Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196810 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Extra time
« Reactie #280 Gepost op: maart 22, 2010, 10:58:39 pm »
Verdorie, wat een DIKKE PLUIM voor onze trainer!! Heeft 'ie Joos-Raes daar eventjes op z'n plaats gezet. Inderdaad, de vragen naar Fredje en De Camargo (ivm Lambrechts en Boloni) waren zo misplaatst en goedkoop, dat het pijnlijk werd.  >:(
"Laat ons over voetbal praten", dixit Dury. Beter kan het niet.

Respect.

PS: fijn om te horen dat Fred het zo goed bij ons had en dat ie 'wel een beetje spijt heeft, van z'n Standard-keuze'  :P
-SVZW Forever-

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #281 Gepost op: maart 22, 2010, 11:01:37 pm »
Chapeau Dury. Laat ons over voetbal praten.


Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Extra time
« Reactie #282 Gepost op: maart 22, 2010, 11:04:40 pm »
idd, respect voor dury en mooi van de fles champagne voor leye :D

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Extra time
« Reactie #283 Gepost op: maart 22, 2010, 11:06:49 pm »
Swakiri...Ik zou Van Wijck toch niet graag in een donker steegje ontmoeten, op zo'n moment...
-SVZW Forever-

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Extra time
« Reactie #284 Gepost op: maart 22, 2010, 11:12:27 pm »
Swakiri...Ik zou Van Wijck toch niet graag in een donker steegje ontmoeten, op zo'n moment...

Vind het vaak nen eikel van ne vent, maar heeft deze keer overschot van gelijk!!

Reporter in kwestie (kan niet op zijn naam komen) is idd vaak spottend te noemen.


Ook wel leuk om Dupr? te horen zeggen dat wel wat spijt heeft... 8)

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Extra time
« Reactie #285 Gepost op: maart 22, 2010, 11:16:34 pm »
Wel logisch ook ... jammer dat ze niet iets origineler konden zijn met het uitkiezen van een pechvogel, de trainer van de degraderende ploeg is zo voor de hand liggend.

Trouwens, ik denk dat je op zo'n moment na een 0-0 niet zit te wachten om een journalist die met een swakiri staat te zwaaien ... dat komt toch een beetje als ramptoerisme over.

Wat mij betreft mocht de swakiri naar Jan Ceulemans omwille van de simpele reden dat we het hele seizoen zo ongeveer niets van hem of Westerlo vernomen hebben.

Probeer voor jezelf eens 3 vernoemenswaardige gebeurtenissen rond Westerlo te bedenken.. geef toe, dat is al een oefening.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Extra time
« Reactie #286 Gepost op: maart 22, 2010, 11:21:31 pm »
Misschien zat hij al de gehele match met zijn Swakiri in Roeselare, want meestal krijgt de pechvogel van dienst het beeldje pas de dag nadien. Terecht natuurlijk dat Van Wijck het alles behalve aangenaam vond.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Extra time
« Reactie #287 Gepost op: maart 22, 2010, 11:22:26 pm »
ik vind van wijck, sierens en bij uitbreiding roeselare al jaren alles behalve aangenaam  :)

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Extra time
« Reactie #288 Gepost op: maart 23, 2010, 08:12:32 am »
Dury was in form gisteren, heb hem zelden zo opgewekt gezien, maar toen hij terug over zijn 11e of 12e budget begon, begonnen mijn tenen zich te krullen. Verschoot wel van reactie van Filip Joos, die blijkbaar het budget verhaaltje ook al veel had gehoord, zijn repliek had voorbereid en Dury van antwoord diende...

Wat ik uit Joos zijn reactie heb onthouden;
- Met externe sponsors inbegrepen zouden wij 7e budget hebben van 1e klasse?
- Wij betalen onze scouts veel meer dan andere ploegen?

Ik wist wel dat wij financieel heel gezond en verstandig bezig waren, maar als we idd 7e budget hebben, dan zijn wij sterk bezig na 5 jaar 1e klasse!

PS: Van Wijck, kon al lang gevlucht zijn van het zieltogende Roeselare, maar bleef op post en bleef er alles aan doen om hen te redden, die mens kan niet anders dan zwaar ontgoocheld zijn na de match, dan is die swakiri het laatste wat hij moet hebben ...

Boer Boerie

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #289 Gepost op: maart 23, 2010, 08:44:47 am »
Da van die scouts was een grapke om Schepens op zijn paard te krijgen :)

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: Extra time
« Reactie #290 Gepost op: maart 23, 2010, 09:01:48 am »
en die fles voor Leye met ons logo er op?!! jawadde

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Extra time
« Reactie #291 Gepost op: maart 23, 2010, 09:29:28 am »
Volgens Dury hebben wij onze nek uitgestoken met het elfde budget uit eerste. :D

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #292 Gepost op: maart 23, 2010, 01:42:42 pm »
Swakiri...Ik zou Van Wijck toch niet graag in een donker steegje ontmoeten, op zo'n moment...
Reporter in kwestie (kan niet op zijn naam komen) is idd vaak spottend te noemen.
Chris van de nabele?
SV TILL I DIE

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Extra time
« Reactie #293 Gepost op: maart 23, 2010, 01:46:16 pm »
Swakiri...Ik zou Van Wijck toch niet graag in een donker steegje ontmoeten, op zo'n moment...
Reporter in kwestie (kan niet op zijn naam komen) is idd vaak spottend te noemen.
Chris van de nabele?

Chris van den Abele  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Extra time
« Reactie #294 Gepost op: maart 23, 2010, 07:46:35 pm »
Mooi compliment van Dury voor de vele fans in het nokvol uitvak (Joos vermelde dit ook)...

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Extra time
« Reactie #295 Gepost op: maart 23, 2010, 07:48:40 pm »
Mooi compliment van Dury voor de vele fans in het nokvol uitvak (Joos vermelde dit ook)...

Heb niet kunnen kijken. Wat werd er gezegd?
Staat blijkbaar niet op de site van sporza dit stukje..

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Extra time
« Reactie #296 Gepost op: maart 23, 2010, 07:57:38 pm »
Mooi compliment van Dury voor de vele fans in het nokvol uitvak (Joos vermelde dit ook)...

Heb niet kunnen kijken. Wat werd er gezegd?
Staat blijkbaar niet op de site van sporza dit stukje..

Joos merkte op hoe vol ons vak wel zat...
Dury zei iets over het feit dat de supporters de ploeg probeerden wakker te schudden enzo.
Ook het feit dat hij na de match naar de supporters kwam, uit respekt

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #297 Gepost op: maart 23, 2010, 07:57:49 pm »
Mooi compliment van Dury voor de vele fans in het nokvol uitvak (Joos vermelde dit ook)...

Heb niet kunnen kijken. Wat werd er gezegd?
Staat blijkbaar niet op de site van sporza dit stukje..
Filip joos vond het opvallend dat er 1000 man aanwezig was van essevee en dury zei dat er meer aanwezig waren, en dat de supporters ervoor gezorgt hebben dat de ploeg niet inslaap viel en chapeau voor die mensen die de hele tijd de ploeg aanmoedigen.
SV TILL I DIE

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Extra time
« Reactie #298 Gepost op: maart 23, 2010, 10:18:58 pm »
Klopt, zijn lof ging zelfs nog een stukje verder door te zeggen hoe het thuispubliek eigenlijk wat overweldigd was door onze sfeer. De mechelaars wisten zich geen houding te geven met het feit dat ons vak ontplofte in het laatste kwartier en dat was, met zijn woorden, een bijzonder eigenaardige en grappige situatie.

Wel tof om te horen

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Extra time
« Reactie #299 Gepost op: maart 23, 2010, 10:26:07 pm »
Klopt, zijn lof ging zelfs nog een stukje verder door te zeggen hoe het thuispubliek eigenlijk wat overweldigd was door onze sfeer. De mechelaars wisten zich geen houding te geven met het feit dat ons vak ontplofte in het laatste kwartier en dat was, met zijn woorden, een bijzonder eigenaardige en grappige situatie.

Wel tof om te horen
Ik zat op kot naar de radio te luisteren en ge hoorde onze supporters ook ferm geven. Was wel leuk.