Auteur Topic: Extra time  (gelezen 196809 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Extra time
« Reactie #300 Gepost op: maart 29, 2010, 05:37:49 pm »
Voor de Swakiri-lovers...

Deze namiddag de Swakiri gespot in het Regenboogstadion toen ik een abo ging kopen voor m'n neefje.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Extra time
« Reactie #301 Gepost op: maart 29, 2010, 07:08:52 pm »
Voor de Swakiri-lovers...

Deze namiddag de Swakiri gespot in het Regenboogstadion toen ik een abo ging kopen voor m'n neefje.

De swakiri is voor den Sammy


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Boer Boerie

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #302 Gepost op: maart 29, 2010, 07:38:02 pm »
Mja, twas te denken e.
Sammy moet hem daar niks van aan trekken.
Ik blijf erbij, 2 van deze 6 goals zijn onterecht.

Kontziet mij eigenlijk om te kijken vanavond. :s

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Extra time
« Reactie #303 Gepost op: maart 29, 2010, 07:44:43 pm »
Mja, twas te denken e.
Sammy moet hem daar niks van aan trekken.
Ik blijf erbij, 2 van deze 6 goals zijn onterecht.

Kontziet mij eigenlijk om te kijken vanavond. :s

Denk ook niet dat Sammy hem dat zal aantrekken, diene trofee. Hem kennende neemt hij die met een lach in ontvangst en een kort babbeltje..
-SVZW Forever-

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Extra time
« Reactie #304 Gepost op: maart 29, 2010, 11:12:08 pm »
Sammy keek vooral vooruit, op naar woensdag! :-)

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #305 Gepost op: maart 30, 2010, 01:45:23 pm »
Zo erg is dat toch niet dat sammy die trofee krijgt. Dury en Sammy hebben heel goed gereageert op het krijgen van die swakiri in tegenstelling tot andere.
SV TILL I DIE

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #306 Gepost op: maart 30, 2010, 05:05:58 pm »
Lol, waar er hier mee inzitten zeg. Die Swakiri is te belachelijk voor woorden, heel Extra Time is eigenlijk te debiel voor woorden. Kunnen ze nu niet eens gewoon met enkele gasten aan een tafel gaan zitten en over VOETBAL praten, zoals in Nederland (of gelijk op den RTBF)? Al die dwaze dingen gelijk dat kotje in het begin, die Swakiri, die Frank Raes met z'n achterlijke vragen, ergerlijk programma tout court. Denk dat er dit seizoen misschien twee afleveringen de moeite waren, waaronder ??n met Dury.

Offline die hard esseveeƫr

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: Extra time
« Reactie #307 Gepost op: maart 30, 2010, 05:40:48 pm »
Lol, waar er hier mee inzitten zeg. Die Swakiri is te belachelijk voor woorden, heel Extra Time is eigenlijk te debiel voor woorden. Kunnen ze nu niet eens gewoon met enkele gasten aan een tafel gaan zitten en over VOETBAL praten, zoals in Nederland (of gelijk op den RTBF)? Al die dwaze dingen gelijk dat kotje in het begin, die Swakiri, die Frank Raes met z'n achterlijke vragen, ergerlijk programma tout court. Denk dat er dit seizoen misschien twee afleveringen de moeite waren, waaronder ??n met Dury.
Juust, ik kijk al lang niet meer naar Raes & co op maandag, behalve als 't met Dury is of zoals vorige week met ne speler van ons.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Extra time
« Reactie #308 Gepost op: maart 30, 2010, 06:02:38 pm »
Raes zijn opmerking van de week : "wel mooi haar h?" ... Op die vraag verwachtte hij natuurlijk wel een antwoord ..
Webteam SV Zulte Waregem

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Extra time
« Reactie #309 Gepost op: maart 30, 2010, 06:20:28 pm »
Raes zijn opmerking van de week : "wel mooi haar h?" ... Op die vraag verwachtte hij natuurlijk wel een antwoord ..
En over wie ging het? :)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Extra time
« Reactie #310 Gepost op: maart 30, 2010, 06:32:37 pm »
Frutos
Webteam SV Zulte Waregem

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Extra time
« Reactie #311 Gepost op: maart 30, 2010, 06:35:24 pm »
Joos begint de kuren van raes link ook over te nemen...
gisteren alleen nog maar gekeken naar de swakiri, voor de rest nie veel interessants meer aan

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Extra time
« Reactie #312 Gepost op: maart 30, 2010, 07:05:32 pm »
Lol, waar er hier mee inzitten zeg. Die Swakiri is te belachelijk voor woorden, heel Extra Time is eigenlijk te debiel voor woorden. Kunnen ze nu niet eens gewoon met enkele gasten aan een tafel gaan zitten en over VOETBAL praten, zoals in Nederland (of gelijk op den RTBF)? Al die dwaze dingen gelijk dat kotje in het begin, die Swakiri, die Frank Raes met z'n achterlijke vragen, ergerlijk programma tout court. Denk dat er dit seizoen misschien twee afleveringen de moeite waren, waaronder ??n met Dury.
Juust, ik kijk al lang niet meer naar Raes & co op maandag, behalve als 't met Dury is of zoals vorige week met ne speler van ons.

Vanaf volgend seizoen bestaat dat programma nie meer...

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Extra time
« Reactie #313 Gepost op: maart 30, 2010, 10:59:31 pm »
Peter Vandenbempt en Filip Joos samen in een programma en we zijn vertrokken.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #314 Gepost op: maart 30, 2010, 11:11:17 pm »
Peter Vandenbempt en Filip Joos samen in een programma en we zijn vertrokken.

Zou al een verbetering zijn. Komen ook niet altijd overeen en zijn beiden gepassioneerd door het spelletje, zou tot leuke discussies kunnen leiden. Van mij mag een Gert Verheyen er ook altijd bij zitten, dus die drie, en dan misschien per weekend ??n extra gast (die dat weekend in de picture stond, liefst een trainer). En aub, weg met dat gezever ? la Swakiri en fotohok. De cake op de week mag wat mij betreft blijven.

Online -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: Extra time
« Reactie #315 Gepost op: maart 31, 2010, 12:05:03 pm »
Raes zijn opmerking van de week : "wel mooi haar h?" ... Op die vraag verwachtte hij natuurlijk wel een antwoord ..

Echt wat een debiel ... Gelukkig verlengt de VRT zn voetbalcontract niet, zijn we er ineens van af !

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.272
Re: Extra time
« Reactie #316 Gepost op: maart 31, 2010, 12:54:41 pm »
"Telefoonhok of moet ik zeggen fotohok ?"  ::)
SV TILL I DIE

Leatherfaceje

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #317 Gepost op: april 01, 2010, 11:05:15 am »
Het is net alsof Filip Joos soms beschaamd is van Frank Raes zijn uitspraken  ;D

Crudo

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #318 Gepost op: april 01, 2010, 11:36:46 am »
Raes zijn opmerking van de week : "wel mooi haar h?" ... Op die vraag verwachtte hij natuurlijk wel een antwoord ..

Echt wat een debiel ... Gelukkig verlengt de VRT zn voetbalcontract niet, zijn we er ineens van af !
Ja idd, liever gewoon geen voetbalprogramma op maandag en 2 reclameblokken tussen de samenvattingen door  ???

fox

  • Gast
Re: Extra time
« Reactie #319 Gepost op: april 01, 2010, 11:55:24 am »
Raes zijn opmerking van de week : "wel mooi haar h?" ... Op die vraag verwachtte hij natuurlijk wel een antwoord ..

Echt wat een debiel ... Gelukkig verlengt de VRT zn voetbalcontract niet, zijn we er ineens van af !
Ja idd, liever gewoon geen voetbalprogramma op maandag en 2 reclameblokken tussen de samenvattingen door  ???

Euh ja. Ik kijk veel liever naar diene Robin Janssen die gewoon in ne studio zit met Devliegher, Degryse, Debilde. Ze babbelen gewoon over de wedstrijden en dat is het. Dat daar dan reclame bij zit neem ik er graag bij.

Extra time heb ik dit jaar zelfs nog niet bekeken en ik ben het ook niet van plan.

Nee, volgend jaar die Robin Janssen met 2 analisten erbij. 5 minuten samenvatting, 5 minuten analyse en hop volgende.