Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196816 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Extra time
« Reactie #680 Gepost op: december 18, 2012, 08:15:23 pm »
Was dat bij het vroegere KSV Waregem eigenlijk ook al het geval of werden zij wel naar waarde geschat?
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Extra time
« Reactie #681 Gepost op: december 18, 2012, 09:25:21 pm »
Nogmaals: op RTBF was het wel weer een pareltje, met idd iets meer aandacht voor de Waalse ploegen, maar zeker en vast ook voor Essevee-Genk (ik schat zo'n 15 min!), en zelfs Lierse-Cercle. 2 uur lang interviews, stats, met een groot onderdeel over mooie reddingen met doelman Proto en live analyses. Dat laatste mag je letterlijk nemen, want live contact met de kijker via Facebook en Twitter. Chapeau. Als je daarna naar Raes en co zapt is het niveauverschil echt om te huilen.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Extra time
« Reactie #682 Gepost op: december 18, 2012, 09:35:19 pm »
Ok, hoe minder we in de pers komen, hoe minder druk er (misschien) op de schouders van de spelers terechtkomt.

MAAR... wie kan me zeggen hoeveel jaar we nog zullen moeten wachten om dit seizoen te evenaren?
Als we volgend jaar rond pakweg de 10e plaats eindigen zullen de media er wel als de kippen bijzijn om te verwijzen naar ons huidige topseizoen.

Dit jaar is misschien ook wel het moment om als "kleine club" sympathie te winnen bij de neutrale voetballiefhebber, om onze naam verder uit te bouwen.

Ik erger me er w?l aan dat er zo weinig aandacht is voor onze ploeg.
Nu al 9 matchen ongeslagen dacht ik? Nergens heb ik dit gehoord op tv...
6 uitmatchen op rij gewonnen, waaronder Brugge, Gent en Kortrijk? gewoon even kort vermeld...
Genk compleet van de mat gespeeld bij momenten? Alle aandacht naar de betwiste penaltyfase en de fout van Malanda...

Vorige week werd tijdens het verslag van de match Lokeren zelfs nog gezegd dat zij toch wel de seizoensrevelatie zijn.

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #683 Gepost op: december 18, 2012, 11:49:26 pm »
Ok, hoe minder we in de pers komen, hoe minder druk er (misschien) op de schouders van de spelers terechtkomt.

MAAR... wie kan me zeggen hoeveel jaar we nog zullen moeten wachten om dit seizoen te evenaren?
Als we volgend jaar rond pakweg de 10e plaats eindigen zullen de media er wel als de kippen bijzijn om te verwijzen naar ons huidige topseizoen.

Dit jaar is misschien ook wel het moment om als "kleine club" sympathie te winnen bij de neutrale voetballiefhebber, om onze naam verder uit te bouwen.

Ik erger me er w?l aan dat er zo weinig aandacht is voor onze ploeg.
Nu al 9 matchen ongeslagen dacht ik? Nergens heb ik dit gehoord op tv...
6 uitmatchen op rij gewonnen, waaronder Brugge, Gent en Kortrijk? gewoon even kort vermeld...
Genk compleet van de mat gespeeld bij momenten? Alle aandacht naar de betwiste penaltyfase en de fout van Malanda...

Vorige week werd tijdens het verslag van de match Lokeren zelfs nog gezegd dat zij toch wel de seizoensrevelatie zijn.

Nja je hebt gelijk hoor, ik ga akkoord. Het is haast absurd hoe weinig aandacht we krijgen, als je erover nadenkt. Er zijn al 20 wedstrijden gespeeld, 2/3e van het seizoen (voor POs), we wonnen op Standard, op Gent, op Kortrijk, op Club Brugge, tegen Genk... Soms lijkt het zelfs met opzet, hoe ze over ons kijken, en hoe ze ons negeren. Ik weet niet of de Kortrijkzanen hier (want ook draaiden vorig jaar? zo'n topseizoen) daarover kunnen meespreken? Of zij toen ook dat gevoel hadden? Want het valt inderdaad wel op, met Flipke Joos (heeft ons nooit graag gehad) voorop.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Extra time
« Reactie #684 Gepost op: december 19, 2012, 09:12:22 am »
Het ergste is dat wij momenteel met 8 Belgen spelen en dat ze zelfs daar niets over kunnen zeggen.
Maar goed, ze doen maar. We staan er in ieder geval.

Misschien dat ik enkel maar meer ga kijken als Vandenbempt en/of Verheyen aan tafel zit.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Extra time
« Reactie #685 Gepost op: december 19, 2012, 10:21:25 am »
Doe uzelf een plezier en kijk gewoon niet meer  :)
Qua nieuwswaarde en objectiviteit = 0 en dat zal altijd zo blijven met zo'n pipo's rond die tafel.

Ze kunnen het maar afschaffen eens ze geen kijkers meer hebben

Offline ela

  • Leden
  • Berichten: 311
Re: Extra time
« Reactie #686 Gepost op: december 19, 2012, 06:02:27 pm »
Ik blijf erbij dat dit soort "cordon sanitaire" nefast is voor het eergevoel/glory van de spelers, en dat ook het ook nefast is voor de willingness van spelers voor een eventuele transfer naar Essev??...en dat dit ook de bedoeling zou kunnen zijn...

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #687 Gepost op: december 19, 2012, 06:10:43 pm »
Ik blijf erbij dat dit soort "cordon sanitaire" nefast is voor het eergevoel/glory van de spelers, en dat ook het ook nefast is voor de willingness van spelers voor een eventuele transfer naar Essev??...en dat dit ook de bedoeling zou kunnen zijn...

Ik ga akkoord, maar laten we niet op zoek gaan naar complotten die er niet zijn - dat is meer iets voor de Kortrijkzanen. Het valt op hoe weinig aandacht we krijgen, met onze prachtige prestaties m?t een Belgisch/talentvol/jong elftal, maar of het met opzet is? Dat lijkt me sterk. En het eergevoel van de spelers, ik denk dat zij vooral inzitten met de scouts van de talloze buitenlandse clubs in de tribunes (en die zitten er ongeveer elke wedstrijd), niet met wat die Joos zit te verkondigen in een programma dat toch door niemand serieus wordt genomen. Essevee lijkt me tegenwoordig een perfecte club om je in de kijker te spelen van kenners (bijvoorbeeld scouts van eersteklassers uit Engeland, en dus niet Joos en Raes) en om te groeien als speler. Laten we dat vooral onthouden. Dat we een prachtseizoen beleven, en dat met veel jonge talenten en met doorgaans een 8tal Belgen op het veld. Laat ons dankbaar zijn aan het bestuur, en aan Vak X, en aan iedereen die het goed voor heeft met onze club. Want de media, laten we eerlijk zijn,... Riooljourn...

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #688 Gepost op: december 19, 2012, 07:18:21 pm »
Ok, hoe minder we in de pers komen, hoe minder druk er (misschien) op de schouders van de spelers terechtkomt.

MAAR... wie kan me zeggen hoeveel jaar we nog zullen moeten wachten om dit seizoen te evenaren?
Als we volgend jaar rond pakweg de 10e plaats eindigen zullen de media er wel als de kippen bijzijn om te verwijzen naar ons huidige topseizoen.

Dit jaar is misschien ook wel het moment om als "kleine club" sympathie te winnen bij de neutrale voetballiefhebber, om onze naam verder uit te bouwen.

Ik erger me er w?l aan dat er zo weinig aandacht is voor onze ploeg.
Nu al 9 matchen ongeslagen dacht ik? Nergens heb ik dit gehoord op tv...
6 uitmatchen op rij gewonnen, waaronder Brugge, Gent en Kortrijk? gewoon even kort vermeld...
Genk compleet van de mat gespeeld bij momenten? Alle aandacht naar de betwiste penaltyfase en de fout van Malanda...

Vorige week werd tijdens het verslag van de match Lokeren zelfs nog gezegd dat zij toch wel de seizoensrevelatie zijn.

Nja je hebt gelijk hoor, ik ga akkoord. Het is haast absurd hoe weinig aandacht we krijgen, als je erover nadenkt. Er zijn al 20 wedstrijden gespeeld, 2/3e van het seizoen (voor POs), we wonnen op Standard, op Gent, op Kortrijk, op Club Brugge, tegen Genk... Soms lijkt het zelfs met opzet, hoe ze over ons kijken, en hoe ze ons negeren. Ik weet niet of de Kortrijkzanen hier (want ook draaiden vorig jaar? zo'n topseizoen) daarover kunnen meespreken? Of zij toen ook dat gevoel hadden? Want het valt inderdaad wel op, met Flipke Joos (heeft ons nooit graag gehad) voorop.

Sorry, maar dat Joos Essevee niet graag zou hebben vind ik zever.
ALS er 1 iemand is die zijn mond eens zou opendoen over Essevee dan is het wel Filip Joos, hoor.
Heb ook altijd ervaren dat die veel respect heeft voor het werk van Dury bij Zulte Waregem.

Over het gebrek aan media-aandacht ben ik het inderdaad ook mee eens. We komen te weinig in de media, maar ja wat doe je eraan ?...

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #689 Gepost op: december 19, 2012, 07:35:57 pm »
Sorry, maar dat Joos Essevee niet graag zou hebben vind ik zever. ALS er 1 iemand is die zijn mond eens zou opendoen over Essevee dan is het wel Filip Joos, hoor. Heb ook altijd ervaren dat die veel respect heeft voor het werk van Dury bij Zulte Waregem.

Over het gebrek aan media-aandacht ben ik het inderdaad ook mee eens. We komen te weinig in de media, maar ja wat doe je eraan ?...

Dan verschillen we van mening. Ik heb al jaren de indruk dat Joos niks van Essevee moet weten.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: Extra time
« Reactie #690 Gepost op: december 20, 2012, 09:19:15 am »
Joos was fan van onze kasseieleggers en co... dan heeft ie Essevee vele malen opgehemeld net zo als de rest van de journalisten.

Misschien dacht Joos toen dat het eenmalig ging zijn en dat het geen kwaad kon...

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #691 Gepost op: december 21, 2012, 09:33:41 am »
Citaat
"Ik word zo moe van programma's als Extra Time"
KRC Genk verloor zondag met 3-2 bij Zulte Waregem terwijl het vier dagen eerder voor de beker nog met 0-5 gewonnen had. De Limburgers bleven in de tussenperiode op afzondering in West-Vlaanderen.

In het praatprogramma Extra Time op Canvas werd geopperd dat die afzondering in het nadeel van Genk werkte en dat de afstanden in Belgi? klein genoeg zijn om meteen terug naar huis te rijden.

"Ik word zo moe van dat soort programma's. De spelers zijn welgeteld ??n keer in de welness van het hotel geweest. Dat was de ochtend na de bekerwedstrijd. Dus zwijg me van dat vakantiegevoel. De jongens hadden zelf ook geen verklaring voor hun wanprestatie van zondag", aldus trainer Mario Been in Het Belang van Limburg.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #692 Gepost op: december 21, 2012, 10:09:37 am »
Het is niet enkel in extra time dat ze ons geen aandacht geven, maar voetbalmagazine kan er toch ook wat van... Nu had ik toch gedacht aan een dik artikel van essevee... Maar nee enkel wat kleine lettertjes
SV TILL I DIE

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Extra time
« Reactie #693 Gepost op: december 21, 2012, 10:11:31 am »
Het is niet enkel in extra time dat ze ons geen aandacht geven, maar voetbalmagazine kan er toch ook wat van... Nu had ik toch gedacht aan een dik artikel van essevee... Maar nee enkel wat kleine lettertjes

In de laatste vijf weken denk ik stonden er 2 grote artikels en 1 gewoon artikel in denk ik..

Freve

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #694 Gepost op: december 25, 2012, 10:10:06 am »
als ge wint tegen toppers wast omdat de topper een offday had.
Win je tegen KVK dan zijde top 6 materiaal.
altijd da zelfde liedje, ma laat ze maar doen,
we zijn goe bezig, da telt

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Extra time
« Reactie #695 Gepost op: januari 04, 2013, 03:25:57 pm »
Het staat inderdaad buiten kijf dat we stiefmoederlijk bedeeld worden wat persaandacht betreft. We zijn in de ogen van al die would-be voetbalkenners nog steeds het lelijke kleine eendje dat 'per ongeluk' eens bovenaan staat. Ik denk dat hun frank ( voor de jongsten onder u, dat is 2,45 Eurocent  ;) )pas zal vallen als we ook de eerstvolgende competitiewedstrijd zullen winnen...
Ook als er prognoses gemaakt worden over wie uiteindelijk waar zal eindigen, wordt er zelfs voor de Europese plaatsen met geen woord gerept over ons ploegske.
Alleen dit al zou een extra motivatie moeten zijn voor onze spelers om al die pretentieuze media-BV's eens goed op hun plaats te zetten!
Nog enkele statistiekjes om hun ongelijk aan te tonen:
De punten behaald in de onderlinge duels tussen de huidige PO1-ploegen = gevolgd door wat dit betekent op de 30 punten die te verdienen zijn in PO1 - gevolgd door hun huidig puntentotaal gedeeld door 2 bij de start van de play-offs + de punten op 30 = tenslotte het totaal en tussen haakskes de plaats die ze daarmee uiteindelijk bekleden ...  :)
1. Anderlecht : 13/18 = 22/30 - 26 + 22 = 48 (1)
2. ESSEVEE : 10/21 = 14/30 - 22 + 14 = 36 (2)
3. Lokeren : 9/18 = 15/30 - 20 + 15 = 35 (3)
4. Club : 7/18 = 12/30 - 20 + 12 = 32 (5)
5. Standard : 7/21 = 10/30 - 19 + 10 = 29 (6)
6. Genk : 11/24 = 14/30 - 18 + 14 = 32 (4)
Met andere woorden: na Anderlecht en Lokeren halen we procentueel meest punten uit de onderlinge duels! Reken daar dan nog eens bij dat iedereen zegt dat we op ons sterkst zijn als we het spel niet zelf moeten maken, welnu heren voetbalkenners, IN PO1 ZULLEN WE HET SPEL NOOIT MOETEN MAKEN!!! Ik ben er dan ook van overtuigd dat -indien we de huidige kern bij elkaar kunnen houden- we wel degelijk meedoen voor de prijzen!
I have spoken!!!  :)

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Extra time
« Reactie #696 Gepost op: januari 04, 2013, 05:01:02 pm »
@ die harder , t'es kalm in de breigoederen zekers.............;

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #697 Gepost op: januari 05, 2013, 11:14:05 am »
@ die harder , t'es kalm in de breigoederen zekers.............;
Hij heeft groot gelijk!
SV TILL I DIE

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Extra time
« Reactie #698 Gepost op: januari 05, 2013, 01:24:01 pm »
@ die harder , t'es kalm in de breigoederen zekers.............;
Me begunn moar moandag vaneir...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.193
Re: Extra time
« Reactie #699 Gepost op: januari 21, 2013, 01:20:23 pm »
Normaal vandaag een reportage over de Brugse derby, maarja die was afgelast.
Zou me niet verwonderen mocht het nu over de malaise gaan bij Beerschot.