Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196804 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re:Extra time
« Reactie #420 Gepost op: maart 09, 2011, 10:15:22 am »
tuurlijk kan Glenne dat goed... is gekweekt in Waregem

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re:Extra time
« Reactie #421 Gepost op: maart 09, 2011, 07:47:00 pm »
tuurlijk kan Glenne dat goed... is gekweekt in Waregem

Der heeft mij gisteren een Klup-supporterke UITDRUKKELIJK gezegd, dat all??n zij "Glenne" mogen zeggen en wij "Meneer Verbauwhede".
-SVZW Forever-

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re:Extra time
« Reactie #422 Gepost op: maart 09, 2011, 08:10:29 pm »
tuurlijk kan Glenne dat goed... is gekweekt in Waregem

Der heeft mij gisteren een Klup-supporterke UITDRUKKELIJK gezegd, dat all??n zij "Glenne" mogen zeggen en wij "Meneer Verbauwhede".

Zij mogen Glenne zeggen omdat zowat 98% van de supporters van Kluuptje niet in staat is om "Verbauwhede" te schrijven, uit te spreken of te spellen. Daarom en enkel daarom mogen zij Glenne zeggen.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re:Extra time
« Reactie #423 Gepost op: maart 09, 2011, 09:03:24 pm »
tuurlijk kan Glenne dat goed... is gekweekt in Waregem

Der heeft mij gisteren een Klup-supporterke UITDRUKKELIJK gezegd, dat all??n zij "Glenne" mogen zeggen en wij "Meneer Verbauwhede".

Zij mogen Glenne zeggen omdat zowat 98% van de supporters van Kluuptje niet in staat is om "Verbauwhede" te schrijven, uit te spreken of te spellen. Daarom en enkel daarom mogen zij Glenne zeggen.
;D ;D ;D
-SVZW Forever-

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re:Extra time
« Reactie #424 Gepost op: maart 18, 2011, 06:34:02 pm »

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re:Extra time
« Reactie #425 Gepost op: april 18, 2011, 10:46:19 pm »
In plaats van de vermeende elleboogstoot van Habib te beklemtonen in zijn kijk van de week, had hij beter eens de smerige overtredingen op doelpuntenmaker Naessens getoond...

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re:Extra time
« Reactie #426 Gepost op: april 19, 2011, 09:27:10 am »
In plaats van de vermeende elleboogstoot van Habib te beklemtonen in zijn kijk van de week, had hij beter eens de smerige overtredingen op doelpuntenmaker Naessens getoond...

Voor het eerst in lang heb ik nog eens gekeken, iets dat ik beter niet gedaan had. Wat een triestig programma: Raes is echt triestig  :-[ en boskamp en joos zijn al niet veel beter

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re:Extra time
« Reactie #427 Gepost op: april 19, 2011, 09:32:41 am »
Voor Joos geldt: wie bij den hond slaapt, vangt zijn vlooien (die van Raes in dit geval).
M.a.w. Joos was goed begonnen, maar het is serieus aan het verslappen...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re:Extra time
« Reactie #428 Gepost op: april 19, 2011, 09:57:06 am »
wa ne kaartersclub.
boskamp de olijke gepensioneerde, een steekspel tss die standar-supporter-hln-reporter en de gba presentator. joos zakte mee ten onder, maar hij wijst er wel iedere week op dat POII een dooi mus is.


uit het fragment van ons doelpunt moeten de juist lessen worden getrokken: het moet maar eens gedaan zijn met de fairplay-overgevoeligheid van sommige van ons spelers. Heeft men ook maar ??n kortrikzaan gezien die wat inzat met hun smerige tackles en ellebogen?

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re:Extra time
« Reactie #429 Gepost op: april 25, 2011, 11:18:07 pm »
wie komt er van Essevee nog in de Espinoza? De meeste ploegen hebben 3 afgevaardigden.

Dikke Dewiite zat trouwens goed te zweten toen hem gevraagd werd of Dury naar Kluup Bruhhe zou verkassen. Nu nog Europees voetbal mislopen dankzij z'n eigen play-offs en hij krijgt een lekker koekje van eigen deeg :)

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:Extra time
« Reactie #430 Gepost op: april 26, 2011, 01:04:41 am »
Wat zou er heerlijker zijn dan Europees af te pakken van Dury of Mannaert?  ::)

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re:Extra time
« Reactie #431 Gepost op: april 26, 2011, 06:42:11 pm »
Beeld jullie in:
we winnen PO2 en mogen daarna strijden voor het laatste europees ticket tegen de buffalo's.
Als we die dan nog eens winnen... Er zou er daar eentje (en waarschijnlijk meer dan eentje) groen lachen.
Is waarschijnlijk een scenario die niet zal uitkomen, maar je weet maar nooit...

Boer Boerie

  • Gast
Re:Extra time
« Reactie #432 Gepost op: april 27, 2011, 10:19:46 am »
Ni aan denken,
match per match
maar het idee bevalt me wel :)

Offline svzw25

  • Leden
  • Berichten: 326
Re:Extra time
« Reactie #433 Gepost op: april 27, 2011, 06:38:58 pm »
Beeld jullie in:
we winnen PO2 en mogen daarna strijden voor het laatste europees ticket tegen de buffalo's.
Als we die dan nog eens winnen... Er zou er daar eentje (en waarschijnlijk meer dan eentje) groen lachen.
Is waarschijnlijk een scenario die niet zal uitkomen, maar je weet maar nooit...

Hoe zit het systeem van PO II nu weer in elkaar? De 2 winnaars van beide poules spelen 2 keer tegen elkaar, en wie wint speelt toch europees? Of niet?
 :-\

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re:Extra time
« Reactie #434 Gepost op: april 27, 2011, 06:40:10 pm »
Beeld jullie in:
we winnen PO2 en mogen daarna strijden voor het laatste europees ticket tegen de buffalo's.
Als we die dan nog eens winnen... Er zou er daar eentje (en waarschijnlijk meer dan eentje) groen lachen.
Is waarschijnlijk een scenario die niet zal uitkomen, maar je weet maar nooit...

Hoe zit het systeem van PO II nu weer in elkaar? De 2 winnaars van beide poules spelen 2 keer tegen elkaar, en wie wint speelt toch europees? Of niet?
 :-\

Nee nee, dan nog eens tegen de 4e (of de 5e afhankelijk van Standard in de competitie & beker)

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re:Extra time
« Reactie #435 Gepost op: april 27, 2011, 08:39:45 pm »
wat de play offs heel af zou maken is dat standard kampioen wordt ( die maar op de laatste speeldag eigenlik bij de laatste 6 zijn geeindigd) en dat een ploeg uit poII europees haalt tenkoste van een aa gent of klup brugge  :P

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re:Extra time
« Reactie #436 Gepost op: april 27, 2011, 09:59:36 pm »
Voor mij mag het zoiets zijn a la:

1. Standard
2. Genk
3. Brugge
4. Anderlecht
5. Gent

en dan inderdaad een POII ploeg die europees haalt ten koste van Gent of Anderlecht. Dan lach ik me te pletter. :D

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re:Extra time
« Reactie #437 Gepost op: april 28, 2011, 09:03:54 am »
wat de play offs heel af zou maken is dat standard kampioen wordt ( die maar op de laatste speeldag eigenlik bij de laatste 6 zijn geeindigd) en dat een ploeg uit poII europees haalt tenkoste van een aa gent of klup brugge  :P
Volledig mee akkoord. Standard, dat als enige 'topclub' tegen de PO's was, zou de titel mogen krijgen. Al ben ik ABSOLUUT geen fan van Standard (integendeel). Maar als ze VanHolsbeek en zijn clubje dikke sigaren een hak kunnen zetten: doen!
Anderlecht 4e en verliezen tegen ons voor UEFA-ticket. Klinkt goed!

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re:Extra time
« Reactie #438 Gepost op: april 28, 2011, 06:36:27 pm »
Ik pak het liever af van Ivan De Dikke, Louchewagie en Dury :)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re:Extra time
« Reactie #439 Gepost op: april 28, 2011, 07:16:06 pm »
Ben ik echt de enige die Dury de titel gunt ? Want dit jaar natuurlijk niet meer het geval zal zijn.