Auteur Topic: [10] BONGONDA Theo  (gelezen 57082 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tavie

  • Leden
  • Berichten: 149
  • Essevee!
Re: [95] BONGONDA Theo
« Reactie #40 Gepost op: april 15, 2018, 09:44:47 am »
Theo was super.als zowel Essevee als Theo hebben beiden voordelen bij n verlengd verblijf.maar is hij haalbaar en wil hij blijven?

"Ik zou een eventueel aanbod van Essevee niet meteen afslaan. Dit blijft altijd een goede ploeg, maar veel zal afhangen van de voorstellen die ik zal krijgen."
Komt uit het artikel van hierboven. Het is dus mogelijk, maar wanneer er een subtopper uit een grotere competitie met een aanbieding komt denk ik dat wij niet veel kans meer maken.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: [95] BONGONDA Theo
« Reactie #41 Gepost op: april 15, 2018, 04:25:05 pm »
Voor 1 miljoen kan je Bongonda niet krijgen hoor. En zijn contract zal ook niet te kleinn zijn

Offline 4ever

  • Leden
  • Berichten: 142
Re: [95] BONGONDA Theo
« Reactie #42 Gepost op: april 15, 2018, 06:05:24 pm »
wel voor 1 milj winst op zijn transfer volgend jaar

Online alijas

  • Leden
  • Berichten: 59
Re: [95] BONGONDA Theo
« Reactie #43 Gepost op: mei 05, 2018, 11:43:50 am »
Profvoetballer beschuldigt politie van racisme (maar vergat eigenlijk boetes te betalen)
5 mei 2018 uit Het Nieuwsblad

Zulte Waregem-speler Theo Bongonda (22) is donderdag aan de kant gezet door de politie van Deinze-Zulte. De voetballer beschuldigde de agenten op sociale media van racisme. Donderdag tweette hij hoe hij met zijn Volks­wagen Golf GTI – in camouflagekleuren en met geblindeerde ruiten – aan de kant werd gezet voor een verkeerscontrole, en daarbij onheus werd behandeld. “Mijn auto is in orde, de papieren zijn in orde. Geen ­enkel probleem. En toch is dat niet voldoende voor hen (de politie, nvdr.). Is het dan mijn huidskleur die niet in orde is?” schreef hij. De woordvoerder van de politiezone ontkent dat de agenten zich schuldig maakten aan racisme. “Hij werd aan de kant gezet omdat hij nog openstaande boetes achter zijn naam had staan.” (thv)



« Laatst bewerkt op: mei 05, 2018, 11:59:00 am door svennay »

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: [95] BONGONDA Theo
« Reactie #44 Gepost op: mei 05, 2018, 12:26:15 pm »
Profvoetballer beschuldigt politie van racisme (maar vergat eigenlijk boetes te betalen)
5 mei 2018 uit Het Nieuwsblad

Zulte Waregem-speler Theo Bongonda (22) is donderdag aan de kant gezet door de politie van Deinze-Zulte. De voetballer beschuldigde de agenten op sociale media van racisme. Donderdag tweette hij hoe hij met zijn Volks­wagen Golf GTI – in camouflagekleuren en met geblindeerde ruiten – aan de kant werd gezet voor een verkeerscontrole, en daarbij onheus werd behandeld. “Mijn auto is in orde, de papieren zijn in orde. Geen ­enkel probleem. En toch is dat niet voldoende voor hen (de politie, nvdr.). Is het dan mijn huidskleur die niet in orde is?” schreef hij. De woordvoerder van de politiezone ontkent dat de agenten zich schuldig maakten aan racisme. “Hij werd aan de kant gezet omdat hij nog openstaande boetes achter zijn naam had staan.” (thv)
Belachelijk, dat misbruik van de term racisme.
Of het nu Bongonda is of een ander, maakt geen verschil voor mij.
Wie de term racisme te pas en te onpas misbruikt zonder enige aanleiding, is evengoed zelf een racist in de omgekeerde richting.

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: [95] BONGONDA Theo
« Reactie #45 Gepost op: mei 21, 2018, 02:08:53 pm »
Wanneer moet Essevee eigenlijk de optie tot aankoop lichten?

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [95] BONGONDA Theo
« Reactie #46 Gepost op: mei 21, 2018, 02:40:24 pm »
Wanneer moet Essevee eigenlijk de optie tot aankoop lichten?
Doorgaans is dat tegen 31 mei maar geen idee of dat ook nu zo was...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [10] BONGONDA Theo
« Reactie #47 Gepost op: augustus 04, 2018, 01:30:46 pm »
WIJZIGING RUGNUMMER 👕⎪Théo Bongonda speelt vanaf de eerstvolgende wedstrijd met het nummer 1️⃣0️⃣.

Bron: https://twitter.com/ESSEVEELIVE/status/1025390776434544642

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [10] BONGONDA Theo
« Reactie #48 Gepost op: augustus 04, 2018, 02:30:26 pm »
Via Ludwig V. uit Het Nieuwsblad
04 augustus 2018

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [95] BONGONDA Theo
« Reactie #49 Gepost op: oktober 01, 2018, 05:29:40 pm »
Via Ludwig V. uit Het Laatste Nieuws
01 oktober 2018

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [95] BONGONDA Theo
« Reactie #50 Gepost op: oktober 01, 2018, 08:24:36 pm »
Ocharme, hij is zijn nummerke kwijt. Die gaat daar nachten van wakker liggen wss. :p

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [95] BONGONDA Theo
« Reactie #51 Gepost op: oktober 01, 2018, 08:59:46 pm »
Ocharme, hij is zijn nummerke kwijt. Die gaat daar nachten van wakker liggen wss. :p
kan belachelijk klinken
maar bijgeloof, ego,... kan geraakf worden ook

vergeet niet dat Theo er is dankzij tonny...

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [95] BONGONDA Theo
« Reactie #52 Gepost op: oktober 01, 2018, 09:09:49 pm »
Of dit veel gaat helpen bij die jongen betwijfel ik...

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: [95] BONGONDA Theo
« Reactie #53 Gepost op: oktober 01, 2018, 09:39:51 pm »
Of dit veel gaat helpen bij die jongen betwijfel ik...
dit kan helpen
maar dat kan ook omgekeerd werken
daarvoor zal dury Theo wel genoeg kennen
om te weten wat hij doet om wat te bereiken...

mss komen er nog straffen voor bepaalde spelers?


voor de lol en een andere sfeer te creeeren...
Buffel die geen blauw meer mag dragen bvb?

Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [95] BONGONDA Theo
« Reactie #54 Gepost op: oktober 02, 2018, 08:49:35 am »
Of hij hiermee wordt wakker geschud, hangt af van de persoonlijkheid van die jongen. Sommige spelers bulken van de grinta, andere dan weer niet ...

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: [95] BONGONDA Theo
« Reactie #55 Gepost op: oktober 31, 2018, 01:02:06 pm »
Via LVM uit Het Laatste Nieuws
31 oktober 2018

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: [10] BONGONDA Theo
« Reactie #56 Gepost op: maart 05, 2019, 11:40:27 am »
Gisteren in Extra Time een bloemlezing over Bongonda:

Extra Time-analisten: "Bongonda past in het profiel van Anderlecht"
Wesley Sonck: "Ik zie die jongen graag bezig."

Theo Bongonda speelde zondag een prima partij tegen AA Gent. De 23-jarige winger van Zulte Waregem loopt al een tijdje in de kijker bij een aantal clubs uit binnen- en buitenland. Ook Wesley Sonck is een fan van hem.

Theo Bongonda stamt uit de Belgische jeugdacademie van voormalig Beveren-trainer Jean-Marc Guillou.

Vijf jaar geleden debuteerde hij met Zulte Waregem op het hoogste niveau, anderhalf jaar later verkaste hij naar de Spaanse competitie.

Na een omzwerving bij Trabzonspor in Turkije haalt Bongonda in Waregem nu stilaan opnieuw zijn beste niveau.

"Ik geniet ervan om deze jongen bezig te zien. Een linksvoetige heeft sowieso altijd iets speciaals en zijn efficiëntie is de hoogte ingegaan", zwaaide Wesley Sonck met lof in Extra Time.
 
"Ik zie Bongonda graag spelen. Een aantal weken geleden waren we hier bezig  over spelers die in het Anderlecht-profiel passen. Hij is er daar eentje van."

FIlip Joos: "Je moet altijd hopen dat Bongonda voor het evenwicht in de competitie bij Zulte Waregem blijft, maar als hij weggaat, is het wel te hopen dat een van de Belgische topclubs hem neemt en dat hij niet verdwijnt naar...

Jan Mulder: "...naar Düsseldorf. Ik ga vanavond Schalke 04 nog bellen. Tja!"

Peter Vandenbempt: "Bongonda heeft een wedstrijd of 80 voor Celta de Vigo gespeeld. En ook echt meegedaan, dus daar zit wel iets in natuurlijk."

Bron: https://sporza.be/nl/2019/03/05/lof-voor-bongonda/

Laat ze de prijs van Bongonda maar opdrijven !


SV TILL I DIE

Online varadero

  • Leden
  • Berichten: 2.279
Re: [10] BONGONDA Theo
« Reactie #57 Gepost op: maart 13, 2019, 09:40:29 am »
Liefst naar het buitenland. Flink cashen gewoon. Indien verkoop naar Belgische ploeg, zal er heel waarschijnlijk een speler (is meestal dan een tweederangsspeler/speler op overschot)  in  ruil betrokken worden.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: [10] BONGONDA Theo
« Reactie #58 Gepost op: maart 19, 2019, 08:23:18 pm »
Soms zijn die journalisten toch echt gasten die zichzelf heel hoog inschatten, tuurlijk is Trossard hier groter dan Bongonda(speelt bij Genk en Genk is een betere ploeg dan wij,Trossard staat er niet alleen voor,Bongonda moet hier vaak alleen de boel forceren) maar langs den andere kant, Bongonda speelde reeds 60 wedstrijden in de Spaanse eersteklasse, Trossard....nog niks.Of krijgt hij opdracht om de prijs te drukken via topclubs ?  Bongonda moet hier niet weggaan voor een miljoen of 3 .https://sporza.be/nl/2019/03/19/boudeweel-ploeg-van-het-seizoen/

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: [10] BONGONDA Theo
« Reactie #59 Gepost op: maart 20, 2019, 08:23:58 am »
Soms zijn die journalisten toch echt gasten die zichzelf heel hoog inschatten, tuurlijk is Trossard hier groter dan Bongonda(speelt bij Genk en Genk is een betere ploeg dan wij,Trossard staat er niet alleen voor,Bongonda moet hier vaak alleen de boel forceren) maar langs den andere kant, Bongonda speelde reeds 60 wedstrijden in de Spaanse eersteklasse, Trossard....nog niks.Of krijgt hij opdracht om de prijs te drukken via topclubs ?  Bongonda moet hier niet weggaan voor een miljoen of 3 .https://sporza.be/nl/2019/03/19/boudeweel-ploeg-van-het-seizoen/

Jaja, en wij moeten onze transfers (prijzen, voorwaarden...) aanpassen aan dat radiopresentatorke? phaha!