Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 440769 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1500 Gepost op: juni 07, 2012, 03:57:53 pm »
door die chalatan zit er nog geld in de club en komt er nog geld bij in de clubkas.....


Die charlatan heeft er al meer buitengegooid dan binnengebracht. Die Charlatan heeft gewoon geprofiteerd van een moment waar onze voorzitter wat professionele problemen had met investeringen in Spanje en die Charlatan mag voor mijn part even snel weer vertrekken als hij gekomen is. De Enfinity bubble is ondertussen doorprikt, U-Card was een doodgeboren kind en Zulte Waregem heeft hij een jaar lang geleid als de eerste de beste amateur. Goeie zakenman, mijn gat. Gewoon een juppietje dat enorm veel geluk heeft gehad dat hij een goed toogidee gekregen heeft en op een ingenieuze manier staatssubsidies met hopen heeft binnengetrokken.

ik geef je 100% gelijk maar ik vind het ook jammer dat mannaert en naessens zijn kandidatuur dan ook blindelings hebben aanvaard


Over Mannaert gesproken, daar heb ik ook weer een grappig gerucht van opgevangen.
Zou blijkbaar van zinnens zijn op Kortrijk op te kopen. Heeft blijkbaar ook geen goed woord meer over voor ons. Alles wat hij hier opbouwde is in 1 jaar tijd kapot, ZOU hij gezegd hebben.

Nuja, een mens wordt maar gelukkig zeker door zo'n sappige geruchten

http://kortrijkscheefbekeken.posterous.com/bart-verhaeghe-wil-kv-kortrijk-opkopen

 ;)

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1501 Gepost op: juni 07, 2012, 04:04:12 pm »
door die chalatan zit er nog geld in de club en komt er nog geld bij in de clubkas.....


Die charlatan heeft er al meer buitengegooid dan binnengebracht. Die Charlatan heeft gewoon geprofiteerd van een moment waar onze voorzitter wat professionele problemen had met investeringen in Spanje en die Charlatan mag voor mijn part even snel weer vertrekken als hij gekomen is. De Enfinity bubble is ondertussen doorprikt, U-Card was een doodgeboren kind en Zulte Waregem heeft hij een jaar lang geleid als de eerste de beste amateur. Goeie zakenman, mijn gat. Gewoon een juppietje dat enorm veel geluk heeft gehad dat hij een goed toogidee gekregen heeft en op een ingenieuze manier staatssubsidies met hopen heeft binnengetrokken.

ik geef je 100% gelijk maar ik vind het ook jammer dat mannaert en naessens zijn kandidatuur dan ook blindelings hebben aanvaard


Over Mannaert gesproken, daar heb ik ook weer een grappig gerucht van opgevangen.
Zou blijkbaar van zinnens zijn op Kortrijk op te kopen. Heeft blijkbaar ook geen goed woord meer over voor ons. Alles wat hij hier opbouwde is in 1 jaar tijd kapot, ZOU hij gezegd hebben.

Nuja, een mens wordt maar gelukkig zeker door zo'n sappige geruchten

http://kortrijkscheefbekeken.posterous.com/bart-verhaeghe-wil-kv-kortrijk-opkopen

 ;)

Ahzo.
Wat voor site is me dat :P

Blijkbaar weer mensen die dat al serieus pakken

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1502 Gepost op: juni 07, 2012, 04:43:32 pm »
Het is een topic over Francky Dury maar aangezien iedereen daar zijn voeten aan vaagt... Moest dit seizoen + de nieuwe spelers heel goed meegevallen zijn was PDC jullie nieuwe held, het viel tegen dus nu is hij de grootste crimineel uit Waregem als ik dit allemaal lees

Offline chris

  • Leden
  • Berichten: 225
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1503 Gepost op: juni 07, 2012, 05:31:03 pm »
Als we over x aantal jaar Trajkovski kunnen verkopen voor grof geld,zal het geinvesteerde bedrag in 1 keer goed gemaakt zijn.Laat PDC leren uit zijn fouten.Iedereen maakte al wel eens een blunder.

Offline canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1504 Gepost op: juni 07, 2012, 08:33:20 pm »
Als we over x aantal jaar Trajkovski kunnen verkopen voor grof geld,zal het geinvesteerde bedrag in 1 keer goed gemaakt zijn.Laat PDC leren uit zijn fouten.Iedereen maakte al wel eens een blunder.

dan was dit jaar wel een serieuze blunder.  Als ze Trajkovski niet kunnen verkopen voor grof geld is svzw veel geld kwijt

Freve

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1505 Gepost op: juni 07, 2012, 11:00:57 pm »
toont mooie dingen
tis weer ma die supporters van ons die er ni veel in zien

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1506 Gepost op: juni 08, 2012, 04:35:58 pm »
Mooie dingen, andere spelers brachten niet minder dan hem hoor? maar goed nog 1 jaarke houden als hij dan door de mand valt, zal men niet veel meer moeten dromen.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1507 Gepost op: juni 08, 2012, 05:33:27 pm »
Ik heb hier zo het gevoel dat er mensen zijn die zitten te wachten dat hij door de mand valt
(waarmee ik niemand wil viseren of tegen de borst stoten, elk zijn mening).

ALS hij mag blijven dan zal het niet alleen zijn omdat Lemic, Kalezic, Hans er iets in zagen,
maar ook omdat Dury er iets in ziet.  Als het Dury niet zou aanstaan dan zou hij mogen opkrassen.

Offline simenvdb

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 129
  • Essevee!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1508 Gepost op: juni 12, 2012, 10:54:16 am »
Hans Gilhaus is niet langer in dienst bij Zulte Waregem. De 48-jarige Nederlander trad vorige zomer bij Essevee in dienst als technisch manager. Gilhaus stond daarvoor aan het hoofd van de internationale scoutingscel van Chelsea. Hij paste echter niet meer in het organigram van de West-Vlaamse club.

Zulte Waregem haalde in de loop van het vorige seizoen Francky Dury terug in huis. Dury neemt ook de functie van technisch directeur waar. Het is nog niet bekend welke wegen Gilhaus nu zal bewandelen.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=53894

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1509 Gepost op: juni 12, 2012, 11:50:50 am »
Hans Gilhaus is niet langer in dienst bij Zulte Waregem. De 48-jarige Nederlander trad vorige zomer bij Essevee in dienst als technisch manager. Gilhaus stond daarvoor aan het hoofd van de internationale scoutingscel van Chelsea. Hij paste echter niet meer in het organigram van de West-Vlaamse club.

Zulte Waregem haalde in de loop van het vorige seizoen Francky Dury terug in huis. Dury neemt ook de functie van technisch directeur waar. Het is nog niet bekend welke wegen Gilhaus nu zal bewandelen.
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=53894

Op sport.be staat het er ook pas op sinds vandaag.
Mss is nu alles pas officieel.

Die is toch al een tijd geleden afgevoerd ?  Waar komen die charels weer mee af ??

Boer Boerie

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1510 Gepost op: juni 12, 2012, 01:14:49 pm »
Dury Technisch directeur....

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1511 Gepost op: juni 12, 2012, 08:45:27 pm »
Dury Technisch directeur....
Zie hem dit jaar liefst als trainer.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.238
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1512 Gepost op: juni 12, 2012, 08:54:00 pm »
Dury Technisch directeur....
Zie hem dit jaar liefst als trainer.

Wordt naast trainer ook technisch directeur...

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1513 Gepost op: juni 12, 2012, 10:28:12 pm »
En voor alle (sorry voor de uitdrukking) zeikerds:
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/EK/120612_jelavic_over_ZW

"Tja, het was een rotseizoen, maar het is ondertussen wel al lang geleden", zegt Jelavic (26) in Het Nieuwsblad.''

"Ik weet zelf niet wat de oorzaak was waarom het niet lukte. Heimwee? Dat kan. Zulte Waregem was mijn eerste club weg van huis. Aan de trainer lag het alvast zeker niet. Francky Dury was een goeie coach voor mij. Dat is voetbal, zeker?"

En dat is een citaat van Jelavic zelf en niet de mening van ??n of ander flutjournalistje
One Essevee!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1514 Gepost op: juni 12, 2012, 10:45:53 pm »
En voor alle (sorry voor de uitdrukking) zeikerds:
http://sporza.be/cm/sporza/voetbal/EK/120612_jelavic_over_ZW

"Tja, het was een rotseizoen, maar het is ondertussen wel al lang geleden", zegt Jelavic (26) in Het Nieuwsblad.''

"Ik weet zelf niet wat de oorzaak was waarom het niet lukte. Heimwee? Dat kan. Zulte Waregem was mijn eerste club weg van huis. Aan de trainer lag het alvast zeker niet. Francky Dury was een goeie coach voor mij. Dat is voetbal, zeker?"

En dat is een citaat van Jelavic zelf en niet de mening van ??n of ander flutjournalistje

Ik herinner mij uiteindelijk ook dat Dury hem vele kansen gaf en echt met hem bezig was. Daarom ook goed dat dit hier nog eens in een artikel verschijnt.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1515 Gepost op: juni 12, 2012, 11:30:17 pm »
Ik herinner me nog goed dat Dury echt wild van hem was. Ze waren gaan eigenlijk een andere speler gaan scouten tot Jelavic hem opviel. ? 500 000 was (toen) nog een hoop geld, maar de Francky leek zeker van zijn stuk en verwachtte heel veel van hem. Ik zat op Gran Canaria aan de radio gekluisterd toen hij zijn allereerste scoorde thuis tegen Standard. En wat gezegd van zijn twee prachtige kopbaldoelpunten in het laatste kwartier op Anderlecht? Je kon zien dat die kerel meer in zijn mars had dan er uit kwam. Nuja, bij ons is hij niet ontbolsterd. Ik ben eens benieuwd naar die andere Kroaat, Lendric. Laat ons hopen dat die hier ontploft en het nog eens laat daveren in de X zoals tegen Brugge en Kortrijk.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1516 Gepost op: december 31, 2012, 07:17:46 pm »
Dury kort bij contractverlenging

Volgens Het Laatste Nieuws staat Francky Dury kort bij een contractverlenging bij Zulte Waregem. Na Nieuwjaar zal er verder gepraat worden tussen beide partijen.

Sinds de terugkeer van Dury naar Essevee is er niets anders als positief nieuws te melden. Vorig seizoen haalde hij de West-Vlamingen nog in recordtempo weg uit de onderste regionen en dit seizoen eindigde hij de eerste seizoenshelft onverwacht op een tweede plaats. Voor topploegen Club Brugge, Genk en Standard.

Volgens de krant kan Dury een contract voor vier extra seizoenen tekenen. Eerder had hij al een gesprek met afgevaardigd bestuurder Patrick Decuyper dat positief uitdraaide.


Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1517 Gepost op: mei 13, 2013, 02:26:20 pm »
Dury tot trainer van het jaar verkozen vandaag ! Wie anders ! De rest in ons klein belziekske komt nog aan 's mans knoessels niet !!! SANTO SUBITO !!
Landslide victory !!

13 april 1951

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1518 Gepost op: mei 13, 2013, 02:39:01 pm »
PROFICIAT! 8)

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1519 Gepost op: mei 13, 2013, 02:43:30 pm »
Met 687 punten voorsprong op de nr 2 P.Maes.... proficiat a.d. coach en SV