Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196806 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Extra time
« Reactie #1000 Gepost op: november 25, 2014, 08:23:52 am »
Idd, zeer terechte analyse! Intelligente man!

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Extra time
« Reactie #1001 Gepost op: november 25, 2014, 05:53:22 pm »
Ging over de Maffia die aanwezig is in't voetbal in Marseille. Dan werd er gevraagd aan Vanderhaege of de Maffia ook aanwezig is in Kortrijk. Die antwoorde (op voorzet van Muldrr) al lachend: "Neen, maar in Zulte misschien wel."

Het ging dus om een grapje, jongens :)
Dacht ik al , had het niet goed gehoord dus vroeg ik het maar .

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #1002 Gepost op: november 25, 2014, 07:26:45 pm »
Vanderhaeghe lijkt me een heel aangename man.

Als trainer heeft hij wel geluk dat hij een groep als Kortrijk voor zich heeft.
Er zitten veel Vlaamse jongens met een goede mentaliteit (De Mets, Capon, De Smet, Van Eenoo, Van Loo) ook die Balkanjongens (Pavlovic en Marusic) zijn verre van moeilijke jongens.
Ideale trainer voor zo'n groep en omgekeerd.

In principe is Kortrijk een leuke ploeg om naar te kijken, vooral thuis. Maar dat vond ik altijd al.
Voor een match Kortrijk-Anderlecht of Kortrijk-Club Brugge van pakweg vorig jaar, 3 jaar geleden of dit jaar ga ik toch graag voor zitten.
Maar dat mag je hier allemaal niet te luid zeggen he.  ;)

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1003 Gepost op: november 25, 2014, 07:43:26 pm »
Voor de uitzending dacht ik -dit wordt een potje bashen- maar kwam bedrogen uit.
Dan idd liever Yves dan Hein :)

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.670
Re: Extra time
« Reactie #1004 Gepost op: november 25, 2014, 09:45:20 pm »
Dacht ik al , had het niet goed gehoord dus vroeg ik het maar .
Er lopen in Zulte wel een paar gasten rond dat ik denk dat ziet er een maffiosi uit(aan de rode lichten op den hoek,in Waregem ook trouwens,in de Stormestraat), in Vijve aan de rode lichten zijn het Wannebes. Yves zelfe ziet er uit als een Maffia.
« Laatst bewerkt op: november 25, 2014, 09:50:04 pm door mogul »

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Extra time
« Reactie #1005 Gepost op: november 26, 2014, 09:51:00 am »
In principe is Kortrijk een leuke ploeg om naar te kijken, vooral thuis. Maar dat vond ik altijd al.
Voor een match Kortrijk-Anderlecht of Kortrijk-Club Brugge van pakweg vorig jaar, 3 jaar geleden of dit jaar ga ik toch graag voor zitten.

Ba leuk ?  Kweetnie, ik heb het niet zo begrepen op dat fysiek potse stam, duw, trek en zwoegvoetbal.  Het levert natuurlijk wel resultaat op. Maar geef mij maar het echte moderne technische voetbal waar 90 minuten lang vrank en vrij over en weer kansen gecre?erd worden, snedige doorsteekpasjes, driekhoekjes etc.  Feit is dat dit in ons ministaatje en dito voetbalcompetitie maar bij weinig ploegen op het menu staat.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Extra time
« Reactie #1006 Gepost op: november 26, 2014, 12:16:25 pm »
het is al bewezen dat je het ver kan brengen met een ruggegraat die belgisch, vlaams is....kortrijk, gent ook dit jaar...wij hebben deze piste afgelopen jaar verlaten en dan weet je het wel...maar we komen er wel

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #1007 Gepost op: november 26, 2014, 01:49:42 pm »
het is al bewezen dat je het ver kan brengen met een ruggegraat die belgisch, vlaams is....kortrijk, gent ook dit jaar...wij hebben deze piste afgelopen jaar verlaten en dan weet je het wel...maar we komen er wel
Je vergeet er bij te vermelden dat ze wel kwaliteit moeten hebben.

De Mets en De Smet zijn alle twee prima voetballers. Capon niet, maar die heeft loopvermogen en 'ervaring' (lees: laat zich vallen en krijgt fout mee omdat de scheidsrechter zijn huiswerk niet maakt op voorhand).
Met dat soort spelers kom je in Belgi? al een heel end.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Extra time
« Reactie #1008 Gepost op: november 27, 2014, 03:16:09 pm »
met salonvoetballers en spelers die de belgische competitie niet kennen haal je het ook niet hoor.
we zijn daar dit jaar het voorbeeld van. We hebben dus tijd nodig. voetballend zijn wij beter dan de gemiddelde ploeg maar dat is niet het enige dat telt.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #1009 Gepost op: december 15, 2014, 11:26:42 am »
W??r geen Dury in Extra Time vanavond.  :P

Is al 6 keer gevraagd geweest om te gaan, maar blijft blijkbaar weigeren.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #1010 Gepost op: december 15, 2014, 11:30:56 am »
W??r geen Dury in Extra Time vanavond.  :P

Is al 6 keer gevraagd geweest om te gaan, maar blijft blijkbaar weigeren.
Laat ons maar in stilte verder werken
SV TILL I DIE

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1011 Gepost op: december 15, 2014, 11:32:13 am »
W??r geen Dury in Extra Time vanavond.  :P

Is al 6 keer gevraagd geweest om te gaan, maar blijft blijkbaar weigeren.

Hoe weet je dat? Ik snap niet dat ze dan eens geen speler vragen Dhaene ofzo die kan nog goed praten enzo :p

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1012 Gepost op: december 15, 2014, 11:39:08 am »
W??r geen Dury in Extra Time vanavond.  :P

Is al 6 keer gevraagd geweest om te gaan, maar blijft blijkbaar weigeren.

Nu zijn plannetje stilletjes aan begint te werken, denk ik niet dat hij nood heeft om daarover uitgevraagd te worden. Hoeft op deze moment voor mij nu ook weer niet.

Al vind ik het wel altijd leuk dat Franky of een speler van ons daar zit.

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #1013 Gepost op: december 15, 2014, 11:59:44 am »
Als trainer ben je het belangrijkste uithangbord van je club.
En als trainer heb je een verantwoordelijkheid naar je supporters toe (die tenslotte mee voor je loon zorgen) wat communicatie betreft.
Ook de media zorgt mede voor Dury zijn loon. Televisiegelden enzo. Mag je ook niet vergeten.

Het is gemakkelijk om daar te gaan zitten als je op de dag voordien Anderlecht hebt verslaan met 4-3, maar als het eens wat minder gaat moet je wel de ballen hebben om het ook dan daar te gaan uitleggen.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1014 Gepost op: december 15, 2014, 12:05:11 pm »
Als trainer ben je het belangrijkste uithangbord van je club.
En als trainer heb je een verantwoordelijkheid naar je supporters toe (die tenslotte mee voor je loon zorgen) wat communicatie betreft.
Ook de media zorgt mede voor Dury zijn loon. Televisiegelden enzo. Mag je ook niet vergeten.

Het is gemakkelijk om daar te gaan zitten als je op de dag voordien Anderlecht hebt verslaan met 4-3, maar als het eens wat minder gaat moet je wel de ballen hebben om het ook dan daar te gaan uitleggen.

Goh daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het maar volkomen logisch dat als je laatste staat en niet goed speelt je je concentreert op de ploeg.

Vincent

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #1015 Gepost op: december 15, 2014, 12:11:17 pm »
Als trainer ben je het belangrijkste uithangbord van je club.
En als trainer heb je een verantwoordelijkheid naar je supporters toe (die tenslotte mee voor je loon zorgen) wat communicatie betreft.
Ook de media zorgt mede voor Dury zijn loon. Televisiegelden enzo. Mag je ook niet vergeten.

Het is gemakkelijk om daar te gaan zitten als je op de dag voordien Anderlecht hebt verslaan met 4-3, maar als het eens wat minder gaat moet je wel de ballen hebben om het ook dan daar te gaan uitleggen.

Ik denk dat Dury dit seizoen al vaak genoeg uitleg heeft gegeven op momenten dat het wat minder ging, bv. de dag na onze 3-1 nederlaag in Lierse met zijn interview in Sportweekend.

Met een midweekmatch lijkt het mij overigens niet meer dan logisch dat er daar vanavond niemand van ons gaat zitten.
« Laatst bewerkt op: december 15, 2014, 04:26:59 pm door Vincent »

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Extra time
« Reactie #1016 Gepost op: december 15, 2014, 05:04:10 pm »
Er al eens aan gedacht dat Dury (zoals 80% van Vlaanderen) misschien gewoon geen fan is van dat programma? :)
No pain, no gain.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1017 Gepost op: december 15, 2014, 05:16:31 pm »
80% van Vlaanderen is misschien wel geen fan. Maar toch 80% van de voetballiefhebber kijkt er naar... Ik kijk ook iedere week, in de hoop dat het eens wat meer over Essevee gaat. Als ze het (positief) over essevee hebben dan ben ik fier. En zo'n komst van Dury of een speler van ons, dan gaat het altijd over de ploeg en dat vind ik geestig om te bekijken

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1018 Gepost op: december 16, 2014, 11:17:38 am »
Moest dat programma over voetbal gaan, dan was hij waarschijnlijk al lang langsgeweest.

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1019 Gepost op: december 16, 2014, 12:02:27 pm »
Praktisch geen woord over Essevee gisteren ...