Auteur Topic: [T1] DURY Francky  (gelezen 440391 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1260 Gepost op: december 18, 2011, 05:49:28 pm »
wees blij dat dury hier niet zit! twas toch tegen zijn goesting, want ie wou hogerop!!!
en we moeten da stukske flik niet nog extra in waregem!

Ik heb hier al veel belachelijke zaken gelezen wel dit is ??ntje die een speciale prijs verdient !
Hoeveel idiotie kan iemand uit zijn botten slaan ? 

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1261 Gepost op: december 18, 2011, 06:00:14 pm »
wees blij dat dury hier niet zit! twas toch tegen zijn goesting, want ie wou hogerop!!!
en we moeten da stukske flik niet nog extra in waregem!

Iemand beschuldigen van 'hogerop willen' moet toch echt het slechtste argument ooit zijn. Hoe je het ook draait of keert, sinds het vertrek van Dury blijft van ons stabiel, goed voetballend Essevee nog maar bitter weinig over.

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1262 Gepost op: december 18, 2011, 06:18:45 pm »
Ik denk dat hij terug komt.......

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1263 Gepost op: december 18, 2011, 07:01:36 pm »
Ik hoop dat hij terug komt.. Als ik aan Dury denk, dan denk ik ook aan de nationale beloften.. Een combinatie zou ik toch niet zien zitten hoor..

p.s. Als ik aan beloften denk, Naessens lijkt er wel door te komen h?.. Niet genoeg om een aanval te dragen, maar deed het aardig. Tot hij er af af moest door (dombo) Dachelet
One Essevee!

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1264 Gepost op: december 18, 2011, 07:41:22 pm »
Ik hoop dat hij terug komt.. Als ik aan Dury denk, dan denk ik ook aan de nationale beloften.. Een combinatie zou ik toch niet zien zitten hoor..

p.s. Als ik aan beloften denk, Naessens lijkt er wel door te komen h?.. Niet genoeg om een aanval te dragen, maar deed het aardig. Tot hij er af af moest door (dombo) Dachelet


Situatie :
Zoals enkele supporters willen en stel dat dit ook zo is bij het bestuur :
Mocht dit zou zijn -> Ze vragen Dury om weer te keren.

Zou Dury niet even nadenken over volgende zaken :
-Dury heeft een mooi goed betaald job'ke bij den bond, in principe en als hij wil tot zijn pensioen
-Dury zegt alles op en komt als "de GROTE REDDER" naar SVZW
-Oeps, Dury blijkt toch niet de grote redder of kan het niet meer recht trekken...
-Gevolg : gedaan met eerste klasse, gedaan met stadion, gedaan met het geld van PDC,...Dury weer in 2de klas tegen de helft van zijn loon in de grijze 2de klasse, die niet strookt met zijn ambitie....

Ik zou het weten, mocht ik Dury zijn.


MORAAL VAN HET VERHAAL : wees realistisch  ;)

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1265 Gepost op: december 18, 2011, 07:49:41 pm »
Ik hoop dat hij terug komt.. Als ik aan Dury denk, dan denk ik ook aan de nationale beloften.. Een combinatie zou ik toch niet zien zitten hoor..

p.s. Als ik aan beloften denk, Naessens lijkt er wel door te komen h?.. Niet genoeg om een aanval te dragen, maar deed het aardig. Tot hij er af af moest door (dombo) Dachelet


Situatie :
Zoals enkele supporters willen en stel dat dit ook zo is bij het bestuur :
Mocht dit zou zijn -> Ze vragen Dury om weer te keren.

Zou Dury niet even nadenken over volgende zaken :
-Dury heeft een mooi goed betaald job'ke bij den bond, in principe en als hij wil tot zijn pensioen
-Dury zegt alles op en komt als "de GROTE REDDER" naar SVZW
-Oeps, Dury blijkt toch niet de grote redder of kan het niet meer recht trekken...
-Gevolg : gedaan met eerste klasse, gedaan met stadion, gedaan met het geld van PDC,...Dury weer in 2de klas tegen de helft van zijn loon in de grijze 2de klasse, die niet strookt met zijn ambitie....

Ik zou het weten, mocht ik Dury zijn.


MORAAL VAN HET VERHAAL : wees realistisch  ;)
Ah leer lezen man, zeg ik toch helemaal niet. 'K heb ook al vaak gezegd op dit forum dat ik niet denk dat hij zal komen, inderdaad. Zijn huidige job is inderdaad goed, meer dan goed zelfs. Er staat alleen maar dat ik hoop dat hij komt, want ja ik denk dat hij de ploeg terug op de rails kan krijgen mits wat aanpassingen..
One Essevee!

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1266 Gepost op: december 18, 2011, 07:54:55 pm »
Kalezic zal ons waarschijnlijk wel redden, maar is duidelijk voorlopig dat hij niet de coach is voor de waregemse ambities en dat is ieder jaar playoff 1 of zeker meedoen tit het laatst.  Kalezic max plaats 10.  Maar al bij al is het een str*** seizoen. Pech op alle gebied en domme beslissingen van sommige spelers en refs.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1267 Gepost op: december 18, 2011, 08:59:05 pm »
Ik hoop dat hij terug komt.. Als ik aan Dury denk, dan denk ik ook aan de nationale beloften.. Een combinatie zou ik toch niet zien zitten hoor..

p.s. Als ik aan beloften denk, Naessens lijkt er wel door te komen h?.. Niet genoeg om een aanval te dragen, maar deed het aardig. Tot hij er af af moest door (dombo) Dachelet


Situatie :
Zoals enkele supporters willen en stel dat dit ook zo is bij het bestuur :
Mocht dit zou zijn -> Ze vragen Dury om weer te keren.

Zou Dury niet even nadenken over volgende zaken :
-Dury heeft een mooi goed betaald job'ke bij den bond, in principe en als hij wil tot zijn pensioen
-Dury zegt alles op en komt als "de GROTE REDDER" naar SVZW
-Oeps, Dury blijkt toch niet de grote redder of kan het niet meer recht trekken...
-Gevolg : gedaan met eerste klasse, gedaan met stadion, gedaan met het geld van PDC,...Dury weer in 2de klas tegen de helft van zijn loon in de grijze 2de klasse, die niet strookt met zijn ambitie....

Ik zou het weten, mocht ik Dury zijn.


MORAAL VAN HET VERHAAL : wees realistisch  ;)
Ah leer lezen man, zeg ik toch helemaal niet. 'K heb ook al vaak gezegd op dit forum dat ik niet denk dat hij zal komen, inderdaad. Zijn huidige job is inderdaad goed, meer dan goed zelfs. Er staat alleen maar dat ik hoop dat hij komt, want ja ik denk dat hij de ploeg terug op de rails kan krijgen mits wat aanpassingen..

Hey how, was niet specifiek op u of uw reactie bedoeld.
Enkel maar op diegene die het hopen in het topic

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1268 Gepost op: december 18, 2011, 11:18:52 pm »
We moeten Dury nu niet gaan halen, we moesten hem in het begin van het seizoen halen. Nu is het kalf aan het verdrinken en is het te laat. PDC was verantwoordelijk voor het het niet willen binnenhalen van Dury en mag nu zijn conclusies trekken. Hopelijk blijven we er in dit jaar en kan de boel hier eens deftig uitgemest worden..

Offline casper

  • Leden
  • Berichten: 186
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1269 Gepost op: december 19, 2011, 08:07:04 am »
Darije Kalezic komt steeds meer onder druk als trainer van Zulte Waregem. Na de nederlaag tegen Bergen wil de club zijn positie deze week analyseren.

Het Laatste Nieuws polste bij technisch directeur Hans Gillhaus hoe stevig de Bosnisch-Nederlandse coach nog in zijn schoenen staat aan de Gaverbeek. "We analyseren momenteel de situatie", klonk het.

Het is dus verre van zeker dat Kalezic nog aan het hoofd staat van de Waregemse fusieclub voor de wedstrijd tegen Club Brugge op tweede kerstdag.


Offline svzwwv

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1270 Gepost op: december 19, 2011, 09:58:32 am »
Alweer een toffe column over PDC die het allemaal verkloot heeft in het nieuwsblad.

Offline sv till i die

  • Leden
  • Berichten: 223
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1271 Gepost op: december 19, 2011, 10:06:38 am »
We moeten Dury nu niet gaan halen, we moesten hem in het begin van het seizoen halen. Nu is het kalf aan het verdrinken en is het te laat. PDC was verantwoordelijk voor het het niet willen binnenhalen van Dury en mag nu zijn conclusies trekken. Hopelijk blijven we er in dit jaar en kan de boel hier eens deftig uitgemest worden..

Ik pleit ervoor de volgende keer dat er iemand nieuws komt in het bestuur, zich eerst een jaartje of drie mag bewijzen vooraleer alleen de belangrijke beslissingen te mogen nemen. En had Willy zijn aandelen niet verkocht kon PDC ook niets doen. De schuld ligt dus bij het voltallige bstuur, niet alleen bij PDC.

Offline svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1272 Gepost op: december 19, 2011, 10:44:57 am »
Voor mij mag Dury blijven waar hij is, hij is gelopen voor weg wij waren te min dus blijf weg.

Offline poerkes

  • Leden
  • Berichten: 356
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1273 Gepost op: december 19, 2011, 12:28:15 pm »
svzwfan, als jij morgen op een ander werk drie keer zoveel kunt verdienen, wat doe je?
blijven uit clubliefde zeker? yeah right ..
Het gaat hier over vakkennis, en op dat gebied komt toptrainer kalezic nog niet aan dury's enkels.. laat staan qua palmares.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1274 Gepost op: december 19, 2011, 05:53:54 pm »
Kvind da ook allemaal zever van sommigen hier. Ik denk dat iedereen die de kans zou krijgen om zich te verbeteren dit ook zou doen

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.704
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1275 Gepost op: december 19, 2011, 06:04:44 pm »
svzwfan, als jij morgen op een ander werk drie keer zoveel kunt verdienen, wat doe je?
blijven uit clubliefde zeker? yeah right ..
Het gaat hier over vakkennis, en op dat gebied komt toptrainer kalezic nog niet aan dury's enkels.. laat staan qua palmares.

?

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1276 Gepost op: december 19, 2011, 08:04:35 pm »
Darije Kalezic komt steeds meer onder druk als trainer van Zulte Waregem. Na de nederlaag tegen Bergen wil de club zijn positie deze week analyseren.

Het Laatste Nieuws polste bij technisch directeur Hans Gillhaus hoe stevig de Bosnisch-Nederlandse coach nog in zijn schoenen staat aan de Gaverbeek. "We analyseren momenteel de situatie", klonk het.

Het is dus verre van zeker dat Kalezic nog aan het hoofd staat van de Waregemse fusieclub voor de wedstrijd tegen Club Brugge op tweede kerstdag.


haha "we analyseren momenteel de situatie", zou het al doorgedrongen zijn dat we geen kwaliteit hebben?

Offline 2460

  • Leden
  • Berichten: 1.603
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1277 Gepost op: december 28, 2011, 08:07:11 am »
Zulte Waregem presteert momenteel ver beneden de verwachtingen en dat zorgt voor heel wat speculaties. Onder meer een terugkeer van Francky Dury, die tegen Anderlecht in de tribune zat, behoort tot de mogelijkheden volgens het geruchtencircuit
http://www.voetbalprimeur.be/site/nieuws/190451/Dury_Geen_overeenkomst_met_Essevee.html

Hopelijk straks wel!  Het degradatiespook heeft al behoorlijke proporties aangenomen in het regenboogstadion maar FD is de gedroomde T1 om dat beest een schop in de reet te geven.  Als hij daarin slaagt mogen ze het standbeeld dat hij hier al verdiende nog eens dubbel zo hoog maken !

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1278 Gepost op: december 28, 2011, 09:07:15 am »
Ik wil niet de onheilsprofeet uithangen, maar herinner je het laatste anderhalf jaar van FD bij de ploeg... Veel hebben we niet gezien. Met de hakken over de sloot. Matig tot slecht voetbal. Het effect FD was duidelijk uitgewerkt. En hij was er zelf met zijn hoofd niet meer bij. De problemen van nu waren er toen ook: geen scorend vermogen. Geen trainer die er wat aan kan veranderen. Ergo, als essevee in eerste wil blijven, dan dient vooral in spelers geïnvesteerd te worden.

Offline Piemke

  • Leden
  • Berichten: 92
Re: [T1] DURY Francky
« Reactie #1279 Gepost op: december 28, 2011, 09:19:17 am »
Met de hakken over de sloot voor PO1, toch nog iets anders dan hetgeen we nu voor staan, me dunkt.