Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196810 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #760 Gepost op: februari 18, 2013, 10:24:58 am »
Dus van een club met een haast lachwekkend wanbeleid, waarvan de ploeg 18 punten achterstaat op aartsrivaal Anderlecht (en 10 op de nummer 2, ssshhht), nodigt men voor de zoveelste keer (dacht ik?) Vadis Odjidja uit. Een club waar heel het land kwaad op was voor wat er met Leekens gebeurde, een club die geen schaamte kent, een club die dit jaar een 35 transfers (waarvan de helft in paniek) heeft gedaan, een club waar men op z'n Kortrijks elke beslissing van de scheidsrechter, zowel in haar eigen wedstrijden als in de wedstrijden van Anderlecht, met de hulp van bevriende media, tot in het oneindige aanvalt,...

Is dus interessanter dan een club die dankzij een schitterende visie en een prachtig beleid, in alle stilte, met heel wat eigen jeugd en andere talenten, doorgaans met een 8tal Belgen op het veld, met meestal fris voetbal, al een h??l seizoen lang op de 2e plaats staat. Een club waar men n?et elke beslissing van de arbitrage aanvalt (integendeel, zie vorig seizoen), een club waar men niet van de daken schreeuwt dat men de beste is, een club die zich niet laat verleiden tot zweven en arrogant worden...

Erg.

Offline DiFranco

  • Leden
  • Berichten: 20
Re: Extra time
« Reactie #761 Gepost op: februari 18, 2013, 12:43:33 pm »
Ondertussen op de RTBF :
Thorgan Hazard (Zulte-Waregem) et Mehdi Bayat (administrateur d?l?gu? de Charleroi) sont les invit?s ce lundi soir de La Tribune, ?mission co-pr?sent?e par Michel Lecomte et Benjamin Deceuninck. Ils reviendront notamment sur les matches de la 27?me journ?e de championnat et le d?part de Yannick Ferrera.

Offline Cypher

  • Leden
  • Berichten: 178
Re: Extra time
« Reactie #762 Gepost op: februari 18, 2013, 01:13:43 pm »
't zal dus La Tribune worden!  Laat patatje Vadis maar waar hij is

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Extra time
« Reactie #763 Gepost op: februari 18, 2013, 04:08:01 pm »
Idd de grote klup br*hhe afgang show van F. Raes kunnen we missen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Extra time
« Reactie #764 Gepost op: februari 18, 2013, 04:53:05 pm »
En alsan diezelfde zever.  Is dit penalty volgens jullie of was dit een fout, laten we even kijken.  Tsss...

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Extra time
« Reactie #765 Gepost op: februari 18, 2013, 05:41:13 pm »
Misschien moeten we er stillekesaan beginnen aan denken om ons bij Walloni? aan te sluiten...
( Liefst met facilteiten welteverstaan...  ;) )
We krijgen in ieder geval meer erkenning in het zuiden van het land dan bij de zelfverklaarde voetbalkenners in ons eigenste Vlaanderen.
Reeds den derde keer dit seizoen dat ne speler van Essevee centrale gast is op 'Bruusl Frans' ( na Habib en Juniorke nu dus onzen Azaar ) tegenover 1 enkele keer ( FD himself ) bij diene pipo van ne Raes en zijn kornuiten.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Extra time
« Reactie #766 Gepost op: februari 18, 2013, 06:50:49 pm »
Leye heeft ook al in 'la tribune' gezeten :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Extra time
« Reactie #767 Gepost op: februari 18, 2013, 08:39:29 pm »
lang leve de RTBF  :)

Freve

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #768 Gepost op: februari 18, 2013, 08:50:40 pm »
ja man daar kunnen ze wa van leren :)

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Extra time
« Reactie #769 Gepost op: februari 18, 2013, 09:44:41 pm »
Hilarisch :D We zijn nog maar bezig en ze zijn bezig over Plet en spelers die beter zijn als invaller en Raes wou even iets tussen zeggen " Raman van Beers..." maar Vandenbempt praatte verder .

Offline wOaregem

  • Leden
  • Berichten: 1.200
  • PROUD TO BE A FARMER
Re: Extra time
« Reactie #770 Gepost op: februari 18, 2013, 10:04:23 pm »
Hilarisch :D We zijn nog maar bezig en ze zijn bezig over Plet en spelers die beter zijn als invaller en Raes wou even iets tussen zeggen " Raman van Beers..." maar Vandenbempt praatte verder .
Kapotlachen !

En Raes begint plots wat te gatlekken over Essevee, man man man valt niet op dat het MOEST ;D

Gert Verheyen, vroeger nog zitten zingen tegen club "er staat een paard in de gang", maar hij kan toch op mijn sympathie rekenen.

En Vadis, dikke nek, Filip Joos zegt eventjes de statistieken (0 doelpunten, 3 assist) begint Vadis vlug wat te stoefen over de vorige seizoenen, maar Vadis, verleden is verleden ;)

Offline Maximus26061989

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Extra time
« Reactie #771 Gepost op: februari 18, 2013, 11:35:28 pm »
Valt mij ook op dat de programma makers van extra time het blijkbaar gehoord hebben dat er meer en meer kritiek kwam op hoe ze Zulte Waregem aanpakten. Eerst Joos op StuBru en nu vnv toch ook een aantal keer dat er gezegd werd dat we de aandacht verdienen.

Ben benieuwd naar de komende weken...

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Extra time
« Reactie #772 Gepost op: februari 19, 2013, 02:31:09 am »
(...)

We krijgen in ieder geval meer erkenning in het zuiden van het land dan bij de zelfverklaarde voetbalkenners in ons eigenste Vlaanderen.

Reeds den derde keer dit seizoen dat ne speler van Essevee centrale gast is op 'Bruusl Frans' ( na Habib en Juniorke nu dus onzen Azaar ) tegenover 1 enkele keer ( FD himself ) bij diene pipo van ne Raes en zijn kornuiten.

Postte ik vorige week ook al  :)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Extra time
« Reactie #773 Gepost op: februari 19, 2013, 09:29:08 am »
Wat heeft Vadis nu voor toegevoegde waarde gehad? kan niets deftigs zeggen die gast.
en Filip Joos...man man man....begint daar te zeggen dat een speler van Fiorentina beter is dan Ronaldo...Hij is misschien wel slimmer dan Ronaldo en ik kan Ronaldo ook niet af maar wel een superspeler.
Peter vandenbempt en Verheyen (en ook Degryse) weten meestal over wat ze praten en het is goed onderbouwd.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Extra time
« Reactie #774 Gepost op: februari 19, 2013, 01:04:24 pm »
voor antwerpse mensen zonder link met west-vlaanderen zoals raes en joos is het soms wat moeilijk om hen te overtuigen dat er nog andere zaken bestaan dan degene die zij bewonderen ...

Freve

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #775 Gepost op: februari 19, 2013, 01:20:44 pm »
Genk en RSCA de best voetballende ploegen voor het moment
daar moede dan voetbal analist voor zijn om dat vast te stellen?
Ik hoop zo hard op een 9 op 9 e
ze doen niks anders dan wachten tot het fout gaat,
dan pas zullen we de pers halen
nr2 in de stand moet de rol lossen
is het liedje uit
ge voelt da zo

13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #776 Gepost op: februari 19, 2013, 01:32:30 pm »
Genk en RSCA de best voetballende ploegen voor het moment
daar moede dan voetbal analist voor zijn om dat vast te stellen?
Ik hoop zo hard op een 9 op 9 e
ze doen niks anders dan wachten tot het fout gaat,
dan pas zullen we de pers halen
nr2 in de stand moet de rol lossen
is het liedje uit
ge voelt da zo

Inderdaad. Week in week uit winnen, los 2e, 15 wedstrijden ongeslagen, en toch hebben ze 't liever over ploegen in crisis. Dat zegt genoeg.

Ze wachten tot we verliezen, om ons dan eindelijk als hoofdartikel te kunnen gebruiken: "klein clubje verliest eindelijk", tot groot jolijt van alle Club Brugge-riooljournalisten en andere Beerschotfans.

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Extra time
« Reactie #777 Gepost op: februari 19, 2013, 02:02:20 pm »
We kwamen positief aan bod in extra time, hadden iemand in RTBF, waren hoofdonderwerp op radio1 en studio Brussel sportpraatje en de gazetten stonden gisteren en vandaag aardig vol over ons.

Als dat nu nog niet genoeg is om te stoppen met klagen dan weet ik het ook niet meer. Geniet van het moment zou ik zeggen.




13 april 1951

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #778 Gepost op: februari 19, 2013, 02:14:12 pm »
We kwamen positief aan bod in extra time, hadden iemand in RTBF, waren hoofdonderwerp op radio1 en studio Brussel sportpraatje en de gazetten stonden gisteren en vandaag aardig vol over ons.

Als dat nu nog niet genoeg is om te stoppen met klagen dan weet ik het ook niet meer. Geniet van het moment zou ik zeggen.

RTBF staat inderdaad voor kwaliteit, Extra Time voor het tegenovergestelde. En na 27 speeldagen op de 2e plaats mochten ze ons wel eens beginnen vermelden, nee?

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #779 Gepost op: februari 19, 2013, 05:52:49 pm »
Zulte Waregem kwam nog aardig aan bod gisteren in Extra Time.
Tot zover het positieve.

Het constante gegeil van Filip Joos op Fransesco Totti, AS Roma en alles wat met Itali? te maken heeft, is even voorspelbaar als belachelijk. Joos zou beter een eigen programma maken enkel en alleen over de Italiaanse competitie. Kerel kiest gewoon elke week als "Moment van de week" iets dat met Itali? te maken heeft. Dat een kind van 10 jaar dat doet tot daar, maar toch geen volwassenen man van 40 (die wel van voetbal bezeten is als een kind).

Die reportages van Sammy Neirynck trekken toch ook op niets ?!
2 opties bij de Sammy. 1) Ofwel iets over Club  &  2) ofwel iets over Milan Jovanovic
En aangezien Jovanovic geschorst is, schiet er niet veel meer over.
Reportage over de wedstrijd Lokeren - Essevee van vorige week kwam trouwens niet van Sammy Neirynck, maar wel van Bart Aerts dacht ik.