Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196804 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Extra time
« Reactie #560 Gepost op: november 29, 2011, 06:22:50 pm »
PDC deed het al bij al goe...
Hij is mss nie gewoon om interviews te geven en snel te reageren op voorbereide vragen van bloedhond Joos, maar hij trok zich al bij al goe uit de slag.

Geef die vent ne keer tijd om zijn plannen te realiseren.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Extra time
« Reactie #561 Gepost op: november 29, 2011, 07:41:57 pm »
Decuyper heeft zich gisteren toch wel tamelijk belachelijk gemaakt en laten maken.
Vooral die lofode aan het adres van De fauw was pijnlijk. Joos en co zaten hem dan ook als het ware in zijn gezicht daarmee uit te lachen (terecht). Ook die uitleg over de veranda was pijnlijk.
Hoeveel kost dat ? "Weet ik niet"  :-[
Zie je dan nog wel de overkant van het veld? "Nee, eigenlijk niet"    :-[
Zulte Waregem kan alleen maar dromen van zo'n balbezit "Wij scoorden wel na 33 baltoetsen tegen Leuven" (we spreken hier over speeldag 2, h? Patrick !)
Over Kalezic: "Onze huidige hoofdtrainer" hmm...
"Hij blijft zeker nog enkele weken" (qua vertrouwen geven...)
Blijkbaar hebben ik en Decuyper een andere match gezien tegen Anderlecht, want PDC sprak over TOPvoetbal van Zulte waregem...


Op bepaalde momenten was het inderdaad een beetje beschamend om PDC te horen.
Anderzijds waren ze er een beetje op uit na het wankele begin van PDC.

Ohja, h??l slecht was het niet, het kon enkel veel beter.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Extra time
« Reactie #562 Gepost op: november 29, 2011, 10:28:38 pm »
Wat me van het gesprek vooral is bijgebleven:
Ik vertrouw hem nog steeds niet, maar hij toonde toch wel duidelijk dat hij van Zulte Waregem houdt. Hij sprak niet over Zulte Waregem als een bedrijf maar over Zulte Waregem als de club waar zijn hart ligt. En dat geloof ik w?l.
Maar hoewel ik geloof in zijn goede bedoelingen, heb ik nog steeds het gevoel dat hij Zulte Waregem deze zomer erg veel gekost heeft en heel wat foute keuzes gemaakt heeft. Ik hoop dat hij dit ook zelf beseft en dat hij zich minder met het sportieve zal bezighouden. Ten slot zou ik h??l graag weten hoe Zulte Waregem er nu en volgend jaar financieel voorstaat, want daar maak ik me toch ook zorgen over.
Ik vraag me overigens af wat er nu in Willy Naessens z'n hoofd zou omgaan..

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Extra time
« Reactie #563 Gepost op: november 29, 2011, 10:42:44 pm »
Blijkbaar hebben ik en Decuyper een andere match gezien tegen Anderlecht, want PDC sprak over TOPvoetbal van Zulte waregem...

Blijkbaar kan je gewoon niet luisteren, want PDC zei duidelijk dat het zeker geen topvoetbal was.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Extra time
« Reactie #564 Gepost op: november 30, 2011, 09:04:36 am »
Blijkbaar hebben ik en Decuyper een andere match gezien tegen Anderlecht, want PDC sprak over TOPvoetbal van Zulte waregem...

Blijkbaar kan je gewoon niet luisteren, want PDC zei duidelijk dat het zeker geen topvoetbal was.

Inderdaad, maar ja als je enkel openstaat voor het negatieve dan verdraai je waarschijnlijk wel af en toe iets.

Boer Boerie

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #565 Gepost op: november 30, 2011, 10:53:03 am »
Horen wa men wil horen
selectieve doofheid ;)

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Extra time
« Reactie #566 Gepost op: november 30, 2011, 05:12:04 pm »
Decuyper heeft zich gisteren toch wel tamelijk belachelijk gemaakt en laten maken.
Vooral die lofode aan het adres van De fauw was pijnlijk. Joos en co zaten hem dan ook als het ware in zijn gezicht daarmee uit te lachen (terecht). Ook die uitleg over de veranda was pijnlijk.
Hoeveel kost dat ? "Weet ik niet"  :-[
Zie je dan nog wel de overkant van het veld? "Nee, eigenlijk niet"    :-[
Zulte Waregem kan alleen maar dromen van zo'n balbezit "Wij scoorden wel na 33 baltoetsen tegen Leuven" (we spreken hier over speeldag 2, h? Patrick !)
Over Kalezic: "Onze huidige hoofdtrainer" hmm...
"Hij blijft zeker nog enkele weken" (qua vertrouwen geven...)
Blijkbaar hebben ik en Decuyper een andere match gezien tegen Anderlecht, want PDC sprak over TOPvoetbal van Zulte waregem...

1 ding vind ik jammer: De Fauw is inderdaad een steengoede rechtsback, maar Georges roept inderdaad liever Odoi en Ciman op (terwijl die bij RSCA en Standard zelfs de 11 niet halen). t Is maar hoe je het bekijkt...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #567 Gepost op: november 30, 2011, 05:26:50 pm »
Blijkbaar hebben ik en Decuyper een andere match gezien tegen Anderlecht, want PDC sprak over TOPvoetbal van Zulte waregem...

Blijkbaar kan je gewoon niet luisteren, want PDC zei duidelijk dat het zeker geen topvoetbal was.

Heb je live naar Extra Time gekeken ? Indien ja, dan zei PDC duidelijk iets in de aard van "we hebben Anderlecht schitterend vastgezet met TOPvoetbal van Zulte Waregem."
Als je naar de aparte filmpjes op Sporza kijkt, richt PDC zich tot Vandenbempt en zegt iets in de aard van "ik zeg niet dat we topvoetbal speelden".
PDC praat recht wat krom is.
BTW: C.Naessens, mijn oren zijn nog in perfecte staat.
« Laatst bewerkt op: november 30, 2011, 05:57:12 pm door balboa »

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Extra time
« Reactie #568 Gepost op: december 01, 2011, 12:31:07 am »
Blijkbaar hebben ik en Decuyper een andere match gezien tegen Anderlecht, want PDC sprak over TOPvoetbal van Zulte waregem...

Blijkbaar kan je gewoon niet luisteren, want PDC zei duidelijk dat het zeker geen topvoetbal was.

Heb je live naar Extra Time gekeken ? Indien ja, dan zei PDC duidelijk iets in de aard van "we hebben Anderlecht schitterend vastgezet met TOPvoetbal van Zulte Waregem."
Als je naar de aparte filmpjes op Sporza kijkt, richt PDC zich tot Vandenbempt en zegt iets in de aard van "ik zeg niet dat we topvoetbal speelden".
PDC praat recht wat krom is.
BTW: C.Naessens, mijn oren zijn nog in perfecte staat.

Ik heb +- live gekeken, en ik heb enkel dat laatste opgevangen. Hij zei dat de ploeg RSCA goed onder controle had, en dat was ook zo, verdiende te winnen, maar niet met super voetbal.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #569 Gepost op: februari 22, 2012, 11:01:57 am »
De "match van de maandag" was gisteren Standard-Waregem, 6-3...

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #570 Gepost op: februari 22, 2012, 11:44:18 am »
De "match van de maandag" was gisteren Standard-Waregem, 6-3...
Eergisteren*

Ja twas eens leuk om die oude bekenden nog eens te zien :p

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: Extra time
« Reactie #571 Gepost op: mei 22, 2012, 10:32:50 pm »
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Extra time
« Reactie #572 Gepost op: mei 23, 2012, 08:20:07 pm »
dat ie zere op pensioen gaat, pfff, zo zagen dat die vent kan.
Als ge hier in Belgie niet tegen kritiek kunt van ocharme 1 tv-programma, dan hebde
in het buitenland zeker niks te zoeken. (als ze hem daar al zouden willen)


Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Extra time
« Reactie #573 Gepost op: mei 23, 2012, 11:20:35 pm »
dat ie zere op pensioen gaat, pfff, zo zagen dat die vent kan.
Als ge hier in Belgie niet tegen kritiek kunt van ocharme 1 tv-programma, dan hebde
in het buitenland zeker niks te zoeken. (als ze hem daar al zouden willen)



Die 'oude zage' zegt anders alleen maar de waarheid over dat strontprogamma hoor!

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #574 Gepost op: mei 24, 2012, 05:47:18 pm »
dat ie zere op pensioen gaat, pfff, zo zagen dat die vent kan.
Als ge hier in Belgie niet tegen kritiek kunt van ocharme 1 tv-programma, dan hebde
in het buitenland zeker niks te zoeken. (als ze hem daar al zouden willen)



Die 'oude zage' zegt anders alleen maar de waarheid over dat strontprogamma hoor!

De waarheid? Er is geen enkel ander programma waar ze zo braaf zitten te knikken tegenover de gast als in Extra Time! Dat Jacobs dan nog durft te zeggen dat men daar te veel kritiek geeft !  ;D ;D ::)

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Extra time
« Reactie #575 Gepost op: mei 26, 2012, 08:47:16 pm »
dat ie zere op pensioen gaat, pfff, zo zagen dat die vent kan.
Als ge hier in Belgie niet tegen kritiek kunt van ocharme 1 tv-programma, dan hebde
in het buitenland zeker niks te zoeken. (als ze hem daar al zouden willen)



Die 'oude zage' zegt anders alleen maar de waarheid over dat strontprogamma hoor!

De waarheid? Er is geen enkel ander programma waar ze zo braaf zitten te knikken tegenover de gast als in Extra Time! Dat Jacobs dan nog durft te zeggen dat men daar te veel kritiek geeft !  ;D ;D ::)

? Enkel PVDB durft nog eens iets zeggen. Joos probeert soms wel maar trekt op nie veel.
Blijkbaar kijkt Jacobs niet te veel naar de Waalse tegenhanger..
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Online japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: Extra time
« Reactie #576 Gepost op: augustus 08, 2012, 12:36:16 am »
Weet er iemand vanaf wanneer er opnieuw extra time is ?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #577 Gepost op: augustus 08, 2012, 01:38:25 pm »
Weet er iemand vanaf wanneer er opnieuw extra time is ?

Dacht in de krant eens gelezen te hebben dat Extra Time er terug ging zijn vanaf 20 augustus.
Spijtig voor Essevee.  ;)

Online sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Extra time
« Reactie #578 Gepost op: augustus 08, 2012, 05:24:52 pm »
Weet er iemand vanaf wanneer er opnieuw extra time is ?

Dacht in de krant eens gelezen te hebben dat Extra Time er terug ging zijn vanaf 20 augustus.
Spijtig voor Essevee.  ;)

Is inderdaad vanaf nu maandag 20 augustus, nadat de Olympische Spelen gedaan zijn.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #579 Gepost op: augustus 09, 2012, 11:37:36 pm »
Weet er iemand vanaf wanneer er opnieuw extra time is ?

Dacht in de krant eens gelezen te hebben dat Extra Time er terug ging zijn vanaf 20 augustus.
Spijtig voor Essevee.  ;)


bah, kweet niet... als opener: essevee nog steeds alleen op kop met een 12/12 ::)