Auteur Topic: Verwachting Seizoen 2019-2020  (gelezen 26414 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline den danny

  • Leden
  • Berichten: 46
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #40 Gepost op: juli 04, 2019, 03:52:24 pm »
De aboverkoop verloopt allesbehalve goed. Tot nu amper een goeie 3000! :-[

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #41 Gepost op: juli 04, 2019, 04:02:19 pm »
De aboverkoop verloopt allesbehalve goed. Tot nu amper een goeie 3000! :-[
Wat had je dan verwacht?
2 strontseizoenen na mekaar en de prijzen opslaan...
Very smart move! 🙄

Offline Neleuh1985

  • Leden
  • Berichten: 1.568
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #42 Gepost op: juli 04, 2019, 08:08:35 pm »
De aboverkoop verloopt allesbehalve goed. Tot nu amper een goeie 3000! :-[
Wat had je dan verwacht?
2 strontseizoenen na mekaar en de prijzen opslaan...
Very smart move! 🙄

Iedereen is aan het wachten op de transfers zeker?
Mijn abo is in ieder geval wel al verlengd!

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #43 Gepost op: juli 09, 2019, 09:32:45 pm »
ook gehoord dat ze niet content zijn met de abonnementverkoop bij essevee.
wat dachten ze wel.
heb eens gekeken op de site , nog zeeeeer veel plaats.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #44 Gepost op: juli 09, 2019, 10:06:59 pm »
ook gehoord dat ze niet content zijn met de abonnementverkoop bij essevee.
wat dachten ze wel.
heb eens gekeken op de site , nog zeeeeer veel plaats.

Wat verwacht je...?! Er stond 2 man voor mij, 2 weken geleden. Nog n half uurtje in fanshop rondgewandeld. Niemand, meer zien binnenwandelen.
Heb toch andere tijden meegemaakt 😥
-SVZW Forever-

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #45 Gepost op: juli 09, 2019, 10:39:19 pm »
Wat hadden ze dan verwacht?
Eerst het slechtste seizoen in jaren spelen, er mee ulder klakke naar smijten in PO2, ulder 2 enige lichtpuntjes van dat erbarmelijke seizoen verkopen, voor het eerst aan de seizoensvoorbereiding beginnen zonder enige versterking, de eerste 2 oefenmatchen den boot ingaan tegen Godbetert Petegem en Leuven en als klap op de vuurpijl de abo's nog eens opslaan ook!
DUUUH!!!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #46 Gepost op: juli 09, 2019, 11:30:52 pm »
Als ze n beetje verstand hadden of realiteitszin hadden moesten ze de abonnementen wat in prijs laten zakken....maar ja............

Online Koekenaas

  • Leden
  • Berichten: 2.624
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #47 Gepost op: juli 10, 2019, 08:24:27 am »
ook gehoord dat ze niet content zijn met de abonnementverkoop bij essevee.
wat dachten ze wel.
heb eens gekeken op de site , nog zeeeeer veel plaats.

Wat verwacht je...?! Er stond 2 man voor mij, 2 weken geleden. Nog n half uurtje in fanshop rondgewandeld. Niemand, meer zien binnenwandelen.
Heb toch andere tijden meegemaakt 😥
Abb. vernieuwd 20 juni,was er gans alleen,er 10 min.geweest.

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #48 Gepost op: juli 10, 2019, 08:32:39 am »
Er wordt meer en meer online besteld.

Maar goed, grootste probleem was dan ook de PR-campagne daarrond.
Heel amateuristisch. Straalde weinig uit en het was bij wijze van spreken 'smeken' dat we toch nog zouden komen.

In plaats daarvan had men beter iets gebouwd rond onze de successen.




Online Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #49 Gepost op: juli 10, 2019, 11:24:39 am »
Luistert, ik ben meer dan 50 jaar en ga al van kindsbeen af met een bende kameraden naar den Essevee gaan kijken. Sinds enkele jaren in de Green VIP. Voor volgend seizoen wordt er voor het 2de opeenvolgende jaar alweer een prijsverhoging aangekondigd en dat terwijl de kwaliteit van het geleverde spektakel er de voorbije 2 jaar zoals iedereen intussen wel weet echt niet is op vooruitgegaan. Daar bovenop kregen we dan nog eens te horen dat we minder waar voor ons geld gaan krijgen op catering-gebied. Bijgevolg hebben wij besloten - en we zijn bijlange de enigen niet - om er volgend jaar de brui aan te geven en ons abonnement niet meer te verlengen. We zullen in plaats daarvan wedstrijd per wedstrijd kijken voor kaarten aangezien er naar alle waarschijnlijkheid toch meer dan plaats genoeg zal zijn in de tribunes. De pintjes en de versnaperingen gunnen we de lokale horeca dan wel. Maakt ons dat dan plots geen echte supporters meer?
Als 'echte supporter' zijn betekent dat ge met uw kl... moet laten rammelen en dat ge u naïef-geweg moet laten leegmelken, dan hoef ik trouwens echt geen 'echte supporters meer te zijn!
( Voilà, het moest er even uit... )

Ik zie het anders. Ik ga ook al sinds mijn tienerjaren (medio jaren '90) naar Essevee. Ik investeer al sinds 2012 in deze club en zal dat blijven doen. Ik zal echter mij niet onthouden van kritiek als iets niet goed loopt. Als je investeert, mag je ook iets te zeggen hebben of minstens gehoord worden. Mijn ervaring is, dat dit uiteindelijk wel doordringt. Ik kan gerust tegen bestuursleden, de CEO, de voorzitter en commerciële mensen mijn gedacht zeggen. In die 7 jaar heb ik toch al een aantal stenen kunnen verleggen, en zal dit blijven doen. De handdoek gooien of afhaken, staat niet in mijn woordenboek. Volhouden, ook wanneer het niet gemakkelijk gaat, en zelfs nog een duwtje extra geven als je return-on-investment beoogt maar wel streng zijn als het niet goed loopt.

Uiteindelijk zullen die mensen die met het dagdagelijks bestuur bezig zijn, afgerekend worden op het resultaat, en dienen zij ter verantwoording te komen bij de aandeelhouders en investeerders van deze club. En die 2 laatste zijn uiteindelijk de eigenaars en financierders. Wees gerust dat indien het sportief en/of financieel slecht loopt, er gevolgen zullen zijn dit seizoen. Maar ik denk niet dat het zo ver zal komen. Er wordt hard gewerkt achter de schermen, en het kan altijd beter.

Ter info: mijn idee tot investeren, ontstond tijdens de Kalezic periode. Nog altijd de slechtse periode sinds het ontstaan van Zulte Waregem in 2001. In crisistijden, ontstaan de kiemen voor een volgend succes.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #50 Gepost op: juli 10, 2019, 11:48:48 am »
ik zeg het: moesten ze de abonnement gewoon laten zakken, (zelfs al was het maar 15 EUR) met de uitleg: we hebben terug een heel zwak seizoen gehad en willen iets goedmaken tov de supporters dan krijg je een ander gevoel bij de mensen.
nu is er wat gemorrel en haken er mensen af.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #51 Gepost op: juli 10, 2019, 11:51:08 am »
ik zeg het: moesten ze de abonnement gewoon laten zakken, (zelfs al was het maar 15 EUR) met de uitleg: we hebben terug een heel zwak seizoen gehad en willen iets goedmaken tov de supporters dan krijg je een ander gevoel bij de mensen.
nu is er wat gemorrel en haken er mensen af.
Je moet realistisch blijven en beseffen dat de prijs laten zakken geen optie is.
Eenzelfde prijs hanteren had echter wel een duidelijk signaal geweest wat mensen geapprecieerd hadden...

Offline thorgan

  • Leden
  • Berichten: 381
  • Essevee!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #52 Gepost op: juli 10, 2019, 11:52:25 am »
Gelukkig zijn er mensen als Thraso,waarmee ik helemaal niet wil zeggen dat die hard een slechte supporter zou zijn.
Sinds 1973 ben ik minstens 2 wekelijks op het Regenboogstadion en we hebben al heel wat meegemaakt in die periode.Toch is er geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om geen abonnement meer te nemen.
Die Essevee microbe gaat nooit meer over en ik weet ook wel dat het de laatste 2 jaar echt niet goed was,maar we komen wel terug waar we moeten staan.Hopelijk doen de recente transfers wel nog mensen besluiten om nog eens een abonnement te nemen.Ik denk wel niet dat we een superseizoen zullen beleven want Theo en Hamdi zullen we niet zomaar kunnen vervangen,maar je weet nooit.
Ik denk ook dat we echt niet te klagen hebben over de prijzen die gehanteerd worden in vergelijking met andere clubs.

Online Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #53 Gepost op: juli 10, 2019, 11:54:34 am »
ik zeg het: moesten ze de abonnement gewoon laten zakken, (zelfs al was het maar 15 EUR) met de uitleg: we hebben terug een heel zwak seizoen gehad en willen iets goedmaken tov de supporters dan krijg je een ander gevoel bij de mensen.
nu is er wat gemorrel en haken er mensen af.


Ik zie het anders. Ze zouden moeten communiceren wat er met de verhoging concreet gebeurt. Ploegen zoals KV Mechelen, kunnen van een heel slechte, kritieke toestand een win-situatie maken door hun supporters en investeerders nog meer te laten betalen enkel en alleen door goed te communiceren met hun supporters en ze ook inspraak te geven.

Bij Essevee is het comfort toch serieus verhoogd de laatste jaren. Maar men communiceert daar te weinig over in functie van de verhoging van de abonnementsprijs. Als ik de accomodatie, ook voor supporters, vergelijk met de buren uit Kortrijk, dan kunnen wij niet klagen.

Tot slot, er hangt veel af van de sportieve situatie. Bij Waregem is er een cyclische beweging van hoogtes en dalen in de sportieve prestaties. Bij andere ploegen is er eerder sprake van een grijze, constante maar middelmatige prestatie. Wat verkies je als supporter/investeerder?

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #54 Gepost op: juli 10, 2019, 12:08:57 pm »
geen optie? dat weet ik zo nog niet.
als je mogelijks veel abonnementen verliest.
ik denk dat het nog zal meevallen aangezien we een relatief trouw publiek hebben.
veel abonnementen worden laat verlengd en dit is elk jaar zo.
in vergelijking met andere clubs vallen onze abonnementen zeker mee.
ik zeg gewoon dat de mensen een ander gevoel hebben als hun abonnement iets daalt (hoe klein het ook is).
je voelt toch dat mensen tov essevee nu wat kritischer, negatiever, onzekerder staan?
hopelijk missen we de start niet of het ontploft volgens mij.


Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #55 Gepost op: juli 10, 2019, 12:10:58 pm »
volledig akkoord svennay.....

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.766
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #56 Gepost op: juli 10, 2019, 12:12:10 pm »
had het laatste van Svennay niet volledig gelezen (schande) :-).
dezelfde prijs hanteren was idd ook al iets.
soit, voor mij maakt het niet uit, ik verleng toch :-)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #57 Gepost op: juli 10, 2019, 01:07:16 pm »
had het laatste van Svennay niet volledig gelezen (schande) :-).
dezelfde prijs hanteren was idd ook al iets.
soit, voor mij maakt het niet uit, ik verleng toch :-)
Voor mij  maakt het ook niet uit, ik kan zelfs een kleine prijsverhoging verdragen,zelfs na een slecht seizoen(een hoge ook, ik ga sowieso, maar ssst).  Maar ik versta dat er mensen daar boos om zijn,zeker mensen die meerdere abbo's hebben of investeerders of vipmensen(die betalen meer), dus Thraso, veel respect voor uw zienswijze.  Persoonlijk ben ik tevreden met onze prijs en comfort(ik zit op de familietribune en daar is er veel meer ruimte dan de hoofdtribune en kant vijver,wc's zijn in orde,nooit lang wachten om drank en eten) mijn vrouw heeft een abbo bij Anderlecht (prijs bleef daar hetzelfde, duur wel,450 euro!)en daar is het comfort veel minder(al is dit wel beter met Coucke), misschien spelen ze het inderdaad te weinig uit, die positieve elementen.
Het is duidelijk dat we een kern mensen hebben(ik denk 3 a 4000) die sowieso gaat in 1A, daarom is de 'gelegenheidssupporter' of 'successupporter' de kers op de taart(ik kijk zeker niet neer op die mensen, ge kunt niet verwachten dat iedereen die loyaliteit heeft tov de club).

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #58 Gepost op: juli 10, 2019, 01:11:32 pm »
had het laatste van Svennay niet volledig gelezen (schande) :-).
dezelfde prijs hanteren was idd ook al iets.
soit, voor mij maakt het niet uit, ik verleng toch :-)
Voor mij  maakt het ook niet uit, ik kan zelfs een kleine prijsverhoging verdragen,zelfs na een slecht seizoen(een hoge ook, ik ga sowieso, maar ssst).  Maar ik versta dat er mensen daar boos om zijn,zeker mensen die meerdere abbo's hebben of investeerders of vipmensen(die betalen meer), dus Thraso, veel respect voor uw zienswijze.  Persoonlijk ben ik tevreden met onze prijs en comfort(ik zit op de familietribune en daar is er veel meer ruimte dan de hoofdtribune en kant vijver,wc's zijn in orde,nooit lang wachten om drank en eten) mijn vrouw heeft een abbo bij Anderlecht (prijs bleef daar hetzelfde, duur wel,450 euro!)en daar is het comfort veel minder(al is dit wel beter met Coucke), misschien spelen ze het inderdaad te weinig uit, die positieve elementen.
Het is duidelijk dat we een kern mensen hebben(ik denk 3 a 4000) die sowieso gaat in 1A, daarom is de 'gelegenheidssupporter' of 'successupporter' de kers op de taart(ik kijk zeker niet neer op die mensen, ge kunt niet verwachten dat iedereen die loyaliteit heeft tov de club).

Oei, oei, je vrouw abo op Anderlecht? En nog altijd tezamen ;) Sterk!

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verwachting Seizoen 2019-2020
« Reactie #59 Gepost op: juli 13, 2019, 10:02:03 am »
Clubiconen De fauw en Bossut spreken ambities Essevee uit, goalie knipoogt naar toekomst
13/07/2019 09:50 via voetbalkrant.com

"Het boerenverstand zegt dat het moeilijk wordt voor de zesde plaats", klonk het bij CEO Eddy Cordier. En toch dromen ze ook anno 2019-2020 opnieuw van een verrassing bij Essevee.

"We zijn nog niet sterk genoeg en we moeten nog wat spelers binnenhalen", liet Francky Dury al optekenen. Maar vanuit de spelersgroep klinken ondertussen al positieve geluiden te horen.

Twee anciens mochten het uitleggen tijdens de spelersvoorstelling van Zulte Waregem. "We willen de tegenstander opnieuw bang maken en ons DNA opnieuw laten zien: goed voetbal, maar ook vechtersmentaliteit. De supporters moeten opnieuw trots kunnen zijn op ons", aldus kapitein Davy De fauw.

Het niveau is omhoog gegaan met de nieuwkomers

Daarin werd hij bijgetreden door Sammy Bossut: "Het niveau is omhoog aan het gaan met de nieuwkomers, dat voel je. Er komen er nog aan, we willen goed aan het seizoen beginnen en zo hoog mogelijk eindigen."

De goalie - al sinds 2006 actief voor Essevee - had bovendien ook nog nieuws te melden over zijn toekomst: "Ik denk wel dat ik hier mijn carrière uiteindelijk zal afsluiten. Ik ben trots dat ik iets voor Essevee beteken en vice versa."

Ik denk wel dat ik mijn carrière hier ga afsluiten

"Ik heb al heel veel mooie momenten meegemaakt met deze club en heb er nog geen moment spijt van. Misschien moet er eens gepraat worden over een contractverlenging", grapte hij refererend aan het jaartje extra voor De fauw. De 33-jarige goalie ligt nog tot juni 2021 onder contract bij Essevee.

Bron: https://www.voetbalkrant.com/nieuws/2019-07-13/clubiconen-de-fauw-en-bossut-spreken-ambities-essevee-uit-goalie-knipoogt-naar-toekomst