Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196804 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1180 Gepost op: oktober 28, 2016, 08:21:09 am »
Feit is ook wel dat La Tribune 2uur duurt ipv een uurtje extra time. Dan heb je meer marge om meer ploegen aan bod te laten komen

Feit is ook dat ze beginnen met een half uur te lullen over de "momenten van de week". Hoe verzin je het eigenlijk? Je hebt een programma van 1 uur en dat vul je dan met eerst een half uur fait diverskes, dan eventjes over de "topwedstrijd" van het weekend aangevuld met de blunders van de aribitrage, om dan  nog even de "keek van de week" erdoor te jagen en dan af te sluiten met wat grappige youtube filmpjes.


Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.245
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1181 Gepost op: november 02, 2016, 02:19:53 pm »
Joos neemt het op voor Club Brugge: ?Hebben nagerekend hoe ver de muur nu ?cht stond?
01 november 2016 00:01 via Blauwzwartfans.be

Afgelopen zaterdag eindigde de wedstrijd tussen Zulte Waregem en Club Brugge toen Ricardo van Rhijn de kans ontnomen werd om in de extra tijd nog een vrijschop te nemen. De Brugse rechtsachter zag dat te muur te dicht stond en haalde dat meermaals aan, maar scheidsrechter Serge Gumienny wilde er niet van weten en floot de wedstrijd dan maar af. Filip Joos en Marc Degryse hebben begrip voor de woede van Michel Preud?homme & co.

?Normaal krijgt Cools ?ltijd geel voor het afstappen van de muur, maar Gumienny had een originelere oplossing?, vertelt Joos. ?Volgens mij was de redenering van de ref dat Cools de resterende 7 seconden die er nog waren, verkwanseld had. Maar Club heeft gelijk als het zegt dat de muur niet ver genoeg stond. We hebben het nagerekend en de muur stond op 7,15 meter (officieel moet dat 9,15 meter zijn, nvdr).?

?Belachelijk, echt belachelijk?, reageerde MPH dan ook na het laatste fluitsignaal. ?Er valt wel iets te zeggen voor de reactie van de Brugse bank?, oordeelt Joos. ?De scheidsrechter boort hen uiteindelijk wel een vrijschop door de neus en met Van Rhijn heeft Club toch iemand die daar een patent op heeft. Gumienny begrijpt de commotie niet, maar ik heb Van Rhijn al kogels zien afvuren en eerder in de match tegen Zulte trapte hij ook al een hele goeie.?

Ook Marc Degryse vond de beslissing van Gumienny op zijn zachtst gezegd opvallend. ?Dat het erover was wat Cools deed? Nee, dat vind ik niet. Als je zo opzichtig ziet dat de muur 2 meter te dicht staat? Gumienny bleef daar maar als een paal staan en een spuitbus had hij precies ook niet bij?, besluit de analist in Extra Time.

Bron: Joos neemt het op voor Club Brugge: ?Hebben nagerekend hoe ver de muur nu ?cht stond? https://www.blauwzwartfans.be/?p=30113

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1182 Gepost op: november 02, 2016, 03:38:12 pm »
Blah

Blah

Blah

Blah

...

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1183 Gepost op: november 02, 2016, 08:44:58 pm »
Ik denk dat Gumienny afgefloten heeft omwille van het ingaan tov zijn autoriteit door (wie was het ook alweer?) die zeer opzichtig afstapte.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Extra time
« Reactie #1184 Gepost op: november 02, 2016, 09:43:17 pm »
Ik denk dat Gumienny afgefloten heeft omwille van het ingaan tov zijn autoriteit door (wie was het ook alweer?) die zeer opzichtig afstapte.
Dat was Cools. Volgens mij was dat ook de reden. Als een speler als een clown de afstand zit af te stappen, krijg je het wel snel op je heupen als scheidsrechter, volgens mij.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1185 Gepost op: november 08, 2016, 09:16:53 am »
Blijkbaar geen woord over Essevee, of wat ik me liet vertellen enkel het doelpunt van Davy tijdens "De kijk van Joos" ...

Ik kan het niet weten want was al in slaap gevallen voor "De kijk van Joos" begon :)

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1186 Gepost op: november 08, 2016, 09:24:51 am »
Blijkbaar geen woord over Essevee, of wat ik me liet vertellen enkel het doelpunt van Davy tijdens "De kijk van Joos" ...

Ik kan het niet weten want was al in slaap gevallen voor "De kijk van Joos" begon :)

Ze hebben er ook even de stand bijgenomen. Toen hebben ze vermeld dat Zulte Waregem eerste stond. Verder ging het ook over Club Brugge, waar iedereen het er roerend over eens was dat ze topfavoriet waren voor de titel. Dat ze 6 punten achter staan op de 1e was zelfs het vernoemen niet waard blijbaar.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Extra time
« Reactie #1187 Gepost op: november 08, 2016, 09:42:05 am »
Ze hebben er ook even de stand bijgenomen. Toen hebben ze vermeld dat Zulte Waregem eerste stond. Verder ging het ook over Club Brugge, waar iedereen het er roerend over eens was dat ze topfavoriet waren voor de titel. Dat ze 6 punten achter staan op de 1e was zelfs het vernoemen niet waard blijbaar.

Zij denken wss, 6p die toch 3 worden en zijn zeker dat we nog een dip gaan hebben wss.
Dan vraag ik me af ... Kaya en Leye zitten in een dip, als DIT ons dieptepunt wordt ...

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1188 Gepost op: november 08, 2016, 10:00:00 am »
Ze hebben er ook even de stand bijgenomen. Toen hebben ze vermeld dat Zulte Waregem eerste stond. Verder ging het ook over Club Brugge, waar iedereen het er roerend over eens was dat ze topfavoriet waren voor de titel. Dat ze 6 punten achter staan op de 1e was zelfs het vernoemen niet waard blijbaar.

Ik heb bewust twee jaar bijna geen aflevering bekeken omdat het toch iedere week op een enkele uitzondering na over hetzelfde ging.
Nu Essevee al een aantal weken (in feite al het volledige seizoen) aan de kop meedraait heb ik het twee keer bekeken en er is niets veranderd. Wie er ook zit het gaat altijd over dezelfde ploegen met daar bovenop HLN-gewijs bewieroken van onze Duivels in het buitenland.
Ik vraag niet dat ze iedere week over Essevee of Oostende of Kortrijk beginnen maar het moet toch mogelijk zijn om iedere week al is het maar een paar minuten een andere JPL-ploeg dan de eeuwige G5 te belichten.
Ja de goal van De fauw zat er in en er werd gelachen met een uitspraak van Dury maar voor de rest ??

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Extra time
« Reactie #1189 Gepost op: november 21, 2016, 10:35:07 am »
Al?, en voor al degene die zeggen dat we niet veel aandacht krijgen in Extra  Time: vnv Dury als centrale gast


 
SV Zulte Waregem Geverifieerd account 
‏@ESSEVEELIVE   
Veel aandacht voor de herfstkampioen in @VRT_ExtraTime (Canvas, 22u10) vanavond met Francky Dury als centrale gast


Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Extra time
« Reactie #1190 Gepost op: november 21, 2016, 11:31:13 am »
Al?, en voor al degene die zeggen dat we niet veel aandacht krijgen in Extra  Time: vnv Dury als centrale gast


 
SV Zulte Waregem Geverifieerd account 
‏@ESSEVEELIVE   
Veel aandacht voor de herfstkampioen in @VRT_ExtraTime (Canvas, 22u10) vanavond met Francky Dury als centrale gast

Tzullen er vele gereed komen in uldere zetel  :)

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1191 Gepost op: november 21, 2016, 01:55:55 pm »
Al? Franky heeft toegezegd. Dat verwondert mij wel een beetje, ik dacht dat hij daar niet meer wilde gaan zitten. Ik had eerder Davy verwacht.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Extra time
« Reactie #1192 Gepost op: november 21, 2016, 02:26:56 pm »
Al? Franky heeft toegezegd. Dat verwondert mij wel een beetje, ik dacht dat hij daar niet meer wilde gaan zitten. Ik had eerder Davy verwacht.

Eerder Deryck verwacht. Wss zullen ze erop gestaan hebben dat er geen speler kwam omwille van de herfsttitel. Vorig jaar zat Coucke er toen ook.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Extra time
« Reactie #1193 Gepost op: november 21, 2016, 03:20:49 pm »
Mooi, mooi, zeer mooi!!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Extra time
« Reactie #1194 Gepost op: november 21, 2016, 06:59:57 pm »
Ben wel blij dat het Dury is en geen speler. Een trainer kan toch nog altijd wat meer vertellen dan een speler en Dury is ook wel een goeie spreker.
SV TILL I DIE

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Extra time
« Reactie #1195 Gepost op: november 21, 2016, 07:57:28 pm »
Zal uiteraard ook wel weer het vat vol clich?s bovenhalen.

Gaan we geen bingo maken?  8)

- Sowieso Dury die vanavond afkomt met zijn "Competitief zijn in Play Offs 1"
- Dan Raes die op het filmpje drukt waarin de loftrompet wordt bovengehaald voor Meit?, waarop Dury zegt dat ze een aankoopoptie hebben en die gaan lichten, en dat h??l moeilijk zal zijn om hem te houden.
- Raes die dan ook nog eens de vergelijking gaat maken met het team van 2013 en vragen aan Dury wat het verschil nu precies is. Misschien vallen de woorden 'ervaring' en 'm?tier'.
- Dury die opmerkt dat de topploegen na nieuwjaar nog wel zullen accelereren.
- Raes die aan Dury vraagt hoe dat nu precies zit met de banden met Anderlecht en Gent qua transfers.
- "Francky, je was hard voor Anderlecht he?" en dan nog eens de verwijzing naar de thuismatch tegen Brugge dat veel stabieler was/is en moeilijker te ontwrichten. "Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest"
- Uiteraard steekt Dury nog eens de loftrompet op over Leye. Dat hij zo slim is en zo belangrijk, en zelfs, als hij niet scoort een enorme waarde voor het team heeft. Geen enkele spits in Belgi? is belangrijker als hij niet scoort dan Leye. Misschien vergelijking met Depoitre bij Gent. Alle punten als hij Drogba vermeld.  ;)

En, last but not least, Dury die vermeldt dat zijn grote droom is om ooit eens Europees te spelen in het vernieuwde stadion. (hoogstwaarschijnlijk na een vraag van Raes of Dury ooit nog vertrekt bij Essevee).

Jullie mogen morgen komen afvinken.  :P

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1196 Gepost op: november 21, 2016, 08:14:08 pm »
Zal uiteraard ook wel weer het vat vol clich?s bovenhalen.

Gaan we geen bingo maken?  8)

- Sowieso Dury die vanavond afkomt met zijn "Competitief zijn in Play Offs 1"
- Dan Raes die op het filmpje drukt waarin de loftrompet wordt bovengehaald voor Meit?, waarop Dury zegt dat ze een aankoopoptie hebben en die gaan lichten, en dat h??l moeilijk zal zijn om hem te houden.
- Raes die dan ook nog eens de vergelijking gaat maken met het team van 2013 en vragen aan Dury wat het verschil nu precies is. Misschien vallen de woorden 'ervaring' en 'm?tier'.
- Dury die opmerkt dat de topploegen na nieuwjaar nog wel zullen accelereren.
- Raes die aan Dury vraagt hoe dat nu precies zit met de banden met Anderlecht en Gent qua transfers.
- "Francky, je was hard voor Anderlecht he?" en dan nog eens de verwijzing naar de thuismatch tegen Brugge dat veel stabieler was/is en moeilijker te ontwrichten. "Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest"
- Uiteraard steekt Dury nog eens de loftrompet op over Leye. Dat hij zo slim is en zo belangrijk, en zelfs, als hij niet scoort een enorme waarde voor het team heeft. Geen enkele spits in Belgi? is belangrijker als hij niet scoort dan Leye. Misschien vergelijking met Depoitre bij Gent. Alle punten als hij Drogba vermeld.  ;)

En, last but not least, Dury die vermeldt dat zijn grote droom is om ooit eens Europees te spelen in het vernieuwde stadion. (hoogstwaarschijnlijk na een vraag van Raes of Dury ooit nog vertrekt bij Essevee).

Jullie mogen morgen komen afvinken.  :P

Misschien kijk je beter niet dan sta je morgen niet met koppijn op. 😀
Onvoorstelbaar hoe negatief je alles wat ZW aangaat bekijkt.
Ik vraag me echt af wat je gaat neerschrijven als het eens heel wat minder zal zijn en die tijd komt of we dat nu willen of niet.
Of is het enkel uw bedoeling om anderen uit hun kot te lokken ?

Online scott

  • Leden
  • Berichten: 997
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1197 Gepost op: november 21, 2016, 08:16:39 pm »
als Francky in de vraagstoel zit :
"Spring je in de Gaverbeek als Essevee kampioen wordt?"
"Is dit team sterker dan het team van 2013?"
"Is Meit? de speler in de competitie?"
"Heb je nog ambitie om een topclub te trainen?"

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.653
  • Essevee!
Re: Extra time
« Reactie #1198 Gepost op: november 21, 2016, 08:17:33 pm »
Zal uiteraard ook wel weer het vat vol clich?s bovenhalen.

Gaan we geen bingo maken?  8)

- Sowieso Dury die vanavond afkomt met zijn "Competitief zijn in Play Offs 1"
- Dan Raes die op het filmpje drukt waarin de loftrompet wordt bovengehaald voor Meit?, waarop Dury zegt dat ze een aankoopoptie hebben en die gaan lichten, en dat h??l moeilijk zal zijn om hem te houden.
- Raes die dan ook nog eens de vergelijking gaat maken met het team van 2013 en vragen aan Dury wat het verschil nu precies is. Misschien vallen de woorden 'ervaring' en 'm?tier'.
- Dury die opmerkt dat de topploegen na nieuwjaar nog wel zullen accelereren.
- Raes die aan Dury vraagt hoe dat nu precies zit met de banden met Anderlecht en Gent qua transfers.
- "Francky, je was hard voor Anderlecht he?" en dan nog eens de verwijzing naar de thuismatch tegen Brugge dat veel stabieler was/is en moeilijker te ontwrichten. "Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest"
- Uiteraard steekt Dury nog eens de loftrompet op over Leye. Dat hij zo slim is en zo belangrijk, en zelfs, als hij niet scoort een enorme waarde voor het team heeft. Geen enkele spits in Belgi? is belangrijker als hij niet scoort dan Leye. Misschien vergelijking met Depoitre bij Gent. Alle punten als hij Drogba vermeld.  ;)

En, last but not least, Dury die vermeldt dat zijn grote droom is om ooit eens Europees te spelen in het vernieuwde stadion. (hoogstwaarschijnlijk na een vraag van Raes of Dury ooit nog vertrekt bij Essevee).

Jullie mogen morgen komen afvinken.  :P

Tegen de klok van elven zit ik hikkend voor de tv omdat ik de hele tijd moet drinken met deze bingo :D

Offline moenie

  • Leden
  • Berichten: 110
Re: Extra time
« Reactie #1199 Gepost op: november 21, 2016, 08:18:17 pm »
Misschien kijk je beter niet dan sta je morgen niet met koppijn op. 😀
Onvoorstelbaar hoe negatief je alles wat ZW aangaat bekijkt.
Ik vraag me echt af wat je gaat neerschrijven als het eens heel wat minder zal zijn en die tijd komt of we dat nu willen of niet.
Of is het enkel uw bedoeling om anderen uit hun kot te lokken ?

niets negatief hieraan... gewoon voorspelbaar.
het zal gewoon zo zijn, neem er maar een blaadje bij. je zal alles kunnen afvinken