Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196814 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Aurelio

  • Leden
  • Berichten: 33
Re: Extra time
« Reactie #640 Gepost op: oktober 09, 2012, 12:04:47 am »
Been is gewoon een heel erg goeie trainer die de zaken zegt zoals ze zijn.
Fout is fout en juist is juist. No nonsense en niet rond de pot draaien.
Een voorbeeld voor heel wat trainers in Belgi?.
Zijn grote tegenhanger stond gisteren in het andere kamp.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Extra time
« Reactie #641 Gepost op: oktober 09, 2012, 12:49:34 pm »
Het is echt genieten momenttel om essevee supporter te zijn. we krijgen msch niet veel aandacht maar volgens mij is dit beter zo!! in alle stilte kunnen werken Als we 20 speeldagen gespeeld hebben en we staan nog in de top 4 dan zullen ze msch wel eens meer aandacht geven aan ons essevee. maar verlopig is het goed zoals het is  :)

Offline remcofra

  • Leden
  • Berichten: 104
  • Groen Rood
Re: Extra time
« Reactie #642 Gepost op: november 06, 2012, 08:01:14 pm »
Boskamp zei dat waregem titalkandidaat is.
Doet toch goed om dit van hem te horen :)
One team One dream, i'm a believer

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Extra time
« Reactie #643 Gepost op: november 06, 2012, 08:27:51 pm »
was ook bijna het enige dat we gehoord hebben over ons, de rest was de fcb-rsca show. nuja niets nieuws

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #644 Gepost op: november 06, 2012, 10:46:33 pm »
Perfect toch? Hoe minder ze over ons schrijven/zeggen, hoe beter. Laat ons maar ten volle genieten van deze prachtige periode! En titelkandidaat? Rustig mensen...

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Extra time
« Reactie #645 Gepost op: november 07, 2012, 09:50:26 am »
Perfect toch? Hoe minder ze over ons schrijven/zeggen, hoe beter. Laat ons maar ten volle genieten van deze prachtige periode! En titelkandidaat? Rustig mensen...

Why not... Twente en az waren er ook plots in Nederland.  Hehe... maar neen laat ons eerst beginnen met playoff 1 te halen.  Er zit wel nog veel progressie op deze groep en het blaakt van vertrouwen, ook is er geen druk om kampioen te worden of europees te halen en kennen we geen tot nauwelijks blessures.  In een normale competitie geven bepaalde kenners ons in p-magazine van deze week ook kans op de titel.  Op UNIBET staan we zelfs redelijk deftig momenteel.  Hehe.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Extra time
« Reactie #646 Gepost op: november 07, 2012, 12:44:32 pm »
De meeste verwachten essevee op het einde van de 30 speeldagen tussen plaats 4 en 8 volgens mij. via voetbalkrant zelf tussen plaats 4 en 7. En is volgens mij heel realistisch aangezien wij nu eerste staan!!
Ook de buitenwereld ziet dat dit essevee heel sterk is. Dus is maar normaal dat overal hoog genoteerd staan. Buiten genk en anderlecht kan er volgens mij niemand mee met dit essevee. (op dit moment)

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Extra time
« Reactie #647 Gepost op: november 07, 2012, 04:40:26 pm »
Rustig blijven... Play-off 1 moet het doel blijven op het einde van de reguliere competitie. We hebben nu een kloofje van 6 punten geslaan, dus bij winst zaterdag staan we er alvast goed voor :)
Zolang we gespaard blijven van al te veel blessures zie ik ons bij de eerste zes eindigen.

Eigenlijk spijtig dat clubs als Gent, Standard en Brugge zoveel punten laten liggen tegen de "kleinere" ploegen, want die 3 ploegen zullen alsnog in PO1 graken volgens mij. Dan stonden we nu misschien niet op de eerste plaats, maar wel een stuk verder boven Lokeren, OHL en Kortrijk

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Extra time
« Reactie #648 Gepost op: november 07, 2012, 05:49:51 pm »
Doe geen meer moeite meer jongens => http://www.rtbf.be/sport/football/belgique/jupilerproleague/detail_la-tribune-avec-scifo-et-leye?id=7868990

interactie met het publiek via Facebook en mails,
diepgaande interviews, 2uur lang,
veel statistieken en leuke weetjes.

De keuze is rap gemaakt. Vertaling kan op aanvraag. Kan wel zijn dak u iets wijsmaak dan...

Enjoy!

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #649 Gepost op: november 07, 2012, 10:55:21 pm »
De loser/angsthaas in mij komt weer boven (sorry foxie), maar ik ben toch benieuwd naar de 'stemming' hier als we drie keer op rij zouden verliezen (stel...) en we plots 12e staan. Ik gok op een 'Dury buiten' of zeven, en Vak X zal andermaal afgevoerd moeten worden. Waarschijnlijk ook geen bojaaans vuurwerk meer. Ik blijf voorzichtig, misschien teveel meegemaakt in 't Regenboogstadion. Ik zie ons (nog steeds) eindigen rond de 10e plaats (de mogelijke uitgaande transfers deze winter in het achterhoofd houdend), mogelijk - door de fenomenale eerste ronde - iets hoger. Wie weet PO1, zou verdiend zijn op basis van wat we nu reeds lieten zien. Maar het moet blijven duren. Laat ons hopen!

Oh ja, om toch nog iets on-topic te zeggen: RTBF is inderdaad aan te raden, alleen spijtig van het Frans. Zouden ze moeten veranderen, of titels voorzien. Maar verder topshow! En nogmaals: hoe minder ze over ons praten in dat Extra Time uurtje, hoe beter!
« Laatst bewerkt op: november 07, 2012, 11:00:40 pm door 13 april 1951 »

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Extra time
« Reactie #650 Gepost op: november 08, 2012, 01:09:54 pm »
rtbf is idd een aanrader!  De Georges wordt er nie gespaard, integendeel!  Zelfs Scifo had nog een eitje te pellen met hem

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Extra time
« Reactie #651 Gepost op: november 08, 2012, 09:12:41 pm »
remember frankrijk 98 inderdaad  :)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Extra time
« Reactie #652 Gepost op: november 09, 2012, 10:39:31 am »
De loser/angsthaas in mij komt weer boven (sorry foxie), maar ik ben toch benieuwd naar de 'stemming' hier als we drie keer op rij zouden verliezen (stel...) en we plots 12e staan. Ik gok op een 'Dury buiten' of zeven, en Vak X zal andermaal afgevoerd moeten worden. Waarschijnlijk ook geen bojaaans vuurwerk meer. Ik blijf voorzichtig, misschien teveel meegemaakt in 't Regenboogstadion. Ik zie ons (nog steeds) eindigen rond de 10e plaats (de mogelijke uitgaande transfers deze winter in het achterhoofd houdend), mogelijk - door de fenomenale eerste ronde - iets hoger. Wie weet PO1, zou verdiend zijn op basis van wat we nu reeds lieten zien. Maar het moet blijven duren. Laat ons hopen!

Oh ja, om toch nog iets on-topic te zeggen: RTBF is inderdaad aan te raden, alleen spijtig van het Frans. Zouden ze moeten veranderen, of titels voorzien. Maar verder topshow! En nogmaals: hoe minder ze over ons praten in dat Extra Time uurtje, hoe beter!

Niet doen! Niet doen!  Kom 10e plaats??? Ik wil ieder jaar playoff 1 met essevee en als we het niet halen of ik het gevoel heb dat het niet zal lukken na vb al 10 speeldagen, geef ik dat gevoel niet op en ben ik wel ontgoocheld.  Maar als we dit jaar geen playoff 1 halen zal ik extra en over terecht ontgoocheld zijn.  Zoals hier eerder vermeld kan enkel genk en anderlecht (momenteel) mee.

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #653 Gepost op: november 09, 2012, 11:11:55 am »
De loser/angsthaas in mij komt weer boven (sorry foxie), maar ik ben toch benieuwd naar de 'stemming' hier als we drie keer op rij zouden verliezen (stel...) en we plots 12e staan. Ik gok op een 'Dury buiten' of zeven, en Vak X zal andermaal afgevoerd moeten worden. Waarschijnlijk ook geen bojaaans vuurwerk meer. Ik blijf voorzichtig, misschien teveel meegemaakt in 't Regenboogstadion. Ik zie ons (nog steeds) eindigen rond de 10e plaats (de mogelijke uitgaande transfers deze winter in het achterhoofd houdend), mogelijk - door de fenomenale eerste ronde - iets hoger. Wie weet PO1, zou verdiend zijn op basis van wat we nu reeds lieten zien. Maar het moet blijven duren. Laat ons hopen!

Oh ja, om toch nog iets on-topic te zeggen: RTBF is inderdaad aan te raden, alleen spijtig van het Frans. Zouden ze moeten veranderen, of titels voorzien. Maar verder topshow! En nogmaals: hoe minder ze over ons praten in dat Extra Time uurtje, hoe beter!

Niet doen! Niet doen!  Kom 10e plaats??? Ik wil ieder jaar playoff 1 met essevee en als we het niet halen of ik het gevoel heb dat het niet zal lukken na vb al 10 speeldagen, geef ik dat gevoel niet op en ben ik wel ontgoocheld.  Maar als we dit jaar geen playoff 1 halen zal ik extra en over terecht ontgoocheld zijn.  Zoals hier eerder vermeld kan enkel genk en anderlecht (momenteel) mee.

Ik wil ook ieder jaar PO1. Meer zelfs, ik wil ieder jaar kampioen spelen! Maar ik begrijp je punt, het zit er zeker in, en ergens vind ik ook dat het moet lukken met dit team (afhankelijk van wie vertrekt in de winter). Maar sommigen vergeten wel heel makkelijk hoe uitzonderlijk slecht de G5 het doen. Stonden/deden die het 'naar behoren', dan stonden we nu niet waar we stonden.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Extra time
« Reactie #654 Gepost op: november 09, 2012, 02:59:25 pm »
Dan stonden we mss 4e, maar wel veel veiliger voor playoff I

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #655 Gepost op: november 09, 2012, 03:31:42 pm »
Dan stonden we mss 4e, maar wel veel veiliger voor playoff I

Als de G5 presteerden naar behoren dan stonden we 6e, dat lijkt me logisch. Maar dat slaat op niet veel, I know. Waarom zouden we veiliger staan voor PO1? Lokeren ?n Kortrijk staan op amper 4 punten, Leuven op 5. Het seizoen duurt nog lang, we zitten dit weekend in de helft. Ik geloof er ook wel in, maar blijf voorzichtig, het staat allemaal heel dicht opeen, en oa Standard en Club Brugge zullen zich wel herpakken, ?n er volgt nog die wintermercato natuurlijk... We zien wel!

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Extra time
« Reactie #656 Gepost op: november 10, 2012, 08:17:59 am »
 met 28ptn op 42 staan we heus nooit 6e hoor! Trouwens als de topploegen het minder laten afweten dan hebben ploegen als Kortrijk, Leuven, enz minder punten omdat ze dan die punten tegen de toppers niet halen h?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #657 Gepost op: november 10, 2012, 05:15:21 pm »
Er staat in Het Wekelijks Nieuws dat de supportersfederatie van Zulte Waregem hun beklag heeft gedaan bij de makers van Extra Time dat Essevee zo weinig in hun programma voorkomt...

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Extra time
« Reactie #658 Gepost op: november 11, 2012, 09:17:23 am »
Er staat in Het Wekelijks Nieuws dat de supportersfederatie van Zulte Waregem hun beklag heeft gedaan bij de makers van Extra Time dat Essevee zo weinig in hun programma voorkomt...

Flauw.
Van mij hoeven ze in de pers niets te zeggen over Zulte-Waregem... de stand spreekt voor zich...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #659 Gepost op: november 11, 2012, 04:37:09 pm »
Er staat in Het Wekelijks Nieuws dat de supportersfederatie van Zulte Waregem hun beklag heeft gedaan bij de makers van Extra Time dat Essevee zo weinig in hun programma voorkomt...

Flauw.
Van mij hoeven ze in de pers niets te zeggen over Zulte-Waregem... de stand spreekt voor zich...

Tja, als ploeg en als individuele spelers hoop je toch ergens dat er over jou gesproken wordt ? Waar doe je het anders voor ?