Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196813 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Extra time
« Reactie #1080 Gepost op: augustus 26, 2015, 09:00:54 am »
De eerste fout is penalty wat er daarna nog gebeurd is van geen tel eigelijk.
Oneens.
Is toch niet omdat er eerst een fout op jou wordt gemaakt dat je erna zelf een fout mag maken (tackle/schwalbe)?

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Extra time
« Reactie #1081 Gepost op: augustus 26, 2015, 12:57:38 pm »
Oneens.
Is toch niet omdat er eerst een fout op jou wordt gemaakt dat je erna zelf een fout mag maken (tackle/schwalbe)?

Indien iemand een tackle doet na dat er een tackle op hem was dan geef ik je gelijk krijgen beide spelers terecht kaart/overtreding tegen gefloten.

Spreek je echter over een schwalbe na een tackle, kan je moeilijk de speler het kwalijk nemen dat iemand anders er een fout op je maakt en hem daarvoor wil zien bestraft worden. Swalbe valt ook meer onder spelbederf. Kan je spreken van spelbederf als de tegenstander de speler foutief tacklet en daarna de speler neergaat? Volgens mij in ieder geval niet.

Viel mij ook gewoon hard op dat iedereen zweeg toen Joos dat zei, volgens mij zaten ze allemaal te denken van wat die hier nu weer uitkraamt.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1082 Gepost op: augustus 27, 2015, 09:53:06 am »
Hoe kan je nu eigenlijk nog spreken van een schwalbe als er een fout op u gemaakt wordt. Ja, die gast legt het er wel een beetje dik op, maar een schwalbe is het helemaal niet. Een schwalbe veronderstelt dat er geen fout is.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Extra time
« Reactie #1083 Gepost op: augustus 27, 2015, 09:22:42 pm »
Hoe kan je nu eigenlijk nog spreken van een schwalbe als er een fout op u gemaakt wordt. Ja, die gast legt het er wel een beetje dik op, maar een schwalbe is het helemaal niet. Een schwalbe veronderstelt dat er geen fout is.

Dit.

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Extra time
« Reactie #1084 Gepost op: september 02, 2015, 05:30:01 pm »
Term schwalbe verwijst voor mij naar 'fopduiken' en hij doet een fopduik volgens mij ma bon, is idd een discussie die nergens over gaat.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1085 Gepost op: september 03, 2015, 11:12:31 am »
Term schwalbe verwijst voor mij naar 'fopduiken' en hij doet een fopduik volgens mij ma bon, is idd een discussie die nergens over gaat.

Een fopduik is een duik om de scheidsrechter te doen geloven dat er een fout op u gemaakt wordt terwijl dat niet zo is. Hier wordt wel degelijk een fout op de speler gemaakt, ergo geen fopduik.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Extra time
« Reactie #1086 Gepost op: september 14, 2015, 11:11:45 pm »
Zo, even mooi te kakken gezet geweest in Extra Time met die reactie van Dury over die tackle van Diallo.

Een lesje voor onze trainer, volgende keer direct de partijdigheid van de arbiter openlijk in vraag stellen in plaats van uw eigen speler onterecht proberen te beschermen.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: Extra time
« Reactie #1087 Gepost op: september 15, 2015, 11:50:45 am »
Zo, even mooi te kakken gezet geweest in Extra Time met die reactie van Dury over die tackle van Diallo.

Een lesje voor onze trainer, volgende keer direct de partijdigheid van de arbiter openlijk in vraag stellen in plaats van uw eigen speler onterecht proberen te beschermen.

Dury heeft daar idd de bal misgeslagen en had het over die belachelijke penalty moeten hebben ; geen rood fout op Leye ; handsbal niet gezien ; tal van overbodige gele kaarten ; etc etc.   

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Extra time
« Reactie #1088 Gepost op: september 15, 2015, 02:27:20 pm »
zo zie je dat de pers dingen maar voor de helft zegt! ja, Diallo zijn tackle is rood MAAR FASE ER VOOR MOET VANDEVELDE AL LANG FLUITEN VOOR FOUT(EN) OP DE RIDDER!

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Extra time
« Reactie #1089 Gepost op: september 15, 2015, 02:28:25 pm »
speler van KVK trouwens maar 2 speeldagen geschorst voor een bewuste, harde elleboog....

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Extra time
« Reactie #1090 Gepost op: september 22, 2015, 08:43:17 am »
Die Yannick Ferrera staat mij wel aan als gast. Z??r to the point, vleugje humor en zelfrelativering en zet de 'analisten' soms ne keer goed op hun plaats! Topper!

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.654
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1091 Gepost op: december 14, 2015, 04:05:16 pm »
Vanavond met Yveske. Alweer.
Ok oostende verdient het wel. Al meer dan 2 jaar geleden sinds er nog iemand van ons geweest is...

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Extra time
« Reactie #1092 Gepost op: december 14, 2015, 04:28:03 pm »
Wil er niemand van ons meer gaan of zijn wij daar niet meer gewenst?

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.654
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1093 Gepost op: december 14, 2015, 04:35:36 pm »
Wil er niemand van ons meer gaan of zijn wij daar niet meer gewenst?

Ik denk beide. Alhoewel vorig seizoen waren onze prestaties nu ook niet om naar huis te schrijven. MAar heb al eens opgevangen (hier op dit forum?) dat Dury niet meer wil gaan. Of heb ik dit verkeerd?

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Extra time
« Reactie #1094 Gepost op: januari 18, 2016, 10:26:35 pm »
hoeveel keer heeft joos die penaltyfase tegen genk opnieuw bekeken om vandenbempt (en ons weer) te kakken te zetten?

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Extra time
« Reactie #1095 Gepost op: januari 18, 2016, 10:44:12 pm »
hoeveel keer heeft joos die penaltyfase tegen genk opnieuw bekeken om vandenbempt (en ons weer) te kakken te zetten?

"Voor mij was 't fout".  Joos Den Onnozelaar.
-SVZW Forever-

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Extra time
« Reactie #1096 Gepost op: februari 09, 2016, 11:03:24 pm »

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1097 Gepost op: februari 10, 2016, 05:27:44 pm »
Vanaf 0:42

Hilarisch !

http://sporza.be/cm/sporza/videozone/programmas/extratime/2.42872?video=1.2568173
Zoals ze ook al aangeven, denk ik niet dat hij zijn antwoord meent...
Ik durf er haast geld op inzetten dat zijn ego voor zal gaan op het sportieve en dat Thiam wederom op de bank zal starten op Anderlecht.  ???

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Extra time
« Reactie #1098 Gepost op: februari 10, 2016, 06:57:30 pm »
Zoals ze ook al aangeven, denk ik niet dat hij zijn antwoord meent...
Ik durf er haast geld op inzetten dat zijn ego voor zal gaan op het sportieve en dat Thiam wederom op de bank zal starten op Anderlecht.  ???

Uiteraard...enkel Marc Degryse en jij twijfelden nog.  ;)

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.654
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1099 Gepost op: april 05, 2016, 08:34:18 am »
Gisteren nog eens positieve woorden over essevee. Moet zowat 2 jaar geleden zijn dat dit nog eens gebeurde