Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196807 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: Extra time
« Reactie #180 Gepost op: december 14, 2009, 11:13:39 pm »
Vond de eerste helft van de uitzending redelijk goed, na de kijk van Joos was het beste er een beetje af.

Vooral op het einde, die Raes tjonge tjonge...

Offline Johny Turbo

  • Leden
  • Berichten: 43
Re: Extra time
« Reactie #181 Gepost op: december 14, 2009, 11:14:59 pm »
Na Extra Time gezien te hebben is het duidelijk dat de derby ook meer leeft bij de voorzitter en bestuur van KV Kortrijk...
En... Zulte is een OOST-Vlaamse ploeg  :D

Allijns rules

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #182 Gepost op: december 14, 2009, 11:17:32 pm »
man, man allijns wat een kwal!  Constant zulte terwijl iedereen zulte waregem zegt in studio, moet hij zulte zeggen, en dan met een arrogant lachje zulte is eigenlijk een oostvlaamse ploeg!  Voor de rest nul komma nul bijdrage aan heel het studiogesprek, heeft voor de rest zijne mond niet open gedaan.  Wat een zielig gefrustreerd manneke.  Heeft dan msh beseft hoe zielig hij was, en zegt plots waregem en zulte waregem.  Dury keek maar heel de tijd met een lang gezicht naar hem.

Ook zijn ze in de studio aan geen kanten op de hoogte over ploegen die niet uit de traditionele top 4 komen in vergelijking met rtl (weten ze bij rtl over esseveelab, het nieuwe stadion, het verleden van ksv waregem, enz...) frank raes, weinig volk, 6000 man gemiddeld? Ok het is niet veel meer (omdat we ook niet veel meer kunnen met ons ambetant klein stadion) ma swat, denk dat het al ieder jaar meer is dan 6000 en dit jaar zitten we al aan gemiddelde van 6800 en een scheet.  Laag bij de gronds programma, met vnvd een heel laag bij de gronds voorzitterke.

Vond het nu net een schitterende aflevering! In het begin zag je overduidelijk het verschil tussen ons nuchtere boerenverstand en hun dikke nek. H?t verschil tussen Waregem en Kortrijk, op vijf minuten televisie. Allijns had al snel door dat zijn hihi-ik-ga-alleen-Zulte-zeggen volledig genegeerd werd door Dury en alle anderen, en kon daarna niet genoeg herhalen hoe Waregem (dan toch plots) verder stond dan hen enzovoort. Gaf ook eerlijk toe dat ze weinig volk trekken in Kortrijk, ondanks de resultaten. Fantastische aflevering, Dury zei wederom enkele heel verstandige dingen (oa in verband met de play-offs). Leuk beeld ook die handdruk van Dury aan Allijns, alletwee met een grijns tot achter hun oren en Dury die er nog aan toevoegde 'en zwijg me nu van die fusie'.

Genieten! Chapeau Franky!

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Extra time
« Reactie #183 Gepost op: december 14, 2009, 11:22:11 pm »
En... Zulte is een OOST-Vlaamse ploeg  :D

Zalig dat er niemand reageerde op zijn kluchtje vooral. Een voorzitter moet een klein beetje neutraal zijn en niet proberen heel Belgi? te overtuigen door kluchten te maken die alleen maar van de marginaalste/domste supporters van zijn club komen.

"Ik benijd Zulte Waregem... (en nog iets)" zei Allijns nog. En plots was het Waregem? Valt hij al uit zijn rol als hij zich maar tien minuten moet concentreren? Misschien een gevolg van de kletsen die hij kreeg van eigen supporters... :)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Extra time
« Reactie #184 Gepost op: december 14, 2009, 11:28:03 pm »
Ik hoor het hem zaterdag jl al zeggen tegen een supporter :
"Zeg, ik ga maandag naar Studio E?n h?"
KVK-fluit: " Wedden da ge geen kluchtje durft vertellen"
Waarop Allijns alles vervolgens op een briefke noteerde en ZEKER zou gezegd krijgen ! :-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Extra time
« Reactie #185 Gepost op: december 14, 2009, 11:31:38 pm »
Hahaha,
da voorzitterke van v??ka,
typerend voor da ploegske, weinig inhoud en verstand van voetbal dus proberen ze het onderwerp te ontwijken en kluchtjes te maken.
Helaas pindakaas werden de meeste van zijn intellectuele, originele grapjes door iedereen in de studio genegeerd.

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Extra time
« Reactie #186 Gepost op: december 14, 2009, 11:41:52 pm »
Gert Verheyen ook met de nuchtere analyse dat KVK in play-off 2 behoort en Essevee overduidelijk in de eerste !
Dat is geen analyse, maar een pronostiek.  Dus eigenlijk gewoon een gok.  Een nuchtere analyse was dat Kortrijk, ondanks de slechte reputatie van Leekens, goed voetbal speelt en naar voor speelt.  Iets wat de meeste analisten op dit forum nog niet merkten.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Extra time
« Reactie #187 Gepost op: december 14, 2009, 11:48:36 pm »
Op enkele ploegen na, speelt iedere ploeg 'naar voor'. Daarmee geraak je nog niet in play-off 1. Verheyen maakt die analyse naar het geziene spelbeeld tot nu toe. Begin nu alstublief niet ? la Dikke Hein die het warm water dacht uitgevonden te hebben omdat hij de 3-4-3 gebruikte. Het 'so called' aanvallend voetbal was niets meer dan een opgeblazen (letterlijk en figuurlijk) luchtballonetje. De resultaten spraken voor zich. Leekens presteert vandaag met resultaten. Het voetbal van KVK kon mij nog geen ??n keer bekoren. Soit, dit is mijn visie en zal misschien wel door m'n groen-rode bril gezien zijn.
Webteam SV Zulte Waregem

Boer Boerie

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #188 Gepost op: december 15, 2009, 12:13:58 am »
1 ding is duidelijk,
het prikt in Krotrijk da wij zo ver staan.
Zozef heeft het meermaals gezegd, en "ik herhaal het" gebruikt :p
Bedankt meneer Alijns u bevestigd ook na deze aflevering mijn gevoel
ge kenter niks van en ge omringd u met verkeerde mensen.
Oja, en Berrier die speelt bij ons en ni bij u, zo ist leven. :p
« Laatst bewerkt op: december 15, 2009, 12:32:31 am door Boer Boerie »

Offline walrus

  • Leden
  • Berichten: 57
Re: Extra time
« Reactie #189 Gepost op: december 15, 2009, 02:35:50 am »
Inderdaad, een zalige aflevering. Dury heeft het goed gedaan. Twas duidelijk dat diene voorzitter aan het stoken was met zijne zulte, zulte, ... en nog andere opmerkingen. Dury is gewoon niet op ingegaan op de kinderachtige commentaar van diene voorzitter en dat siert hem. Dan begint diene Raes nog over een fusie... stel u voor... een fusie met de KVK, jezus :-)

Trouwens, mij maakt het eigenlijk geen reet uit of we nu een oost-of westvlaamse ploeg zijn. Ik weet ??n ding, al 5 jaar krijgen wij prachtig voetbal te zien waar de meesten alleen maar van kunnen dromen en dat is al wat telt.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Extra time
« Reactie #190 Gepost op: december 15, 2009, 08:14:35 am »
Kun je dit eigenlijk online bekijken of heropvragen via digitale televisie. Normaal kijk ik niet naar extra time of studio 1 omdat het eigenlijk allemaal voor de G5 is. De samenvattingen trekken altijd op de "zak" maar jullie maken mij nu wel nieuwsgierig.

Offline antiekske

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: Extra time
« Reactie #191 Gepost op: december 15, 2009, 08:56:55 am »
1 ding is duidelijk,
het prikt in Krotrijk da wij zo ver staan.
Zozef heeft het meermaals gezegd, en "ik herhaal het" gebruikt :p
Bedankt meneer Alijns u bevestigd ook na deze aflevering mijn gevoel
ge kenter niks van en ge omringd u met verkeerde mensen.
Oja, en Berrier die speelt bij ons en ni bij u, zo ist leven. :p

En toch denk ik dat Allijns wel degelijk weet wat 'derde persoon enkelvoud' betekent....

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Extra time
« Reactie #192 Gepost op: december 15, 2009, 09:46:23 am »
Je zag overduidelijk dat Allijns Dury uit zijn kot wou lokken. Eerst Zulte, dan Waregem, dan fusie... Als dit niet bleek te lukken en Dury daarenboven ook nog een paar keer gevat counterde (o.a. "na de 5 - 1 van vorig jaar hebben we ze een gans jaar niet gehoord") en zijn mening telkens goed kon staven, begon hij dan maar te slijmen.

Desalniettemin vond ik het - voor de verandering - een leuke aflevering.
« Laatst bewerkt op: december 15, 2009, 10:04:08 am door Kartouch »
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Extra time
« Reactie #193 Gepost op: december 15, 2009, 10:34:37 am »
Dat is geen analyse, maar een pronostiek.  Dus eigenlijk gewoon een gok.  Een nuchtere analyse was dat Kortrijk, ondanks de slechte reputatie van Leekens, goed voetbal speelt en naar voor speelt.  Iets wat de meeste analisten op dit forum nog niet merkten.
moeten we de statistieken van stvv-vk online zetten? van ontnuchtering gesproken.......
het feit dat een keeper (met ontnuchterend beledigend commentaar van GVH) al de vedet is van een team zegt ook genoeg...

Offline X-man

  • Leden
  • Berichten: 109
Re: Extra time
« Reactie #194 Gepost op: december 15, 2009, 10:41:50 am »
Ik ben toch ontgoocheld over de manier waarop de mentaliteit op dit forum in het laatste halfjaar ge?volueerd is.  Vroeger kwam ik af en toe eens tussen wanneer de discussie KVK betrof, en meestal was de discussie hier veel gematigder dan op ons eigen forum.
De laatste maanden is dat niet meer het geval.  De interpretatie van de gesprekken gisteren vind ik toch heel bizar :
-   provocaties van Allijns door regelmatig Zulte te gebruiken en door de fusie ter sprake te brengen (volgens Kartouch) ?  Het feit dat hij Zulte gebruikt, kan als plagerij tussen supporters gecatalogeerd worden, omdat het nu eenmaal zo is dat een aantal supporters van SVZW hier gevoelig voor zijn.  Als dat al een provocatie is, mag er effectief niets meer.  De enige die, waarschijnlijk met de bedoeling ?goede televisie? te maken, provoceerde, was Raes.  Hij was het die zaken als fusie, of het geval Berrier ter sprake bracht, niet Allijns.  Trouwens, toen de journalisten de fusie ter sprake brachten, zei Allijns enkel dat het toch jammer zou zijn om de derby?s te verliezen.  Het was ??n van de journalisten die daarna zei ?ja, zeker als jullie 2 keer winnen?, niet Allijns.  Dury vond het daarna nodig om naar de 5-1 van vorig seizoen te refereren, wat niet ter zake was, aangezien het debat over dit seizoen ging, maar onze voorzitter was zo verstandig om niet op deze provocatie te reageren.
-   Arrogante glimlach van Allijns.  Blijkbaar is het feit dat iemand KVK-supporter is, voldoende om van een gewone glimlach een arrogante te maken.  In mijn cultuur is glimlachen gewoon een manier om vriendelijk te kijken.  Ik geef wel toe dat Dury zowat de hele tijd zuur keek, maar of dat nu zoveel beter is, heb ik mijn twijfels over.
-   Allijns gedroeg zich als een supporter.  Mag dat dan niet ?  Allijns is gevraagd als voorzitter van KVK om te praten over de goede prestaties van zijn club.  Dan lijkt het me ook logisch dat hij trots is.  Maar veel grootspraak heb ik toch niet gehoord.  Hiervoor wordt ergens gezegd dat we thuishoren in de tweede play-off.  Ik heb echter nog niemand van KVK horen zeggen dat we de 1ste play-off ambi?ren.  De enige die zei dat we misschien naar boven kunnen beginnen kijken, is onze doelman.  Maar die kan moeilijk als een Kortrijkse dikkenek beschouwd worden, ik meen dat die in Waregem geboren is ? ?
-   Kortrijk is jaloers op de resultaten van SVZW.  Het feit dat Allijns toegeeft dat hij bewondering heeft voor bepaalde verwezenlijkingen van SVZW zou door alle andere observatoren veeleer als sportief gecatalogeerd worden, bij jullie is het een bewijs van jaloezie.  Nogal raar eigenlijk.  Zeggen dat je de aanpak van een concurrent bewondert, en hem feliciteren is dus, door ??n of andere bizarre logica, ook weer verkeerd. 
-   Ook het feit dat jullie de interventies van Dury zo geslaagd vonden, doet vragen bij mij rijzen.  Dury heeft vorig jaar altijd beweerd nooit de scheidsrechters te bekritiseren.  Dit jaar doet hij dit wel, maar om toch maar niet van zijn pricipes af te stappen, verkleedt hij het als een ?wijnpraatje? of probeert hij het de journalist te doen zeggen (wedstrijd tegen Genk).  Nogal hypocriet, dat hij dan gewoon voor zijn mening uitkomt.  Trouwens, het was leuk geweest als ook hij een complimentje richting Kortrijk gegeven had, maar op het ogenblik dat Allijns zegt dat ?Franky het wel met hem eens zal zijn dat Kortrijk een aantal goede transfers gerealiseerd heeft dit jaar? zie je, voor de eerste keer, een soort grimlach op het gezicht van Dury verschijnen (spottend, arrogant ?).  Nochtans vindt elke objectieve voetbalfan de prestaties van KVK dit jaar, met het beperkte budget, indrukwekkend.  Trouwens, ondanks het feit dat SVZW een erg goed seizoen heeft, volgt KVK, met een v??l lager budget, op 2 punten (en misschien zelfs gelijk, als Moeskroen failliet gaat).  Maar een complimentje kon er niet vanaf.  Van fanatiek supportersgedrag gesproken ?  Trouwens, op een bepaald moment wordt de zaak Moeskroen aangehaald.  Ondanks het feit dat een faillissement in het voordeel van KVK zou zijn, gaf Allijns Dury gelijk.  Maar Dury was zodanig met zijn eigen logica bezig, dat hij niet eens begrepen had dat Allijns hem gewoon steunde.  Hij begon nog heviger zijn standpunt tov Allijns te verdedigen, en Allijns moest verschillende keren zeggen ?maar ik geef u gelijk? voordat Dury dit besefte.

Enfin, ik weet wel dat de kans klein is dat jullie het met me eens zullen zijn, maar ik kan maar proberen h?.

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.375
Re: Extra time
« Reactie #195 Gepost op: december 15, 2009, 10:48:10 am »
Van welke ploeg jij supporter bent, is niet ver te zoeken h?! Nuja ieder zijn mening doorvoor dient een forum.

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Extra time
« Reactie #196 Gepost op: december 15, 2009, 10:49:11 am »

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Extra time
« Reactie #197 Gepost op: december 15, 2009, 11:15:34 am »
X-man, Allijns is daar als voorzitter van KVK. Als ze Dury vragen als trainer, moet hij niet in zijn rol van flik OF ex-assistent-bondscoach kruipen toch? Puur populariteit willen winnen en grandioos mislukt. Ik zeg dat niet omdat ik voor Essevee ben (en per definitie gene vriend van de VK), maar omdat het zo hard opviel.

En Dury zijn mening over de ploeg & transfer van KVK is zeker niet zo positief, net als de mijne. Puur objectief: nu hebben jullie een mooie ploeg (Benteke, Verbauwhede in vorm, Kums, Reina en... wie loopt er daar nog rond?), maar volgende zomer zal er mogen geld door de ruiten vliegen, want een huurlingenlegioen valt altijd uit elkaar.

Natuurlijk wel gelijk over Raes die altijd voorzichtig provoceert om zijn programma toch een beetje smaak te geven... De mediatraining bij alle ploegen zal er wel voor wat tussen zitten, want beide gasten verdedigden hun eigen winkel. En Dury slaagde daar, voor de neutrale supporter, geloof ik beter in dan Allijns.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #198 Gepost op: december 15, 2009, 11:29:17 am »
Ik ben toch ontgoocheld over de manier waarop de mentaliteit op dit forum in het laatste halfjaar ge?volueerd is.  Vroeger kwam ik af en toe eens tussen wanneer de discussie KVK betrof, en meestal was de discussie hier veel gematigder dan op ons eigen forum. De laatste maanden is dat niet meer het geval.  De interpretatie van de gesprekken gisteren vind ik toch heel bizar:

-   provocaties van Allijns door regelmatig Zulte te gebruiken en door de fusie ter sprake te brengen (volgens Kartouch) ?  Het feit dat hij Zulte gebruikt, kan als plagerij tussen supporters gecatalogeerd worden, omdat het nu eenmaal zo is dat een aantal supporters van SVZW hier gevoelig voor zijn.  Als dat al een provocatie is, mag er effectief niets meer.  De enige die, waarschijnlijk met de bedoeling ?goede televisie? te maken, provoceerde, was Raes.  Hij was het die zaken als fusie, of het geval Berrier ter sprake bracht, niet Allijns.  Trouwens, toen de journalisten de fusie ter sprake brachten, zei Allijns enkel dat het toch jammer zou zijn om de derby?s te verliezen.  Het was ??n van de journalisten die daarna zei ?ja, zeker als jullie 2 keer winnen?, niet Allijns.  Dury vond het daarna nodig om naar de 5-1 van vorig seizoen te refereren, wat niet ter zake was, aangezien het debat over dit seizoen ging, maar onze voorzitter was zo verstandig om niet op deze provocatie te reageren.

Je bent ontgoocheld in de mentaliteit op dit supporters(!)forum, maar de provocaties van voorzitter (!) Allijns moeten we wel catalogeren onder plagerij tussen fans. Natuurlijk waren het provocaties, zijn lachje niet gezien telkens hij 'Zulte' zei en toen met fonkelende oogjes naar Dury keek - die hem op een fantastische manier volledig negeerde (net zoals al de rest)? Werkelijk frappant dat je opnieuw probeert met de vinger te wijzen naar anderen (Raes), terwijl jullie voorzitter de eerste was om te beginnen uitdagen. "Dury vond het daarna nodig om de 5-1 aan te halen" - jullie calimero-houding gaat er blijkbaar nooit uitgaan.

Citaat
-   Arrogante glimlach van Allijns.  Blijkbaar is het feit dat iemand KVK-supporter is, voldoende om van een gewone glimlach een arrogante te maken.  In mijn cultuur is glimlachen gewoon een manier om vriendelijk te kijken.  Ik geef wel toe dat Dury zowat de hele tijd zuur keek, maar of dat nu zoveel beter is, heb ik mijn twijfels over.

Iedereen zag hoe Allijns met opzet 'Zulte' zei, en daarbij zijn lach maar moeilijk kon onderdrukken. Toen hij merkte dat niemand er op inging, viel hij uit zijn rolletje, praatte hij weer normaal, en gebruikte hij gewoon weer 'Waregem' zoals hij waarschijnlijk in het alledaagse leven doet. Nogmaals, frappant dat je dit hier - op ons forum - moet komen proberen weerleggen. Een beeld zegt meer dan duizend woorden, dus doe geen moeite.

Citaat
-   Allijns gedroeg zich als een supporter.  Mag dat dan niet ?  Allijns is gevraagd als voorzitter van KVK om te praten over de goede prestaties van zijn club.  Dan lijkt het me ook logisch dat hij trots is.  Maar veel grootspraak heb ik toch niet gehoord.  Hiervoor wordt ergens gezegd dat we thuishoren in de tweede play-off.  Ik heb echter nog niemand van KVK horen zeggen dat we de 1ste play-off ambi?ren.  De enige die zei dat we misschien naar boven kunnen beginnen kijken, is onze doelman.  Maar die kan moeilijk als een Kortrijkse dikkenek beschouwd worden, ik meen dat die in Waregem geboren is ? ?

Over wat heb je het eigenlijk. Het gaat niet over hoe trots hij is, het gaat over zijn pogingen om grappig (?) te zijn en Dury uit zijn kot te lokken met belachelijke mopjes. Zoiets verwacht je niet meteen van een voorzitter, eerder van een supporter, dat is alles.

Citaat
-   Kortrijk is jaloers op de resultaten van SVZW.  Het feit dat Allijns toegeeft dat hij bewondering heeft voor bepaalde verwezenlijkingen van SVZW zou door alle andere observatoren veeleer als sportief gecatalogeerd worden, bij jullie is het een bewijs van jaloezie.  Nogal raar eigenlijk.  Zeggen dat je de aanpak van een concurrent bewondert, en hem feliciteren is dus, door ??n of andere bizarre logica, ook weer verkeerd.


Feit is dat hij pas (bijna overdreven) positief deed over Essevee toen hij merkte dat hij nergens kwam met zijn hihi-Zulte-gedoe. Kon plots niet genoeg herhalen wat voor droom Dury is, hoe ver Waregem staat, enzovoort. Je moet leren lezen, want je bent hier alles aan 't verdraaien dat het niet meer leuk is.

Citaat
-   Ook het feit dat jullie de interventies van Dury zo geslaagd vonden, doet vragen bij mij rijzen.  Dury heeft vorig jaar altijd beweerd nooit de scheidsrechters te bekritiseren.  Dit jaar doet hij dit wel, maar om toch maar niet van zijn pricipes af te stappen, verkleedt hij het als een ?wijnpraatje? of probeert hij het de journalist te doen zeggen (wedstrijd tegen Genk).  Nogal hypocriet, dat hij dan gewoon voor zijn mening uitkomt.  Trouwens, het was leuk geweest als ook hij een complimentje richting Kortrijk gegeven had, maar op het ogenblik dat Allijns zegt dat ?Franky het wel met hem eens zal zijn dat Kortrijk een aantal goede transfers gerealiseerd heeft dit jaar? zie je, voor de eerste keer, een soort grimlach op het gezicht van Dury verschijnen (spottend, arrogant ?).  Nochtans vindt elke objectieve voetbalfan de prestaties van KVK dit jaar, met het beperkte budget, indrukwekkend.

O ironie, een fan van Kortrijk komt ons even de les spellen over onze trainer en zijn commentaren op de scheidsrechter. Er is een verschil tussen calimero's ? la dikke Hein die altijd en overal zullen proberen iemand anders met de vinger te wijzen, dan Dury - die bij een kapotgefloten wedstrijd - even zegt dat de nieuwe generatie arbiters er niet klaar voor is. Toch? Ik herinner me wedstrijden in de heenronde tegen onder andere Cercle en Genk waar we ronduit bestolen waren, maar Dury simpel zei dat we het aan onszelf te danken hadden. Op zo'n moment wil je dat hij het uitschreeuwt, maar achteraf moet je gewoon toegeven - klasse! Afgelopen weekend was een van de enige keren dat ik hem ooit iets heb horen zeggen over de arbitrage, die natuurlijk ook wel h??l zwaar in de fout ging in de wedstrijd tegen Cercle. En Dury met een arrogant lachje? Als een voorzitter van een andere club eerst een kwartier je uit je kot probeert te lokken met wat zielige opmerkingen, zou ik ook nog weinig zin hebben om daarna naar zijn geslijm te luisteren. Heerlijk ook die laatste opmerking van Dury 'en zwijg me nu van die fusie'.

Citaat
Trouwens, ondanks het feit dat SVZW een erg goed seizoen heeft, volgt KVK, met een v??l lager budget, op 2 punten (en misschien zelfs gelijk, als Moeskroen failliet gaat).  Maar een complimentje kon er niet vanaf.  Van fanatiek supportersgedrag gesproken ?  Trouwens, op een bepaald moment wordt de zaak Moeskroen aangehaald.  Ondanks het feit dat een faillissement in het voordeel van KVK zou zijn, gaf Allijns Dury gelijk.  Maar Dury was zodanig met zijn eigen logica bezig, dat hij niet eens begrepen had dat Allijns hem gewoon steunde.  Hij begon nog heviger zijn standpunt tov Allijns te verdedigen, en Allijns moest verschillende keren zeggen ?maar ik geef u gelijk? voordat Dury dit besefte.

Nu staan jullie 2 punten achter ons, ja, volgende week misschien eentje voor ons, een maand later staan we misschien helemaal gelijk - maar dit heeft geen zin. We praten op het einde van het seizoen nog eens, het is dan dat de prijzen worden uitgedeeld. Dury was daar inderdaad eventjes iets te fanatiek bezig daar zodat hij niet meteen begreep dat Allijns akkoord ging - foei!

Citaat
Enfin, ik weet wel dat de kans klein is dat jullie het met me eens zullen zijn, maar ik kan maar proberen h?.

Vind het vooral grappig dat je hier een half essay komt schrijven om jezelf en die voorzitter te verdedigen, en anderen (in je eerste zinnen al) met de vinger te wijzen. Nu, jullie zijn uiteraard heel goed bezig, chapeau daarvoor. Drie West-Vlaamse clubs in de top-6, dat is toch opmerkelijk.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Extra time
« Reactie #199 Gepost op: december 15, 2009, 12:19:48 pm »
Schitterend voorbeeld van hoe kinderijk Allijns zich voordoet. Dury zet zijn visie uit??n over het de zaak Moeskroen en het klassement. Ze gaan naar Allijns en die zegt "Ha, ik zie dat we daar 5e staan. En Zulte achter ons". WTF doet dat er toe op dat moment in de discussie ...
Webteam SV Zulte Waregem