[/quote]
Aan zo'n reacties erger ik mij dus dood, h? !
"Hoe minder in de spotlights hoe beter" Ja, h?, laten we lekker bescheiden zijn en altijd mikken op plaats 14. Ah ja, want dan degradeer je niet ! Die typisch Belgische mentaliteit... Brrr...
Wat gaat dat nu aan de prestaties veranderen dat Dury in ET zou zitten ? Niets !
Supporters hebben dat graag dat hun club in de media is. Jij blijkbaar niet. Spijtig.
Ik ken mensen die zeggen "Weer niets over Essevee in Voetbalmagazine, h?".
Ikzelf was ook ontgoocheld toen ik vernam dat Jans en niet Dury in Extra Time zat.
Er bestaat een spreekwoord dat zegt 'Het ijzer smeden terwijl het heet is'.
Alles wat we nu kunnen meepakken, moet je meepakken terwijl het goed gaat.
Vandaag krijgen we minder dan een halve pagina in HLN ! Als leider ! (staan wel op het voorpagina, zal wel alleen in West-Vlaanderen het geval zijn...). RSCA en Club krijgen als gewoonlijk weer meer dan 2 pagina's... !
We moeten ambitie hebben, dames en heren, en niet altijd klein willen blijven !
[/quote]
''Hoe minder in de spotlights hoe beter'' betekend niet onmiddellijk een gebrek aan ambitie. Het zegt gewoon dat wanneer we nu als Essevee zijnde constant opgehemeld worden in de media we ook snel kunnen neervallen als het misschien ooit tegen zou zitten en dat zouden we na vorig seizoen inderdaad moeten weten. Ik vind het ook jammer dat er weinig aandacht is voor ons in media zoals Extra time, de schrijvende pers, enzovoort.. maar daartegenover staat dan wel de sfeerreportage van Stadion..
Verder staat ook niet iedereen even graag in het middelpunt van de belangstelling dus is dat ook wat een persoonlijke mening die niet onmiddellijk aangevallen hoeft te worden onder het mom van een gebrek aan ambitie.
De G5 krijgt trouwens altijd meer aandacht dan de 'gewone' ploegen, zelfs al spelen ze rotslecht zo was het vroeger, is het nu en zal het altijd zijn..
Het ijzer smeden als het heet is is daarentegen een zeer juiste opmerking maar we kunnen er wellicht wel gerust in zijn dat de mensen die bij onze club werken elk voor hun onderdeel, van sponsoring tot abonnementenverkoop, bezig zijn met die ijzers te smeden. Daarvoor is de media een surplus, die we nu missen, maar zeker niet het enige middel..