Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196808 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Extra time
« Reactie #1040 Gepost op: januari 28, 2015, 10:32:53 pm »
2/4de??? das ook nog voorzichtig gezegd. het ging eigenlijk alleen over die wedstrijd!
ik vond het dan nog erg dat ze over de scheids begonnen en nooit de link hebben gelegd naar de schandalige uitsluiting bij ons....

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Extra time
« Reactie #1041 Gepost op: januari 29, 2015, 09:40:19 am »
courage, volgende week waarschijnlijk wel een stuk van ET over onze match...

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Extra time
« Reactie #1042 Gepost op: januari 29, 2015, 10:52:38 am »
courage, volgende week waarschijnlijk wel een stuk van ET over onze match...
tenzij we winnen natuurlijk, dan zal er 3/4 van de tijd gezeverd worden over de paarse jeanetten of de onbekwaamheid van de scheids, maar niet over de sterkte van essevee :)

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #1043 Gepost op: januari 29, 2015, 01:40:02 pm »
tenzij we winnen natuurlijk, dan zal er 3/4 van de tijd gezeverd worden over de paarse jeanetten of de onbekwaamheid van de scheids, maar niet over de sterkte van essevee :)
Laat ons winnen met 2 onterechte penalty's, onterecht rood voor Anderlecht en een goal van Anderlecht onterecht afgekeurd  ;D
SV TILL I DIE

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: Extra time
« Reactie #1044 Gepost op: januari 29, 2015, 02:52:59 pm »
Laat ons winnen met 2 onterechte penalty's, onterecht rood voor Anderlecht en een goal van Anderlecht onterecht afgekeurd  ;D
als we maar winnen :)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Extra time
« Reactie #1045 Gepost op: februari 03, 2015, 08:45:40 am »
Nu nie zagen over een gebrek aan Essevee he, twee ex-coryfee?n constant in beeld achter Degryse en Devlieger :)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1046 Gepost op: februari 03, 2015, 09:06:06 am »
Nu nie zagen over een gebrek aan Essevee he, twee ex-coryfee?n constant in beeld achter Degryse en Devlieger :)

jah, als we het ook zelf niet doen lol  :D :D ;D

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1047 Gepost op: februari 03, 2015, 10:13:37 am »
Vond het wel spijtig de manier waarop er over Essevee gesproken werd. Voetballend waren we beter dan anderlecht, ook al speelden we met 5 vanachter... Degryse deed echt denigrerend over ons

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1048 Gepost op: februari 03, 2015, 10:36:07 am »
Vond het wel spijtig de manier waarop er over Essevee gesproken werd. Voetballend waren we beter dan anderlecht, ook al speelden we met 5 vanachter... Degryse deed echt denigrerend over ons
mja, niks anders verwacht van hem eigenlijk.
Is teveel "supporter" om goeie analyst te zijn...

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Extra time
« Reactie #1049 Gepost op: februari 03, 2015, 11:03:31 am »
Vond het wel spijtig de manier waarop er over Essevee gesproken werd. Voetballend waren we beter dan anderlecht, ook al speelden we met 5 vanachter... Degryse deed echt denigrerend over ons

Was van hetzelfde gedacht, dacht in mijn eigen: we hebben betere combinaties op de mat gebracht en met momenten beter zitten voetballen. Zo verdedigend vond ik dat met momenten toch ook niet, cissako stond met momenten meer aan de overkant aan de 16 dan aan zijn eigen 16...

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Extra time
« Reactie #1050 Gepost op: februari 03, 2015, 11:21:12 am »
Mocht Anderlecht zijn twee kansen gemaakt hebben, dan zouden ze Essevee gefeliciteerd hebben omdat ze zo goed meevoetballen. Nu Anderlecht niet gewonnen heeft, hebben we plots een muur opgetrokken.
Mochten we onze kans gescoord hebben, dan zouden we drie punten gestolen hebben met afbraak voetbal. Doe zoals ik: kijk niet meer naar zo'n programma's of weet dat sommigen partijdig zullen zijn.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #1051 Gepost op: februari 03, 2015, 11:58:48 am »
We kregen meer corners dan Anderlecht, dus zo verdedigend zal het wel niet geweest zijn zeker?

En akkoord Anderlecht miste heel wat spelers maar Essevee ook! Daar zeggen ze dan niks over... Onze lijst van afwezigen mag er ook best wel zijn. Gimbert, Aneke, Sylla (ging toen nog meedoen), Ndiaye, Troisi. Dit zijn toch ook 4 spelers die altijd zouden gestart hebben.

Bon ja, normaal gezien kijk ik niet meer naar Extra Time, maar dacht gisteren om toch nog eens te kijken.. Nu weet ik waarom ik niet meer keek. Triestige bedoening.
SV TILL I DIE

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1052 Gepost op: februari 03, 2015, 12:39:01 pm »
Er is maar ene waardoor ik af & toe kijk: Boskamp. De ?nige die zijn eigen gedacht durft zeggen & doorgaans heel neutraal.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.769
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1053 Gepost op: februari 03, 2015, 01:07:30 pm »
Mocht Anderlecht zijn twee kansen gemaakt hebben, dan zouden ze Essevee gefeliciteerd hebben omdat ze zo goed meevoetballen. Nu Anderlecht niet gewonnen heeft, hebben we plots een muur opgetrokken.
Mochten we onze kans gescoord hebben, dan zouden we drie punten gestolen hebben met afbraak voetbal. Doe zoals ik: kijk niet meer naar zo'n programma's of weet dat sommigen partijdig zullen zijn.
2

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #1054 Gepost op: februari 03, 2015, 01:27:15 pm »
Het Zulte Waregem van vorig jaar of 2 jaar geleden wint daar gewoon hoor tegen het Anderlecht van afgelopen zondag.

Laat Club Brugge daar tegen spelen en ze winnen met 0-3. Minstens.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Extra time
« Reactie #1055 Gepost op: februari 03, 2015, 01:29:13 pm »
Er is maar ene waardoor ik af & toe kijk: Boskamp. De ?nige die zijn eigen gedacht durft zeggen & doorgaans heel neutraal.
Zou kunnen. Ik versta alleen weinig van wat die man zegt ;)

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1056 Gepost op: februari 03, 2015, 01:51:56 pm »
Het Zulte Waregem van vorig jaar of 2 jaar geleden wint daar gewoon hoor tegen het Anderlecht van afgelopen zondag.

Laat Club Brugge daar tegen spelen en ze winnen met 0-3. Minstens.
Vandaar dat ook Degryse's vergelijking met de 0-2 overwinning van Standard op een sterker RSCA dan dit, nergens op slaat. Ook de oplijsting van spelers die ze missen was alweer ronduit belachelijk. Dit geldt precies enkel voor hen. Voor een ploeg is opbouw zoals we nu zijn en van waar we komen, is dit gewoon een goed resultaat, lijkt me.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Extra time
« Reactie #1057 Gepost op: februari 03, 2015, 02:14:18 pm »
bij mijn weten weet je vaak op voorhand welke spelers je mist...bijvoorbeeld africa cup.
anderlecht moet daarover niet zagen....
het is voor een grote club trouwens veel gemakkelijker spelers te vervangen...
troisi, sylla, ndiaye...

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1058 Gepost op: februari 09, 2015, 02:10:58 pm »
Nog ne keer vanderhaegen. Kvind die man wel OK maar 2x op zo'n korte tijd is toch ook te veel

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1059 Gepost op: februari 09, 2015, 03:20:24 pm »
Nog ne keer vanderhaegen. Kvind die man wel OK maar 2x op zo'n korte tijd is toch ook te veel

Kortrijk doet het dan ook buitengewoon goed.
Zeker dat je niet miskeken hebt?