Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196806 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #720 Gepost op: februari 09, 2013, 12:27:56 pm »
Als ze slim zijn pakken ze D'Haene.
De fauw is ook zo enen die niet anders doet dan open deuren intrappen en de clich?kraan opendraait.
D'Haene heeft tenminste nog iets zinnigs te zeggen.

Freve

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #721 Gepost op: februari 10, 2013, 01:16:22 pm »
Als ze slim zijn pakken ze D'Haene.
De fauw is ook zo enen die niet anders doet dan open deuren intrappen en de clich?kraan opendraait.
D'Haene heeft tenminste nog iets zinnigs te zeggen.
Yep doe ma D'Haene

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Extra time
« Reactie #722 Gepost op: februari 10, 2013, 02:01:45 pm »
joostie den tuyter naar extra time  ;)

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Extra time
« Reactie #723 Gepost op: februari 10, 2013, 06:40:10 pm »
Ik dacht gehoord te hebben dat Jens Naessens er zou zitten .

Offline frigo

  • Leden
  • Berichten: 145
Re: Extra time
« Reactie #724 Gepost op: februari 10, 2013, 07:36:37 pm »
joostie den tuyter naar extra time  ;)

ze hebben hem allessinds al voor de camera geplaceerd

(en dat was net te zien in het vrt-nieuws)
« Laatst bewerkt op: februari 10, 2013, 07:39:55 pm door frigo »

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Extra time
« Reactie #725 Gepost op: februari 10, 2013, 08:39:50 pm »
Ik dacht gehoord te hebben dat Jens Naessens er zou zitten .

Zou me verbazen...

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #726 Gepost op: februari 10, 2013, 08:59:44 pm »
@ESSEVEELIVE: ?@sporza: [VIDEO] - Sportweekend (10/02) http://t.co/ebQarh6C #videozone?Na 14 min 20 sec reportage over Essevee. Zouden ze ons toch beginnen respecteren
« Laatst bewerkt op: februari 10, 2013, 09:01:37 pm door Skygre »

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Extra time
« Reactie #727 Gepost op: februari 11, 2013, 07:36:38 am »
Volgens de site van Canvas zit Boskamp er, mt Degryse. Joos ook. Geen sprake van een gast, denk dus gewoon aan Vd Bempt als vierde man.

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #728 Gepost op: februari 11, 2013, 07:56:41 am »
Volgens de site van Canvas zit Boskamp er, mt Degryse. Joos ook. Geen sprake van een gast, denk dus gewoon aan Vd Bempt als vierde man.
zou verplaatst zijn voor binnen een paar weken

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Extra time
« Reactie #729 Gepost op: februari 11, 2013, 09:41:51 am »
Bron?



Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Extra time
« Reactie #730 Gepost op: februari 11, 2013, 11:01:47 am »
Heb dit ook opgevangen.  Dat ze het verplaatsen.  We zien wel.  Vlaamse sportmedia is een gatlikkertjes media en een kuddegroepje en enkel op vraag waarschijnlijk van hen wereldteams en de gunsten of mooi lof die ze achterna krijgen.  En zeker als ze zelf nog eens fan zijn van een niet zogezegde g5 ploeg die nog niet aan de hielen raakt van essevee (en ook lokeren).  Dan moet het pieken.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.192
Re: Extra time
« Reactie #731 Gepost op: februari 11, 2013, 11:13:20 am »
Mss enen van Mons, omdat die wonnen op Standard, al zal het daar wel moeilijk zijn om een Nederlandstalige te vinden.
Gokje: Pieter-jan Monteyne

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #732 Gepost op: februari 11, 2013, 12:53:58 pm »
Heb dit ook opgevangen.  Dat ze het verplaatsen.  We zien wel.  Vlaamse sportmedia is een gatlikkertjes media en een kuddegroepje en enkel op vraag waarschijnlijk van hen wereldteams en de gunsten of mooi lof die ze achterna krijgen.  En zeker als ze zelf nog eens fan zijn van een niet zogezegde g5 ploeg die nog niet aan de hielen raakt van essevee (en ook lokeren).  Dan moet het pieken.

Ik moet eerlijk zeggen, op de duur als ik je (kopi?ren/plakken) posts lees, hoop ik bijna dat we nog eens een minder seizoen hebben, met alle boosaardige, slechte, stoute G5 clubs voor ons. Voor de zoveelste keer: wij kennen een uitzonderlijk goed seizoen, maar die G5 zijn de Grootste 5 en zullen altijd de Grootste 5 zijn; en wel omdat zij de langste historie hebben, de grootste achterban, het indrukwekkendste palmares, het meeste potentieel, de belangrijkste namen, enzovoort. Leer er meer leven.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Extra time
« Reactie #733 Gepost op: februari 11, 2013, 01:19:13 pm »
@13 april : is het palmares van genk en vooral gent zo indrukwekkender dan bijvoorbeeld dat van Essevee ??? ik krijg het schijt van die zogenaamde G5.  Ok, anderlecht, standard en brugge bewijzen al jaren dat ze bij de topploegen van belgie behoren, maar gent en genk zitten daar nog ver van en sluiten veeleer aan qua resultaten veeleer aan bij de subtop, net zoals essevee

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Extra time
« Reactie #734 Gepost op: februari 11, 2013, 01:52:49 pm »
op sporza.be : Roger "Ceetje" Putman, vriend van de spelers
Kijk vanavond om 21.30u naar Extra Time op Canvas voor de hele reportage over Lokeren-Zulte Waregem. Centrale gast is Yannick Ferrera. Hij bespreekt met Filip Joos, Marc Degryse en Johan Boskamp de voetbalactualiteit.


13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #735 Gepost op: februari 11, 2013, 01:55:54 pm »
@13 april : is het palmares van genk en vooral gent zo indrukwekkender dan bijvoorbeeld dat van Essevee ??? ik krijg het schijt van die zogenaamde G5.  Ok, anderlecht, standard en brugge bewijzen al jaren dat ze bij de topploegen van belgie behoren, maar gent en genk zitten daar nog ver van en sluiten veeleer aan qua resultaten veeleer aan bij de subtop, net zoals essevee

Ja. En ik had het niet alleen over het palmares, ik had het over het geheel. Het zijn op alle vlak grotere clubs, dat ontkennen zou al te belachelijk zijn. Tuurlijk is er een verschil tussen Anderlecht, Club Brugge, Standard, Genk en Gent, maar dit zijn nu eenmaal de grootste clubs van het land, of je dat nu graag hebt of niet.

AA GENT

Stad: 250.000 inwoners
Stamnummer: 7 (sinds 1900)   
Stadion: 20.000
Budget: 17 miljoen euro
Palmares: 3x Beker van Belgi?, 1x vice-kampioen

KRC GENK

Stad: 65.000 inwoners (+ regio)
Stamnummer: 322 (sinds 1923)
Stadion: 25.000
Budget: 24 miljoen euro
Palmares: 3x kampioen, 2x vice-kampioen, 3x Beker van Belgi?, 1x Supercup

SV ZULTE WAREGEM

Stad: 37.000 inwoners
Stamnummer: 5381 (sinds 2001)
Stadion: 10.000
Budget: 8 miljoen euro
Palmares: 1x Beker van Belgi?

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Extra time
« Reactie #736 Gepost op: februari 11, 2013, 01:58:51 pm »
@13 april : is het palmares van genk en vooral gent zo indrukwekkender dan bijvoorbeeld dat van Essevee ??? ik krijg het schijt van die zogenaamde G5.  Ok, anderlecht, standard en brugge bewijzen al jaren dat ze bij de topploegen van belgie behoren, maar gent en genk zitten daar nog ver van en sluiten veeleer aan qua resultaten veeleer aan bij de subtop, net zoals essevee

Qua palmares geraken we nog niet aan de hielen van Genk beste sportvriend...

Genk won de voorbije 15 jaar 3 keer de titel en 3 keer de beker. Eindigde 5 keer in de top 2.

Gent deed idd het heel wat minder (1 beker en 1 keer verliezend finalist), maar eindigde de voorbije 13 jaar wel 11 maal in de top 6 (PO1 plaatsen) + volgende jaar het modernste stadion van Belgi?.

Genk is absoluut G5, Gent is het vijfde kleine broertje in de rij, maar qua structuur en financi?n zitten ze er wel bij.


Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Extra time
« Reactie #737 Gepost op: februari 11, 2013, 03:08:32 pm »
@13 april : is het palmares van genk en vooral gent zo indrukwekkender dan bijvoorbeeld dat van Essevee ??? ik krijg het schijt van die zogenaamde G5.  Ok, anderlecht, standard en brugge bewijzen al jaren dat ze bij de topploegen van belgie behoren, maar gent en genk zitten daar nog ver van en sluiten veeleer aan qua resultaten veeleer aan bij de subtop, net zoals essevee

Gent als ??n van de grootste steden, nen immens grote achterban hoor.  Nog niet zo lang geleden speelden ze slechts voor 8000 man.  Zelfs hen 10000 van nu is maar heel matig als zo een stad en zichzelf een topclub noemende.  Dienen copy paste zever hier ook telkens, ze hebben hen woord gevonden sommigen hoor.  Lijkt wel het niet genoeg afgepepert of afgekruid of risotto syndroom na de vele kookprogramma's en mijn restaurants die gelijk wie gebruikt als hij eens op restaurant gaat.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Extra time
« Reactie #738 Gepost op: februari 11, 2013, 03:10:05 pm »
@13 april : is het palmares van genk en vooral gent zo indrukwekkender dan bijvoorbeeld dat van Essevee ??? ik krijg het schijt van die zogenaamde G5.  Ok, anderlecht, standard en brugge bewijzen al jaren dat ze bij de topploegen van belgie behoren, maar gent en genk zitten daar nog ver van en sluiten veeleer aan qua resultaten veeleer aan bij de subtop, net zoals essevee

Ja. En ik had het niet alleen over het palmares, ik had het over het geheel. Het zijn op alle vlak grotere clubs, dat ontkennen zou al te belachelijk zijn. Tuurlijk is er een verschil tussen Anderlecht, Club Brugge, Standard, Genk en Gent, maar dit zijn nu eenmaal de grootste clubs van het land, of je dat nu graag hebt of niet.

AA GENT

Stad: 250.000 inwoners
Stamnummer: 7 (sinds 1900)   
Stadion: 20.000
Budget: 17 miljoen euro
Palmares: 3x Beker van Belgi?, 1x vice-kampioen

KRC GENK

Stad: 65.000 inwoners (+ regio)
Stamnummer: 322 (sinds 1923)
Stadion: 25.000
Budget: 24 miljoen euro
Palmares: 3x kampioen, 2x vice-kampioen, 3x Beker van Belgi?, 1x Supercup

SV ZULTE WAREGEM

Stad: 37.000 inwoners
Stamnummer: 5381 (sinds 2001)
Stadion: 10.000
Budget: 8 miljoen euro
Palmares: 1x Beker van Belgi?

Ok, sv waregem telt voor sommigen niet maar voor mij wel en de mensen die zich iets meer verdiepen in de sport ook.  Dan mag je daar nog 2 bekerfinales bijrekenen en 1x winst en paar europese campagnes en een halve finale uefa cup.  Haha gentje stelt niets voor europees.

En het zijn inderdaad grotere clubs.  Maar het zijn niet de super (wereldteams) zoals ze worden beschreven en opgehemeld en de aandacht krijgen.  Sportief teren ze keihard op hen verleden.  Achterban, tjah zijn kijk fier dak geen meeloper ben van kortrijk of waregem of oostende enz... en brugge of anderlechtfan ben. Terwijl ik zelf in een stad zou wonen met een ploeg in eerste klasse of een ploeg die zelfs subtopper is en het op vlak uitstekend doet. Velen zijn het zogezegd en als ze al 2x naar het stadion gaan is het al veel en ondertussen de groten bek afhangen dat ze nen mauve army of bruges boy zijn.  Velen kennen wel de plaatsvervangende schaamte vertoningen van wa beschonken kereltjes op werchter of ergens op ??n of ander feest die beginnen heen en weer te zingen van brugges brugges, of mauves army.  Heel triestig, 90% die meezingt is gewoon een meeloper wannabee.

Qua budget tegenover sportieve prestaties en financi?le en beleidsprestaties.  Is essevee den top van Belgi?.  Historisch (buiten gent) en achterban (incl. Gent= en enkel omdat ze nen grote stad zijn) zijn ze inderdaad grotere clubs.  Maar die g5 zever mag gewoon stoppen.
« Laatst bewerkt op: februari 11, 2013, 03:17:43 pm door essevee007 »

Offline remcofra

  • Leden
  • Berichten: 104
  • Groen Rood
Re: Extra time
« Reactie #739 Gepost op: februari 11, 2013, 04:24:41 pm »

In ?Extra Time? hebben Frank Raes en Filip Joos vanavond de jongste trainer uit de eerste klasse te gast: Yannick Ferrera. De 32-jarige coach is dankzij de opmerkelijke prestaties geliefd bij de fans van Charleroi. Voor het seizoen werd hij getipt als de eerste trainer die ontslagen zou worden, maar vorige zaterdag vierde hij samen met de supporters, want na de winst tegen Lierse zijn de Carolo?s goed als zeker van het behoud. Charleroi is trouwens ook de laatste ploeg die erin slaagde om leider Anderlecht te verslaan.
 De neef van Emilio en Manu Ferrera werkte vorig jaar met Michel Preud?homme bij Al Shabab in Saudi Arabi?. Vanavond zit hij aan tafel met 2 andere voetbalgrootheden: Jan Boskamp en Marc Degryse.
 In ?Na de biep? hangt een gewezen Gouden Schoen aan de lijn.
One team One dream, i'm a believer