:48 pm door svennay »

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: december 03, 2018, 06:17:48 pm »
.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: december 03, 2018, 08:02:25 pm »
Kan niet gaan morgen. Is er iemand die al een zich heeft op eventuele livestream(s)?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: december 03, 2018, 08:57:33 pm »
Kan niet gaan morgen. Is er iemand die al een zich heeft op eventuele livestream(s)?
Normaal zal de match enkel live te volgen zijn en niet per stream...

Offline Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: december 03, 2018, 11:28:31 pm »
Kan niet gaan morgen. Is er iemand die al een zich heeft op eventuele livestream(s)?
Normaal zal de match enkel live te volgen zijn en niet per stream...
radio VRT !?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: december 04, 2018, 08:02:53 am »
Kan niet gaan morgen. Is er iemand die al een zich heeft op eventuele livestream(s)?
Normaal zal de match enkel live te volgen zijn en niet per stream...
radio VRT !?
Via de radio zullen ze wel updates geven van zowel onze match als die van Gent tegen Beerschot al is dat nooit vol continu...

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: december 04, 2018, 10:13:28 am »
Ik hoop oprecht dat Dury niet met Marcq en Bédia start ipv Tardieu & Harbaoui zoals de gazetten aangeven.
Op basis van wat verdienen die gasten nog een kans (behalve hun loonkost dan)?


Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: december 04, 2018, 10:19:24 am »
zou idd verkeerd signaal zijn
zeker naar de fans
maar ik vrees dat bedia en marcq zullen worden....
vrees zelfs voor meer reserven dan die 2....

Online isidoor

  • Leden
  • Berichten: 2.469
  • Essevee!
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: december 04, 2018, 10:35:15 am »
Ja en daarmee geeft Dury aan dat hij de match tegen Moeskroen belangrijker vindt. En dat vind ik ook. De beste spelers uitgerust aan de start laten komen voor die match.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: december 04, 2018, 10:58:47 am »
Ja en daarmee geeft Dury aan dat hij de match tegen Moeskroen belangrijker vindt. En dat vind ik ook. De beste spelers uitgerust aan de start laten komen voor die match.

Ah komt. Uitgerust...
Wat een zever.
Van 90min voetbal. Ben je 3 dagen later heus wel gerecupereerd hoor. Heb dat al altijd zever gevonden.
Hebben onlangs nog een week kunnen “recupereren” tijdens de interlandweek.

Gewoon volle sterkte BAM!!

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: december 04, 2018, 11:09:51 am »
Ja en daarmee geeft Dury aan dat hij de match tegen Moeskroen belangrijker vindt. En dat vind ik ook. De beste spelers uitgerust aan de start laten komen voor die match.

Ah komt. Uitgerust...
Wat een zever.
Van 90min voetbal. Ben je 3 dagen later heus wel gerecupereerd hoor. Heb dat al altijd zever gevonden.
Hebben onlangs nog een week kunnen “recupereren” tijdens de interlandweek.

Gewoon volle sterkte BAM!!

Waarom werd er dan verleden seizoen zoveel gezaagd, ook door Dury, dat die Europese midweek wedstrijden ons zoveel competitiepunten heeft gekost !!

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: december 04, 2018, 12:11:58 pm »
Ja en daarmee geeft Dury aan dat hij de match tegen Moeskroen belangrijker vindt. En dat vind ik ook. De beste spelers uitgerust aan de start laten komen voor die match.

Ah komt. Uitgerust...
Wat een zever.
Van 90min voetbal. Ben je 3 dagen later heus wel gerecupereerd hoor. Heb dat al altijd zever gevonden.
Hebben onlangs nog een week kunnen “recupereren” tijdens de interlandweek.

Gewoon volle sterkte BAM!!

Waarom werd er dan verleden seizoen zoveel gezaagd, ook door Dury, dat die Europese midweek wedstrijden ons zoveel competitiepunten heeft gekost !!
Dat gaat dan ook om 6 wedstrijden met 3 verre verplaatsingen...
Ik vind dit echt dikke zever van Dury en jammer voor ons supporters die hier geld aan uitgeven. Ze hebben trouwens afgelopen zaterdag tegen Oostende al goed uitgerust tijdens de tweede helft. Winnen vnv niet meer niet minder en dat kan volgens mij enkel met onze sterkste 11. De beker mag je niet zomaar weggeven, zeker niet gezien de ploegen die al uitgeschakeld zijn.

Online San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: 1/8e finale Croky Cup : 04/12/2018 - 20.30u : KV Kortrijk - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: december 04, 2018, 12:14:01 pm »
Ja en daarmee geeft Dury aan dat hij de match tegen Moeskroen belangrijker vindt. En dat vind ik ook. De beste spelers uitgerust aan de start laten komen voor die match.

Ah komt. Uitgerust...
Wat een zever.
Van 90min voetbal. Ben je 3 dagen later heus wel gerecupereerd hoor. Heb dat al altijd zever gevonden.
Hebben onlangs nog een week kunnen “recupereren” tijdens de interlandweek.

Gewoon volle sterkte BAM!!

Waarom werd er dan verleden seizoen zoveel gezaagd, ook door Dury, dat die Europese midweek wedstrijden ons zoveel competitiepunten heeft gekost !!

Vorig seizoen was gewoon te weinig kwaliteit ja. Zo simpel is het.
Enkel wintertransfers Harbaoui en Bongonda trokken ons over de streep.

Pas op, bij Europees voetbal kan ik dat iet nog wat verstaan. Dat is om de 2weken zo.

Maar dat zijn spelers met ambitie??? Wel dan dromen ze volgens mij toch allemaal van de Premier League nee? Oeioei, dan zouden ze daar rap moe zijn
« Laatst bewerkt op: december 04, 2018, 12:15:51 pm door San Iker »