Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196805 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Extra time
« Reactie #660 Gepost op: november 11, 2012, 06:23:10 pm »
een supportersfederatie ? hebben we die dan (nog) ? wat doen die dan zoal ? vergaderen? verplaatsingen organiseren? dingen doorgeven aan het bestuur ? iemand een idee ?

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Extra time
« Reactie #661 Gepost op: november 12, 2012, 09:46:18 pm »
schitterend hoe bossie joos op zijn plek zet :D

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Extra time
« Reactie #662 Gepost op: november 12, 2012, 11:42:29 pm »
Is Bernard Loosveldt (Klauwaert) daar geen voorzitter van?

Er is precies toch minder communicatie naar en tussen de supporters(lokalen) dan vroeger. Toen waren er meer lokalen die ook meerdere bussen inlegden en werd er ook meer onderling rondgebeld. Op Brugge was het voor mij deels raden welke supporterslokalen ??n of meerdere bussen inlegden.

Waarom kan er op de offici?le site niet vermeld worden welke supporterslokalen een bus inleggen met info over prijs, vertrekuur enz. of een link naar hun site? Is volgens mij geen grote moeite om dit tweewekelijks door te bellen en op een goed zichtbare plaats op de site te plaatsen. Meteen ook wat mooi meegenomen reclame voor dat supporterslokaal.   
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Extra time
« Reactie #663 Gepost op: november 14, 2012, 11:11:12 am »
inderdaad kartouch, of op de officiele site of op die esseveefans.be , en dan nog eens alle info per lokaal hier op het forum ook . is inderdaad maar op de 2 weken wat werk ... maar blijkbaar is het bestaan of de functie van die supportersraad voor velen een groot mysterie.

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #664 Gepost op: november 14, 2012, 11:42:22 am »
Er staat in Het Wekelijks Nieuws dat de supportersfederatie van Zulte Waregem hun beklag heeft gedaan bij de makers van Extra Time dat Essevee zo weinig in hun programma voorkomt...

Flauw.
Van mij hoeven ze in de pers niets te zeggen over Zulte-Waregem... de stand spreekt voor zich...

Tja, als ploeg en als individuele spelers hoop je toch ergens dat er over jou gesproken wordt ? Waar doe je het anders voor ?

Ik blijf erbij: hoe minder ze over ons praten, hoe beter. Hoe minder druk, hoe beter. Laat ons maar verder doen zoals we bezig zijn, het kan me gestolen worden wat de media over ons zeggen of schrijven. Ergens vind ik ook: we verdienen meer aandacht, maar uiteindelijk, het kan zo snel keren, dus laat maar zitten. Trouwens, als ze op z'n HLN's slecht over ons schrijven, dan is het toch maar uit jaloezie. Trek je daar aan op. Wat me wel opviel: Gert Verheyen die over PO1 kandidaten Lokeren en Kortrijk sprak, maar Essevee (toch 2e in de stand) niet noemde. Los daarvan wel ??n van de beste, zoniet d? beste analist.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Extra time
« Reactie #665 Gepost op: november 14, 2012, 04:45:46 pm »

Ik blijf erbij: hoe minder ze over ons praten, hoe beter. Hoe minder druk, hoe beter. Laat ons maar verder doen zoals we bezig zijn, het kan me gestolen worden wat de media over ons zeggen of schrijven. Ergens vind ik ook: we verdienen meer aandacht, maar uiteindelijk, het kan zo snel keren, dus laat maar zitten. Trouwens, als ze op z'n HLN's slecht over ons schrijven, dan is het toch maar uit jaloezie. Trek je daar aan op. Wat me wel opviel: Gert Verheyen die over PO1 kandidaten Lokeren en Kortrijk sprak, maar Essevee (toch 2e in de stand) niet noemde. Los daarvan wel ??n van de beste, zoniet d? beste analist.
Dikke ? maar het mag toch iets minder over Anderlecht en Club en meer over andere ploegen gaan...

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Extra time
« Reactie #666 Gepost op: november 14, 2012, 07:24:31 pm »
Er staat in Het Wekelijks Nieuws dat de supportersfederatie van Zulte Waregem hun beklag heeft gedaan bij de makers van Extra Time dat Essevee zo weinig in hun programma voorkomt...

Flauw.
Van mij hoeven ze in de pers niets te zeggen over Zulte-Waregem... de stand spreekt voor zich...

Tja, als ploeg en als individuele spelers hoop je toch ergens dat er over jou gesproken wordt ? Waar doe je het anders voor ?

Ik blijf erbij: hoe minder ze over ons praten, hoe beter. Hoe minder druk, hoe beter. Laat ons maar verder doen zoals we bezig zijn, het kan me gestolen worden wat de media over ons zeggen of schrijven. Ergens vind ik ook: we verdienen meer aandacht, maar uiteindelijk, het kan zo snel keren, dus laat maar zitten. Trouwens, als ze op z'n HLN's slecht over ons schrijven, dan is het toch maar uit jaloezie. Trek je daar aan op. Wat me wel opviel: Gert Verheyen die over PO1 kandidaten Lokeren en Kortrijk sprak, maar Essevee (toch 2e in de stand) niet noemde. Los daarvan wel ??n van de beste, zoniet d? beste analist.

Volledig akkoord.

Vorige 2 jaar, slecht voetbal : iedereen zit te zagen, terecht weliswaar.
Nu staan we 2de met relatief goed voetbal : begint men te zagen om te weinig aandacht van media...

Ik denk dat Dury juist heel content is met de manier waarop alles verloopt. Niet te veel op TV, niet te veel blabla,...
200% zeker dat wanneer we iedere dag in de  krant, internet, extra time zouden komen, dat hoe dan ook sommige ego's binnen de club al in de 8ste hemel zouden vertoeven met de gevolgen vandien...

Diegene die het Filip Joos eens goed gaan zeggen, hoop ik tenminste dan hij u begrijpt.
Zelf ook geen Joos-fan (meer) en ja Verheyen is 10-keer beter...maar wtf, alsof Joos een refentie is binnen de belgische competitie...

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Extra time
« Reactie #667 Gepost op: december 11, 2012, 03:52:11 pm »
Onbegrijpelijk

8 volle (eerste) minuten over Essev?? op http://www.rtbf.be/video/detail_la-tribune-du-10-decembre-partie-2?id=1783188

Nog geen halve minuut op extra time...

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #668 Gepost op: december 11, 2012, 03:57:53 pm »
Onbegrijpelijk

8 volle (eerste) minuten over Essev?? op http://www.rtbf.be/video/detail_la-tribune-du-10-decembre-partie-2?id=1783188

Nog geen halve minuut op extra time...

Het valt me ook ?-norm op hoe weinig aandacht Essevee krijgt in de (Vlaamsche) media. Is het slechte wil? Ik weet het niet, ik geloof van niet, complotten zoeken is tenslotte iets voor calimeroclubjes als Kortrijk of Standard. Maar het valt toch ?cht wel op. In Extra Time een paar weken geleden hadden ze het over de 'verrassingen' van dit seizoen, toen noemden ze Kortrijk en Lokeren, en negeerden ze de ploeg die al weken op de 2e plaats staat... Nu, ze doen maar, maakt niet uit ?n het lijkt me zelfs perfect zo. Hoe minder aandacht hoe beter, hoe meer in de spotlights hoe beter. Dit is een onvoorstelbaar mooi seizoen, en zolang wij er van genieten is het goed, lijkt me.

Online canis

  • Leden
  • Berichten: 173
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #669 Gepost op: december 11, 2012, 04:04:34 pm »
Onbegrijpelijk

8 volle (eerste) minuten over Essev?? op http://www.rtbf.be/video/detail_la-tribune-du-10-decembre-partie-2?id=1783188

Nog geen halve minuut op extra time...

Het valt me ook ?-norm op hoe weinig aandacht Essevee krijgt in de (Vlaamsche) media. Is het slechte wil? Ik weet het niet, ik geloof van niet, complotten zoeken is tenslotte iets voor calimeroclubjes als Kortrijk of Standard. Maar het valt toch ?cht wel op. In Extra Time een paar weken geleden hadden ze het over de 'verrassingen' van dit seizoen, toen noemden ze Kortrijk en Lokeren, en negeerden ze de ploeg die al weken op de 2e plaats staat... Nu, ze doen maar, maakt niet uit ?n het lijkt me zelfs perfect zo. Hoe minder aandacht hoe beter, hoe meer in de spotlights hoe beter. Dit is een onvoorstelbaar mooi seizoen, en zolang wij er van genieten is het goed, lijkt me.

helemaal mee akkoord, het is precies de normaalste zaak van de wereld iedere week dat we 1e of 2e staan.  Het is precies een fait divers bij die clowns.

Nu waren ze weer in hun nopjes met gba, wat wil je met 2 supporters onder de presentators.

In sportweekend is het juist hetzelfde met die pipo die vroeger enkel oog had voor sint-truiden.  Ik heb de indruk dat bij de vrt de presentators aanbrengen wat ze willen en totaal niet meer objectief zijn en dit dan nog met ons belastingsgeld

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Extra time
« Reactie #670 Gepost op: december 11, 2012, 04:07:15 pm »
Ben er niet van overtuigd dat dit zo motiverend is voor de spelers, als ze gaan bedenken als ze blijven of niet. Je zag Malanda daar zo trots als een pauw bij de goede kritiek op hem en op "Zulte".

Mij lijkt het toch een beetje bij de Vlaamse pers als een soort "cordon sanitaire"....bizar....

Ik denk dat dit voor de spelers moeilijk is...ijdelheid weet je....maar hopelijk ben ik verkeerd

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Extra time
« Reactie #671 Gepost op: december 11, 2012, 06:29:10 pm »
Dudes, we zijn gewoon een topploeg daarom dat het geen verassing is dat we der staan. Aja, wat kan anders de verklaring zijn..  ;)
One Essevee!

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Extra time
« Reactie #672 Gepost op: december 11, 2012, 08:55:06 pm »
Dudes, we zijn gewoon een topploeg daarom dat het geen verrassing is dat we der staan. Aja, wat kan anders de verklaring zijn..  ;)

De verklaring is dat er in Belgiƫ gewoon geen topploegen meer zijn.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Extra time
« Reactie #673 Gepost op: december 18, 2012, 08:03:27 am »
Wie een mooi voorbeeld wou zien van 2 maten en 2 gewichten, moest gisteren naar Extra Time kijken.

De fase van de penalty:
"Koulibaly raakt duidelijk de bal, er is geen sprak van strafschop. Hij kan zijn been toch niet afkappen. De intensiteit doet niets ter zake."... enz

De fase van Malanda en Buffel:
"Duidelijk een fout. Zeker een gele kaart. Hij raakt de bal wel, maar daarna ook de man. Erg dat de fans van svzw daarna Buffel de hele match op de korrel namen. In het jaar na Witsel was dit zeker rood geweest"... enz

Ongelooflijk...

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Extra time
« Reactie #674 Gepost op: december 18, 2012, 08:12:44 am »
Idd, Joos steekt meer er meer tegen... Hij voelt zich meer en meer de enige die er iets van kent.
Anderzijds zei hij eerder toen gevraagd werd naar de titelkandidaten dat SVZW zonder "een grote naam" te zijn, toch echt wel goed bezig is en ze ons niet mogen vergeten.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Extra time
« Reactie #675 Gepost op: december 18, 2012, 10:47:36 am »
En wat er nu ook al enkele weken opvalt is, wanneer er naar het klassement gekeken wordt, ze altijd over Waregem kijken.

Anderlecht stevig op kop met dan Standard, Genk en Brugge... Enfin dit valt mij toch op.

Freve

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #676 Gepost op: december 18, 2012, 10:56:40 am »
Joos doet da goe
alleen moeten ze een beetje neutraler zijn en niet voor de
grootste club willen zijn in onderlinge duels.
De ene week zijde kandidaat PO1 maar als ge dan wint
tegen een echte topploeg dan ist van ja geluk, ref, blabla

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Extra time
« Reactie #677 Gepost op: december 18, 2012, 10:57:52 am »
En wat er nu ook al enkele weken opvalt is, wanneer er naar het klassement gekeken wordt, ze altijd over Waregem kijken.

Anderlecht stevig op kop met dan Standard, Genk en Brugge... Enfin dit valt mij toch op.

Inderdaad.
En ook de gasten in Extra Time. Wat zat die Bram Nuytinck daar te doen?
Zouden ze niet beter iemand nemen die relevant was voor dat weekend?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Extra time
« Reactie #678 Gepost op: december 18, 2012, 10:59:47 am »
Extra time was WEERAL zielig en ??n grote anderlecht, brugge show voor de verandering.  En als ze er dan ons of een andere club (dat zijn er jawel nog 14) bij betrekken is het weer te belachelijk voor woorden.  Genk speelde onder niveau, en enigste dat ze tonen en waarover ze zitten te klappen is weer diezelfde zever is dit penalty of niet, moet dit rood zijn of niet.  Tssss...En frank kon het niet laten om toch nog eens beerschot er in te steken met rik coppens.  Niveau nihil en zeker in vergelijking met de waalse uitzending. Waar iedere ploeg en iedere match wordt besproken of bekeken en waar opvallende goede prestaties worden belicht en besproken.  In ons vlaamse gedeelte lijken ze wel betaald door onze ZOGEZEGDE topclubjes om zoveel mogelijk reclame te maken voor hen club. Bende gatlikkers.  Hopelijk geven we sommige zogezegde toppertjes keer goed op hen bek als we playoff 1 halen.  En als je dan leest van ivan dewitte over zijn haha gent.  Gent is nog altijd een topclub.  Zijn ze nooit geweest en zullen ze ook niet vlug zijn. 

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #679 Gepost op: december 18, 2012, 02:57:46 pm »
Alsjeblieft, laat ze doen, het is enkel in ons voordeel. Soms (vaak) valt het me ook op, en lijkt het wel alsof ze massaal iets tegen Waregem hebben. Worden we niet genegeerd, dan worden we wel op details gepakt (al dan niet gele of rode kaart) - en dat terwijl we al 20 (!!!!) wedstrijden bovenin meedraaien met een voornamelijk Belgisch team dat bol staat van jong talent. Zum kotzen eigenlijk, die media. Maar opnieuw: laat ze doen, hoe minder ze over ons praten hoe minder druk.