Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196804 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Extra time
« Reactie #740 Gepost op: februari 11, 2013, 04:31:40 pm »

In ‘Extra Time’ hebben Frank Raes en Filip Joos vanavond de jongste trainer uit de eerste klasse te gast: Yannick Ferrera. De 32-jarige coach is dankzij de opmerkelijke prestaties geliefd bij de fans van Charleroi. Voor het seizoen werd hij getipt als de eerste trainer die ontslagen zou worden, maar vorige zaterdag vierde hij samen met de supporters, want na de winst tegen Lierse zijn de Carolo’s goed als zeker van het behoud. Charleroi is trouwens ook de laatste ploeg die erin slaagde om leider Anderlecht te verslaan.
 De neef van Emilio en Manu Ferrera werkte vorig jaar met Michel Preud’homme bij Al Shabab in Saudi Arabi?. Vanavond zit hij aan tafel met 2 andere voetbalgrootheden: Jan Boskamp en Marc Degryse.
 In ‘Na de biep’ hangt een gewezen Gouden Schoen aan de lijn.

All? bon....  60% anderlecht, 25% brugge, 10% de andere wereldteams van de g5 en dan 5% even willekeurig kiezen om den essevee (subtopper en 2e in de stand keihard te ontwijken).

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Extra time
« Reactie #741 Gepost op: februari 11, 2013, 05:06:42 pm »

In ?Extra Time? hebben Frank Raes en Filip Joos vanavond de jongste trainer uit de eerste klasse te gast: Yannick Ferrera. De 32-jarige coach is dankzij de opmerkelijke prestaties geliefd bij de fans van Charleroi. Voor het seizoen werd hij getipt als de eerste trainer die ontslagen zou worden, maar vorige zaterdag vierde hij samen met de supporters, want na de winst tegen Lierse zijn de Carolo?s goed als zeker van het behoud. Charleroi is trouwens ook de laatste ploeg die erin slaagde om leider Anderlecht te verslaan.
 De neef van Emilio en Manu Ferrera werkte vorig jaar met Michel Preud?homme bij Al Shabab in Saudi Arabi?. Vanavond zit hij aan tafel met 2 andere voetbalgrootheden: Jan Boskamp en Marc Degryse.
 In ?Na de biep? hangt een gewezen Gouden Schoen aan de lijn.

All? bon....  60% anderlecht, 25% brugge, 10% de andere wereldteams van de g5 en dan 5% even willekeurig kiezen om den essevee (subtopper en 2e in de stand keihard te ontwijken).

Er is een reportage over Lokeren - Essevee voorzien dacht ik. Het valt me wel enorm op hoe gefrustreerd jij bent. Niet vergeten dat wij vorig jaar er bijna uitlagen h?. Dit jaar is puur genieten als esseveesupporter maar voor hetzelfde geldt is het volgend jaar weer helemaal anders dat is niet te voorzien. Terwijl die g5 toch altijd bij de eerste 5-6 eindigt (op een paar uitzonderingen na). In Engeland wordt Arsenal toch ook nog altijd bij de grote 4 gerekend (laatste tijd misschien iets minder, mede door de Spurs) maar die hebben ook al een kleine 10? jaar geen platte prijs gewonnen. Maar dat blijft, en terecht, aanzien als een grote club.

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #742 Gepost op: februari 11, 2013, 05:44:51 pm »
Ok, sv waregem telt voor sommigen niet maar voor mij wel en de mensen die zich iets meer verdiepen in de sport ook.  Dan mag je daar nog 2 bekerfinales bijrekenen en 1x winst en paar europese campagnes en een halve finale uefa cup.  Haha gentje stelt niets voor europees.

Zelfs met KSV Waregem erbij geteld, doe eens normaal zeg. Waregem heeft het inderdaad af en toe uitstekend gedaan, zoals dit jaar, maar AA Gent is en blijft een grotere club, op alle vlak - daar zul je mee moeten leren leven. Hoe frustrerend dat ook is, blijkbaar, om onduidelijke redenen.

Citaat
En het zijn inderdaad grotere clubs.  Maar het zijn niet de super (wereldteams) zoals ze worden beschreven en opgehemeld en de aandacht krijgen.  Sportief teren ze keihard op hen verleden.  Achterban, tjah zijn kijk fier dak geen meeloper ben van kortrijk of waregem of oostende enz... en brugge of anderlechtfan ben. Terwijl ik zelf in een stad zou wonen met een ploeg in eerste klasse of een ploeg die zelfs subtopper is en het op vlak uitstekend doet. Velen zijn het zogezegd en als ze al 2x naar het stadion gaan is het al veel en ondertussen de groten bek afhangen dat ze nen mauve army of bruges boy zijn.  Velen kennen wel de plaatsvervangende schaamte vertoningen van wa beschonken kereltjes op werchter of ergens op ??n of ander feest die beginnen heen en weer te zingen van brugges brugges, of mauves army.  Heel triestig, 90% die meezingt is gewoon een meeloper wannabee.

Qu?? Ik heb de media eigenlijk nog nooit die G5 als super -of wereldteams zien of horen omschrijven. Sportief teren ze trouwens helemaal niet op hun verleden, de afgelopen vijf (?) jaar hebben verschillende clubs (zo ongeveer alle vijf eigenlijk) het in Europa z??r naar behoren gedaan - en onafgezien van een zwak seizoen om de tien jaar spelen zij dan ook altijd in de top-6. Gent, zoals gezegd hierboven, eindigde de afgelopen 13 jaar 11 keer in de top-6. Wij speelden op een haar na in tweede klasse nu.

Citaat
Qua budget tegenover sportieve prestaties en financi?le en beleidsprestaties.  Is essevee den top van Belgi?.  Historisch (buiten gent) en achterban (incl. Gent= en enkel omdat ze nen grote stad zijn) zijn ze inderdaad grotere clubs.  Maar die g5 zever mag gewoon stoppen.

Are you Francky in disguise? Altijd dat budget. Is dat ondertussen niet top-8? Vorig jaar waren we dan toch alles behalve de top van Belgi? h?, en het jaar daarvoor evenmin. Historisch hebben ze allemaal een minstens even indrukwekkend verhaal (de vergelijking gaat eigenlijk niet op, zelfs KSV Waregem had stamnummer 4451), een (veel) groter palmares, een veel grotere achterban (en inderdaad, dat ligt doorgaans omdat die clubs uit grotere steden komen, ik zie het probleem niet), een rijkere historie, meer Gouden Schoenen, topscorers, betere klassementen, betere spelers, betere prestaties, en ga zo maar door.

Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om te aanvaarden dat Essevee nooit (jamais!) een G5 club zal zijn. Ons beleid is fantastisch, dat is zeker, en onze prestaties dit seizoen uitzonderlijk, maar laten we vooral nuchter blijven. Als (ALS!) het beleid blijft duren (en dan bedoel ik consequent richten op jeugd, Dury die blijft,...), ?n als (ALS!) er ooit een nieuw stadion komt - dan (!) kunnen we misschien (!) een stapje hogerop zetten. Tot dan zal het een goed seizoen zijn afgewisseld met een minder, en dan weer een erg goed, en dan weer een matig.

Meer zelfs, mocht een club als Beerschot ons beleid hebben, en onze nuchterheid, dan hadden zij, wat mij betreft, veel meer potentieel om een grote club te worden. Ze hebben de historie, het palmares (7x kampioen, 7x vice-kampioen, 2x beker plus een verloren finale), de achterban (de grootste stad van Vlaanderen), enzovoort. Idem voor KV Mechelen trouwens.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: Extra time
« Reactie #743 Gepost op: februari 11, 2013, 05:45:35 pm »
Ze hebben letterlijk in de vorige uitzending gezegd dat ze iemand van Zulte Waregem gingen uitnodigen.

Door de prestatie van Charleroi en hun coach als "uitzonderlijk" te bestempelen, doen ze zwaar afbreuk aan het werk dat Maes en Dury verrichten bij clubs als Lokeren en Zulte Waregem.

Dan nog goed wetende dat Charleroi door de Waalse overheid wordt (over-)gesubsidieerd en het hoofd boven water wordt gehouden, is het in se een echte schande om "het vermijden van degradatie bij Charleroi" als uitzonderlijk te bestempelen. Clubs als Lokeren en Zulte Waregem moete op geen subsidie rekenen, maar moeten het zelf berooien. Dat is pas uitzonderlijk en vernoemenswaardig.

Extra-time heeft al vroeger alle geloofwaardigheid ?n serieux verloren, maar dit is er pas gans over... Triestig dat dit met ons belastinggeld wordt gefinancierd... We zouden verdomme uiterst fier moeten zijn op Vlaamse clubs als Lokeren en Zulte Waregem.

Freve

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #744 Gepost op: februari 11, 2013, 09:35:45 pm »
ze zeiden da idd vorige week
ma Jooske zijn smoelwerk toonde toen al dat
ni mee zijn volle zin was

We werden aanzien als leuke 2e
nu worden we volgens mij aanzien als pain in the ass van de grote 5

ze zitten te wachten voor onze FAIL dan pas zullen we bij Extra Time keer mogen gaan zitten

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Extra time
« Reactie #745 Gepost op: februari 12, 2013, 07:44:20 am »
Ok, sv waregem telt voor sommigen niet maar voor mij wel en de mensen die zich iets meer verdiepen in de sport ook.  Dan mag je daar nog 2 bekerfinales bijrekenen en 1x winst en paar europese campagnes en een halve finale uefa cup.  Haha gentje stelt niets voor europees.

Zelfs met KSV Waregem erbij geteld, doe eens normaal zeg. Waregem heeft het inderdaad af en toe uitstekend gedaan, zoals dit jaar, maar AA Gent is en blijft een grotere club, op alle vlak - daar zul je mee moeten leren leven. Hoe frustrerend dat ook is, blijkbaar, om onduidelijke redenen.

Citaat
En het zijn inderdaad grotere clubs.  Maar het zijn niet de super (wereldteams) zoals ze worden beschreven en opgehemeld en de aandacht krijgen.  Sportief teren ze keihard op hen verleden.  Achterban, tjah zijn kijk fier dak geen meeloper ben van kortrijk of waregem of oostende enz... en brugge of anderlechtfan ben. Terwijl ik zelf in een stad zou wonen met een ploeg in eerste klasse of een ploeg die zelfs subtopper is en het op vlak uitstekend doet. Velen zijn het zogezegd en als ze al 2x naar het stadion gaan is het al veel en ondertussen de groten bek afhangen dat ze nen mauve army of bruges boy zijn.  Velen kennen wel de plaatsvervangende schaamte vertoningen van wa beschonken kereltjes op werchter of ergens op ??n of ander feest die beginnen heen en weer te zingen van brugges brugges, of mauves army.  Heel triestig, 90% die meezingt is gewoon een meeloper wannabee.

Qu?? Ik heb de media eigenlijk nog nooit die G5 als super -of wereldteams zien of horen omschrijven. Sportief teren ze trouwens helemaal niet op hun verleden, de afgelopen vijf (?) jaar hebben verschillende clubs (zo ongeveer alle vijf eigenlijk) het in Europa z??r naar behoren gedaan - en onafgezien van een zwak seizoen om de tien jaar spelen zij dan ook altijd in de top-6. Gent, zoals gezegd hierboven, eindigde de afgelopen 13 jaar 11 keer in de top-6. Wij speelden op een haar na in tweede klasse nu.

Citaat
Qua budget tegenover sportieve prestaties en financi?le en beleidsprestaties.  Is essevee den top van Belgi?.  Historisch (buiten gent) en achterban (incl. Gent= en enkel omdat ze nen grote stad zijn) zijn ze inderdaad grotere clubs.  Maar die g5 zever mag gewoon stoppen.

Are you Francky in disguise? Altijd dat budget. Is dat ondertussen niet top-8? Vorig jaar waren we dan toch alles behalve de top van Belgi? h?, en het jaar daarvoor evenmin. Historisch hebben ze allemaal een minstens even indrukwekkend verhaal (de vergelijking gaat eigenlijk niet op, zelfs KSV Waregem had stamnummer 4451), een (veel) groter palmares, een veel grotere achterban (en inderdaad, dat ligt doorgaans omdat die clubs uit grotere steden komen, ik zie het probleem niet), een rijkere historie, meer Gouden Schoenen, topscorers, betere klassementen, betere spelers, betere prestaties, en ga zo maar door.

Ik snap niet waarom het zo moeilijk is om te aanvaarden dat Essevee nooit (jamais!) een G5 club zal zijn. Ons beleid is fantastisch, dat is zeker, en onze prestaties dit seizoen uitzonderlijk, maar laten we vooral nuchter blijven. Als (ALS!) het beleid blijft duren (en dan bedoel ik consequent richten op jeugd, Dury die blijft,...), ?n als (ALS!) er ooit een nieuw stadion komt - dan (!) kunnen we misschien (!) een stapje hogerop zetten. Tot dan zal het een goed seizoen zijn afgewisseld met een minder, en dan weer een erg goed, en dan weer een matig.

Meer zelfs, mocht een club als Beerschot ons beleid hebben, en onze nuchterheid, dan hadden zij, wat mij betreft, veel meer potentieel om een grote club te worden. Ze hebben de historie, het palmares (7x kampioen, 7x vice-kampioen, 2x beker plus een verloren finale), de achterban (de grootste stad van Vlaanderen), enzovoort. Idem voor KV Mechelen trouwens.

Goed jong.... Zoveel werk er in stoppen om te bewijzen dat we klein zijn en klein blijven.  Zoveel werk om joos en raes gelijk te geven en we het allemaal normaal moeten vinden?  Ben jij raes of joos in disguise msh? Mechelen, beerschot er nog eens bij betrekken.... Even sturen naar extra time anders.  Zal hen veel plezier doen en gaan ze met veel plezier eens voorlezen en in de toekomst kunnen ze dut terugmailen als vb dhr. Titeca zijn beklag al eens deed over het negeren van andere clubs en met voorsprong ons essevee.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Extra time
« Reactie #746 Gepost op: februari 12, 2013, 07:46:35 am »
Toch eens aangeven dat die Ferrera ook zijn moment verdiende toch? Ik vond hem ook intelligent en welbespraakt overkomen. Toptrainer in wording denk ik.

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Extra time
« Reactie #747 Gepost op: februari 12, 2013, 10:33:35 am »
Toch eens aangeven dat die Ferrera ook zijn moment verdiende toch? Ik vond hem ook intelligent en welbespraakt overkomen. Toptrainer in wording denk ik.
Ik zag Extra Time nog niet maar toen ik het gisterenmiddag hoorde dat Y. F. te gast ging zijn, was dit ook mijn eerste reactie.
Charleroi komt meestal (al dan niet terecht) negatief in beeld terwijl Y.F. er, net als Dury en Maes, superieur werk verricht volgens het budget en de werkomstandigheden. Bovendien is er bij mijn weten nog nooit iemand van Charleroi ge?nviteerd//in de studio aanwezig geweest.

Ik was gewoon blij dat er eens geen zeveraar of ex-voetballer/-trainer te gast was.
Natuurlijk wil ik dat "de (VLAAMSE!!) media" ons meer aux s?rieux neemt maar op dit ogenblik vond ik Y.F. een topkeuze.

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #748 Gepost op: februari 12, 2013, 12:28:08 pm »
Goed jong.... Zoveel werk er in stoppen om te bewijzen dat we klein zijn en klein blijven.  Zoveel werk om joos en raes gelijk te geven en we het allemaal normaal moeten vinden?  Ben jij raes of joos in disguise msh? Mechelen, beerschot er nog eens bij betrekken.... Even sturen naar extra time anders.  Zal hen veel plezier doen en gaan ze met veel plezier eens voorlezen en in de toekomst kunnen ze dut terugmailen als vb dhr. Titeca zijn beklag al eens deed over het negeren van andere clubs en met voorsprong ons essevee.

Het zijn gewoon feiten die ik opsom, waar jij blijkbaar niet mee om kan. Ik vind het vooral jammer voor jou, want het moet lastig leven zijn. Ik geef Joos en Raes helemaal niet gelijk, over wat heb je het eigenlijk? Ik ben hier z?lf al weken mijn beklag aan het doen dat we te weinig aandacht geven. Je kan bepaalde dingen blijkbaar niet van elkaar scheiden.

Het enige wat ik zeg is dit: de G5 zijn de G5 omdat zij de G5 zijn. Met andere woorden, de G5 zijn de G5 omdat zij het grootste palmares hebben, de langste historie, de meeste prijzen, de grootste achterban, het grootste stadion, enzovoort. Wij komen niet aan hun enkels, hoe pijnlijk dat voor jou ook blijkt te zijn. Wij zijn een kleine club, op bepaalde vlakken zelfs kleiner dan Beerschot en Kv Mechelen, want die hebben een rijkere historie, een grotere achterban, een groter palmares, enzovoort. Dat zijn feiten. Essevee is een mooie club, die momenteel een uitstekend beleid kent, maar je moet ons niet groter maken dan jij zou willen dat we waren. Voetjes op de grond, dat is ??n van de redenen waarom we zo'n mooie club zijn. En daarom, vind ik, is het net zo leuk om het de G5 zo lastig te maken.

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #749 Gepost op: februari 12, 2013, 05:37:46 pm »
Verbroederen met KVK om in de belangstelling te staan!!!!!!! :D  ;D GRAPJE H?

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Extra time
« Reactie #750 Gepost op: februari 12, 2013, 10:03:43 pm »
Goed jong.... Zoveel werk er in stoppen om te bewijzen dat we klein zijn en klein blijven.  Zoveel werk om joos en raes gelijk te geven en we het allemaal normaal moeten vinden?  Ben jij raes of joos in disguise msh? Mechelen, beerschot er nog eens bij betrekken.... Even sturen naar extra time anders.  Zal hen veel plezier doen en gaan ze met veel plezier eens voorlezen en in de toekomst kunnen ze dut terugmailen als vb dhr. Titeca zijn beklag al eens deed over het negeren van andere clubs en met voorsprong ons essevee.

Het zijn gewoon feiten die ik opsom, waar jij blijkbaar niet mee om kan. Ik vind het vooral jammer voor jou, want het moet lastig leven zijn. Ik geef Joos en Raes helemaal niet gelijk, over wat heb je het eigenlijk? Ik ben hier z?lf al weken mijn beklag aan het doen dat we te weinig aandacht geven. Je kan bepaalde dingen blijkbaar niet van elkaar scheiden.

Het enige wat ik zeg is dit: de G5 zijn de G5 omdat zij de G5 zijn. Met andere woorden, de G5 zijn de G5 omdat zij het grootste palmares hebben, de langste historie, de meeste prijzen, de grootste achterban, het grootste stadion, enzovoort. Wij komen niet aan hun enkels, hoe pijnlijk dat voor jou ook blijkt te zijn. Wij zijn een kleine club, op bepaalde vlakken zelfs kleiner dan Beerschot en Kv Mechelen, want die hebben een rijkere historie, een grotere achterban, een groter palmares, enzovoort. Dat zijn feiten. Essevee is een mooie club, die momenteel een uitstekend beleid kent, maar je moet ons niet groter maken dan jij zou willen dat we waren. Voetjes op de grond, dat is ??n van de redenen waarom we zo'n mooie club zijn. En daarom, vind ik, is het net zo leuk om het de G5 zo lastig te maken.

Voor mij is er ook geen g5 maar enkel een g4. Gent heeft gewoon zichzelf uitgeropen om bij de grote te horen maar is in mijn ogen gewoon een subtopper met veel ups en downs. En essevee zal denk ik ook zo een ploeg worden op termijn.

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #751 Gepost op: februari 12, 2013, 10:20:08 pm »
Voor mij is er ook geen g5 maar enkel een g4. Gent heeft gewoon zichzelf uitgeropen om bij de grote te horen maar is in mijn ogen gewoon een subtopper met veel ups en downs. En essevee zal denk ik ook zo een ploeg worden op termijn.

Ze zijn inderdaad duidelijk het 'kleintje' binnen de G5, maar blijven wel een (zeer) grote stad met een (zeer) groot en modern stadion, een groot verleden, en een grote(re) achterban. Zoals gezegd, 11 keer top-6 in de laatste 13 jaar, als wij dat ooit kunnen zeggen dan zal ik akkoord gaan met jou/jullie. En als wij ooit een (ver)nieuw(d) stadion hebben zullen wij inderdaad een stap kunnen zetten, maar dat zouden KV Mechelen en Beerschot en dergelijke ook kunnen. Enige pluspunt dat wij hebben is ons uitstekend beleid op sportief vlak.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Extra time
« Reactie #752 Gepost op: februari 13, 2013, 07:13:54 pm »
G5? Het mag er ook wel eens bij verteld worden dat Genk hoofdzakelijk groot geworden is dankzij hun stadion dat ze cadeau gekregen hebben van de belastingbetaler bij de reconversie na de sluiting van de Kempense Steenkoolmijnen. Een schoon cadeautje van ruwweg geschat 25miljoen Euroots in die tijd.
Geef ons eens een dergelijk cadeautje en wie weet...

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Extra time
« Reactie #753 Gepost op: februari 15, 2013, 05:14:28 pm »
Tja maar Genk heeft op hele korte termijn , titels en bekers gepakt en dat heeft niks te maken met hun stadion.

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Extra time
« Reactie #754 Gepost op: februari 16, 2013, 01:34:23 pm »
Tja maar Genk heeft op hele korte termijn , titels en bekers gepakt en dat heeft niks te maken met hun stadion.
A nee?  :o
Weete wa, geeft ons ook eens ne cadeau van 25.000.000 Euro ( ge?ndexeerd moet dat nu al ongeveer 40.000.000 zijn vermoed ik ) en ik geef u op een papierke dat wij ook meedoen voor de prijzen.
Als ge een stadion van 25.000 plaatsen zomaar cadeau krijgt, dan helpt dat wel degelijk de club ook sportief vooruit, want :
1) Dan moet ge die centen niet zelf op tafel leggen, dus kunt ge ze aan het sportieve besteden.
Zie in dat verband maar eens wat er met AA Gent gebeurt het jaar dat ze de EIGEN CENTEN in hun nieuw stadion moeten steken...
2) De jaren daarna trekt ge uw gemiddeld supportersaantal minstens met 40% naar omhoog waardoor uw b-udget ook de jaren daarna automatisch hoger is en ge dus ook sportief verder kunt groeien.
( Lees : betere spelers aantrekken die anders onhaalbaar zijn. )
Mij maakt me dus niet wijs dat het cadeautje dat de smurfen van de belastingbetaler gekregen hebben hen niet geholpen heeft om de sportieve successen die ze nu hebben te bereiken!

fox

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #755 Gepost op: februari 17, 2013, 07:37:18 pm »
Vadis Odjidja te gast. De 2e in de stand wordt gewoon rustig verder genegeerd.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Extra time
« Reactie #756 Gepost op: februari 17, 2013, 08:06:46 pm »
Vadis Odjidja te gast. De 2e in de stand wordt gewoon rustig verder genegeerd.

Onvoorstelbaar.
15 wedstrijden niet verloren. Enige ploeg die nog een klein beetje in de nek van Anderlecht ademt.

Soit. Ik kijk sowieso al niet meer...Met Joos kan k nog wat leven, Raes is echter onuitstaanbaat.
-SVZW Forever-

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #757 Gepost op: februari 17, 2013, 08:42:09 pm »
Vadis Odjidja te gast. De 2e in de stand wordt gewoon rustig verder genegeerd.

Onvoorstelbaar.
15 wedstrijden niet verloren. Enige ploeg die nog een klein beetje in de nek van Anderlecht ademt.

?

Het ligt er vingerdik op. Ik blijf het herhalen: speelt KV Mechelen of Beerschot een seizoen als het onze, en er zit elke drie weken iemand van die clubs. De manier waarop we, ook dit weekend weer, quasi geen aandacht krijgen op radio, in kranten en op internet, is ronduit schandalig. Zeker, op de duur, als je denkt dat we inderdaad al 15 matchen ongeslagen zijn (een half seizoen), met veel jeugd spelen, veel Belgen, en bvb gisteren gewoon fantastisch voetbalden. Dat een Club Brugge meer kijkers betekent, tot daar aan toe, maar onze prestaties zodanig negeren is eigenlijk te erg voor woorden.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #758 Gepost op: februari 17, 2013, 09:00:23 pm »
Vadis Odjidja te gast. De 2e in de stand wordt gewoon rustig verder genegeerd.

Onvoorstelbaar.
15 wedstrijden niet verloren. Enige ploeg die nog een klein beetje in de nek van Anderlecht ademt.

?

Het ligt er vingerdik op. Ik blijf het herhalen: speelt KV Mechelen of Beerschot een seizoen als het onze, en er zit elke drie weken iemand van die clubs. De manier waarop we, ook dit weekend weer, quasi geen aandacht krijgen op radio, in kranten en op internet, is ronduit schandalig. Zeker, op de duur, als je denkt dat we inderdaad al 15 matchen ongeslagen zijn (een half seizoen), met veel jeugd spelen, veel Belgen, en bvb gisteren gewoon fantastisch voetbalden. Dat een Club Brugge meer kijkers betekent, tot daar aan toe, maar onze prestaties zodanig negeren is eigenlijk te erg voor woorden.
Pfff... Wat moet Odjidja daar nu zitten vertellen?! Man man man
SV TILL I DIE

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Extra time
« Reactie #759 Gepost op: februari 18, 2013, 09:17:32 am »
Vadis Odjidja te gast. De 2e in de stand wordt gewoon rustig verder genegeerd.

Onvoorstelbaar.
15 wedstrijden niet verloren. Enige ploeg die nog een klein beetje in de nek van Anderlecht ademt.

?

Het ligt er vingerdik op. Ik blijf het herhalen: speelt KV Mechelen of Beerschot een seizoen als het onze, en er zit elke drie weken iemand van die clubs. De manier waarop we, ook dit weekend weer, quasi geen aandacht krijgen op radio, in kranten en op internet, is ronduit schandalig. Zeker, op de duur, als je denkt dat we inderdaad al 15 matchen ongeslagen zijn (een half seizoen), met veel jeugd spelen, veel Belgen, en bvb gisteren gewoon fantastisch voetbalden. Dat een Club Brugge meer kijkers betekent, tot daar aan toe, maar onze prestaties zodanig negeren is eigenlijk te erg voor woorden.
Pfff... Wat moet Odjidja daar nu zitten vertellen?! Man man man

Ja dat Odjidja (en dus club) er zit is er nu wel over. Ferrera kon ik begrijpen. Van Veldhoven kon ik ook begrijpen. Maar dit is absoluut overbodig. Als ze nu nog iemand van Lierse hadden gezet deze week kon ik het ook nog begrijpen! Maar Club heeft daar niets te zoeken. Hun eigen falend beleid nog eens moeten uitleggen :)