Auteur Topic: Voorstellen/idee?n  (gelezen 154929 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #120 Gepost op: november 22, 2016, 04:24:10 pm »
Meit? bekt ook lekker in da liedje van de zeven dwergen ;) ipv Hey ho.

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.842
  • Mr Gold
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #121 Gepost op: november 22, 2016, 05:55:33 pm »
Ik heb het steeds moeilijk met liedjes voor een individu, de rest staat er een beetje voor spek en bonen bij.Meit? was idd top maar Derijck,Baudry,Hamalainen,Kaya,Cordaro..enz waren dat toch ook?
Onze resultaten zijn het gevolg van een sterk collectief;iedereen vecht voor iedereen de ene week X top,de week erna Y.
« Laatst bewerkt op: november 22, 2016, 06:05:39 pm door fozie »

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #122 Gepost op: november 22, 2016, 06:23:15 pm »
Lied voor Meit?:

Soualiho Meit?, oh oh oh oh oh ! (ritme: Vamos a la playa, of Rudison Ferreira oh oh oh oh oh  ;) )
Is exact hetzelfde als Igor Vetokele oh oh oh oh oh! dus niet bepaald vernieuwend...  :D

Ik heb overigens altijd een dubbel gevoel bij persoonlijke liedjes.
Heel leuk en wellicht ook deugddoend voor spelers die gewisseld worden of in mogen vallen.
Dit geeft gegarandeerd een (vertrouwens)boost aan die gasten en ik blijf dan ook voorstander dit te blijven doen bij wissels...
Langs de andere kant is het zingen van persoonlijke liedjes tijdens of na een match ergens een beetje sneu voor zij die niet bezongen worden...
Dus ik volg "fozie" wel want zowel Derijck als De Fauw als Hamalainen als ... verdienen het geregeld om bezongen te worden en we doen het tenslotte ook niet.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #123 Gepost op: november 22, 2016, 06:55:13 pm »
Of 'hey jude' maar dan vervangen door meite

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.178
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #124 Gepost op: november 23, 2016, 07:15:59 pm »
Of 'hey jude' maar dan vervangen door meite

Vind ik zeker niet slecht.
Iedereen kent dat, ouderen door 'The Beatles' jongeren door songs uit andere stadions.
Zoals Arsenal bij Giroud.

Het moet allemaal niet te moeilijk zijn. Dit kan een heel stadion meezingen. Kan mooi zijn


Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #125 Gepost op: november 24, 2016, 08:51:41 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=t_W4S1YpsoQ

Ideetje voor een Meit?-song...

Jalalalalalala SOU Meit? - Meit? - SOU Meit?

Hoorde Dury in Extra Time toch ook telkens Sou zeggen, dus dat zal volgens mij wel zijn roepnaam zijn binnen de ploeg.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.744
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #126 Gepost op: november 24, 2016, 08:55:37 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=t_W4S1YpsoQ

Ideetje voor een Meit?-song...

Jalalalalalala SOU Meit? - Meit? - SOU Meit?

Hoorde Dury in Extra Time toch ook telkens Sou zeggen, dus dat zal volgens mij wel zijn roepnaam zijn binnen de ploeg.

Qua lettergrepen komt SOU Meit? (3 lettergrepen) toch in geen geval overeen met 'Mikey van der hoorn' of 'Wij zijn essevee' (5 lettergrepen).

Online Forza Essevee

  • Leden
  • Berichten: 393
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #127 Gepost op: november 24, 2016, 09:05:18 pm »
Qua lettergrepen komt SOU Meit? (3 lettergrepen) toch in geen geval overeen met 'Mikey van der hoorn' of 'Wij zijn essevee' (5 lettergrepen).

Je kan Sou toch gewoon ook iets langer aanhouden? Was maar een idee, leek me een leuke song, meer niet.
FORZA FORZA FORZA ESSEVEE

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #128 Gepost op: november 25, 2016, 10:02:47 am »
Qua lettergrepen komt SOU Meit? (3 lettergrepen) toch in geen geval overeen met 'Mikey van der hoorn' of 'Wij zijn essevee' (5 lettergrepen).
misschien dan SWA-LI-HO-MEI-T?, 5 lettergrepen.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #129 Gepost op: november 25, 2016, 10:09:56 am »
Ik blijf het herhalen. Zijn naam past perfect in de 7 dwergen :)

Meit?, Meit?, Soualiho Meit?, lalalalallala, Meit?, Meit?, Meit?,....enz. Dan ben je tenminste eens origineel in songkeuze.

Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #130 Gepost op: november 25, 2016, 10:15:50 am »
Ik blijf het herhalen. Zijn naam past perfect in de 7 dwergen :)

Meit?, Meit?, Soualiho Meit?, lalalalallala, Meit?, Meit?, Meit?,....enz. Dan ben je tenminste eens origineel in songkeuze.

Haha, vind hem best wel leuk eigenlijk :D.

Offline Will McAvoy

  • Leden
  • Berichten: 1.712
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #131 Gepost op: november 25, 2016, 10:17:32 am »
Haha, vind hem best wel leuk eigenlijk :D.

Als je ziet hoe een onnozel liedje als dat van Pipi langkous een hele tribune kan laten daveren, dan moet je het eigenlijk niet verder zoeken. Ook dit is een liedje dat in je hoofd blijft hangen.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #132 Gepost op: november 25, 2016, 11:51:36 am »
Ik blijf het herhalen. Zijn naam past perfect in de 7 dwergen :)

Meit?, Meit?, Soualiho Meit?, lalalalallala, Meit?, Meit?, Meit?,....enz. Dan ben je tenminste eens origineel in songkeuze.

Haha, best geniaal nog!

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #133 Gepost op: februari 07, 2017, 09:20:42 pm »
Tips aan SLC:

1. Jullie applaudisseren en scanderen steeds "Sammy" wanneer hij de kleedkamer opzoekt.
Waarom doen jullie dit niet wanneer Kenny het doel moet bemannen?
Afgelopen zondag wederom geen trom, klap of schreeuw gehoord toen hij richting spelerstunnel liep.
Bewust of onbewust laat ik nu nog buiten beschouwing maar elke keeper/speler dient op dezelfde manier behandeld te worden!!!

2. Jullie zouden toch echt wel meer kunnen en moeten anticiperen op wat zich op het veld afspeelt.
Jullie verwachten dat de mensen gaan staan zingen en springen terwijl een Mitrovic bijvoorbeeld een showtje opvoert voor onze neus.
Neen, dit kan je op zo'n moment niet verwachten en dus moeten jullie zelf meer druk uitoefenen op de ref en zo'n situaties.
Jullie zijn degene die een hele tribune kunnen omtoveren in een heus fluitconcert om dan 1 minuut later terug te zingen en springen!

3. Probeer eens om met minder op de stelling plaats te nemen en minder agressief te ogen!
Normaal staan enkel Tappi en Kenny op de stelling maar sinds een poosje zien we een andere jongen in de plaats van Tappi,door een geblesseerde voet vermoed, en sindsdien klimmen er meer en meer "aanhangers" op de stelling om het publiek aan te manen tot meer...
Wanneer bepaalde types dit doen oogt dit echter zeer agressief en dat heeft een omgekeerd effect!

Dit zijn 3 puntjes van opbouwende kritiek om het geheel nog beter te maken!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #134 Gepost op: februari 07, 2017, 10:48:47 pm »
vooral punt 2 ben ik ook van mening, voetbal is emotie, inspelen op wat er gebeurt!

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #135 Gepost op: februari 07, 2017, 11:38:32 pm »
Tips en opmerkingen zijn altijd welkom, zo weten wij ook hoe de sfeer ervaren wordt.

1. Is totaal onbewust. Wordt ook niet altijd bij Sammy gedaan. Meestal zijn we op die moment nog bezig met alles klaar te zetten en te doen...

2. Is moeilijk voor ons om in te spelen op die dingen aangezien wij meestal geen hol van die match zien. Tegen wij iets zien is de actie al meestal gedaan... Wij opteren ook voor sfeer VOOR de club & niet tegen de tegenstander of ref... Sfeer moet er zijn. Ongeacht wat er gebeurt op het veld.

3. Ikzelf (Kenny) heb nu Tappi de laatste 2 wedstrijden vervangen. Je wilt niet weten hoeveel commentaar/blikken ik daarvoor krijg toegeworpen. Maar daar kijk ik doorheen. Je krijgt als invaller gewoon veel moeilijker het vak mee.. Ik vraag handjes & krijg nog geen 3de van het vak mee... Laatste tijd is vak 203 een ware kindertuin geworden, giecheltrienen & ouderen die op hun gemakske naar de voetbal komen zien. Diezelfde ouderen komen dan nog achter de enige vlag in heel het stadion staan & durven dan nog zagen dat die weg moet. Jha, daar komen wij redelijk gefrustreerd van. Wanneer die jongens merken dat het wat moeilijker gaat, springen zij idd op die ballustrades om een extra duw te geven aan de sfeer... Komt mss agressief over.. Maar wanneer er wegwerp gebaren worden gemaakt zou je voor minder..

We doen er alles aan om de sfeer in ons stadion iedere wedstrijd naar een hoger niveau te tillen & daar hebben we de hulp nodig van heel het vak.
South Lane Crew.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #136 Gepost op: februari 09, 2017, 06:25:07 pm »
Tips en opmerkingen zijn altijd welkom, zo weten wij ook hoe de sfeer ervaren wordt.

3. Ikzelf (Kenny) heb nu Tappi de laatste 2 wedstrijden vervangen. Je wilt niet weten hoeveel commentaar/blikken ik daarvoor krijg toegeworpen. Maar daar kijk ik doorheen. Je krijgt als invaller gewoon veel moeilijker het vak mee.. Ik vraag handjes & krijg nog geen 3de van het vak mee... Laatste tijd is vak 203 een ware kindertuin geworden, giecheltrienen & ouderen die op hun gemakske naar de voetbal komen zien. Diezelfde ouderen komen dan nog achter de enige vlag in heel het stadion staan & durven dan nog zagen dat die weg moet. Jha, daar komen wij redelijk gefrustreerd van. Wanneer die jongens merken dat het wat moeilijker gaat, springen zij idd op die ballustrades om een extra duw te geven aan de sfeer... Komt mss agressief over.. Maar wanneer er wegwerp gebaren worden gemaakt zou je voor minder..

We doen er alles aan om de sfeer in ons stadion iedere wedstrijd naar een hoger niveau te tillen & daar hebben we de hulp nodig van heel het vak.
Er zou toch echt iets aan die kindertuin moeten gedaan worden, ik dacht dat jullie met behulp van vouchers dit hadden proberen voorkomen maar het is precies ergens fout gegaan? Die ouderen die al zitten te zagen omdat er eens een vlag voor hun zicht vliegt tjah  ::)
SV TILL I DIE

Offline essevee5381

  • Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #137 Gepost op: februari 09, 2017, 06:55:51 pm »
Tips en opmerkingen zijn altijd welkom, zo weten wij ook hoe de sfeer ervaren wordt.

3. Ikzelf (Kenny) heb nu Tappi de laatste 2 wedstrijden vervangen. Je wilt niet weten hoeveel commentaar/blikken ik daarvoor krijg toegeworpen. Maar daar kijk ik doorheen. Je krijgt als invaller gewoon veel moeilijker het vak mee.. Ik vraag handjes & krijg nog geen 3de van het vak mee... Laatste tijd is vak 203 een ware kindertuin geworden, giecheltrienen & ouderen die op hun gemakske naar de voetbal komen zien. Diezelfde ouderen komen dan nog achter de enige vlag in heel het stadion staan & durven dan nog zagen dat die weg moet. Jha, daar komen wij redelijk gefrustreerd van. Wanneer die jongens merken dat het wat moeilijker gaat, springen zij idd op die ballustrades om een extra duw te geven aan de sfeer... Komt mss agressief over.. Maar wanneer er wegwerp gebaren worden gemaakt zou je voor minder..

We doen er alles aan om de sfeer in ons stadion iedere wedstrijd naar een hoger niveau te tillen & daar hebben we de hulp nodig van heel het vak.
Er zou toch echt iets aan die kindertuin moeten gedaan worden, ik dacht dat jullie met behulp van vouchers dit hadden proberen voorkomen maar het is precies ergens fout gegaan? Die ouderen die al zitten te zagen omdat er eens een vlag voor hun zicht vliegt tjah  ::)
Was inderdaad de bedoeling. Maar daar heeft de club ons in de steek gelaten.. Er kwam geen 'afsluiting' en het werd onmogelijk om controle te houden op de vouchers...
South Lane Crew.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #138 Gepost op: februari 09, 2017, 07:17:39 pm »
Tips en opmerkingen zijn altijd welkom, zo weten wij ook hoe de sfeer ervaren wordt.

3. Ikzelf (Kenny) heb nu Tappi de laatste 2 wedstrijden vervangen. Je wilt niet weten hoeveel commentaar/blikken ik daarvoor krijg toegeworpen. Maar daar kijk ik doorheen. Je krijgt als invaller gewoon veel moeilijker het vak mee.. Ik vraag handjes & krijg nog geen 3de van het vak mee... Laatste tijd is vak 203 een ware kindertuin geworden, giecheltrienen & ouderen die op hun gemakske naar de voetbal komen zien. Diezelfde ouderen komen dan nog achter de enige vlag in heel het stadion staan & durven dan nog zagen dat die weg moet. Jha, daar komen wij redelijk gefrustreerd van. Wanneer die jongens merken dat het wat moeilijker gaat, springen zij idd op die ballustrades om een extra duw te geven aan de sfeer... Komt mss agressief over.. Maar wanneer er wegwerp gebaren worden gemaakt zou je voor minder..

We doen er alles aan om de sfeer in ons stadion iedere wedstrijd naar een hoger niveau te tillen & daar hebben we de hulp nodig van heel het vak.
Er zou toch echt iets aan die kindertuin moeten gedaan worden, ik dacht dat jullie met behulp van vouchers dit hadden proberen voorkomen maar het is precies ergens fout gegaan? Die ouderen die al zitten te zagen omdat er eens een vlag voor hun zicht vliegt tjah  ::)
Was inderdaad de bedoeling. Maar daar heeft de club ons in de steek gelaten.. Er kwam geen 'afsluiting' en het werd onmogelijk om controle te houden op de vouchers...
Jullie hadden nu toch niet echt verwacht dat er enige vorm van ''afsluiting'' toegelaten zou worden?!
Om veiligheidsredenen kan dit uiteraard niet...
Ik blijf echter bij mijn standpunt dat jullie wat hoger moeten gaan staan zodat jullie ook een hoger deel van de tribune mee krijgen...
De rijen voor jullie staan altijd dezelfde en die doen lustig mee.
Tussen jullie en de wandelgang doet nog 75% mee, hoger amper 25% en minder...
Door hoger te staan gaan die mensen meer in het lawaai staan en dan ga je uiteindelijk automatisch mee doen.
Dit is overigens een punt dat ik al opper van tijdens de bouw van de tribune...

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Voorstellen/idee?n
« Reactie #139 Gepost op: februari 09, 2017, 07:24:00 pm »
Tips en opmerkingen zijn altijd welkom, zo weten wij ook hoe de sfeer ervaren wordt.

3. Ikzelf (Kenny) heb nu Tappi de laatste 2 wedstrijden vervangen. Je wilt niet weten hoeveel commentaar/blikken ik daarvoor krijg toegeworpen. Maar daar kijk ik doorheen. Je krijgt als invaller gewoon veel moeilijker het vak mee.. Ik vraag handjes & krijg nog geen 3de van het vak mee... Laatste tijd is vak 203 een ware kindertuin geworden, giecheltrienen & ouderen die op hun gemakske naar de voetbal komen zien. Diezelfde ouderen komen dan nog achter de enige vlag in heel het stadion staan & durven dan nog zagen dat die weg moet. Jha, daar komen wij redelijk gefrustreerd van. Wanneer die jongens merken dat het wat moeilijker gaat, springen zij idd op die ballustrades om een extra duw te geven aan de sfeer... Komt mss agressief over.. Maar wanneer er wegwerp gebaren worden gemaakt zou je voor minder..

We doen er alles aan om de sfeer in ons stadion iedere wedstrijd naar een hoger niveau te tillen & daar hebben we de hulp nodig van heel het vak.
Er zou toch echt iets aan die kindertuin moeten gedaan worden, ik dacht dat jullie met behulp van vouchers dit hadden proberen voorkomen maar het is precies ergens fout gegaan? Die ouderen die al zitten te zagen omdat er eens een vlag voor hun zicht vliegt tjah  ::)
Was inderdaad de bedoeling. Maar daar heeft de club ons in de steek gelaten.. Er kwam geen 'afsluiting' en het werd onmogelijk om controle te houden op de vouchers...
Jullie hadden nu toch niet echt verwacht dat er enige vorm van ''afsluiting'' toegelaten zou worden?!
Om veiligheidsredenen kan dit uiteraard niet...
Ik blijf echter bij mijn standpunt dat jullie wat hoger moeten gaan staan zodat jullie ook een hoger deel van de tribune mee krijgen...
De rijen voor jullie staan altijd dezelfde en die doen lustig mee.
Tussen jullie en de wandelgang doet nog 75% mee, hoger amper 25% en minder...
Door hoger te staan gaan die mensen meer in het lawaai staan en dan ga je uiteindelijk automatisch mee doen.
Dit is overigens een punt dat ik al opper van tijdens de bouw van de tribune...

Vind ik ook, ik heb nooit begrepen waarom jullie zo laag kruipen. Vanuit het midden van het vak krijg je in mijn ogen veel meer volk mee.