Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196810 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Extra time
« Reactie #500 Gepost op: augustus 09, 2011, 02:58:15 pm »
welke opmerking? Heb programma 'niet gezien'...

"Roelandts kan het, Roelandts kan het, Roelandts, Roelandts, Roelandts kan het!"  ;)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Extra time
« Reactie #501 Gepost op: augustus 09, 2011, 10:45:30 pm »
Joos met zijn opmerking opnieuw :P
En Raes met zijn debiele tussenkomsten. In mijn ogen helpt hij het programma volledig om zeep. En toch blijf ik elke week kijken  ::)

Ja, dat is gewoon omdat Bossie erin zit. Zonder hem kijkt geen mens meer naar dat programma.
Dat is inderdaad ongeveer de hoofdreden waarom ik kijk. Z'n opmerkingen zijn soms de max, gisteren Raes weer flink gepakt  :D

Frank Raes kan er echt niets van..

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Extra time
« Reactie #502 Gepost op: augustus 10, 2011, 09:51:23 am »
Misschien ligt het aan mij, maar als Bossie zijn bek opentrekt, zap ik weg. Ik versta hem toch niet en vind zijn analyses helemaal niet to-the-point. Elk zijn goesting zekers??
 
Nu ja, meestal heeft Raes al wat gezegd en dan zap ik ook al weg. Conclusie: ik kijk al lang niet meer. Enkel op sporza.be kijk ik  naar de 'kijk van Joos'.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Extra time
« Reactie #503 Gepost op: augustus 10, 2011, 10:58:30 am »
Misschien ligt het aan mij, maar als Bossie zijn bek opentrekt, zap ik weg. Ik versta hem toch niet en vind zijn analyses helemaal niet to-the-point. Elk zijn goesting zekers??
 
Nu ja, meestal heeft Raes al wat gezegd en dan zap ik ook al weg. Conclusie: ik kijk al lang niet meer. Enkel op sporza.be kijk ik  naar de 'kijk van Joos'.

Ik kijk enkel nog naar Extra Time als iemand van Zulte Waregem te gast is. Ik kijk dus ook al lang niet meer.. Ook enkel nog Joos zijn kijk.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #504 Gepost op: augustus 10, 2011, 11:39:48 am »
Misschien ligt het aan mij, maar als Bossie zijn bek opentrekt, zap ik weg. Ik versta hem toch niet en vind zijn analyses helemaal niet to-the-point. Elk zijn goesting zekers??
 
Nu ja, meestal heeft Raes al wat gezegd en dan zap ik ook al weg. Conclusie: ik kijk al lang niet meer. Enkel op sporza.be kijk ik  naar de 'kijk van Joos'.

Ik kijk enkel nog naar Extra Time als iemand van Zulte Waregem te gast is. Ik kijk dus ook al lang niet meer.. Ook enkel nog Joos zijn kijk.
Vorig seizoen was niemand te gast van Zulte Waregem. Ik hoop dit seizoen van wel..
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Extra time
« Reactie #505 Gepost op: augustus 10, 2011, 06:34:26 pm »
misschien als we eens 5 wedstrijden op rij winnen ... (maw voor joos die kickt op de hypes van het moment) en dan nog  ...

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Extra time
« Reactie #506 Gepost op: augustus 10, 2011, 06:36:33 pm »
misschien als we eens 5 wedstrijden op rij winnen ... (maw voor joos die kickt op de hypes van het moment) en dan nog  ...

En dan nog, als er eens iemand mag gaan zitten van de kleinere ploegen dan ist nog om over de grote te spreken, zie naar brepoels maandag... Triestig programma dadde!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Extra time
« Reactie #507 Gepost op: augustus 10, 2011, 06:43:50 pm »
Ik verwacht daar toch wel eens Kalezic of De fauw te gaan zien zitten zenne...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Extra time
« Reactie #508 Gepost op: augustus 10, 2011, 08:05:55 pm »
Kweet niet of wij interessant genoeg zijn als kleine ploeg om daar te zitten.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Extra time
« Reactie #509 Gepost op: augustus 10, 2011, 08:25:47 pm »
Kweet niet of wij interessant genoeg zijn als kleine ploeg om daar te zitten.

Zijt ma gerust dat als we nog eens winnen van anderlecht/bruhhe, dat er iemand van ons zal zitten...


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Extra time
« Reactie #510 Gepost op: augustus 10, 2011, 11:00:03 pm »
op 22 augustus zou er dan iemand van onze ploeg in de studio zitten  :)

Offline Sharky

  • Leden
  • Berichten: 457
Re: Extra time
« Reactie #511 Gepost op: augustus 11, 2011, 03:14:01 pm »
op 22 augustus zou er dan iemand van onze ploeg in de studio zitten  :)
Kan al een weekje vroeger ook hoor!  Maandag iemand van SVZW in Extra Time! :D

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Extra time
« Reactie #512 Gepost op: augustus 11, 2011, 04:26:24 pm »
Hoe weten jullie dat toch?  ::)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #513 Gepost op: augustus 15, 2011, 02:56:18 pm »
In de derde aflevering van het seizoen is Kevin De Bruyne onze centrale gast. Met de talentvolle middenvelder van Racing Genk hebben we het over zijn blessure, het vertrek van Frank Vercauteren, de ambities van Racing Gek en zijn eigen ambities. Gert Verheyen en Gunther Schepens gaan dieper in op de voetbalactualiteit en hebben het ook over de transfer van Stefen Defour naar FC Porto. Sammy Neyrinck trok gisteravond naar Lokeren ? Anderlecht.

Misschien zal het nu een beetje gaan over Genk - Essevee?
SV TILL I DIE

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Extra time
« Reactie #514 Gepost op: augustus 16, 2011, 12:58:43 pm »
In de derde aflevering van het seizoen is Kevin De Bruyne onze centrale gast. Met de talentvolle middenvelder van Racing Genk hebben we het over zijn blessure, het vertrek van Frank Vercauteren, de ambities van Racing Gek en zijn eigen ambities. Gert Verheyen en Gunther Schepens gaan dieper in op de voetbalactualiteit en hebben het ook over de transfer van Stefen Defour naar FC Porto. Sammy Neyrinck trok gisteravond naar Lokeren ? Anderlecht.

Misschien zal het nu een beetje gaan over Genk - Essevee?

ijdele hoop:p

Boer Boerie

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #515 Gepost op: augustus 16, 2011, 02:55:12 pm »
Nada idd
na puntenwinst tegen Club zalt wel veranderen ;)
Nu staan al de oogskes nog gericht op Genk (Vercauteren-DeBruyne), Standard (leegloop),...
Tzal ze daar wel opvallen na een paar goede prestaties dat er plots ne Zulte Waregem in de top 6 staat ;)
of zou da ook ijdele hoop zijn :)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Extra time
« Reactie #516 Gepost op: augustus 16, 2011, 03:05:51 pm »
Voor mij mag het qua 'publiciteit' wel rustig blijven tot NA de transferperiode. Kwestie van de goeie ploeg die we nu hebben op z'n minst nog tot aan de winter bijeen te houden.  Dus: niet teveel 'exposure' in kranten en TV aub.
Daarbij: Genk, Gent, Kluup, Standard en Anderslecht zijn nu eenmaal de grotere clubs in Belgie (qua palmares en qua nekke). Binnen 3 jaar horen wij daar ook bij, maar tot dan zullen we het met minder pub moeten doen, denk ik.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Extra time
« Reactie #517 Gepost op: augustus 17, 2011, 08:42:38 am »
Geen enkele keer Essevee vernoemd in Extra time, ook al zat Kevin Debruyne in de studio, en was er een item gewijd aan een Genk-speler. Kost meer moeite om Essevee dood te zwijgen dan te vermelden. Faut le faire...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Extra time
« Reactie #518 Gepost op: augustus 17, 2011, 12:17:32 pm »
ik kijk daar al lang niet meer naar. altijd de grote ploegen. en als ze punten verliezen is het nooit omdat de tegenstander goed was. om in beeld te kopen moet je best enkele franstaligen in je ploeg hebben...zij worden zeker uitgenodigd door de RTBF (in het verleden al Chevalier, Habibou, Berrier...)

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Extra time
« Reactie #519 Gepost op: augustus 17, 2011, 06:13:19 pm »
ik kijk daar al lang niet meer naar. altijd de grote ploegen. en als ze punten verliezen is het nooit omdat de tegenstander goed was. om in beeld te kopen moet je best enkele franstaligen in je ploeg hebben...zij worden zeker uitgenodigd door de RTBF (in het verleden al Chevalier, Habibou, Berrier...)

Bestaat dat nog ; studio 1 op RTBF...? toch niet meer de maandag allesinds.