Auteur Topic: Stadionnaam verkopen  (gelezen 51730 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Stadionnaam verkopen
« Reactie #20 Gepost op: januari 09, 2015, 11:13:17 am »
true, maar je kan toch moeilijk zeggen dat Essevee stiltaat h?
Het was dan ook op zijn comment.
SV TILL I DIE

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Stadionnaam verkopen
« Reactie #21 Gepost op: januari 09, 2015, 11:19:29 am »
Ik vind persoonlijk, dat we als "familieclub", die trend niet mogen volgen en onze stadionnaam niet mogen verkopen. 100.000(-en) euro's of niet.

Ik vind persoonlijk dat we als "familieclub" niet de ambitie moeten hebben om PO1 of zelfs Europees te spelen. Laat ons maar gewoon elk seizoen gezellig ergens tussen de plaatsen 7-13 eindigen. Meer moet dat echt niet zijn.

Ik vind persoonlijk dat we toch wat ambitie mogen tonen. We horen normaal gezien bij de betere van de kleintjes. Daarom moeten we altijd plaatsen rond PO I ambi?ren. We zitten eens in PO I en we vallen er eens buiten...

Voor alle duidelijkheid, mijn comment was meer een ironische vergelijking met het citaat van Tappi die het argument 'familieclub' gebruikt in zijn pleidooi tegen een naamsverandering.

Ik wilde gewoon aantonen dat, wanneer je ambitie hebt en wilt groeien als club, dit soort commerci?le stappen gewoon een logische evolutie zijn.

Ik heb niemand destijds in Alkmaar horen klagen toen ze daar in hun gloednieuw DSB-stadion Nederlands kampioen werden.

Mocht ik voor een toekomstige Essevee - PSV kunnen kiezen tussen:
 - een 'familie'-uitstapje naar een 20% gevuld Constant Vanden Stockstadion
 - een sfeervolle thuiswedstrijd in een spliternieuwe, moderne Willy Naessens Arena
Dan mag er op de gevel van deze nieuwe arena, naast Dury zijn standbeeld, gerust een gouden plaatje hangen met 'formally known as Regenboogstadion'.
« Laatst bewerkt op: januari 09, 2015, 11:21:58 am door Eden »

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Stadionnaam verkopen
« Reactie #22 Gepost op: januari 09, 2015, 04:23:18 pm »
Voor alle duidelijkheid, mijn comment was meer een ironische vergelijking met het citaat van Tappi die het argument 'familieclub' gebruikt in zijn pleidooi tegen een naamsverandering.

Ik wilde gewoon aantonen dat, wanneer je ambitie hebt en wilt groeien als club, dit soort commerci?le stappen gewoon een logische evolutie zijn.

Ik heb niemand destijds in Alkmaar horen klagen toen ze daar in hun gloednieuw DSB-stadion Nederlands kampioen werden.

Mocht ik voor een toekomstige Essevee - PSV kunnen kiezen tussen:
 - een 'familie'-uitstapje naar een 20% gevuld Constant Vanden Stockstadion
 - een sfeervolle thuiswedstrijd in een spliternieuwe, moderne Willy Naessens Arena
Dan mag er op de gevel van deze nieuwe arena, naast Dury zijn standbeeld, gerust een gouden plaatje hangen met 'formally known as Regenboogstadion'.

Ik probeerde gewoon een punt te maken. Ik vind het niet nodig om die trend van tegenwoordig te volgen.. Alternatieven genoeg om geld uit te slaan. Maar of wij nu voor of tegen zijn (we kunnen hier nog uren, weken, jaren discussieren) als het moet gebeuren zal het ook gebeuren.
No pain, no gain.

Offline bojaaan

  • Leden
  • Berichten: 649
  • Essevee!
Re: Stadionnaam verkopen
« Reactie #23 Gepost op: januari 10, 2015, 12:49:42 am »
Ik vind persoonlijk dat we toch wat ambitie mogen tonen. We horen normaal gezien bij de betere van de kleintjes. Daarom moeten we altijd plaatsen rond PO I ambi?ren. We zitten eens in PO I en we vallen er eens buiten...

In 2017 hebben we het 6de budget van Belgi? als alles volgens plan verloopt

Als we tegen dan die nieuwe competitieformule hebben (eerste 8 spelen Play Off 1) moet onze ambitie jaarlijks zijn Play Off 1 spelen