Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196807 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Extra time
« Reactie #600 Gepost op: augustus 20, 2012, 11:12:36 pm »
Amai ze, op wa trekt da nu? Voor mij hoeft er zeker geen 10 minuten aan Essevee gegeven worden, maar het is toch wel ferm belachelijk dat we met zulke schitterende resultate, als klein ploegje,  het onderspit moeten delven van Club, Anderlecht en Standard... Nu hebben ze eens de kans om te praten over een niet G5-ploeg en toch... Buiten dit vind ik die Joos nen enorme loser, blaze, ambetant klootzakske. Telkens de enige met een andere mening, ziet dat hij commentaar krijgt van Stijn Stijnen (pas op, 'k ben zeker geen van van stijn?) en meteen van onderwerp willen veranderen (Berrier - Benteke) en zijn analyses trekken op de zak

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Extra time
« Reactie #601 Gepost op: augustus 21, 2012, 08:17:28 am »
Jans was nog een verrijking gisteren (gaf nog een compliment over onze spelstijl).
Verheyen en Vandenbempt weten ook meestal waarover ze praten, en Joos...ja..idd dikke blaas die als hij zelf speelde constant liep te mekkeren en zeker de grootste werker niet was.
soit, het viel nog mee van niveau gisteren...als de combinatie Joos, Schepens, Boskamp daar zit is het wel komisch maar op voetbalvlak trekt het dan op niets.

Toen Raes op het einde nog s de stand er bij haalde was het alsof essevee altijd bovenin staat en alsof het normaal is.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Extra time
« Reactie #602 Gepost op: augustus 21, 2012, 08:34:10 am »
Hoeft ook niet. Hoe minder in die spotlights hoe beter.

Leer uit vorig jaar.

Aan zo'n reacties erger ik mij dus dood, h? !
"Hoe minder in de spotlights hoe beter" Ja, h?, laten we lekker bescheiden zijn en altijd mikken op plaats 14. Ah ja, want dan degradeer je niet ! Die typisch Belgische mentaliteit... Brrr...
Wat gaat dat nu aan de prestaties veranderen dat Dury in ET zou zitten ? Niets !
Supporters hebben dat graag dat hun club in de media is. Jij blijkbaar niet. Spijtig.
Ik ken mensen die zeggen "Weer niets over Essevee in Voetbalmagazine, h?".
Ikzelf was ook ontgoocheld toen ik vernam dat Jans en niet Dury in Extra Time zat.
Er bestaat een spreekwoord dat zegt 'Het ijzer smeden terwijl het heet is'.
Alles wat we nu kunnen meepakken, moet je meepakken terwijl het goed gaat.
Vandaag krijgen we minder dan een halve pagina in HLN ! Als leider ! (staan wel op het voorpagina, zal wel alleen in West-Vlaanderen het geval zijn...). RSCA en Club krijgen als gewoonlijk weer meer dan 2 pagina's... !
We moeten ambitie hebben, dames en heren, en niet altijd klein willen blijven !   
Gezien wat onze opgehemelde en gemediatiseerde olympi?rs gepresteerd hebben met al hun media exposure? Nee, ik heb ook liever dat ze eens een sfeerreportage van 2 minuten maken over essevee dan dat ze heel Extra Time zitten te memmen en de centrale gast (Dury) dingen proberen te doen zeggen...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #603 Gepost op: augustus 21, 2012, 10:17:50 am »
Hoeft ook niet. Hoe minder in die spotlights hoe beter.

Leer uit vorig jaar.

Aan zo'n reacties erger ik mij dus dood, h? !
"Hoe minder in de spotlights hoe beter" Ja, h?, laten we lekker bescheiden zijn en altijd mikken op plaats 14. Ah ja, want dan degradeer je niet ! Die typisch Belgische mentaliteit... Brrr...
Wat gaat dat nu aan de prestaties veranderen dat Dury in ET zou zitten ? Niets !
Supporters hebben dat graag dat hun club in de media is. Jij blijkbaar niet. Spijtig.
Ik ken mensen die zeggen "Weer niets over Essevee in Voetbalmagazine, h?".
Ikzelf was ook ontgoocheld toen ik vernam dat Jans en niet Dury in Extra Time zat.
Er bestaat een spreekwoord dat zegt 'Het ijzer smeden terwijl het heet is'.
Alles wat we nu kunnen meepakken, moet je meepakken terwijl het goed gaat.
Vandaag krijgen we minder dan een halve pagina in HLN ! Als leider ! (staan wel op het voorpagina, zal wel alleen in West-Vlaanderen het geval zijn...). RSCA en Club krijgen als gewoonlijk weer meer dan 2 pagina's... !
We moeten ambitie hebben, dames en heren, en niet altijd klein willen blijven !   
Gezien wat onze opgehemelde en gemediatiseerde olympi?rs gepresteerd hebben met al hun media exposure? Nee, ik heb ook liever dat ze eens een sfeerreportage van 2 minuten maken over essevee dan dat ze heel Extra Time zitten te memmen en de centrale gast (Dury) dingen proberen te doen zeggen...

Denk jij nu echt dat dat door de media komt dat onze Belgen niet gepresteerd hebben in Londen ? (Topsport)mentaliteit is het probleem in Belgi? !
En daarbij, hoezo opgehemeld ? Wie is er opgehemeld van Belgen in de media in Londen ?
BTW: ik heb liever dat ze heel ET zitten te "memmen" over essevee dan dat men in Stadion een sfeerreportage maakt. Zo'n sfeerreportage kan Essevee TV ook maken, h? !

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Extra time
« Reactie #604 Gepost op: augustus 27, 2012, 02:27:29 pm »
Peeters en Peter Van der Heyden (als analist ...) En Degryse vanavond in Extra Time .. dat belooft......

Boer Boerie

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #605 Gepost op: augustus 27, 2012, 03:07:32 pm »
Bobke Peeters??
Sterk van hem (alst hem is)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Extra time
« Reactie #606 Gepost op: augustus 27, 2012, 03:09:01 pm »
Bobke Peeters??
Sterk van hem (alst hem is)

Staat toch zo genoteerd op de facebookpagina van Extra Time :) vooral de aanwezigheid van Van der Heyden lijkt mij echt belachelijk maarja

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #607 Gepost op: augustus 27, 2012, 06:14:13 pm »
Bobke Peeters??
Sterk van hem (alst hem is)

Staat toch zo genoteerd op de facebookpagina van Extra Time :) vooral de aanwezigheid van Van der Heyden lijkt mij echt belachelijk maarja

Geef die mens toch eens een kans. Je moet ergens beginnen, h?.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Extra time
« Reactie #608 Gepost op: augustus 27, 2012, 06:15:48 pm »
Bobke Peeters??
Sterk van hem (alst hem is)

Staat toch zo genoteerd op de facebookpagina van Extra Time :) vooral de aanwezigheid van Van der Heyden lijkt mij echt belachelijk maarja

Geef die mens toch eens een kans. Je moet ergens beginnen, h?.

Vond hem vroeger gewoon niet bekend staan voor zijn slimme opmerkingen of wat dan ook :) Misschien doet hij het idd wel goed ja, voor mij is deze bezetting gewoonweg niet interessant..

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Extra time
« Reactie #609 Gepost op: augustus 27, 2012, 10:18:07 pm »
Svzw supporter achter Raes , je kunt hem nie altijd zien ma geeft wel een sjaal aan ;)

Boer Boerie

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #610 Gepost op: augustus 28, 2012, 10:15:35 am »
Niet gezien, kwas ni thuis :)
Heb ik iets gemist?
Iemand een samenvattingske schrijven ier? :)

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Extra time
« Reactie #611 Gepost op: augustus 28, 2012, 02:26:39 pm »
Bobke Peeters??
Sterk van hem (alst hem is)

Staat toch zo genoteerd op de facebookpagina van Extra Time :) vooral de aanwezigheid van Van der Heyden lijkt mij echt belachelijk maarja

Geef die mens toch eens een kans. Je moet ergens beginnen, h?.

wat vond je van de aflevering balboa?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #612 Gepost op: augustus 28, 2012, 03:47:11 pm »
Bobke Peeters??
Sterk van hem (alst hem is)

Staat toch zo genoteerd op de facebookpagina van Extra Time :) vooral de aanwezigheid van Van der Heyden lijkt mij echt belachelijk maarja

Geef die mens toch eens een kans. Je moet ergens beginnen, h?.

wat vond je van de aflevering balboa?

Tja, Van der Heyden zat daar met een hemd dat 3 maten te groot was. Voor de rest denkt de brave man dat hij nog aan de bak zal komen in 1e klasse.

Als analist... tja, toen het over Club Brugge ging, kwam de stoom uit zijn oren.... frustatie tot en met. Voor de rest toch wel ongelooflijk dat men daar circa de helft van de aflevering het spel van Cercle zit te 'analyseren'. Peter Van der Heyden werd trouwens terecht "in zijn hemd gezet" door Bobke. VDH wou de grote man uithangen met zijn analyse ivm het doordekken. Hij vergat wel dat Cercle met 10 man stond en ervoor koos om met 3 man achterin te spelen... natuurlijk komt er dan ruimte in de verdediging.
Neen, Van der Heyden heeft als analist geen grote indruk op mij nagelaten. Zoals ik al zei, eerst een kans geven en dan pas afvoeren. Hij heeft zijn kans gekregen en niet gegrepen, m.i.
Geef mij dan maar Sonck als analist in Extra Time. Kerel moet beseffen dat hij ook niet meer aan de bak zal komen in de 1e klasse. Durft tenminste eens zijn mening te geven ook al druist die in bij iemand anders.

Voor de rest heeft Bob Peeters dat zeker niet slecht gedaan. Rustig gebleven met nu en dan een kwinkslag richting Raes en co. Af en toe eens een clicheetje bovenhalen genre "We moeten onze situatie nu niet dramatiseren" en "Er is niemand dood, h?". 

Trouwens raar dat Boskamp nog niet in ET gezeten heeft. Mij hoor je niet klagen, niveau is nu hoger zonder Boskamp. Gunther "mompel,mompel,mompel" Schepens eveneens.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Extra time
« Reactie #613 Gepost op: augustus 28, 2012, 05:17:42 pm »
Bobke Peeters??
Sterk van hem (alst hem is)

Staat toch zo genoteerd op de facebookpagina van Extra Time :) vooral de aanwezigheid van Van der Heyden lijkt mij echt belachelijk maarja

Geef die mens toch eens een kans. Je moet ergens beginnen, h?.

wat vond je van de aflevering balboa?

Tja, Van der Heyden zat daar met een hemd dat 3 maten te groot was. Voor de rest denkt de brave man dat hij nog aan de bak zal komen in 1e klasse.

Als analist... tja, toen het over Club Brugge ging, kwam de stoom uit zijn oren.... frustatie tot en met. Voor de rest toch wel ongelooflijk dat men daar circa de helft van de aflevering het spel van Cercle zit te 'analyseren'. Peter Van der Heyden werd trouwens terecht "in zijn hemd gezet" door Bobke. VDH wou de grote man uithangen met zijn analyse ivm het doordekken. Hij vergat wel dat Cercle met 10 man stond en ervoor koos om met 3 man achterin te spelen... natuurlijk komt er dan ruimte in de verdediging.
Neen, Van der Heyden heeft als analist geen grote indruk op mij nagelaten. Zoals ik al zei, eerst een kans geven en dan pas afvoeren. Hij heeft zijn kans gekregen en niet gegrepen, m.i.
Geef mij dan maar Sonck als analist in Extra Time. Kerel moet beseffen dat hij ook niet meer aan de bak zal komen in de 1e klasse. Durft tenminste eens zijn mening te geven ook al druist die in bij iemand anders.

Voor de rest heeft Bob Peeters dat zeker niet slecht gedaan. Rustig gebleven met nu en dan een kwinkslag richting Raes en co. Af en toe eens een clicheetje bovenhalen genre "We moeten onze situatie nu niet dramatiseren" en "Er is niemand dood, h?". 

Trouwens raar dat Boskamp nog niet in ET gezeten heeft. Mij hoor je niet klagen, niveau is nu hoger zonder Boskamp. Gunther "mompel,mompel,mompel" Schepens eveneens.

De bezetting was zwak en het is ook gebleken :) Joos begint ook meer en meer op z'n Raes te zeveren en domme dingen zeggen pff

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Extra time
« Reactie #614 Gepost op: augustus 28, 2012, 05:39:16 pm »
Bobke Peeters??
Sterk van hem (alst hem is)

Staat toch zo genoteerd op de facebookpagina van Extra Time :) vooral de aanwezigheid van Van der Heyden lijkt mij echt belachelijk maarja

Geef die mens toch eens een kans. Je moet ergens beginnen, h?.

wat vond je van de aflevering balboa?

Tja, Van der Heyden zat daar met een hemd dat 3 maten te groot was. Voor de rest denkt de brave man dat hij nog aan de bak zal komen in 1e klasse.

Als analist... tja, toen het over Club Brugge ging, kwam de stoom uit zijn oren.... frustatie tot en met. Voor de rest toch wel ongelooflijk dat men daar circa de helft van de aflevering het spel van Cercle zit te 'analyseren'. Peter Van der Heyden werd trouwens terecht "in zijn hemd gezet" door Bobke. VDH wou de grote man uithangen met zijn analyse ivm het doordekken. Hij vergat wel dat Cercle met 10 man stond en ervoor koos om met 3 man achterin te spelen... natuurlijk komt er dan ruimte in de verdediging.
Neen, Van der Heyden heeft als analist geen grote indruk op mij nagelaten. Zoals ik al zei, eerst een kans geven en dan pas afvoeren. Hij heeft zijn kans gekregen en niet gegrepen, m.i.
Geef mij dan maar Sonck als analist in Extra Time. Kerel moet beseffen dat hij ook niet meer aan de bak zal komen in de 1e klasse. Durft tenminste eens zijn mening te geven ook al druist die in bij iemand anders.

Voor de rest heeft Bob Peeters dat zeker niet slecht gedaan. Rustig gebleven met nu en dan een kwinkslag richting Raes en co. Af en toe eens een clicheetje bovenhalen genre "We moeten onze situatie nu niet dramatiseren" en "Er is niemand dood, h?". 

Trouwens raar dat Boskamp nog niet in ET gezeten heeft. Mij hoor je niet klagen, niveau is nu hoger zonder Boskamp. Gunther "mompel,mompel,mompel" Schepens eveneens.

Bossie is op reis in de maand augustus ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Extra time
« Reactie #615 Gepost op: augustus 28, 2012, 07:27:30 pm »
boskamp en schepens heb ik vanmiddag gespot op waregem koerse  ;)

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #616 Gepost op: augustus 29, 2012, 05:26:39 pm »
boskamp en schepens heb ik vanmiddag gespot op waregem koerse  ;)
Boskamp was gisteren ook te gast bij Tom Coninckx in Anderlecht.
Tom Coninckx, de man wie het postje innam van Robin Janssens. 2BE moest zogezegd besparen, "geen decor meer, kost te veel geld".
Aan de arme man vertelde men dat 'het omkaderingsprogramma zou geschrapt worden'. Tja...
« Laatst bewerkt op: augustus 29, 2012, 05:29:59 pm door balboa »

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Extra time
« Reactie #617 Gepost op: september 17, 2012, 09:51:34 am »
Vanavond blijkbaar onzen T1 in Extra Time.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Extra time
« Reactie #618 Gepost op: september 17, 2012, 10:41:40 am »
Vanavond blijkbaar onzen T1 in Extra Time.

Idd

Hopelijk niet met Bossie, want dat is een persoon die Dury niet echt ligt denk ik. :P
Francky zal ook wel af en toe een domme vraag van Raes(stelt hij wel goeie vragen?) ontwijken

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Extra time
« Reactie #619 Gepost op: september 17, 2012, 11:30:03 am »
Vanavond blijkbaar onzen T1 in Extra Time.

Idd

Hopelijk niet met Bossie, want dat is een persoon die Dury niet echt ligt denk ik. :P
Francky zal ook wel af en toe een domme vraag van Raes(stelt hij wel goeie vragen?) ontwijken

Extra Time is een heel flauw programma (geworden) waarin amper over voetbal gepraat wordt maar vooral over de randzaken. Zelden zie je nog analyses over het spel of waar het fout liep. Raes stelt geen enkele interessante vraag en Joos begint zijn systeem over te nemen.